Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Neden araba kadar yakan motosikletlere biniyorsunuz?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikleti
    tenere660abs - bmwr80rt Gözümden kaçmadı değil :D
    r80 altından geçer tenere üstünden

    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cla 200 benzinli 100 km 10 litre yakio, motorum kawasaki 300 4.6 litre yakio.. canm o gun neye isterse ona binerim...

    Ama gel gor ki paranda olsa bir boy fakiriysen istesende binemezsin oleeeee yuksek motorlara.. demekmi is parada da degilmis arkadasm...
    boy mevzusuna bu kadar takılmayın bence. Hatta büyük bir yanlış yapıyorsunuz yüksek motora binemem diye , 1 bacağınızı uzattığınızda parmak ucunuz yere değiyorsa o motoru kullanabilir ve dengede tutabilirsiniz. Ben atla deve bir insan değilim alt tarafı 1.70 boyundayım ama 89 cm sele yüksekliği olan bir eşşek kullanıyorum. Bundan dolayı yüksek motora binemem diye bir durum yok. Ben 1.65 boyunda abssiz tenere kullanıyor, 91 cm den bahsediyoruz...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    LostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2004
    Motosikleti
    Star Fire 48
    Size mi soracağız hangi motora bineceğimizi. töbe töbe...
    Mengu16 bunu beğendi.

  3. #83
    onx09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2013
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Yamaha xvs 650 dragstar classic
    Neyi neden kullandığına bağlı öyle abarttığınız gibi bir durumda yok. Yamaha xvs Dragstar 650 classic motorum var yakıtı 28krs 33krs arası değişiklik gösteriyor bu ayki yakıtı bu. Mevsim hava yol ve kullanıcıya gore değişiklik gösterir. bazı arkadaşlar biraz fazla abartmislar yorumları zengin adam felan değilim ekstra bir araba ve bir motorum yok tek bir motorum var iş ev gezi aklınıza gelecek her yere bu motorumla giderim alkol kullanmıyorum sigara icmiyorum bu durumda keratanin yaktığı benzinde helal hoş olsun o keyfe değer zevkin ucuzu pahalisi ve veresiyesi olmaz kasmayin kendinizi bu kadar salın gitsin

  4. #84
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r80 altından geçer tenere üstünden



    boy mevzusuna bu kadar takılmayın bence. Hatta büyük bir yanlış yapıyorsunuz yüksek motora binemem diye , 1 bacağınızı uzattığınızda parmak ucunuz yere değiyorsa o motoru kullanabilir ve dengede tutabilirsiniz. Ben atla deve bir insan değilim alt tarafı 1.70 boyundayım ama 89 cm sele yüksekliği olan bir eşşek kullanıyorum. Bundan dolayı yüksek motora binemem diye bir durum yok. Ben 1.65 boyunda abssiz tenere kullanıyor, 91 cm den bahsediyoruz...
    bu yaklaşık 1 aydan beri napsak derdimiz aslında..

    Enduro tarzı motor almak istiyoruz, misalen nc 750 ikimizde iki motora binelim die düşünüyoruz arkadaşımla.. ama gel gorki olmuor.. 636 kawasakide burdan basıp misal rivaya bende kullanabiliorum, ama ufacık bir yol sorunu varsa, çıkıntı veya yukseklik, yada motoru geri çekiceksem, inmem ve motor çekmem gerekiyor.. yada o çekiyor.. çocuga eziyetim yani..
    kadın - erkek güç farkı da çıkıyor burda ortaya.. bu biraz boy, biraz güç, birazda bindiğin motora güvene güvene binmek.. uzun yol sıkıntı değil tek ayagımla durur gene sürerim sıkıntı yok.. ama o motor senin günlük motorun olamıyor.. yine 1,70 ve erkek gücü farkı emin ol vardır.. ben kendi motorumu otoparktan çıkarırken bile butun site yazık kıza kendine eziyet edior die bakıyor, 174 kg motor

    Ayrıca Sizin tecrubenizin farkıda vardır fikrimce...
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..

