http://ikitekersizasla.blogspot.com.tr/
Öncelikle geçmiş olsun
Şimdi bazı arkadaşlar 2 el parça bul veya çıkma parça al ucuza gelir bir sabah kapıda motorsikletiniz görmeyince he işte zurna gibin ötersiniz 2 el çıkma parçaya yönelmek hırsızlıkların artması ve teşfikidir bunlara alıp ortak olanda aynı vebalde bu zihniyet yüzünden sektör oluştur hırsızlara bide alıcı şahıslar koskaca sektör bu ne çalıntısı demezlermi
Velhasıl mesel ferari japon almak deyil
aldıktan sonraki işletme maliyeti herhangi bir olumsuzluğu hesaplanmasa
sitekır işine hiç girme o artık yemiyor ondan sonra ölücüler başına üşenir kiriz olur insana bende nefret ederim
Yediğiniz hurmalar g..tünüzü tırmalar malesef
Yalova'daki en dandik fiberciler bile halledip 100 lira ver yeter abi diyerek (motosiklet olduğu için öpülmüş tarife uygularlar), hemen yanda boyacı Apo'ya git selamımı söyle diyerek uğurlar, Apo'ya gidip 100 liraya'da rütüş (rotüş rötüş hangisi doğruysa artık) yaptırır çıkarsın.
Ybr 125 alma arifesindeyken bu konu acaba bajaj mı dedirtti bana..
Demekki kontrolü bi şekilde geri alıp motoru bırakmamak lazım. Düşük hızlarda ayakla motoru dik tutmak mümkün. Tüy siklet değilseniz ayaklarınıza hiçbir şey olmaz. 2700 lira param gideceğini biraz ayağım acısın ne olacak.
sanayide 750- 1000 arasına komple motoru fosforlu yeşile yanar döner mora boyatırsın .
hocam aliexprestte bütün karenajlar 460 dolar civarı
Evet Kia Ceed in farı 3 bin tL .. Buda Türk otomotiv sndüstrisinin sigorta şirketlerini her türlü düdükleme seromonisinden bir parça..
O Kia Farının üreticisi örneğin Valeo ise .. Aynı far %100 orjinal Valeo kutusunda 1.500 TL . Hadi bakalım.. Sigorta şirketleri Avrupada olduğu gibi sağlıklı bir ölçüm yapmaz ise daha çok 3 bin TL ler ödenecek..
Koruma takozu bi şeye yaramamış o halde
hangi parçaların toplamı 4 bin küsür onu da yazsaydınız?
çin malı değil sonuçta, o kaliteli plastiğin de bi karşılığı var. bazı parçaların yüksek fiyatlandırıldığını göz önünde tutuyorum elbet.
orjinal karenaj takozu takarak kol böreğini gül böreğine çevirebilirdiniz sizde bişey yoksa gerisi teferruat.
bu arada bunu yamaha sever biri olarak yazıyorum... fz6 nın bazı parçaları yurt dışında 22€ iken tr de 520 tl. belki r25 de de böyle durumlar vardır. neyi nerden alacağınızı bilirseniz yamaha nın parçaları aslında ucuz. (karenajlar dünya genelinde pahalı)
2700lira nedir.. bir motor parası çıkmış ufak tefek hasardan.. yamaha pahalı geliyordu bana gerçektende öyleymis..
Vaktim var dersen yurtdışı sitelerine yönel ebay aliexpress vs bu sitelerden daha ucuza alırsın
İstanbuldaysan usta adresi vereyim gözün kapalı motorunu emanet et en kısa zamanda sana fiyat versin.Krenaj tamirinden tut şasi ön maşa vs vs bir dünya tamir işlemi yapıyor. Değişmesi şart olmayan parçayı asla değiştirmez değiştirdiğinide orjinal parçayla değişir..En son benzin seviye sistemimde kazadan kalma arıza vardı ekranda full gösteriyordu sürekli yazılar yanıp sönüyordu anlamadığım için gösterge arızası falan sandım .Çok düşük ihtimal kafana takma şamandıra problemi falandır hallederiz dedi. Motoru sabah bıraktım akşam aldım 40 lira ödedim servise desem ustaya dediğimi kesin derdi bu anlamıyor sıfır bir gösterge yapıştıralım gitsin.Aynı şekilde beni 3500 lira civarı ön maşa ücretinden kurtardı 300 liraya halletti. Şimdi motordaki birkaç ufak çizik haricinde kazalı olduğunu anlamak imkansız gibi onuda söz verdi orjinal boya siparişi verdim geldiği zaman hediyem olsun bütün çizikleri kapatıcam dedi.
Çelik macun diye bişi var. Sanayide yaparlar.
Motor biraz naked olacak. Yelken gibi de koruma demirini takacaksınız. Arka ayaklıkları da sanayide açık vaziyette kaynak yaptıracaksınız. Allah vermesin, yatıracak olursanız bacağınıza da bir şey olmayacak, motorunuza da...
Veya kaportalı motosikletlere de bir şekilde koruma demiri takacaksınız..
Z250 SL alsam, muhtemelen ona da takarım koruma demiri
Daha az koysaydın alsaydın bi bajaj be yav. NS150 ybr'den bile ucuz, az koyup ybr alma, daha az koy bajaj al sen
Şaka bi yana durduğu yerde düşünce sağı solu kırılan aletlere ikinci el otomobil parası vermeyi hiç bir zaman doğru bulmadım, yaşasın küçük cc, yaşasın Hindistan Ama tabii ben ulaşım için kullanıyorum r25 alan zevk için, eeee ne demişler zevkin pazarlığı olmazmış.
Geçmiş olsun. Kızmayın yav, iyi yanından bakın, belki bu olay sizin motosiklet ve Türkiye ikilemine bakış açınızı değiştirecek, bir sonraki motorunuzda iyi ki bunu almışım dedirtecek. Bu arada başlangıç için racing ya da cruiser tarzını çokça doğru bulmadığımı belirtmek isterim, ki cruiser yine bir nebze daha tolere eder hataları (tabii düşük cc ise) yoksa onda da yeni başlayan doğru sürüş yetileri geliştiremeyebilir.
Bu tip kazıklar iyi ki bu motoru almışım dedirtiyor bana ve benim gibilere.
Size bir ölçek naked motor yazıyorum. irice de bir koruma demiri. haa bak bizim Hintliler koruma demiriyle geliyor aklında olsun
İyide zaten kim dedi ki başlangıç motoru olur diye
Genelde motora ilk baslanirken ikinci el bir Çinliden baslanilmasi gerektigini düşünüyorum. Çünkü malum sıfır yamaha lar hondalarin 125 likleri bile 5000 den basliyor ve plaka ruhsat sigorta masraflarini saymiyorum .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)