Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

-1 can

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    20 dakika olmadı kaza yapalı, altımdaki motor çinli ama üstündeki adam gerçekten motorcu , trafiği okumayı bilirim kurallara uyulacak dereceye kadar uyarım selamı asla esirgemem , problemi olanı gördüm mü dururum ama öyle bir an geliyor ki taa başından görüyorsun karşındaki saçmaladı kornayla frene abanırken bile sanıyorsun ki kurtarıcam ama bir an var artık biliyorsun kaza olacak işte o an... herşey otomatik oluyor o an , öncesinde ne kadar fren çalıştın ne yaşadın vs giriyor devreye ve sen seyrediyorsun..o an ben zaten freni sıktığım için sol aynaya baktım - ki gelen ezmesin arkamdaki sevdiğimi baktım ki yok yatırdım ...

    hasar : sağına soluna bakmadan önüme çıkan araçta hasar 0 , dokunmadan yattım zaten klasik. (kamera olsada görsen usta öyle fernle durlacak durum değil ince karar ya kontra sol : kaldırım yada aban frene ... yok kamera işte garibanlık bakma gün ola devran döne..)
    Benim motorda sağ ayna yok (sola yatan alette sağ ayna yok ne nası anlamadım gitti) başkada bi şeyini göremedim şu an, bastım marşı aldı yağ mağ baktım yok rutin kontrol bastım eve geldim.
    Bende ve canımdan çok sevdiğim sevgilimde soldan bi yanmalar var azda kan diz vs aslı yarın çıkar ortaya 3 günlük şişlikler morluklar vs ama net yazıyorum kaskı olmasaydı aşkım hastanedeydi şu an (hadi yapıyım erkekliği kaliteli kaskıda arkama verdim sevgi öle bişey abi ) ve benim klavyeye oturma lüksüm yoktu ... çok pişmanım neye pişman olduğumu da bilmiyorum şükrediyorum aşkım ve ben evimizdeyiz şu an..

    Sağımız solumuz önümüz arkamız maganda dolu üstelik farkında değiller ne yaptıklarının , nerde ne hata yaptıklarının bilincinde değiller , kazaya sebep olan arabanın sağ kapısından çıkan eleman daha ben sevgilimin bir şeyi varmı nerde ne hasarı var diye kontrol ederken bilader çok hızlı geliyordunla başladı ve bilmem kaç kere çok hızlı geliyordun defalarca hani dövsen neye yarar ulan benim altımdaki motor ben kassam 120 yapıyor zaten ki senin sevgilin zart diye önüme çıktığında sabahın köründe yaptığım yüzlerce fren çalışması sonucu senin arabana vurmadan maksimum 25 hızda yatırarak motoru durmuşum , sen kardeşim bir şeyin varmı demeden haklı haksız kavgasına girmişsin .. yemin ediyorum dayaklıksın arkadaşım ya hani dövünce akıllansan döveyim seni de yok abi yok hangi birini neyin hakkı ya bi bak karşındaki can can ben orda sevgilimle uğraşıyorum ki benim sol diz iptal zaten sen gelip bana çok hızlı geliyordun ... lan gelsem nolacak varsay altımdaki kral japon bende bastım 4000 oh oldumu diyeceksin bumu yani.... herifi dövmekten vazgeçip kızla konuştum ki eleman zaten sağ kapıdan inen dış kapının dış mandalı ( bu ara şoktayız hala sevgilim yazını bitir yatalım diye geldi bekliyo sağımızın solumuzn kırılmadığına şükeredlim en son lafı yazıyı bitirmem lazım hızlı)

    velhasıl ... oluyor abi ya hani sen istediğin kadar düzgün git zart yapıyorlar adama hört diye çıkıyo / kırıyo önüne korna dediğin boş o an , benim bu yazıyı yazmamdaki esas amaç ne biliyomusun ; varsayalım daha kötüsü oldu , ne yapacağım abi ben kurtarabileceğim kadarını kurtardım yada madım da sonra ne yapmak lazım ? Cİddi kazada kask çıkarmadır ilk yardım dır , ne biliyim sonrası evrak işleri vs .herkes düzgün sürüş trafikte konumlanma dersleri vs eee iyide abi altımızdaki alet iki tekerlek etrafımız camız (ki en iyi tabirle)dolu işte oluyor onunla ilgili şu kazada ne yapılması gerek bu kazada ne yapılması gerek ?

