15 yaşında 4 siilindir bir motor almışsınız bence o masraf az bile kendiniz düşmüşsünüz.Barkın abi 924rr almıştı 10 bin lira üstünde masrafı vardı.
15 yaşında 4 siilindir bir motor almışsınız bence o masraf az bile kendiniz düşmüşsünüz.Barkın abi 924rr almıştı 10 bin lira üstünde masrafı vardı.
bazı şeyleri göremezsin motorda gözle anlaşılacak şeyler olmaz her zaman
yağ yakan 1000rr'lar sonraki kasaların hepsinde kronik bir dişli problemi olduğunu kaç kişi biliyor ki
fabrikasyon üretim hatalı üstelik hepside amerika ve japonyada garanti süresi içerisinde ne gerekiyorsa yapıyorlarken türkiyede kullanıcı hatası damgası yapıştırıp gönderiyorlar
debriyaj tarafından gelen hır hır sesin nedenide budur aslında mikronluk bir üretim ve alaşım farkı hatası
şimdi koskoca marka bunu böyle bırakmaz vs vs diyenler olacaktır ama forumda bu konu ile bizzat uğraşmış arkadaşımız vardır ankaradan
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
ebay den parçaları uyguna bulabilirsin. kontrol etmeni öneririm. özellikle www.ebay.de (almanya) motor parçaları açısından zengin. aşağıdaki parça senin motoruna uygun olabilir.
http://www.ebay.de/itm/Getriebe-Yamaha-FZS600-Fazer-RJ02-/301946091453?hash=item464d63b7bd:g:f1UAAOSwLs5XJzI 4
ayrıca http://www.motorcycle.loc8apart.co.uk/ sitesinde de birçok parça var. Aşağıdaki parça da sana uygun olabilir
http://www.motorcycle.loc8apart.co.uk/nav-mc/bike-part/Yamaha/FZS-600-Fazer/Gearboxes-and-Gearbox-Parts.php
http://www.ebay.co.uk/itm/181602774747?clk_rvr_id=1025265637436&rmvSB=true
Türkiye'ye kargo seçeği olmasa bile satıcı ile iletişim kurup kargolamasını isteyebilirsin.
Biraz ingilizce ile çok daha uygun parça bulabilirsin. Bende 1500 tl vermeden önce biraz yurdışı sitelerini karıştır.
Kac sene 900cc ve 1000cc Honda kullandim. Bir kez bile problem cikarmadilar bana. 919cc olani 32 bin km'de kullanilmis alip, en az 15 bin km de ben binip sattim. Aldigimda da, sattigimda da, sesi yenisiden farksizdi. 6 bin km'de bir yagini filtresini degistirdim. Hava filtresi hala temizdi. Bujiler de.
Evet, benzin ve lastik masrafi fazla; ama makina sorun olarak basima hic dert acmadi. Yigidi oldur, hakkini yeme. Buradan okudugum kadariyla kotu markalar olur olmaz bi suru problem cikariyor.
Eger motoru aldiginizdan beri varolan bir sorunsa bence 4 silindirli 15 senelik buyuk motor diye suclamayin, daha onceki sahibinin kullanim hatasindan olmus olabilir, onun disinda ustalara da guvenmeyin, mumkunse motorunuzu kendiniz tamir etmeyi ogrenin, dagittigi motoru toplayamayan ustadan daha iyi yaparsiniz. Yedek parcalari da ebay'den cok ucuza temin edebilirsiniz. Yani bazi yontemleri kesfettikten sonra buyuk motor cok da masrafli sayilmaz.
Ya hocam biz çinliseverler bu saatten sonra istesekte japona binemeyiz . Bir kere insanin kafasi rahat olmuyor motora bir şey olacak diye . Ama mondialde oylemi veriyorsun gazı gittigi nokta belli zaten hizmetini sunuyor
Ayni fikirdeyim birinin 1500 tl cikardigini diger usta 300 400 e bitirebilir tezgaha gelme.
Birde şu buyuk zevk alan arkadaslar aldiginiz zevki bir tarif edermisiniz? Nasil bir zevk ki bizim 250 cc lerden aldigimizdan fazla oluyor? Birde en cok nereniz zevk duyuyor bu isten?
Hayir yani cebinizden cikmayan elinizmi yoksa ariza kodunu ekranda gorunce sizlama gelen kalbinizmi?
