600cc ve üzeri fiyat/performans/vergi açısından tercih edilebilecek modeller
Reklamlar
-
yeni bir motosiklet alma arefesindeyim. niyetim sifir 2015 abs siz xj6 almak. fiyati 25 lira civari. fakat xj6 nin ikinci el piyasasi beni ürkütüyor. 4 silindirde sifir olup fiyati en makul olan model de bildigim kadari ile xj6. vergisinin de epey uygun olmasi beni cezbediyor acikcasi. mt7 yi yillik 650 lira vergisinden dolayi ne yazikki eliyorum. bu hususta önerilerinizi bekliyorum.
Reklamlar
-
Jemand adlı üyeden alıntı
yeni bir motosiklet alma arefesindeyim. niyetim sifir 2015 abs siz xj6 almak. fiyati 25 lira civari. fakat xj6 nin ikinci el piyasasi beni ürkütüyor. 4 silindirde sifir olup fiyati en makul olan model de bildigim kadari ile xj6. vergisinin de epey uygun olmasi beni cezbediyor acikcasi. mt7 yi yillik 650 lira vergisinden dolayi ne yazikki eliyorum. bu hususta önerilerinizi bekliyorum.
4 silindirli olarak sıfır olmasa da Cbr 650F bakabilirsin. Xj6'dan performans olarak daha iyi. 2-3 hafta önce Bostancı Motodium'da 2015 model 15bin km'de GRP egzozlu bir tane görmüştüm 25 bin TL istiyorlardı.
-
-
motokeyfo adlı üyeden alıntı
4 silindirli olarak sıfır olmasa da Cbr 650F bakabilirsin. Xj6'dan performans olarak daha iyi. 2-3 hafta önce Bostancı Motodium'da 2015 model 15bin km'de GRP egzozlu bir tane görmüştüm 25 bin TL istiyorlardı.
ikinci el olayina pek girmek istemiyorum. yoksa en az 4 yaşinda bir z800 almak var aklimda. 4 yasinda almamin sebebi ise yaş dolayisiyla vergide yari yariya bir düşüş olmasi.
-
XJ6 ve MT7 ikisinide kullandım.
XJ çok yakıyor, geç hızlanıyor, alt devirler ölü, frenler korkutucu
MT7 uzun yolda 0.18 TL yakarken XJ 0.28 kr yaktı.
Arkalı önlü gidiş bu..
Belki vergi fazla ama hem 2. eli canlı, hemde kendi canlı bir motor..
Tracer gelse artık da rüzgardan kurtulsak.. :(
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
ZümeR adlı üyeden alıntı
XJ6 ve MT7 ikisinide kullandım.
XJ çok yakıyor, geç hızlanıyor, alt devirler ölü, frenler korkutucu
MT7 uzun yolda 0.18 TL yakarken XJ 0.28 kr yaktı.
Arkalı önlü gidiş bu..
Belki vergi fazla ama hem 2. eli canlı, hemde kendi canlı bir motor..
Tracer gelse artık da rüzgardan kurtulsak.. :(
kafamda bir ampul yaktı bu söylediklerin. degerlendirmeye değer. teşekkürler.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
ikinci el olayina pek girmek istemiyorum. yoksa en az 4 yaşinda bir z800 almak var aklimda. 4 yasinda almamin sebebi ise yaş dolayisiyla vergide yari yariya bir düşüş olmasi.
2015 model 15bin km de motosiklet daha yeni sayılır bence ama tabi tercih meselesi. Ayrıca Cbr650 için söylüyorum 650cc'ye kadar olduğu için 1-3 yaş arası motosiklerde şu anda yıllık vergisi 243TL . MT - XJ6 konusunda Zümer'in dediklerine katılıyorum. Xj6 220kg civarı ağırlığıyla hem ivmelenmede hem de yakıtta MT'den daha kötü. Ama yok ben rüzgara çok takılıyorum diyorsan orasını bilemem.
-
motokeyfo adlı üyeden alıntı
2015 model 15bin km de motosiklet daha yeni sayılır bence ama tabi tercih meselesi. Ayrıca Cbr650 için söylüyorum 650cc'ye kadar olduğu için 1-3 yaş arası motosiklerde şu anda yıllık vergisi 243TL . MT - XJ6 konusunda Zümer'in dediklerine katılıyorum. Xj6 220kg civarı ağırlığıyla hem ivmelenmede hem de yakıtta MT'den daha kötü. Ama yok ben rüzgara çok takılıyorum diyorsan orasını bilemem.
rüzgarla pek bir işim yok. ikinci el konusunda bukadar para verip patlamayi goze alamiyorum acikcasi. yine de kararsizim.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
rüzgarla pek bir işim yok. ikinci el konusunda bukadar para verip patlamayi goze alamiyorum acikcasi. yine de kararsizim.