    bu konuları gerçekten her yönüyle yazıp sabitlesek foruma? , çünkü sen istediğin kadar motorcu ol istediğin kadar yolu oku , bilinmez soru çıkıyor karşına ve yapıyorsun birinden birinde kazayı eninde sonunda bir sürü genç arkadaş var tek dertleri şunumu alalım bunumu alalım? almakla bitmiyor kardeşim bakımı, yürütmesi, düşmesi bir ton detayı var bu işin .. neyse kaza sonu saçmalıyorum ben galiba bi uyusam kendime gelicem böyle saçmalamıycam ekran karşısında ... neysa arkadaşlar kaderiniz düz bassın diyeyim ne diyeyim :p
    (geçmiş olsun yazmayın , pkuyoan herkesin içinden geçti zaten on hissettim ben yazarken kasmayın yani , yapıcı olalım abi birbirimize faydamız dokunsun motorcu olmanın esas tanımı budur zaten ben hafifini geçirdim , yarın biri büyüğünü geçirir , ne yapabiliriz maddi maneviden önce forumda bilgi paylaşımı ya konu döşeyin , yoksa boş bırakmam bende yarın birimize bir şey olsa ... neyse iyigeceler herkese
    feti_can, Whitehair ve Bartas3010 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Bartas3010 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Activa, 98 zx6r
    Kaza bu bir tarafın dangalaklığıyla oluyor. Daha bu akşam motorla giderken arkamda bir araba sesi duydum ama ses çok yakındı. Hava karanlık ama arkadan aynalara çarpan far ışığı da yoktu derken linea kullanan elemanın biri kapalı farlarıyla, elinde telefonuyla aramızda 10cm ya bıraktı ya bırakmadı solladı. Hızım da az falan değil ha o caddede gidilebilecek insancıl seviyede ama onun 50binlik arabası var ve iki bin liralık motor onun önünde seyredemez. Neyse devam ettim ileride sağda durmuş. Bu sefer de ben gelirken yola atladı tali yoldan caddeye çıkan adama yol vermek için de yolun ortasında durdu. Az daha çakacaktım. Şeytan dedi tut indir ölene kadar döv, mantığım dedi aksiyona gerek yok adam belki sağlamdır. Geçtim gittim. İnşallah çocuğun büyüyünce motor ister köpek herif...
    Whitehair bunu beğendi.

  3. #3
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Sevgilinle kaza yaşamak normal kazalardan farklıdır mutlaka, onun sorumluluğu insanı daha da duyarlı hale getiriyor, düşünülmesi gereken konu sahiden, kendimizi boşver de kıza bişey olsa onun vicdan azabıyla yaşamak gibi bir dert var ortada, o yüzden rızasını almadığın kişileri arkana bindirmiceksin bikere sevgilin de olsa.

    bu alete binen herkes hepimiz bişeyleri feda etmeyi göze alarak biniyoruz zaten, bu manyaklık gibi bişey gerçekten, düşmenin ne demek olduğunu bilmeyen anlamıcaktır haliyle, dışardan herşey çok normal olabiliyo, kaza eğer karşı tarafın hatasından doğuyorsa, olabilecek hasarı tahmin edemeyiz bu sıkıntı, kendi hatalarımızdan az çok nereye uçup nereye nasıl fırlayacağımızı kestirebiliriz, bu durumda karşı tarafın cana kastetmesiyle bir anda film bitebilir, düşünecek zaman bile bulamadan en kötü senaryo bu.

    Önüne geçilecek bişey değil kardeşim, pist pilotu dahi olsan bir anda olayın biter yani, yapabilecek tek şey riskleri en aza indirmek, bu bazen agresif sürerek bazen sakin sürerek bertaraf edilebilen bişey fakat arkanda birileri varsa defansif sürmeni öneririm. kendini ve motorunu iyi tanı sınırlarını bil, bunların haricinde yapılacak bişey yok sanırım.
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  4. #4

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    Motosiklet üzerindeyken, trafikte, alemin p*şt, sürücülerin i*ne olabileceğini dikkate almak durumundayız.

    İkidir küfrediyorum; yola çıkıveren arabalar üzerine okudukça, insanın sinirlenmemesi elde değil...

    Ulaştırma bakanı falan olsam, B sınıfı ehliyeti almak için A sınıfı ehliyeti olmuş olmayı zorunlu tutardım.

    Başka türlü bu arabacılar, motorcuların halinden anlamayacaklar...
    yürekçe, maktama ve Whitehair bunu beğendiler.

  5. #5
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    bu durum beni de çok etkiliyor.. bazen çaresizlikten hiç bişey yapamıyoruz diorum.........

  6. #6
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Arabamı kullanırken beynim uyur halde, set açık
    üç yüz beş yüz
    üç yüz beş yüz
    çok rahat ve yorulmuyorum, MT7 ye geçtiğim zaman beynim:

