Binmeden karar vermek pişmanlıktır. Benim o kadar boyum olsa direkt CRF. Yüksek, güvenli ve sağlam. 💪
Binmeden karar vermek pişmanlıktır. Benim o kadar boyum olsa direkt CRF. Yüksek, güvenli ve sağlam. 💪
RX3İ EVO 3 çanta ile satılıyor. Ancak yan çantalar çok küçük, arka çantaya da kask sığmıyor.
Ben şehir içinde kullanıyorum. İşe gidiş geliş.
600 km oldu bi sorun yaşamadım.
KÜR ŞAD
Valla marka takıntın yoksa Mondial Rx3 diğerlerine göre hem daha güzel hem de daha kaslı duruyo, bence önce modial ardından honda crf'yi düşün derim
valla bu başlığı açtığım iyi oldu.... crf pahalı diyordum ama şimdi malum sitedeki bütün Crfleri kontrol ettim beğendiklerimi favoriye ekledim..
Boyumu ölçüyorum ölçüyorum 1.82 çıkıyor...gerçi ayakkabı falan 1.85 i bulur ama... boyum 1.85 diyen çoğu genç benden kısa duruyor soruncada abi sen 1.82 değilsin 1.88 falan sın diyorlar.. Kendi gerçek boylarını söylemek yerine beni de yalanlarına alet ediyorlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------
RX3i nin en büyük artısı kalıplı olması Çantaları küçükde olsa hazır.. hemde ruhsata sonradan ekletme sıkıntısı olmıycak.. koruma demiri zayıfta olsa var..ama servisine gittim "abi alma" diyor.. Alınca bana geliceksin.. git 2. el honda al diyor..Bütün servisler ağız birliği yapmış japon, japon, japon diyor..
sırf bu yüzden CBF yi bile düşündüm ama oturuşu bildiğin Cruiser gibi oldu.. Salcanomdan daha alçaktı..yada amortisör yumuşaklığından(tamam tamam benim ağırlığımdan) baya çöktü motor..
Marka takıntısı yok..Olsa salcano almazdım.. Mondiali seçeneklere dahil etmezdim.. Ama yukarıda da söylediğim gibi servisi bile alma diyor.. Netten takip ediyorum.. Servisleri biraz uğraştırıyor.. iki gün sonra motordan soğuturlar bu servisler adamı.. Yoksa görseli harika.. Oturdum bir üstüne içlerindeki en rahat en baba motor o.. ben burdayım diyor..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
O pulsarların jant kolları nasıl bir şey öyle yaa..
Hiç güven vermiyor.
Kürdan gibi
Çukura girsen kırılacak gibi bir görünümü var..
CBF in jant kollarına bak, birde diğerine..
Amaciniza en uygunu pulsar bence. Ilerleyen zamanda canta da takabilirsiniz. Crf nin kalitesinden veya performansindan suphe edilmez. Ancak amaciniza uyumlu degil bence. Yine de binin test edin iki motoruda. Icinize sineni alin. Sunu aldim ama aklim oburunde kaldi olmasin.
Konu jant kolları olursa salcanomun jant kolları 3 taneydi ama CBF tende iyiydi.. ama dediğin doğru biraz ince görünüyor.. Bende sizlerin fikirleri doğrultusunda seçeneklerimi şekillendiriyorum..
CRF nin en büyük artısı hepsinden yüksek ve gösterişli durması.. evet amaç konusunda haklısınız .. şehir içinde sürmek amaçlı almak ne kadar doğru bilemiyorum.. Belki amortisör yapısı, Fren yapısı.. Frene asfaltta verdiği tepkiler uygun olmayacak.. süratli giderken konforu farklı olacak.. kaliteli ama endura için tasarlanmış bir araç.. İşte bunlar hep benimde kafamı kurcalayan şeyler..
Bu arada hangisini alırsam alayım.. Diğerlerinde mutlaka aklım kalır.. Param ve garajım olsa her istediğim motosikletten bi tane almayı isterim..Hangimi öyle değiliz ki..
Yani diyeceğim odur ki hangisini alırsam alayım, diğerleriyle cilveleşmeye devam....
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
anlaşılan Japon olması ve kendini kanıtlamış olmasından dolayı Honda CRF ye oy veriyor.. Ama Ben genelde asfaltta kullancağım.. CRF yi asfaltta kullanmak mantıklı olur mu tam bilemedim.. Lastiklerini değiştirir kullanmaya kullanırım ama Amortisörü, Frenlemesi, yol tutuşu, kontrası nasıl olur..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Burada CRF CRF diyen arkadaşlardan kaç tanesi CRF kullandı merak ediyorum. Benim yorumumu alacak olursan CRF SANA olmayabilir. Sana diyorum çünkü şehir içi kullanacağım demişsin. Ben kendimden pay vereyim.