Yavaş gitmeyi hızlı hale getirmeyi deneyin
Kendim düştüm bu konuda haklısınız ama bana kalırsa bir şanzımanın o kadar pahalı olması yanlış nedir bu millet kitleyebildiğine kitlemeye çalışıyor asıl yanlışlık burda, bu sadece ikinci el şanzımanın fiyatı işçilik şusu busu yok daha işin içinde... bende Barkın abi gibi motorun her yerini yaptırayım sıfır gibi olsun desem onbin harcarım heralde
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:15 ----------
Çok teşekkürler hocam, en kısa zamanda ustamın yanına gidip motoru yapmamasını olduğu gibi bırakmasını isteyeceğim zaten... Kendim halledebilirsem hallederim ya da başka bir usta deneyeceğiz artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------
Motorumun tüm bakımlarını kendim yaparım zaten, diğer motorlarımda ustaya hiç para vermedim desem yeri, bu motorda da öyleydi ama işin içine şanzıman karışınca ben çıkamam bu işten dedim verdim ustaya vermez olaydım...
UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.
dağıttığı şanzımanı geri toplayamayan ustanın koyduğu teşhise güvenilir mi?
Kardesim buna sebep olan burdan insanlar kimse sahip cikmiyo hepsi zenginmidir neyin kafasidir anlamadim yada zaten buyuk motor kullanan sallamiyo kucuk kullananlar da aptal oluyo genelde
Ya forum otv kalkmasin diyenlerle dolu boyleyken durum 14 bin tl olan mt07 ye 2e vermeye devam
Simdi sana yardimci olmaya calisicaz ins
Motor evet malesef kalicak biraz onun sebebide burdaki..... Her neyse
Internetten bak fiyatlara usta falan almasin orjinali sifiri 1500 yani sanzimanin aliexpress e bak bizim sahibinden cikmaya bak markanin ozel satis sitesi coktur onlari ara et kullabici paylasim konusunda vardir linkleri arastir hocam motor senin genede bos zamanimizda bizde bakalim
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------
Bak gordnmu bilir kisi cikti az bilr 50 bin masraf cikmadigina dua et yat kalk dua et haline arabada 4 silindirdi ama bunlar kac silindir neyse kavga edip bam yiyoruz boyle olunca
Olayın büyük motor olmasıyla ilgisi yok. Bir kere 2001 model bir motosikletin, kıymet bilmeyenler memleketinde iyi durumda kalmış olması mucize gibi bir şey. Ancak cruiser falansa bir ihtimal temiz durumda olabilir. Şahsen asla ama asla 15 yıllık motoru eğer klasik değeri yoksa almam. Zaten o anda gerekmese bir iki sene sonra parça isteyecek ve yine bir sürü masraf olacak. Adam gibi usta bulamamak da başka bir dert. Eski teknolojisinden olayı yakacağı benzin de cabası... Her zaman cebindeki paraya göre yeni motor en iyi tercihtir.
Bilinçsiz ellerde kullanılan bir motosiklet almışsınız.şanssızlık. örnek 4 vites te giderken hızı 4 vites hızına eşit mmotosiklette 2. vtese atan şahıslar gibi tak tak ondan sonra acısı çıkıyor işte. geçmiş olsun.büyük cc motosiklet masraflı ama bir o kdar da keyifli.
bu sorunun motosikletin yaşı ile alakalı olduğunu sanan arkadaşlar lütfen işkenbeden sallamasın ve teknik konulara yorum yapmasınlar..
aslında sadece sorunda para çok değil bakımdada çok
motoru 22.000 bakıma götürdüm 330 tl ödedim
opel astra arabamı bakıma götürdüm 220 lira tuttu gülim mi ağlim mi bilemedim
sym wolf motorum vardı. Çok ciddi sorunlar yaşadım ancak bakım ve yakıt hiç üzmedi. Gittim cbf 500 aldım. Lastik+yağ,fren hidroliği vs yaptırayım dedim. 2500 lira güle güle. Yağ+filtre 300 lirayı bulmuştu(netten araştırarak aldım) sonuç olarak 250cc yi uzun bir süre aşmayı planlamıyorum.
hocam senin arora ar180 yokmuydu ya satmasaydın onu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)