  5. #85
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı LostRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Size mi soracağız hangi motora bineceğimizi. töbe töbe...
    Star Fire 48 onunla radara girenler varmış. Sizde durumlar nasıl ?

  6. #86
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yaklaşık 1 aydan beri napsak derdimiz aslında..

    Enduro tarzı motor almak istiyoruz, misalen nc 750 ikimizde iki motora binelim die düşünüyoruz arkadaşımla.. ama gel gorki olmuor.. 636 kawasakide burdan basıp misal rivaya bende kullanabiliorum, ama ufacık bir yol sorunu varsa, çıkıntı veya yukseklik, yada motoru geri çekiceksem, inmem ve motor çekmem gerekiyor.. yada o çekiyor.. çocuga eziyetim yani..
    kadın - erkek güç farkı da çıkıyor burda ortaya.. bu biraz boy, biraz güç, birazda bindiğin motora güvene güvene binmek.. uzun yol sıkıntı değil tek ayagımla durur gene sürerim sıkıntı yok.. ama o motor senin günlük motorun olamıyor.. yine 1,70 ve erkek gücü farkı emin ol vardır.. ben kendi motorumu otoparktan çıkarırken bile butun site yazık kıza kendine eziyet edior die bakıyor, 174 kg motor

    Ayrıca Sizin tecrubenizin farkıda vardır fikrimce...
    Çoğu zaman biz erkeklerin de bazı motorlara veya bazı posisyonlarda hep kullandığımız motora gücümüz yetmiyor, kan ter içinde kalıyoruz. Peki neden? Eşeklikten dolayı, çıkamayacağımız deliklere girmeye yapamayacağımız manevraları yapmaya çalıştığımız için.

    motoru gücümüz ile değil de motorun kendini ileri gitme gayreti ile kullanmaya çalışırsak sürekli, ayağımız yere değidiği sürece sorun olmayacaktır.

    Anlatamadım di mi?

    Mesela kaldırım kenarına park ederken, yoldan geldiğimizde bodoslama değil de; genişten gelerek kaldırımı teğet geçip yola doğru bir manevra yaparak motorun önünü yola arkasını kaldırıma bakacak şekilde park ettiğimizde, park yerinden çıkmak için motoru geri geri taşımaya çalışacağımıza sadece gaza basmamız gerekecek çünkü asfaltlar genelde su kaldırım kenarındaki kanallara aksın diye eğimli yapılır.

    Yine mi anlatamadım

    İşte bu yüzden eğitmen değil sürücüyüm sadece
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  7. #87
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yaklaşık 1 aydan beri napsak derdimiz aslında..

    Enduro tarzı motor almak istiyoruz, misalen nc 750 ikimizde iki motora binelim die düşünüyoruz arkadaşımla.. ama gel gorki olmuor.. 636 kawasakide burdan basıp misal rivaya bende kullanabiliorum, ama ufacık bir yol sorunu varsa, çıkıntı veya yukseklik, yada motoru geri çekiceksem, inmem ve motor çekmem gerekiyor.. yada o çekiyor.. çocuga eziyetim yani..
    kadın - erkek güç farkı da çıkıyor burda ortaya.. bu biraz boy, biraz güç, birazda bindiğin motora güvene güvene binmek.. uzun yol sıkıntı değil tek ayagımla durur gene sürerim sıkıntı yok.. ama o motor senin günlük motorun olamıyor.. yine 1,70 ve erkek gücü farkı emin ol vardır.. ben kendi motorumu otoparktan çıkarırken bile butun site yazık kıza kendine eziyet edior die bakıyor, 174 kg motor

    Ayrıca Sizin tecrubenizin farkıda vardır fikrimce...

    Şimdi açıkcası ben hiç delikanlılık yapmaya çalışıpta motoru geri geri itmeye çalışmıyorum , inip elimle itiyorum çünkü eğimlerde gücüm yetmiyor ayaklarım tam basmadığı için. Artistlik yapmaya gerek yok paşa paşa iner iterim valla Fakat yol sorunlarında ise evet biraz tecrübe devreye girmeye başlıyor bunda hemfikirim sizle. Zaten isterse 10 metre 1 ton motor olsun hareket ettikten sonra her yolda sürülür.

