Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Hangisini alırdınız?

Katılımcı sayısı
130. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Bajaj 200 NS - Sıfır km

    44 33.85%
  • Bajaj 150 AS - Sıfır km

    3 2.31%
  • Hero Karizma R - Sıfır km

    4 3.08%
  • Honda CRF 250 L - 2013-10.000 km üstü

    49 37.69%
  • Mondial RX3i Evo - Sıfır km

    30 23.08%

Yeni Motor Arayışında Fikirlerinizi Alayım (Resimlidir Mutlaka bi bakın derim)

    REKLAM ALANI
  1. #21
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Binmeden karar vermek pişmanlıktır. Benim o kadar boyum olsa direkt CRF. Yüksek, güvenli ve sağlam. 💪
    Salih_T ve weirdo1 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı MoKo777 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 NS gayet güzel durmuş altınızda benim oyum 200 NS'ye
    Eyvallah.. Şu an Sıfır NS ve 2.el Crf arasındayım.. Hayırlısı bakalım..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  3. #23
    onurordek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    TVS Ntorq+SHERCO 250
    RX3İ EVO 3 çanta ile satılıyor. Ancak yan çantalar çok küçük, arka çantaya da kask sığmıyor.

    Ben şehir içinde kullanıyorum. İşe gidiş geliş.

    600 km oldu bi sorun yaşamadım.
    KÜR ŞAD

  4. #24
    07mehmet07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    Antalya / Alanya
    Motosikleti
    Bmw s1000rr
    Valla marka takıntın yoksa Mondial Rx3 diğerlerine göre hem daha güzel hem de daha kaslı duruyo, bence önce modial ardından honda crf'yi düşün derim

  5. #25
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Binmeden karar vermek pişmanlıktır. Benim o kadar boyum olsa direkt CRF. Yüksek, güvenli ve sağlam. ��
    valla bu başlığı açtığım iyi oldu.... crf pahalı diyordum ama şimdi malum sitedeki bütün Crfleri kontrol ettim beğendiklerimi favoriye ekledim..

    Boyumu ölçüyorum ölçüyorum 1.82 çıkıyor...gerçi ayakkabı falan 1.85 i bulur ama... boyum 1.85 diyen çoğu genç benden kısa duruyor soruncada abi sen 1.82 değilsin 1.88 falan sın diyorlar.. Kendi gerçek boylarını söylemek yerine beni de yalanlarına alet ediyorlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:35 ----------

    Alıntı onurordek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RX3İ EVO 3 çanta ile satılıyor. Ancak yan çantalar çok küçük, arka çantaya da kask sığmıyor.
    Ben şehir içinde kullanıyorum. İşe gidiş geliş.
    600 km oldu bi sorun yaşamadım.
    RX3i nin en büyük artısı kalıplı olması Çantaları küçükde olsa hazır.. hemde ruhsata sonradan ekletme sıkıntısı olmıycak.. koruma demiri zayıfta olsa var..ama servisine gittim "abi alma" diyor.. Alınca bana geliceksin.. git 2. el honda al diyor..Bütün servisler ağız birliği yapmış japon, japon, japon diyor..

    sırf bu yüzden CBF yi bile düşündüm ama oturuşu bildiğin Cruiser gibi oldu.. Salcanomdan daha alçaktı..yada amortisör yumuşaklığından(tamam tamam benim ağırlığımdan) baya çöktü motor..



    Alıntı 07mehmet07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla marka takıntın yoksa Mondial Rx3 diğerlerine göre hem daha güzel hem de daha kaslı duruyo, bence önce modial ardından honda crf'yi düşün derim
    Marka takıntısı yok..Olsa salcano almazdım.. Mondiali seçeneklere dahil etmezdim.. Ama yukarıda da söylediğim gibi servisi bile alma diyor.. Netten takip ediyorum.. Servisleri biraz uğraştırıyor.. iki gün sonra motordan soğuturlar bu servisler adamı.. Yoksa görseli harika.. Oturdum bir üstüne içlerindeki en rahat en baba motor o.. ben burdayım diyor..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  6. #26
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    O pulsarların jant kolları nasıl bir şey öyle yaa..
    Hiç güven vermiyor.
    Kürdan gibi
    Çukura girsen kırılacak gibi bir görünümü var..

    CBF in jant kollarına bak, birde diğerine..