- CRF uzun yola gelmiyor, deposu çabuk bitiyor, 2 kişi işkence ve hakkını (arazi) veremiyorum diye sattım. İşletme maliyeti düşüktü, az yakıyordu, nispeten hafifti. Şehir içi ince, kıvrak, aynalar ve sen yüksektesin, kaldırıma inmek çıkmak oyun gibi.
- Inazuma (Pulsar ile aynı sınıf diye yazıyorum) 2 kişi ile çok rahattı, titreşim yok, biraz fazla yakıyordu ve ağırdı. Uzun yol, şehir içi kullanması çok keyifli makine. Ben yolun bittiği yerden sonra da devam ettiğim için yollarımızı ayırdık. Bana göre negatif yönü 17" ön jant, altı alçak (NC 750 kadar), işletme maliyeti yüksek.
- Şimdi Tenere var. Bence süper. Negatif yanları, eski motorlarıma kıyasla çok yakması, +10 cc yüzünden ödediğim vergi, arazide ağırlığı.
Ek olarak, 125 cc motordan geçiyorsun, 150 cc lere bakma bile, en az 200-250. Vergi dilimi dışına çıkmamak için en fazla 250. Enjeksiyonlu motor al yakıt ve çalıştırma olarak rahatlarsın. CRF işletme maliyeti en düşük seçenek ama 2 tek silindir motorum arasında Tenere ona göre daha titreşimsiz ve CRF selesi 1 saatten sonra yoruyor. Artçın var ise kesinlikle Pulsar 200. Keşke bütçen olsa Inazuma baksan. Yağ gibi akıyordu şerefsiz.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
CRF nin kalitesi ve vaad ettikleri diğerleriyle kıyaslanamaz bile. Ankette 2 seçenek var zaten Crf ve diğerleri. Diğerleri içinde ns200 öne çıkıyor. Evoya hiç bulaşma derim. Bu arada Crf hiç kullanmadım ama çok yakın bir arkadaşım kullanıyor. Daha önce neredeyse kullanmadığı motor kalmayan eski ve eğitimci biri olmasından ötürü yazıyorum. Youtube ye bu seçenekleri yaz ve kullanıcı videolarını izle. İzlerken hangisi keyif veriyor sana? Ona göre sende test et ve son kararını ver.
Marka manyağı değilim ama mantık manyağıyım ben benim mantığıma göre Japon çok önde. İsterse Crf değil xxx olsun. Alırken binerken satarken her zaman kazanırım. Ucuz alacak kadar zenginde değiliz.
Stresten hasta olup ömrümden yiyeceğime motosiklete hasta olup cebimden yemeyi tercih ederim.
Demirel'in kendisine soru soran ve cevabı da şıklarla sınırlayan bir gazeteciye verdiği muhteşem cevap geldi aklıma (aşağı yukarı şöyle bir cümleydi):
"Bu sorunun cevabı verdiğiniz şıklarla sınırlı değil"
200 ns sizi zorlamaz hocam ikinci eli olusuyor su siralar iyi gidiyor enjeksiyonlu guzel bi alet pulsar diyorum crf sehir ici sikinti
Benim için güzel ve samimi bi yorum olmuş..Teşekkür ettim..
CRF yi arazide kullanmayı düşünmüyorum.. Tembel ehli keyif adamım, sadece kalıbı ve kalitesinden ötürü bakıyorum..İnazumayı beğeniyorum ama parça fiyatlarını sordum cep yakıyor..yakıtı da diğerlerinden fazla..alırken de zaten beni zorlayacak..para olsa sorun yok..benim için en ideal motor o zaten..
Slogan güzelmiş...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------
Şıklar aslında Bütçe ile orantılı.. Yoksa o şıkları ben Ne modellerle donatırdım..
Takip ediyorum.. Bajajın en çok tutulan modeli.. Ankarada artık kuryeler bile NS200 alıyor.. Geçen hafta çok sayıda teslimat yaptılar.. Bayi ve servis sayısıda artmaya başladı..
"Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)
Şehir içi crf bana gore gereksiz asfalttaki konforu 200ns kadar veremeyeceğini düşünüyorum dağda toprakta gezmeyecekseniz bence 200ns sıfır makina sonuçta
Abi bence kesinlikle crf olmalı bu motoru test etmiştim güvenli sürüşte gayet rahat bir kullanımı var,kaldırımlarada çıkarsın ve dur kalk gibi durumlarda boyundan dolayı bir sıkıntıda yaşamayacağını düşünüyorum.
8500 tl..
aptilla pegaso, suzuki freewind, honda cbf 250, suzuki gs 500...
adam gibi motorlar dusunun kardeşim ;)
Ben olsam bulduğum en temiz en masrafsız crf yi almaya çalışırdım, muhakkak küçükte olsa rahatsız eden bir kusur masraf çıkartır (10bin km üstü ise), olmadı ikinci tercih olarak pulsar 200ns alırdım
seni üzmeyecek bir tercih yaparsın umarım
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)