    İşte aslında buna yavaş yavaş alıştıkça aslında ne kadar kolay olduğunu görüyorsunuz.

    Nc750 gayette alçak bir motor aslında ve rahat edebilirsinizde.

    Olcay'ın yazdığı yorumda aslında çok doğru ve bende bunlara baya dikkat ediyorum. Sıkıntı yaşayacaksam 2 metre ilerisine park ediyorum vs. Anlatabildin aslında ama bu dediğin olayları bende yaşadığım için çok daha kolay anladım

  8. #88
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    ben hep grom sahibi olup kolumun altında istediğim yere taşımayı, arabaya binince onuda arka koltukta gittiğim yere götürmeyi hayal ettim.. ama çok para yauu o paraya neler alınır

  9. #89

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    olay sadece iş görmek için işin içinde zevk meselesi var

  10. #90
    Bosix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Benelli 250 tnt -> Ducati 696 Monster
    para var huzur var zaman var dese bırı ne olacak

  11. #91

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi Griso (2007) HD Sportster XL (1997)
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi açıkcası ben hiç delikanlılık yapmaya çalışıpta motoru geri geri itmeye çalışmıyorum , inip elimle itiyorum çünkü eğimlerde gücüm yetmiyor ayaklarım tam basmadığı için. Artistlik yapmaya gerek yok paşa paşa iner iterim valla Fakat yol sorunlarında ise evet biraz tecrübe devreye girmeye başlıyor bunda hemfikirim sizle. Zaten isterse 10 metre 1 ton motor olsun hareket ettikten sonra her yolda sürülür.

    İşte aslında buna yavaş yavaş alıştıkça aslında ne kadar kolay olduğunu görüyorsunuz.

    Nc750 gayette alçak bir motor aslında ve rahat edebilirsinizde.

    Olcay'ın yazdığı yorumda aslında çok doğru ve bende bunlara baya dikkat ediyorum. Sıkıntı yaşayacaksam 2 metre ilerisine park ediyorum vs. Anlatabildin aslında ama bu dediğin olayları bende yaşadığım için çok daha kolay anladım
    Da üstadım motordan inip elle taşımak daha zor değil mi? Boyla ilgili bir problem değil ama eğimli bir yerde geri geri ittirmem gerektiğinde motoru (misal dar bir otoparktan) motor 230kg civarı olduğundan bide ben 100kg, ayaklarım kayıyor. Ama inip elle taşımaya çalışınca da fazla yatırırsam devirmemenin imkanı yok nerdeyse. Aslında bu motorların jant göbeklerine çok ufak bi elektrikli motor koysalar o enerjisini falan böyle kinetik saatler gibi dönerken sağlasa ve sadece geri manevralarda biraz yardımcı olsa tam süper olmaz mıydı?

  12. #92
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı sarph35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Da üstadım motordan inip elle taşımak daha zor değil mi? Boyla ilgili bir problem değil ama eğimli bir yerde geri geri ittirmem gerektiğinde motoru (misal dar bir otoparktan) motor 230kg civarı olduğundan bide ben 100kg, ayaklarım kayıyor. Ama inip elle taşımaya çalışınca da fazla yatırırsam devirmemenin imkanı yok nerdeyse. Aslında bu motorların jant göbeklerine çok ufak bi elektrikli motor koysalar o enerjisini falan böyle kinetik saatler gibi dönerken sağlasa ve sadece geri manevralarda biraz yardımcı olsa tam süper olmaz mıydı?
    valla güzel olurdu. Gerçi geri vitesi olan goldwing öneririm

    Valla ben yan ayak açık ama yere değmeden itiyorum ne olur ne olmaz ayaklık onu tutar diye

  13. #93
    keremkrmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 Ninja 636 - 15 Xmax
    Bacak iç boyum 93cm olduğundan şuana kadar hiç zorlandığımı hatırlamıyorum, bazen artçıyken trafikte durduğumuzda ben ayaklarımı yere koyuyorum geçenlerde kendi motorumdayken dönüş yeri çok dar idi ve yokuş yukarı artçılı geri geri itmek zorunda kaldım motoru.