  7. #27

    Üyelik
    12 Aralık 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Amaciniza en uygunu pulsar bence. Ilerleyen zamanda canta da takabilirsiniz. Crf nin kalitesinden veya performansindan suphe edilmez. Ancak amaciniza uyumlu degil bence. Yine de binin test edin iki motoruda. Icinize sineni alin. Sunu aldim ama aklim oburunde kaldi olmasin.

  8. #28
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O pulsarların jant kolları nasıl bir şey öyle yaa..
    Hiç güven vermiyor.
    Kürdan gibi
    Çukura girsen kırılacak gibi bir görünümü var..

    CBF in jant kollarına bak, birde diğerine..
    Konu jant kolları olursa salcanomun jant kolları 3 taneydi ama CBF tende iyiydi.. ama dediğin doğru biraz ince görünüyor.. Bende sizlerin fikirleri doğrultusunda seçeneklerimi şekillendiriyorum..



    Alıntı hebelube adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amaciniza en uygunu pulsar bence. Ilerleyen zamanda canta da takabilirsiniz. Crf nin kalitesinden veya performansindan suphe edilmez. Ancak amaciniza uyumlu degil bence. Yine de binin test edin iki motoruda. Icinize sineni alin. Sunu aldim ama aklim oburunde kaldi olmasin.
    CRF nin en büyük artısı hepsinden yüksek ve gösterişli durması.. evet amaç konusunda haklısınız .. şehir içinde sürmek amaçlı almak ne kadar doğru bilemiyorum.. Belki amortisör yapısı, Fren yapısı.. Frene asfaltta verdiği tepkiler uygun olmayacak.. süratli giderken konforu farklı olacak.. kaliteli ama endura için tasarlanmış bir araç.. İşte bunlar hep benimde kafamı kurcalayan şeyler..

    Bu arada hangisini alırsam alayım.. Diğerlerinde mutlaka aklım kalır.. Param ve garajım olsa her istediğim motosikletten bi tane almayı isterim..Hangimi öyle değiliz ki..

    Yani diyeceğim odur ki hangisini alırsam alayım, diğerleriyle cilveleşmeye devam....
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  9. #29
    A.Volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Motosikleti
    2016 HONDA CBF 150
    Honda CRF 250 L !
    Salih_T bunu beğendi.

  10. #30
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı A.Volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda CRF 250 L !
    anlaşılan Japon olması ve kendini kanıtlamış olmasından dolayı Honda CRF ye oy veriyor.. Ama Ben genelde asfaltta kullancağım.. CRF yi asfaltta kullanmak mantıklı olur mu tam bilemedim.. Lastiklerini değiştirir kullanmaya kullanırım ama Amortisörü, Frenlemesi, yol tutuşu, kontrası nasıl olur..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  11. #31
    Machair - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda VFR 800X 2018
    Burada CRF CRF diyen arkadaşlardan kaç tanesi CRF kullandı merak ediyorum. Benim yorumumu alacak olursan CRF SANA olmayabilir. Sana diyorum çünkü şehir içi kullanacağım demişsin. Ben kendimden pay vereyim.

    - CRF uzun yola gelmiyor, deposu çabuk bitiyor, 2 kişi işkence ve hakkını (arazi) veremiyorum diye sattım. İşletme maliyeti düşüktü, az yakıyordu, nispeten hafifti. Şehir içi ince, kıvrak, aynalar ve sen yüksektesin, kaldırıma inmek çıkmak oyun gibi.

    - Inazuma (Pulsar ile aynı sınıf diye yazıyorum) 2 kişi ile çok rahattı, titreşim yok, biraz fazla yakıyordu ve ağırdı. Uzun yol, şehir içi kullanması çok keyifli makine. Ben yolun bittiği yerden sonra da devam ettiğim için yollarımızı ayırdık. Bana göre negatif yönü 17" ön jant, altı alçak (NC 750 kadar), işletme maliyeti yüksek.

    - Şimdi Tenere var. Bence süper. Negatif yanları, eski motorlarıma kıyasla çok yakması, +10 cc yüzünden ödediğim vergi, arazide ağırlığı.