2. elde en iyisi tanıdık bildik motor almaktır. Ama motoru ya da sahibini tanımıyorsan da ekspertize sokup bir problemi var mı baktırabilirsin. Ben MT-07 kullanıyorum 2015 model şu anda 12 bin km'de. Şimdi sen MT almayı düşünsen 2.el ve benim motora talip olsan 12bin km kafanı kurcalayacak. Burada kullanan kişinin motor tecrübesi , motoru nasıl kullandığı, motoruna bakıp bakmadığı vb pek çok kriter var. Benim için daha motorum daha sıfırdan farksız durumda. Kullanan arkadaşlarım da aynısını söylüyor.
Demek istediğim motoruna düzgün bakan , bakımını aksatmayan , zincirini periyodik temizleyen yağlayan satıcıdan 2. el motor alınır
-
motokeyfo adlı üyeden alıntı
2. elde en iyisi tanıdık bildik motor almaktır. Ama motoru ya da sahibini tanımıyorsan da ekspertize sokup bir problemi var mı baktırabilirsin. Ben MT-07 kullanıyorum 2015 model şu anda 12 bin km'de. Şimdi sen MT almayı düşünsen 2.el ve benim motora talip olsan 12bin km kafanı kurcalayacak. Burada kullanan kişinin motor tecrübesi , motoru nasıl kullandığı, motoruna bakıp bakmadığı vb pek çok kriter var. Benim için daha motorum daha sıfırdan farksız durumda. Kullanan arkadaşlarım da aynısını söylüyor.
Demek istediğim motoruna düzgün bakan , bakımını aksatmayan , zincirini periyodik temizleyen yağlayan satıcıdan 2. el motor alınır
eşim dostum yok malesef motorunu satan. ikinci elde mecburen malum sitedeki çakalların kucağına oturacağımı bildiğimden uzak duruyorum.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
eşim dostum yok malesef motorunu satan. ikinci elde mecburen malum sitedeki çakalların kucağına oturacağımı bildiğimden uzak duruyorum.
Dediğim gibi tanıdık yoksa en güvenilir yol ekspertize sokmak. Zaten satıcı motoruna güveniyorsa ekspertize sokmaktan da çekinmeyecektir. Kem küm ederse zaten orada bi dalavere dönüyor demektir. Bence 2.el uygun fiyatlı kafana yatan bir motor bulursan satıcı ile görüş, ekspertize sokmayı kabul ederse her yerine baksınlar. Onay verirlerse alabilirsin. Sonuçta ekspertizin maliyeti sana 100-200 tl olacak max.
-
motokeyfo adlı üyeden alıntı
Dediğim gibi tanıdık yoksa en güvenilir yol ekspertize sokmak. Zaten satıcı motoruna güveniyorsa ekspertize sokmaktan da çekinmeyecektir. Kem küm ederse zaten orada bi dalavere dönüyor demektir. Bence 2.el uygun fiyatlı kafana yatan bir motor bulursan satıcı ile görüş, ekspertize sokmayı kabul ederse her yerine baksınlar. Onay verirlerse alabilirsin. Sonuçta ekspertizin maliyeti sana 100-200 tl olacak max.
genelde milletin vakti yok expertize götürmek için. ustanı al gel diyor çoğu. ustalarda kimsenin ayağına gitmiyor açıkçası. bu arada tanıdığım bildiğim ne expertiz var, ne de usta var.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
genelde milletin vakti yok expertize götürmek için. ustanı al gel diyor çoğu. ustalarda kimsenin ayağına gitmiyor açıkçası. bu arada tanıdığım bildiğim ne expertiz var, ne de usta var.
Şimdi Google'a yazınca şöyle bir link buldum mesela . http://motorbisikletekspertiz.tr.gg/Motosiklet-Ekspertiz.htm . Adamlar 4 Japon , Bmw ve Hyosung motosikletler için ekspertiz yapıyorlarmış . Ayrıca istersen yerinde Mobil Motosiklet Ekspertizi de yaptıklarını söylüyorlar. Arayıp bilgi alabilir ve satıcının zamanı yoksa belirlediğiniz bir gün / saatte yerinde mobil ekspertiz yaptırabilirsin.
-
motokeyfo adlı üyeden alıntı
Şimdi Google'a yazınca şöyle bir link buldum mesela . http://motorbisikletekspertiz.tr.gg/Motosiklet-Ekspertiz.htm . Adamlar 4 Japon , Bmw ve Hyosung motosikletler için ekspertiz yapıyorlarmış . Ayrıca istersen yerinde Mobil Motosiklet Ekspertizi de yaptıklarını söylüyorlar. Arayıp bilgi alabilir ve satıcının zamanı yoksa belirlediğiniz bir gün / saatte yerinde mobil ekspertiz yaptırabilirsin.
uğraşıp bulmuşsunuz teşekkürler fakat bana pek güven vermedi burası açıkçası..
-
Simdiye kadar satamadigi icin motorla nikahlanan birini gormedim... hangisi hosuna gidiyorsa al sonra kolay satarim diye dusunme ..
-
Jemand adlı üyeden alıntı
uğraşıp bulmuşsunuz teşekkürler fakat bana pek güven vermedi burası açıkçası..
