Lastiklerin durumu nasıl. Güzel bir çift lastik ve gaz kontrol eğitimi işini halleder.
Lastiklerin durumu nasıl. Güzel bir çift lastik ve gaz kontrol eğitimi işini halleder.
Lastik havalarını kontrol et
Lastiklerin bitik mi kontrol et
Lastiklerin üretim tarihlerini kontrol et
Bunların hiçbirinde sorun yoksa hatayı kendinde aramayı dene...
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
adam düzgün bir şey sormuş yine herkes yağdırmış. dostum bak kullandığın makine çok güçlü bir makine 120 beygir felan hal bu olunca sen 140la giderken bile gazı ani açarsan motosiklet beygir gücünü aktarmak için yer arayacak.. yani herhangi bir problem yok kullandığın alet 2 araba gücünde ve 200kilo küçücük bir alet.. tekerin düz bassın
r6 ya binmek böyle birşey... bi de sağ bileğine çekiş kontrol taktırman lazım... lastikleri ısıtmadan atraksiyona girmemen lazım... tire watch taktır bence.
Arkana etli butlu birini alınca kaymaz..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Şİmdi hemen kızma ama, r6 kullanıpta "1 ve 2 gibi viteslerde gaz açmak" ile ilgili sıkıntı yaşıyorsan (ki bu sıkıntı zaten genelde ya tekere gelme yada arka atması şeklinde olur)biraz daha az güçlü bir makina ile devam etmen gerekiyor diye düşünüyorum.
Lastik havası, lastik sıcaklığı, yol şartları, yol tutuş falan hepsi doğrudur. Ancak 100 küsür beygir bir alette ani gaz açmak, alt viteslerin hangisinde olursa olsun biraz tecrübe ister. biraz daha itidalli kullanmanı tavsiye ederim.
elinin altında 600'lük makina olup da "1. ve 2. viteste ani gaz açınca teker patinaj yapıyor" diyen, binmesin motora falan.
Racing replica denen motorlar pistte sürmek için tasarlanmıştır. Touring bir motorda neden 100bg üzeri güç olur neden trafikte racing motor kullanılır bir turlu anlayamadım. Motosikleti spor kullanmaktan zevk alıyorsanız pist eğitimi almanızı öneririm. Orada sorunuza cevap alabilirsiniz.
Forumdaki yüksek hacimli motorsiklet fobisinin tipik bir dışa vurum örneği olmuş tepkiler.
Bence ya motorsiklette, ya yolda, ya lastikte, bir yerlerde çekişi etkileyen bir sorun var.
Dönüşte olsa anlarım, ama düz yolda olmaması lazım. Bu arada dönüşte böyle bir hareketin sonu highside olur haberiniz olsun...
Konuyu açan arkadaş normal bir soru sormuş. Fakat gelen tepkiler gerçekten anormal. Gülüp geçmek lazım bunlara.
R6 Belkide en yüksek gücünü o aralıkta veriyordur. Bu aralıkta motor zaten asfaltı kazıyarak gider. Kayma lastiklere bağlı olarak genellikle parlak tozlu asfaltta bu durum yaşanır. Nasip olurda ileride 1000 lik makineye binersen aynısını durumu 3 vitese kadar yasayabilirsin. Dikkatli sür. Lastiği kontrol edeyim derken gereksiz gaz açmaman en iyisi
2. viteste kalk devir 5 bine gelince 4'e at.
Şuna bi stock lastikli r6 verin denesin ya. Sende mi trol olmaya karar verdin usta? Ninja 300de bile ilk kalkişta 1. Viteste zorlarsan kici basi ayri oynatirsin. 2. Vitese geçişte cok cok zorlaman lazim hafif hissedersin ki herif r6 diyor. Belki konuyu açan troll belki ciddi ama yarın bir gün ölürse en ufakta olsa boynunuza yük binmesin böyle onu tatmin edici yorumlar yapmayin trolluk adi altında lütfen.
Bir kez daha konuya yorum yapmayı düşünmüyordum ama yazılan şeyleri okuyunca hem motosiklet kullanıcı kitlesi adına hemde forum adına bir hüsran içindeyim, lastik değiş diyen var virajda yapsa anlarım diyen var yapmaması lazım sorun bu bir baktır diyen var en kötüsü boş ver olur öyle devam et diyen var. Beyler bizi arabalardan ayıran bazı temel kurallar var siz bu yorumlar ile TechTurkey kafası yaşıyorsunuz burada, arkadaşın yaşı genç R6 içinde yeterli tecrübesi yok sizde bu yorumlar ile kendinizi komik duruma düşürme dışında trol olma ayağına kısmen katil sayılıyorsunuz. Yorum yaparken daha bilinçli ve aklı selim olmaya çalışın ortada bir hayat söz konusu bu kişinin kendi aile üyeniz olduğunu var sayın başka insanların hayatına saygınız yoksa en azından.
Bir 1000lik olmaz ama 600lük olur vakası daha
Lafa gelince mangalda kül bırakmıyo tecrübe sanki ironbutt sürücüsü dakar pilotu. Ama r6 teker sarınca niye sardı? Dikkat et ölme
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)