    Ek olarak, 125 cc motordan geçiyorsun, 150 cc lere bakma bile, en az 200-250. Vergi dilimi dışına çıkmamak için en fazla 250. Enjeksiyonlu motor al yakıt ve çalıştırma olarak rahatlarsın. CRF işletme maliyeti en düşük seçenek ama 2 tek silindir motorum arasında Tenere ona göre daha titreşimsiz ve CRF selesi 1 saatten sonra yoruyor. Artçın var ise kesinlikle Pulsar 200. Keşke bütçen olsa Inazuma baksan. Yağ gibi akıyordu şerefsiz.
    Salih_T bunu beğendi.
    CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km

  12. #32

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    CRF nin kalitesi ve vaad ettikleri diğerleriyle kıyaslanamaz bile. Ankette 2 seçenek var zaten Crf ve diğerleri. Diğerleri içinde ns200 öne çıkıyor. Evoya hiç bulaşma derim. Bu arada Crf hiç kullanmadım ama çok yakın bir arkadaşım kullanıyor. Daha önce neredeyse kullanmadığı motor kalmayan eski ve eğitimci biri olmasından ötürü yazıyorum. Youtube ye bu seçenekleri yaz ve kullanıcı videolarını izle. İzlerken hangisi keyif veriyor sana? Ona göre sende test et ve son kararını ver.

    Marka manyağı değilim ama mantık manyağıyım ben benim mantığıma göre Japon çok önde. İsterse Crf değil xxx olsun. Alırken binerken satarken her zaman kazanırım. Ucuz alacak kadar zenginde değiliz.

    Stresten hasta olup ömrümden yiyeceğime motosiklete hasta olup cebimden yemeyi tercih ederim.
    Salih_T bunu beğendi.

  13. #33

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Demirel'in kendisine soru soran ve cevabı da şıklarla sınırlayan bir gazeteciye verdiği muhteşem cevap geldi aklıma (aşağı yukarı şöyle bir cümleydi):

    "Bu sorunun cevabı verdiğiniz şıklarla sınırlı değil"

    Salih_T bunu beğendi.

  14. #34

    Üyelik
    13 Nisan 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Pulsar 150 NS
    200 ns sizi zorlamaz hocam ikinci eli olusuyor su siralar iyi gidiyor enjeksiyonlu guzel bi alet pulsar diyorum crf sehir ici sikinti
    Salih_T bunu beğendi.

  15. #35
    Salih_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Salcano Wolf 125cc, Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı Machair adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada CRF CRF diyen arkadaşlardan kaç tanesi CRF kullandı merak ediyorum. Benim yorumumu alacak olursan CRF SANA olmayabilir. Sana diyorum çünkü şehir içi kullanacağım demişsin. Ben kendimden pay vereyim.

    - CRF uzun yola gelmiyor, deposu çabuk bitiyor, 2 kişi işkence ve hakkını (arazi) veremiyorum diye sattım. İşletme maliyeti düşüktü, az yakıyordu, nispeten hafifti. Şehir içi ince, kıvrak, aynalar ve sen yüksektesin, kaldırıma inmek çıkmak oyun gibi.

    - Inazuma (Pulsar ile aynı sınıf diye yazıyorum) 2 kişi ile çok rahattı, titreşim yok, biraz fazla yakıyordu ve ağırdı. Uzun yol, şehir içi kullanması çok keyifli makine. Ben yolun bittiği yerden sonra da devam ettiğim için yollarımızı ayırdık. Bana göre negatif yönü 17" ön jant, altı alçak (NC 750 kadar), işletme maliyeti yüksek.

    - Şimdi Tenere var. Bence süper. Negatif yanları, eski motorlarıma kıyasla çok yakması, +10 cc yüzünden ödediğim vergi, arazide ağırlığı.

    Ek olarak, 125 cc motordan geçiyorsun, 150 cc lere bakma bile, en az 200-250. Vergi dilimi dışına çıkmamak için en fazla 250. Enjeksiyonlu motor al yakıt ve çalıştırma olarak rahatlarsın. CRF işletme maliyeti en düşük seçenek ama 2 tek silindir motorum arasında Tenere ona göre daha titreşimsiz ve CRF selesi 1 saatten sonra yoruyor. Artçın var ise kesinlikle Pulsar 200. Keşke bütçen olsa Inazuma baksan. Yağ gibi akıyordu şerefsiz.
    Benim için güzel ve samimi bi yorum olmuş..Teşekkür ettim..

    CRF yi arazide kullanmayı düşünmüyorum.. Tembel ehli keyif adamım, sadece kalıbı ve kalitesinden ötürü bakıyorum..İnazumayı beğeniyorum ama parça fiyatlarını sordum cep yakıyor..yakıtı da diğerlerinden fazla..alırken de zaten beni zorlayacak..para olsa sorun yok..benim için en ideal motor o zaten..


