bence en önemlisi ön lastik
Reklamlar
-
ön lastik çok önemli ön lastik kaydımı kazayı kurtarmak daha zor olur
ön lastik daha ucuzdur
ön lastik daha zor biter istesende bitiremezsin
şimdi stunt yapıcaksınız ön ün çok iyi tutması gerekiyorki arkayı kaldırabilelim
arka çok da önemli özellikle stunt yapıcaksınız aksine bitik bişey takında kaysın :D
ön kaldırmakta lazım olur ama ön kaldırmak kolay ya, slide yapmak içinde arkanın kötü olması iyidir bitiricez çünkü lastigi
bu konu tartışmaya tabiki açıktır ama o pis önyargınızı bırakın bir köşeye gelin öneriniz bişeyiniz varsa bişeyler bişeyler katalım
Reklamlar
-
Arka lastik gazı veren lastık. Dönerken seni dengede tutan lastik gene arka lastik. Motoru yatırırken arka lastiğin boşa döndüğünü düşünsene bir. Sen sadece kaza senaryosu olarak bakmışsın. Ama arka lastiğin kalitesi zaten o kazaya sebep olan şey. Benim görüşüm bu.
-
Ancak arka lastigi kaydirmak icin boşa dusmesi gerekiyor kaliteli sert hamurlu lastik de iş görebilir sanırım
-
Her iki lastikte önemli. En öenmlisi arka yada ön diye ayırmak zor. O zaman iş lastiğin yere değdiği kısım en önemlisine kadar gider. Zaten öenmsiz bir parça yokta en önemlisi her iki lastik.
-
Moderatör
Motosiklette ön ya da arka daha önemli diye bir kavram asla yoktur, bu racingcilerin arka lastiği cabuk yemelerinden mütevellit türemiş, arka lastik önemli, her işi o yapıyor imajı da tamamen yanlıştır. Her zaman söyledim ve söylemeye de devam edeceğim. (Racing kullanırkende söyerdim)
Her iki lastik de motosiklet için çok elzemdir, çok basit ifade edeceğim,
1- Arka lastik itişi, ve yol tutuşu büyük ölçüde omuzlar, özellikle virajarda üzerindeki yük çok ağırdır.
2- Ön lastik ise, yine arka lastik gibi virajda tutunmaya en cok ihtiyacı olan bileşendir, ve herkesin atladığı ama ön önemli tarafıda, motosiklet ön lastik üzerinde durur.. Yani düşünün arka lastik iyi bastın bastın 180 oldun, duracaksın?? E şimdi bu motosikleti kim durduracak ? Tabi ki ön lastik.
O yüzden her ikisinin de önemi motosikletin motor bloğu kadar önemlidir.
Çok önemli dipnot: Ön bitmez yaaaa,, arkayı değişsen kafidir cümlesine lütfen itibar etmeyin. Her iki lastik deseninin aynı olması çok önemlidir. Birisi 3 yıl kullanılmış ama bitmemiş, diğeri ise yeni ve tutuşu yerinde bir lastik olacak ve bu orantısızlık oluşturacaktır.
Lafın özü lastik değiştiğinde takım olarak değişmeli. Bu lastikler çabuk ısınıp, çabuk soğuyan lastiklerdir. Milyon kez ısınan ve soğuyan bir lastiğin kimyası günden güne bozulur, ama sen bu lastik bitmedi dediğin zaman işler orada sarpa sarmaya başlamıştır bile.
Siz siz olun lastiklerinizi takım olarak düşünün.. Forveti olmayan bir futbol takımı ne kadar başarılı olur ki
Sevgiler.
-
-
Valla ön supercorsa arka batlax olmaz diye biliyorum ben biri bitince diğerini de değiştir profili bozuluyor genelde. Ön kayarsa toplamak zor virajda kayarsa imkansız. Arka kayarsa gaz sabit tutunca yine bir şekil toplama ihtimalin var. Ama bu öne supercorsayı çaktım arkaya da orta seviye batlax aldım demek değil.
-
MazhaRR adlı üyeden alıntı
Bkz: Highside nedir?
Motorun seni üstünden atması highside diye biliyorum ama emin değilim
-
Yasin D adlı üyeden alıntı
Motorun seni üstünden atması highside diye biliyorum ama emin değilim
sadece önü degistirip arkaya kabak takarsan highside olursun demek istemiş arkadaş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)