Yzf125 Sürekli Son Hız Gitmek
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar herkese günaydın
Yzf125 2015 model motosikletim var otobana çıktığım zaman 10-15 dakika gibi bi süre son hız gidiyorum 6. Vites 130 km sonra bi beş dakika hızımı düşürüp tekrar hızlanıyorum bunun motora bi zararı varmı 125lik motoru o kadar zorlama motor eline gelir diyorlar doğrumudur ? Otobanda - uzun yolda nasıl gitmeliyim ?
Reklamlar
-
Motoru çok çabuk yıpratırsın.Olacağı budur.Motor ömrü 100 bin ise sen 60 binde alırsın eline daha büyük masraf ile.
-
doğru düzgün bakımlarını eksiksiz yaparsan hiçbirşey olmaz zamanı gelince her 4 zamanlı motor gibi rektefiye yaptırırsın orjinal parçalarlar sonra devam edersin
-
Dostum sürekli yüksek devir gitmek motorunu daha çabuk aşındırır. Yapma etme. Zorlama.
-
deviri yarıdan fazla kullanmaman en güzeli olur bence 80-90 sabit git aşınma dışında birşey olmaz
-
Tabiki olur ama biraz gazla biraz yavaşla bunu derken şunu kastediyorum mesala 1saat'lik yol atıyorum 20 dk 120 ile 30 dk 90 la 10 dk falan emniyet şeridinde (otobanda hız sınırı yüksekse vs.) 70-80 ile git
Kes traşı, ver kontra'yı!
-
110 120 ile git sıkıntı yaşanmaz. 9bin devirde saatlerce cbr 125 ile gitmiştim.
-
6. viteste 130 ne la? Yakarım motoru yemin ederim.
-
Hız ile sorun yaşıyorsan motorun açacağı masrafı şimdi kullan. 125 i satıp 250 sini al. Kafan rahat binersin.
-
Devamlı tapagaz gidersen ne olabilir.Krank kırabilirsin mesela.Aşırı zorlanmadan dolayı.Mantıklı olan stabil hızda doğru devirde ilerlemek.5 10 dakika ile birşey olacağını zannetmiyorum .ama bu 5 10 dakikalar gün boyu birleşip saatlik sürelere varırsa.2 bin tl sıkışıverir birgün.
-
Bizim Duke 200 135 i anca görüyor nedir arkadaş bu Yamaha nın motorlara yaptığı olay? Napıyo bu sizin motorlar 14 bin devire filan mı çıkabiliyor rahatça? Geçen gördüm forumda R25 191 yapıyormuş. Bu nedir arkadaş 250 CC lik motor. Duke 390 190 yapmıyor 45 beygiriyle anlam veremiyorum bu işe ben.
-
Denemek görmek lazım..
Zannımca sen 1 depoyu bitirene kadar tapa gaz gitsen bile o motoru yakamazsın.
Hiç bir motorun ömrü üzerinde yazmaz ne zaman ne olacak bilemezsin.
Kısaca devam et sen..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Yağın iyiyse bişey olmaz. Motor bozulacaksa zaten bozulur.
-
127 adlı üyeden alıntı
Bizim Duke 200 135 i anca görüyor nedir arkadaş bu Yamaha nın motorlara yaptığı olay? Napıyo bu sizin motorlar 14 bin devire filan mı çıkabiliyor rahatça? Geçen gördüm forumda R25 191 yapıyormuş. Bu nedir arkadaş 250 CC lik motor. Duke 390 190 yapmıyor 45 beygiriyle anlam veremiyorum bu işe ben.
bomoto calibre ile bile 171 yapmıştım :D naked ama senin motorun normal yani
-
130 gideceğine 100 110 git ideal hem daha az yorulursun hemde ömrü uzun olur.
bu arada motorun yağ bakımını önce yap mesela 5000 den 5000 e ise sen 2500 3000 de yap.
-
127 adlı üyeden alıntı
Bizim Duke 200 135 i anca görüyor nedir arkadaş bu Yamaha nın motorlara yaptığı olay? Napıyo bu sizin motorlar 14 bin devire filan mı çıkabiliyor rahatça? Geçen gördüm forumda R25 191 yapıyormuş. Bu nedir arkadaş 250 CC lik motor. Duke 390 190 yapmıyor 45 beygiriyle anlam veremiyorum bu işe ben.
Duke ivmelenme ön planda üretilmiş. Yani arka dişli oranı büyük . Aslında motor gücü dişli değişimi ile daha yüksek hızlara rahatlıkla çıkabilecek seviyede. Ancak bunu yapamıyorsunuz çünkü bu şekilde devir kesiciyi engellemiş oluyorsunuz ama duke da 130km den ileri gitmemesi için top speed kesici de var. Yani devir 7000 de bile 130km ye ulaşsanız motor daha fazla hızlanmıyor.
Güçsüz fala olduğundan değil yani.. Üretimi top speed için değil güç için dizayn edilmiş.
-
Kıyaslama yapmak lazım
aynı şeyi sürekli son sürat cbf 150 ye yap ucuz malzeme hava sogutma yazın motora yağ yaktırırsın, ybr de öyle, apaçhede
CBR125 ve YZF de son sürat gitmen 120-130 o kadar sorun değil. Motorlar A kalite dizayn edilmiş. Yapılırken bunlar düşünülerek tasarlanmış ve ona göre malzeme materyal ve donanım var.
o yüzden biri 6 bin biri 10 bin kusur
Sürüş tarzı olarakda arada 15 dk top speed yapmamnın zararı olmaz. ama motor 130 yapıyorsa 120 sabit gitmen en mantıklısı.
YZF alıp cbf150 gibi sürmek mecburiyetinde değilsin
Ama cbr250 nin 130 la giderkenkinden daha fazla yıprattığın kesin
-
tapagaz gitmek nedir ya hiç mi yakıt hesaplamıyorsunuz
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Kıyaslama yapmak lazım
aynı şeyi sürekli son sürat cbf 150 ye yap ucuz malzeme hava sogutma yazın motora yağ yaktırırsın, ybr de öyle, apaçhede
CBR125 ve YZF de son sürat gitmen 120-130 o kadar sorun değil. Motorlar A kalite dizayn edilmiş. Yapılırken bunlar düşünülerek tasarlanmış ve ona göre malzeme materyal ve donanım var.
o yüzden biri 6 bin biri 10 bin kusur
Sürüş tarzı olarakda arada 15 dk top speed yapmamnın zararı olmaz. ama motor 130 yapıyorsa 120 sabit gitmen en mantıklısı.
YZF alıp cbf150 gibi sürmek mecburiyetinde değilsin
Ama cbr250 nin 130 la giderkenkinden daha fazla yıprattığın kesin
Yani yzf 125, cbr125 den daha mı iyi
-
Icse ne olur, 125cc motor. En fazla yakacaği 3.5lt.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)