motosiklet aküyü neden şarj etmez ?
Reklamlar
-
bu tür bir problem yaşıyorum. 3 ay kadar önce Akümün bittiğini, ömrünü tamamladığını düşünerek yeni akü aldım, fakat yeni aküyü taktıktan 1 ay sonra diğer akümde yaşadığım sorunu yaşamaya başladım. marş motoru zayıf çalışıyor, (normalde japon motorlarının çoğunda farlar sürekli açık olur, ben bu farı ipral edip anahtar taktırdım ve farı açıp açmamak benim elimde olsun istedim) Her neyse bu akü şarj olmuyor sanırım peki ne gibi sorunlar akünün şarj olmamasına, ya da zayıf şarj olmasına sebep olur. Bunu merak ediyorum, İşimi her zaman kendim görmek istiyorum malum iyi bi ustamız yok heryer soyguncu. Parçayı alıp kendim takmak istiyorum
Reklamlar
-
senolas adlı üyeden alıntı
bu tür bir problem yaşıyorum. 3 ay kadar önce Akümün bittiğini, ömrünü tamamladığını düşünerek yeni akü aldım, fakat yeni aküyü taktıktan 1 ay sonra diğer akümde yaşadığım sorunu yaşamaya başladım. marş motoru zayıf çalışıyor, (normalde japon motorlarının çoğunda farlar sürekli açık olur, ben bu farı ipral edip anahtar taktırdım ve farı açıp açmamak benim elimde olsun istedim) Her neyse bu akü şarj olmuyor sanırım peki ne gibi sorunlar akünün şarj olmamasına, ya da zayıf şarj olmasına sebep olur. Bunu merak ediyorum, İşimi her zaman kendim görmek istiyorum malum iyi bi ustamız yok heryer soyguncu. Parçayı alıp kendim takmak istiyorum
konjektörün arızalı olabilir.
-
Sürekli açık kalan farı neden iptal ettirip switch koyduğunuzu anlamış değilim? Kapalı farın ne gibi faydaları olabileceğine dair bir fikir yürütemedim...
Usta değil, sadece bir kullanıcı olarak yorum yapıyorum, yapılan bu işlem sonucu elektriksel bir sorun olabilir. Konjektör arızalı olabilir, aküyü yeterince şarj edemiyor olabilir. Bi ampermetre bağlayıp şarj etme durumunu ölçebilirsiniz. Alacağınız değeri bilemiyorum, onu da ustalara bırakıyorum.
-
Konjektör, statör(sargı) ve bunların bağlantılarını kontrol edin bu parçalar sağlam olsa bile bağlantı kabloları iletkenlikleri azalmış da olabilir.
-
senolas adlı üyeden alıntı
bu tür bir problem yaşıyorum. 3 ay kadar önce Akümün bittiğini, ömrünü tamamladığını düşünerek yeni akü aldım, fakat yeni aküyü taktıktan 1 ay sonra diğer akümde yaşadığım sorunu yaşamaya başladım. marş motoru zayıf çalışıyor, (normalde japon motorlarının çoğunda farlar sürekli açık olur, ben bu farı ipral edip anahtar taktırdım ve farı açıp açmamak benim elimde olsun istedim) Her neyse bu akü şarj olmuyor sanırım peki ne gibi sorunlar akünün şarj olmamasına, ya da zayıf şarj olmasına sebep olur. Bunu merak ediyorum, İşimi her zaman kendim görmek istiyorum malum iyi bi ustamız yok heryer soyguncu. Parçayı alıp kendim takmak istiyorum
Konjektöre bir baktırın.Burada sorun yoksa marş motorunun kömürleri bitmiş olabilir onlara baktırın.Bu ikisinden biridir yüksek ihtimal.
RamuthRa adlı üyeden alıntı
Sürekli açık kalan farı neden iptal ettirip switch koyduğunuzu anlamış değilim? Kapalı farın ne gibi faydaları olabileceğine dair bir fikir yürütemedim...
Usta değil, sadece bir kullanıcı olarak yorum yapıyorum, yapılan bu işlem sonucu elektriksel bir sorun olabilir. Konjektör arızalı olabilir, aküyü yeterince şarj edemiyor olabilir. Bi ampermetre bağlayıp şarj etme durumunu ölçebilirsiniz. Alacağınız değeri bilemiyorum, onu da ustalara bırakıyorum.
Açık far belli bir elektrik çekiyor ve marş basma anında akünün marş motoruna aktardığı gücü zayıflatıyor.
-
Motoru çalıştır. Akünün artı kablosunu çıkar. Farları aç.
Eğer farlar yanarsa şarj ediyor demektir. Eğer yanmazsa sorun vardır demektşr
-
Burdaki amacım tamamiyle farın fazla elektrik tükettiğini düşünüp aküyü daha fazla doldursun istedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
Marş motoru sağlıklı çalışıyor, aküyü yeni aldığımda çok iyiydi, yani akü de şarj vardı, iarj ettirmiştim bi motorcuda fakat ne olduysa aradan 3 4 hafta geçtikten sonra oldu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)