Arka Teker Kayma Sorunu R6 2012
Reklamlar
-
Merhabalar arkadaşlar benim şöyle bir sorunum var motorumu alalı 6 ay kadar oldu bu r6 larda normalmidir bilmiyorum ama 1 inci veya 2 inci viteste ki 1 de olması normal tamamda 2 viteste giderken örnegin 8 bin devirdeyim birden gaza asıldım veya seri bir şekilde 11 12 bin devire kadar gazladım arka tarafı saga sola sallıyor 1 viteste direk zaten gazı ani açıyım veya seri bir şekilde gaz veriyim arka taraf geziyor bu normalmidir ,
Reklamlar
-
sonra bunlar ölünce motor tehlikeli, motor şeytan işi.
-
Benim kıçı kırık tek silindir rc bile yapıyor o dediğini kardeş, yapmasa anormal olur
-
seta34 adlı üyeden alıntı
sonra bunlar ölünce motor tehlikeli, motor şeytan işi.
Ögrenmek , araştırmak bilgi alışverişi bunlar bu tip şeylerin önüne geçmek için var kusura bakma ama gerçekten senin gibi birşey soruldugunda ortaya atlayıp laf sokan kişilerden gerçekten haz etmiyorum birini yargılıyorsun bu kendini üstün gördügün anlamına gelir buda kibirdirki bu hayatta kibirli insandan çekindigim korktugum kadar kimseden korkmam
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------
kuzan14 adlı üyeden alıntı
Benim kıçı kırık tek silindir rc bile yapıyor o dediğini kardeş, yapmasa anormal olur
Öyleyse normal çünkü önceki motorum r25 di onda hiç böyle birşey olmadı cok gazladım denedim ondan dolayı bir aklımda acaba diye bir sıkıntı kaldı çnükü bindigim motorda en ufak şeyden kıllanıp büyük şeylerin önüne geçmeye calısıyorum amacım o
-
Çok normal bir davranış, motosikletin de her hangi bir anormallik yok. Lakin senin için geç olmadan ya cc küçültmen lazım yada eğitim alman şart hatta bence rc250 alıp üstüne de 1. ve 2. kur eğitimlerini al. Ekipmanın yoksa/eksikse onları da tamamla ki uzun yıllar motosiklet kardeşliğimiz devam etsin.
-
Ufuk Uzun adlı üyeden alıntı
Çok normal bir davranış, motosikletin de her hangi bir anormallik yok. Lakin senin için geç olmadan ya cc küçültmen lazım yada eğitim alman şart hatta bence rc250 alıp üstüne de 1. ve 2. kur eğitimlerini al. Ekipmanın yoksa/eksikse onları da tamamla ki uzun yıllar motosiklet kardeşliğimiz devam etsin.
Cok teşekkür ederim yorumun için , Ben 3 motor degiştirerek bu motorsikletime geldigm ilk başta bir scoterım vardı onla 10 bin km kadar yaptım sonra r25 imle 20 bin km yaptım sonra r6 ya geçtim onunlada 5 bin km yaptım şu üstümde alpinstar ful tulum shark kaskım dainese eldivenim var kendimi bildim bileli hiç bir zaman eksiksiz binmedim ve allaha şükür en kötü olan şeyim ayaklıgı acık sanıp r25 i yere düşürmemdi , motorsiklet hakimiyeti sürüşü hiçbir sıkıntım yok 2 senedir ehliyetim var ve motorsiklet egitimlerimi aldım sadece 250 den 600 e geçtigim için 250 dede ne kadar zorlarsam zorlıyım böyle bir durumla karşılaşmamıştım ki kontrol manasındada hiçbir sıkıntım yok sadece kendimi bildim bileli en ufak şeylerden kıllanırımki büyük sorunun önüne geçiyim bundan dolayı sorunmudur normalmidir bunu ögrenmek istedim ama düşüncen için teşekkür ederim yorumun içinde tekrar teşekkür ederim
-
Hic racing kullanmadim ama bildigim duydugum kadariyla hakimiyeti Zor makinalar...siz de bilincli,makul bir insana benziyorsunuz.umarim ve dilerim ust duzeyde dikkatli kullanirsiniz.nacizane tum iyi dileklerimle soyleyebilecegim budur...