    Bana göre motorda boy ve kuvvet zorluk çekmemek adına çok önemli bir etken.


    Araba kadar yakan motora binmek ise kesinlikle keyif meselesi evde scooter dururken 4 silindir motorla gezmem gibi..
    ¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!

  14. #94

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben hep grom sahibi olup kolumun altında istediğim yere taşımayı, arabaya binince onuda arka koltukta gittiğim yere götürmeyi hayal ettim.. ama çok para yauu o paraya neler alınır
    arabaya sıgar mı o? 100kg hem kim kaldırıcak onu
    insta: veli_montana_

  15. #95
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı keremkrmn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bacak iç boyum 93cm olduğundan şuana kadar hiç zorlandığımı hatırlamıyorum, bazen artçıyken trafikte durduğumuzda ben ayaklarımı yere koyuyorum geçenlerde kendi motorumdayken dönüş yeri çok dar idi ve yokuş yukarı artçılı geri geri itmek zorunda kaldım motoru.

    Bana göre motorda boy ve kuvvet zorluk çekmemek adına çok önemli bir etken.


    Araba kadar yakan motora binmek ise kesinlikle keyif meselesi evde scooter dururken 4 silindir motorla gezmem gibi..
    motorda boy ve kuvvet oranınız zorluk çekmemek adına sadece geri geri iterken önemli bir etken onun dışında hiç bir önemi yok. Benim gibilerde bu etkeni motordan inip eliyle iterek ortadan kaldırıyor... Tek ayağınız yere değiyorsa bacak kuvvetinizde önemli bir etken.

    Ama tabikide boyunuzun uzun olması çok büyük bir avantaj.

  16. #96
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence şu saat itibariyle en küçüğü de dahil motosiklete binmek artık ekonomiklikten çıkmıştır.
    6 yıl aradan sonra motosiklet aldım 150cc alet, trafik sigortası 900tl tuttu, şimdi baktım bi başlıkta arkaya çanta takana sıkça olmasa da ruhsata işletmedi diye ceza kesilebiliyormuş, işletmek yok proje çizdirmek filan 500 + 1500 tl imiş, plaka ruhsat masrafı ben kendim yaptırdım ama yine de 230 tl tuttu. benzin fiyatları malumunuz zaten. Motosikletin kendisi dışında ekipman, giyim kuşam fiyatları almış başını gitmiş yerli bir botun bile fiyatı 120 tl gibi bişey ki bunun yazlığı kışlığı ayrı dava. 2 tekerli maksiumum 300 kilo olan aletlere her köprüden geçişte para ödüyosun %50 indirimli hale bile gelse. otomobile göre daha sık bakıma giriyorsun bilmem ne. Daha sayayım mı?
    zaten motosiklet ekonomik bir taşıt değildir, kimse ekonomiktir diye kendini kandırmasın.
    Aldım bi Çin malı skutır, ehliyetsiz, kasksız ekipmansız biniyom benzin dışında masraf etmiyom diyosan bilemiycem tabii.
    Motosiklet ekonomik değildir arkadaşlar kendimizi kandırmayalım şu saatten sonra. benim sıfır otomobilim trafik sigortası motosikletimden 200 tl ucuz.

    Bu sebeple bu iş tamamen kişisel tatmindir, gülü sevip dikenine katlanmaktır, sorgulamak hatadır.
    Haa yine de görece küçük cc daha ekonomik midir, evet ekonomiktir, ama kendi içinde motosiklete binmek öyle ekonomik bir şey değildir artık.
    Hele hele 15bin tl üstünde para verebilen adama hiiç sormam o durduğu yerde bile düşse bi dünya masraf çıkartan alete niye o kadar para verdin diye, adamın parası var, zevk alıyor diye biniyor çünkü. Burada birini sorgulayacaksan asgari ücretle çalışıp iphone alan adam gibi, üç kuruşa çalışıp kredi ile 600cc motor alan(varsa) o adamı o da hani kardeşin, çok yakın arkadaşın filansa sorgularsın, ki ona da bizden borç almamışsa hakkımız yoktur esasen.