    Alıntı OğuzÖztürk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF nin kalitesi ve vaad ettikleri diğerleriyle kıyaslanamaz bile. Ankette 2 seçenek var zaten Crf ve diğerleri. Diğerleri içinde ns200 öne çıkıyor. Evoya hiç bulaşma derim. Bu arada Crf hiç kullanmadım ama çok yakın bir arkadaşım kullanıyor. Daha önce neredeyse kullanmadığı motor kalmayan eski ve eğitimci biri olmasından ötürü yazıyorum. Youtube ye bu seçenekleri yaz ve kullanıcı videolarını izle. İzlerken hangisi keyif veriyor sana? Ona göre sende test et ve son kararını ver.

    Marka manyağı değilim ama mantık manyağıyım ben benim mantığıma göre Japon çok önde. İsterse Crf değil xxx olsun. Alırken binerken satarken her zaman kazanırım. Ucuz alacak kadar zenginde değiliz.

    Stresten hasta olup ömrümden yiyeceğime motosiklete hasta olup cebimden yemeyi tercih ederim.
    Slogan güzelmiş...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

    Alıntı GezeGeze adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Demirel'in kendisine soru soran ve cevabı da şıklarla sınırlayan bir gazeteciye verdiği muhteşem cevap geldi aklıma (aşağı yukarı şöyle bir cümleydi):

    "Bu sorunun cevabı verdiğiniz şıklarla sınırlı değil"

    Şıklar aslında Bütçe ile orantılı.. Yoksa o şıkları ben Ne modellerle donatırdım..

    Alıntı Obs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 ns sizi zorlamaz hocam ikinci eli olusuyor su siralar iyi gidiyor enjeksiyonlu guzel bi alet pulsar diyorum crf sehir ici sikinti
    Takip ediyorum.. Bajajın en çok tutulan modeli.. Ankarada artık kuryeler bile NS200 alıyor.. Geçen hafta çok sayıda teslimat yaptılar.. Bayi ve servis sayısıda artmaya başladı..
    "Ne Mutlu Türküm Diyene" M.Kemal ATATÜRK
    Salcano Wolf 125 28.03.2014 - 02.05.2016 (11.800 km)
    Bajaj Pulsar NS 200 Trafiğe Çıkış: 09.05.2016 (46.500 km)

  16. #36

    Üyelik
    16 Nisan 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    pulsar rs 200
    Şehir içi crf bana gore gereksiz asfalttaki konforu 200ns kadar veremeyeceğini düşünüyorum dağda toprakta gezmeyecekseniz bence 200ns sıfır makina sonuçta

  17. #37

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Alıntı Salih_T adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF yi arazide kullanmayı düşünmüyorum.. Tembel ehli keyif adamım, sadece kalıbı ve kalitesinden ötürü bakıyorum..İnazumayı beğeniyorum ama parça fiyatlarını sordum cep yakıyor..yakıtı da diğerlerinden fazla..alırken de zaten beni zorlayacak..para olsa sorun yok..benim için en ideal motor o zaten..
    Hocam o zaman Crf yi doğrudan elemelisin. Bulaşma bile

    İnazumayı baya bir inceleme fırsatım oldu. Aslında tam anlattığınız özelliklere hitap ediyor. ns200 ünde ehli keyif ve tembel sürüşlerde sıkıcı olabileceğini düşünüyorum.

  18. #38

    Üyelik
    29 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Abi bence kesinlikle crf olmalı bu motoru test etmiştim güvenli sürüşte gayet rahat bir kullanımı var,kaldırımlarada çıkarsın ve dur kalk gibi durumlarda boyundan dolayı bir sıkıntıda yaşamayacağını düşünüyorum.
    Salih_T bunu beğendi.

  19. #39
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    8500 tl..

    aptilla pegaso, suzuki freewind, honda cbf 250, suzuki gs 500...

    adam gibi motorlar dusunun kardeşim ;)
    Salih_T bunu beğendi.

  20. #40
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Ben olsam bulduğum en temiz en masrafsız crf yi almaya çalışırdım, muhakkak küçükte olsa rahatsız eden bir kusur masraf çıkartır (10bin km üstü ise), olmadı ikinci tercih olarak pulsar 200ns alırdım
    seni üzmeyecek bir tercih yaparsın umarım


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)