-
spxwOw adlı üyeden alıntı
Cok teşekkür ederim yorumun için , Ben 3 motor degiştirerek bu motorsikletime geldigm ilk başta bir scoterım vardı onla 10 bin km kadar yaptım sonra r25 imle 20 bin km yaptım sonra r6 ya geçtim onunlada 5 bin km yaptım şu üstümde alpinstar ful tulum shark kaskım dainese eldivenim var kendimi bildim bileli hiç bir zaman eksiksiz binmedim ve allaha şükür en kötü olan şeyim ayaklıgı acık sanıp r25 i yere düşürmemdi , motorsiklet hakimiyeti sürüşü hiçbir sıkıntım yok 2 senedir ehliyetim var ve motorsiklet egitimlerimi aldım sadece 250 den 600 e geçtigim için 250 dede ne kadar zorlarsam zorlıyım böyle bir durumla karşılaşmamıştım ki kontrol manasındada hiçbir sıkıntım yok sadece kendimi bildim bileli en ufak şeylerden kıllanırımki büyük sorunun önüne geçiyim bundan dolayı sorunmudur normalmidir bunu ögrenmek istedim ama düşüncen için teşekkür ederim yorumun içinde tekrar teşekkür ederim
http://www.motosiklet.net/forum/moto...yaziyorum.html
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
canım çekti gece gece olsa da binsek ayrıca videodaki R 6 şimdiki gibi hadım edilmemiş ve daha devirli ve güçlü olan olan 2006 2009 model arası muhtemelen https://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_YZF-R6
-
Rica ederim, beni yanlış anlama lütfen amacım bilmişlik taslamak değil mavi r25 ile mavi r6'nı gördüm mart ayında almışsın sanırım hayırlı da olsun inşallah ama şöyle anlatayım sana sonra sen karar ver tabi senin hayatın. Öncelikle r25 250cc de en vahşi motosiklet aynı şey 600cc de r6 için de geçerli pist ruhu şehir kullanımından daha fazla bu motosikletlerde ve yüksek devir çeviriyorlar, r25 1 den 2 e geçerken aslın da arkasını savurabiliyor eğer devrin buna müsait ise tabi zemin lastik veya oturuş pozisyonu bile bu tepkilere etkendir r6 2 den 3 e geçerken bile bu savurmayı kısmen yapabilmekte ve elbette kontrol sorunun yoktur ama ben yinede sana bir arkadaş olarak ya iyi bir eğitim almanı yada cc küçültmeni önermekteyim. Bu ısrarım neden diye dersen de çok fazla genç hatta bazen tecrübeli ve eğitim arkadaşımızı kaybettik bu sorduğun soru bir tecrübesizlik örneğidir bana kızma lütfen sana bunları yazmanın sebebi; 2008 yılın da maltepe sahilde arabada otururken birden önümde bir 1000rr durdu motoru kaldırma fırlattı ve iki kişi inip arkaya doğru koştu arabadan indiğim zaman gördüğüm şey tam olarak şu, ışıklarda U dönüşü yapan bir araç ortadan ikiye katlanmış ve cbf1000 de araca yapışmış cbf 1000 sürücüsü ışıklardan yola vurarak kaldırıma kadar uçmuş yanına gidince sol kolunun dirsekten koptuğunu gördüm ve çenesi aşınma ile erimişti yani ayaklarımın önündeydi ama bir şey yapamıyordum ölüyordu 10 15 saniye sonra gözümün önünde öldü ondan 5 metre geride arkasında oturan kişi vardı o tam ekipmanlıydı neyse 8 gün komada kaldıktan sonra o arkadaş da öldü. Yani öndeki motor tecrübesi sayesinde bir şekilde yattı kalktı kurtardı arkada ki ise öldü sebebi tecrübesizlik belki de yaz boyunca binmişti o cbf1000'e ama bunun yetersiz bir süre olduğunu sadece gerçek bir sorunla karşılaşınca anlıyorsun sana arkadaş olarak dediğim gibi tavsiyem rc250 dir lastik abg ve kaydırmalı dan dolayı ama yinede sen bilirsin.
-
mandarake adlı üyeden alıntı
Hic racing kullanmadim ama bildigim duydugum kadariyla hakimiyeti Zor makinalar...siz de bilincli,makul bir insana benziyorsunuz.umarim ve dilerim ust duzeyde dikkatli kullanirsiniz.nacizane tum iyi dileklerimle soyleyebilecegim budur...
