Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

motosiklet aküyü neden şarj etmez ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Ocak 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar 200NS
    bu tür bir problem yaşıyorum. 3 ay kadar önce Akümün bittiğini, ömrünü tamamladığını düşünerek yeni akü aldım, fakat yeni aküyü taktıktan 1 ay sonra diğer akümde yaşadığım sorunu yaşamaya başladım. marş motoru zayıf çalışıyor, (normalde japon motorlarının çoğunda farlar sürekli açık olur, ben bu farı ipral edip anahtar taktırdım ve farı açıp açmamak benim elimde olsun istedim) Her neyse bu akü şarj olmuyor sanırım peki ne gibi sorunlar akünün şarj olmamasına, ya da zayıf şarj olmasına sebep olur. Bunu merak ediyorum, İşimi her zaman kendim görmek istiyorum malum iyi bi ustamız yok heryer soyguncu. Parçayı alıp kendim takmak istiyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı senolas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu tür bir problem yaşıyorum. 3 ay kadar önce Akümün bittiğini, ömrünü tamamladığını düşünerek yeni akü aldım, fakat yeni aküyü taktıktan 1 ay sonra diğer akümde yaşadığım sorunu yaşamaya başladım. marş motoru zayıf çalışıyor, (normalde japon motorlarının çoğunda farlar sürekli açık olur, ben bu farı ipral edip anahtar taktırdım ve farı açıp açmamak benim elimde olsun istedim) Her neyse bu akü şarj olmuyor sanırım peki ne gibi sorunlar akünün şarj olmamasına, ya da zayıf şarj olmasına sebep olur. Bunu merak ediyorum, İşimi her zaman kendim görmek istiyorum malum iyi bi ustamız yok heryer soyguncu. Parçayı alıp kendim takmak istiyorum
    konjektörün arızalı olabilir.

  3. #3

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Sürekli açık kalan farı neden iptal ettirip switch koyduğunuzu anlamış değilim? Kapalı farın ne gibi faydaları olabileceğine dair bir fikir yürütemedim...

    Usta değil, sadece bir kullanıcı olarak yorum yapıyorum, yapılan bu işlem sonucu elektriksel bir sorun olabilir. Konjektör arızalı olabilir, aküyü yeterince şarj edemiyor olabilir. Bi ampermetre bağlayıp şarj etme durumunu ölçebilirsiniz. Alacağınız değeri bilemiyorum, onu da ustalara bırakıyorum.

  4. #4
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Konjektör, statör(sargı) ve bunların bağlantılarını kontrol edin bu parçalar sağlam olsa bile bağlantı kabloları iletkenlikleri azalmış da olabilir.

  5. #5
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Alıntı senolas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu tür bir problem yaşıyorum. 3 ay kadar önce Akümün bittiğini, ömrünü tamamladığını düşünerek yeni akü aldım, fakat yeni aküyü taktıktan 1 ay sonra diğer akümde yaşadığım sorunu yaşamaya başladım. marş motoru zayıf çalışıyor, (normalde japon motorlarının çoğunda farlar sürekli açık olur, ben bu farı ipral edip anahtar taktırdım ve farı açıp açmamak benim elimde olsun istedim) Her neyse bu akü şarj olmuyor sanırım peki ne gibi sorunlar akünün şarj olmamasına, ya da zayıf şarj olmasına sebep olur. Bunu merak ediyorum, İşimi her zaman kendim görmek istiyorum malum iyi bi ustamız yok heryer soyguncu. Parçayı alıp kendim takmak istiyorum
    Konjektöre bir baktırın.Burada sorun yoksa marş motorunun kömürleri bitmiş olabilir onlara baktırın.Bu ikisinden biridir yüksek ihtimal.

    Alıntı RamuthRa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sürekli açık kalan farı neden iptal ettirip switch koyduğunuzu anlamış değilim? Kapalı farın ne gibi faydaları olabileceğine dair bir fikir yürütemedim...

    Usta değil, sadece bir kullanıcı olarak yorum yapıyorum, yapılan bu işlem sonucu elektriksel bir sorun olabilir. Konjektör arızalı olabilir, aküyü yeterince şarj edemiyor olabilir. Bi ampermetre bağlayıp şarj etme durumunu ölçebilirsiniz. Alacağınız değeri bilemiyorum, onu da ustalara bırakıyorum.
    Açık far belli bir elektrik çekiyor ve marş basma anında akünün marş motoruna aktardığı gücü zayıflatıyor.

  6. #6
    osmanico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Motoru çalıştır. Akünün artı kablosunu çıkar. Farları aç.
    Eğer farlar yanarsa şarj ediyor demektir. Eğer yanmazsa sorun vardır demektşr
    trancexp ve weirdo1 bunu beğendiler.

  7. #7

    Üyelik
    02 Ocak 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar 200NS
    Burdaki amacım tamamiyle farın fazla elektrik tükettiğini düşünüp aküyü daha fazla doldursun istedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

    Marş motoru sağlıklı çalışıyor, aküyü yeni aldığımda çok iyiydi, yani akü de şarj vardı, iarj ettirmiştim bi motorcuda fakat ne olduysa aradan 3 4 hafta geçtikten sonra oldu


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)