Bu siteyi sadece örnek vermek amacıyla verdim. Burası gibi pek çok yere internet üzerinden ulaşabilirsiniz. Size güven veren bi yere ulaşıp yerinde ya da mobil ekspertiz servisi varsa belirlediğiniz bir yerde / zamanda almak istediğiniz motosikleti ekspertize sokup içiniz rahat bir şekilde 2. el motosiklet alabilirsiniz.
-
motokeyfo adlı üyeden alıntı
Bu siteyi sadece örnek vermek amacıyla verdim. Burası gibi pek çok yere internet üzerinden ulaşabilirsiniz. Size güven veren bi yere ulaşıp yerinde ya da mobil ekspertiz servisi varsa belirlediğiniz bir yerde / zamanda almak istediğiniz motosikleti ekspertize sokup içiniz rahat bir şekilde 2. el motosiklet alabilirsiniz.
ilgin için teşekkür ederim dostum. expertiz için tavsiyesi olan arkadaşlar buyursunlar lütfen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Simdiye kadar satamadigi icin motorla nikahlanan birini gormedim... hangisi hosuna gidiyorsa al sonra kolay satarim diye dusunme ..
ben motorumu ancak aciliyeti olsn bir durumda satarim. son çare olarak yani. bu sebepten ötürü ikinci el piyasasi nispeten hareketli olan modellere yönelmek zorunda kaliyorum ister istemez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:42 ----------
ZümeR adlı üyeden alıntı
XJ6 ve MT7 ikisinide kullandım.
XJ çok yakıyor, geç hızlanıyor, alt devirler ölü, frenler korkutucu
MT7 uzun yolda 0.18 TL yakarken XJ 0.28 kr yaktı.
Arkalı önlü gidiş bu..
Belki vergi fazla ama hem 2. eli canlı, hemde kendi canlı bir motor..
Tracer gelse artık da rüzgardan kurtulsak.. :(
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-elestiri.html
ne diyosun? samimi mi yoksa motosikletin ikinci elini mi canlandırmaya çalışıyor? :D
-
Jemand adlı üyeden alıntı
ne diyosun? samimi mi yoksa motosikletin ikinci elini mi canlandırmaya çalışıyor? :D
Yaptigin yanlis.
Foruma konu acip oneri soruyorsun bir motosiklet kullanicisi gelip yorumunu yaziyor, aklina uyuyor. Ayni markanin baska modelini sifirdan 35bine kullanan adam gorusunu yaziyor ikinci elini mi canlandiriyor acaba diye soruyorsun .
Xj6 diversion F (birisi akropovic, digeri two brothers`li) 4.5 lt ortalama ile 30bin km Orhan abi, 10 kusur bin kmde Erman (forumdan Yousuffer) kullandi.
Benim gordugum hic bir MT 7 100kmde 5 litre altinda yakamiyor. Nasil olacak simdi bu is o zaman ?
Mt 7 COK hafif ve torklu bir makine, 4 silindirlik makineden tabi ki alt devirlerde seri olacak. r6dan fazla tork var makinede.
Bir yoruma hak verip, baska bir incelemeye alayci davranarak haksizlik yapiyorsun.
Ayni makineleri su siralar ben de takip ediyorum,
-
Sokollu adlı üyeden alıntı
Yaptigin yanlis.
Foruma konu acip oneri soruyorsun bir motosiklet kullanicisi gelip yorumunu yaziyor, aklina uyuyor. Ayni markanin baska modelini sifirdan 35bine kullanan adam gorusunu yaziyor ikinci elini mi canlandiriyor acaba diye soruyorsun .
Xj6 diversion F (birisi akropovic, digeri two brothers`li) 4.5 lt ortalama ile 30bin km Orhan abi, 10 kusur bin kmde Erman (forumdan Yousuffer) kullandi.
Benim gordugum hic bir MT 7 100kmde 5 litre altinda yakamiyor. Nasil olacak simdi bu is o zaman ?
Mt 7 COK hafif ve torklu bir makine, 4 silindirlik makineden tabi ki alt devirlerde seri olarak r6dan fazla tork var makinede.
Bir yoruma hak verip, baska bir incelemeye alayci davranarak haksizlik yapiyorsun.
Ayni makineleri su siralar ben de takip ediyorum,
oo barodi fanı. o başlığın altındaki yorumlara bakınca benim sorumun cevabı direk ortaya çıkıyor zaten. geyik yaptım sadece zümer' e söylediğim şey ile.
-
Jemand adlı üyeden alıntı
sen barodiyi biraz takip et, anlayacaksın cümlemdeki ince nüansı. hatta takip etmene de gerek yok. o başlık altına atılan cevaplar yeterli bile.
Barodi`nin motosikletini satip satmayacagi beni ilgilendirmez. Isterse 10bine satar isterse meydanda yakar. Ben Xj6- Mt 7 ile ilgilenen birisi olarak duzeltme yapmaya calistim sadece.
Daha once ne makine kullandiniz bilmiyorum ama, herhangi bir 250cc Japon kullanan birisine Xj6`yi ver yanlamaktan motoru toparlayamaz. Alt devirler olu denilen Fazer FZ serisi ile kac kisi saga sola patladi biliyorsunuz.
Fiyat performans olarak Mt 7`den onde goruyorum Xj serisini.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)