Cok teşekkür ederim yorumunuz için
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
Evet bu videoyu motoru almadan öncede izlemiştim
Ufuk Uzun adlı üyeden alıntı
Rica ederim, beni yanlış anlama lütfen amacım bilmişlik taslamak değil mavi r25 ile mavi r6'nı gördüm mart ayında almışsın sanırım hayırlı da olsun inşallah ama şöyle anlatayım sana sonra sen karar ver tabi senin hayatın. Öncelikle r25 250cc de en vahşi motosiklet aynı şey 600cc de r6 için de geçerli pist ruhu şehir kullanımından daha fazla bu motosikletlerde ve yüksek devir çeviriyorlar, r25 1 den 2 e geçerken aslın da arkasını savurabiliyor eğer devrin buna müsait ise tabi zemin lastik veya oturuş pozisyonu bile bu tepkilere etkendir r6 2 den 3 e geçerken bile bu savurmayı kısmen yapabilmekte ve elbette kontrol sorunun yoktur ama ben yinede sana bir arkadaş olarak ya iyi bir eğitim almanı yada cc küçültmeni önermekteyim. Bu ısrarım neden diye dersen de çok fazla genç hatta bazen tecrübeli ve eğitim arkadaşımızı kaybettik bu sorduğun soru bir tecrübesizlik örneğidir bana kızma lütfen sana bunları yazmanın sebebi; 2008 yılın da maltepe sahilde arabada otururken birden önümde bir 1000rr durdu motoru kaldırma fırlattı ve iki kişi inip arkaya doğru koştu arabadan indiğim zaman gördüğüm şey tam olarak şu, ışıklarda U dönüşü yapan bir araç ortadan ikiye katlanmış ve cbf1000 de araca yapışmış cbf 1000 sürücüsü ışıklardan yola vurarak kaldırıma kadar uçmuş yanına gidince sol kolunun dirsekten koptuğunu gördüm ve çenesi aşınma ile erimişti yani ayaklarımın önündeydi ama bir şey yapamıyordum ölüyordu 10 15 saniye sonra gözümün önünde öldü ondan 5 metre geride arkasında oturan kişi vardı o tam ekipmanlıydı neyse 8 gün komada kaldıktan sonra o arkadaş da öldü. Yani öndeki motor tecrübesi sayesinde bir şekilde yattı kalktı kurtardı arkada ki ise öldü sebebi tecrübesizlik belki de yaz boyunca binmişti o cbf1000'e ama bunun yetersiz bir süre olduğunu sadece gerçek bir sorunla karşılaşınca anlıyorsun sana arkadaş olarak dediğim gibi tavsiyem rc250 dir lastik abg ve kaydırmalı dan dolayı ama yinede sen bilirsin.
Düşüncen söylediklerin mantıklı makul şeyler asla öyle biri oldugunu düşünmüyorum , sadece ben bu tür işlerde egitim + egitimden sonra yeterli km tecrübe varsa kademeli olarak seviye atlamadan yanayım ve bunu uyguladım kendime inanmıyo yapamıcagımı süremiycegimi düşüncek olsam girmezdim baştan allaha şükür bir sorunum sıkıntımda yok ama yorumun için cok teşekkür ederim
-
çare; https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/diablo-supercorsa-sp
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
çare; https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/sheet/diablo-supercorsa-sp
sonra motor adamın kafasına geçsin, de mi?
-
Benim mt09 da öyle kişi başı ayrı oynuyor. Gazı kestinmi düzeliyor torkun getirisi. Şeytan icadı hayvanlar. bende tecrübe 0 duke 390 bakınıyorum.
-
motorcycle weaving wobbling
diye arattırmanı öneririm.
https://www.youtube.com/watch?v=z3OQTU-kE2s.
Weaving, wobbling, tank slapping gibi konulara bakman gerekiyor.
-
Lastiklerini değiştir. Gaza karşı biraz daha yumuşak ol. Altındaki motosiklet scooter değil bir yarış motoru. Gaz kolunu birden çevirirsen öyle fevri tavırlar göstermesi gayet normal. Biraz daha sakin, yedire yedire
-
Bazen gerçekten çok korkuyorum
-
900cc 1300cc arasi 3 naked motorsikletim oldu, Honda ve KTM. Hic birinde boyle bir gezinmeye rastlamadim daha; 9000 devirde dahi. Gerci KTM'de traction control var, ama digerlerinde yoktu.
-
spxwOw adlı üyeden alıntı
Ögrenmek , araştırmak bilgi alışverişi bunlar bu tip şeylerin önüne geçmek için var kusura bakma ama gerçekten senin gibi birşey soruldugunda ortaya atlayıp laf sokan kişilerden gerçekten haz etmiyorum birini yargılıyorsun bu kendini üstün gördügün anlamına gelir buda kibirdirki bu hayatta kibirli insandan çekindigim korktugum kadar kimseden korkmam
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------
Öyleyse normal çünkü önceki motorum r25 di onda hiç böyle birşey olmadı cok gazladım denedim ondan dolayı bir aklımda acaba diye bir sıkıntı kaldı çnükü bindigim motorda en ufak şeyden kıllanıp büyük şeylerin önüne geçmeye calısıyorum amacım o
ya hadi Allah aşkına. Daha arka teker niye kıç atıyo diye soru soruyorsun altındaki alet r6, önce biraz bilgi tecrube eğitim sonra yüksek cc
-
Üzerindeki fabrika çıkışı lastiklerse, yeni çıkmışsan lastiğin soğuksa veya asfalt iyi değilse çok normal.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)