    Haa tüm bu yazdıklarıma rağmen benim Pulsar'ın ilk bakımı sadece 70 tl tutmuş mudur, evet tutmuştur, bu ekonomiye hasta olmuş muyumdur, evet olmuşumdur. benim için 2.60lt ile arabamın üçte biri kadar yakmakta mıdır evet yakmaktadır, o zaman sen istediğine bin ben bu ekonomik alete binecem arkadaş. Heheheheh ) Çalişkiler yumağıdır insanoğlu, takılma bence )
    şu dersleri geçeyim çanta projeleriniz benden abi
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  17. #97
    YBRMANİA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2011
    Şehir
    AnTALYA
    Motosikleti
    HONDA CBR 1000RR(14)-YAMAHA YBR(12)
    2 ay kadar önce hanıma araba alabilmek için kawasakimi ağlayarak satmıştım

    Ve araba alınınca inanır mısın arabayla 10 dk lik yolu otobüsle gidiyordm 45 dakikada sabahın köründe yağmurda ve soğukta...

    Sonra dedim ki kendime kendime sen kimsin ne gururu yapıyosun .öt

    Yani arabaya binmeyecektim ya gurur yapacam asi motorcu tavırları falan..

    Gerçekten işkence araba insan motora alışınca,deliricektim sanki GTA yaşatmayı düşündüm mahalleden geçen motorculara bir dirsek ve sonrası

    Ve sabreden derviş muradına ermiş misali.Yeni motorumu aldım ve inanın araba nerde otoparkın neresinde genelde bilmem

    Sonuç olarak senelerdir motor kullanan birisi olarak motordan vazgeçilmiyo arkadaşlar uyku tutmaz gereksiz sinirler.Ard arda yakılan sigaralar...

    Araba pişmanlıktır arabaya binmeyin.Opel corsa 1.4 16v otomatik var 4.5-5 aralığında yakıyor.Benim motosiklette 7 nin altına inmiyor örneğin.

  18. #98

    Üyelik
    27 Mayıs 2016
    Dostum,
    motosiklet kadin gibidir.
    CC'si yuksek motorlarin cekiciligi de burdan gelir...
    Bilmem anlatabildim mi? ;)

  19. #99
    keremkrmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 Ninja 636 - 15 Xmax
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorda boy ve kuvvet oranınız zorluk çekmemek adına sadece geri geri iterken önemli bir etken onun dışında hiç bir önemi yok. Benim gibilerde bu etkeni motordan inip eliyle iterek ortadan kaldırıyor... Tek ayağınız yere değiyorsa bacak kuvvetinizde önemli bir etken.

    Ama tabikide boyunuzun uzun olması çok büyük bir avantaj.
    Dediğine kesinlikle katılıyorum tek ayakla da gayet rahat üstesinden gelinir ama erkek ve kadın gücü farkı büyük oluyor maalesef. Yani sonuç olarak bana göre biraz kuvvet, tecrübe, öngörü gerektiriyor.
    ¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!

  20. #100
    muratkesim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Satıldı
    Motosiklete zevk için binenlerdenim. Küçüklü büyüklü bir çok motorum oldu. Kimisi kendini taşımak için, kimisi eşya taşımak için kimiside az yaktığı veya ucuz ve pratik ulaşım aracı olduğu için tercih ediyor. Bana göre motor katıksız bir tutku... Şuraya gittim bu kadar yaktı, keşke gitmeseydim ya da bu motor yerine daha az yakan bir motor alsaydım demedim. Zaten o zaman zevkim için değil işimi görmek için almış olurdum. Yaksın helal olsun.
    CBR 125 R' 05, BANDIT GSF 650 S' 05, CBR 600 RR' 07 , SYM JOYRIDE' 07
    '' GİTMEDİĞİN YER SENİN DEĞİLDİR ''


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 3456 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)