    ♥ Köşeden biri sıfır dönebilir ağır ol,
    ♥ La olm beni beni bi gör aynan da,
    ♥ Araya girdin her an kapı açılabilir yavaş,
    Ego:
    bu aracım sağ koltuk boş sorun değil bas,
    Mantık:
    yanındakinin arka sol doluysa ne olacak sen yavaş ol..,
    ♥ Şu öndeki ani sollamaya çıkabilir mi,
    ♥ Sağından geçsem bu mal beni görmez üzerime çıkabilir,
    ♥ Bunun önündeki dengesiz gidiyor, bi sakatlık yaparsa önümdeki frene abanır kaç burdan,
    ♥ Yatılmayacak viraja yattın inş. yolda yağ kum vs. yoktur,
    ♥ La bu ilerideki araç gidiyor mu, duruyor mu a.q.
    ♥ Yavaş giden kamyon otobüsün kıçında dolaşma olm, nereden manevra yapacak belli olmaz,
    ♥ Uzatan trafiğin resmini çekip makas çizgini çizersin başlarsın gazlamaya,
    Mantık:
    resimdeki araçlardan biri hızını değiştirirse arada kalacan, yapma, birinin önüne köpek fırlar felan,
    Ego:
    -la bi sus a.q. 2 dk. motor keyfi yapacaz şurda dır dır dır.., Bas aka sen devam
    Mantık:
    sen bilirsin, bundan sonra ancak motor lu tekerlekli sandalye ye binersin ona göre..
    Ego:
    Bi şey olmaz, yapıştır

    Motordan ininceye kadar beynimde olan bitenin sadece %5 lik kısmı.
    Yolculuk sonunda arabaya oranla sanki ÖYS sınavından çıkmış gibi beyin pert..
    something123, SAZMAN, hirosche ve 8 diğerleri bunu beğendiler..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  7. #7
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arabamı kullanırken beynim uyur halde, set açık
    üç yüz beş yüz
    üç yüz beş yüz
    çok rahat ve yorulmuyorum, MT7 ye geçtiğim zaman beynim:

    ♥ Köşeden biri sıfır dönebilir ağır ol,
    ♥ La olm beni beni bi gör aynan da,
    ♥ Araya girdin her an kapı açılabilir yavaş,
    Ego:
    bu aracım sağ koltuk boş sorun değil bas,
    Mantık:
    yanındakinin arka sol doluysa ne olacak sen yavaş ol..,
    ♥ Şu öndeki ani sollamaya çıkabilir mi,
    ♥ Sağından geçsem bu mal beni görmez üzerime çıkabilir,
    ♥ Bunun önündeki dengesiz gidiyor, bi sakatlık yaparsa önümdeki frene abanır kaç burdan,
    ♥ Yatılmayacak viraja yattın inş. yolda yağ kum vs. yoktur,
    ♥ La bu ilerideki araç gidiyor mu, duruyor mu a.q.
    ♥ Yavaş giden kamyon otobüsün kıçında dolaşma olm, nereden manevra yapacak belli olmaz,
    ♥ Uzatan trafiğin resmini çekip makas çizgini çizersin başlarsın gazlamaya,
    Mantık:
    resimdeki araçlardan biri hızını değiştirirse arada kalacan, yapma, birinin önüne köpek fırlar felan,
    Ego:
    -la bi sus a.q. 2 dk. motor keyfi yapacaz şurda dır dır dır.., Bas aka sen devam
    Mantık:
    sen bilirsin, bundan sonra ancak motor lu tekerlekli sandalye ye binersin ona göre..
    Ego:
    Bi şey olmaz, yapıştır

    Motordan ininceye kadar beynimde olan bitenin sadece %5 lik kısmı.
    Yolculuk sonunda arabaya oranla sanki ÖYS sınavından çıkmış gibi beyin pert..
    çok iyi yazmışsın...
    bire bir... süperdi cidden..
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..

  8. #8
    metinkilic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Bandit 650 S ABS
    Geçmiş olsun. Trafikte yaşadığımız sorunların da, ülkemizde yaşanan genel sorunların da tek nedeni eğitim eksikliği. Eğitim derken ehliyet veya motor sürüş eğitimi değil. Genel eğitimden, hani şu okullarda verilemeyen eğitimden bahsediyorum. Düzgün eğitim almış bir insan, düzgün, duyarlı, alacağı riskleri ve sonuçlarını değerlendirebilen, efendi, çevreci, ahlaklı oluyor. Ama düzgün eğitim alınmamış ise, ülkemizde yaşayan klasik insan türü ortaya çıkıyor.
    Bu nedenle böyle bir toplum haline geldik. Zıvanadan tamamen çıktık. Nasıl toparlanırız bilmiyorum. Ama toparlanmamız biraz zor gibi geliyor.
    Allah hepimizin yardımcısı olsun. Bu ülke insanına akıl, fikir, vicdan, ahlak nasip etsin. Gerçi her işimizi Allah'a havale ettiğimizden o da bıktı artık, ne haliniz varsa görün dedi sanırım.

  9. #9
    EthanHunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2015 Honda Cbf 150
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arabamı kullanırken beynim uyur halde, set açık
    üç yüz beş yüz
    üç yüz beş yüz
    çok rahat ve yorulmuyorum, MT7 ye geçtiğim zaman beynim:

    ♥ Köşeden biri sıfır dönebilir ağır ol, demekki hızlı ve öndeki araçla aranda mesafe yeterli değil
    ♥ La olm beni beni bi gör aynan da, aracın kör noktasında duruyorsun. Risk gördüğün yerde kıs kısa kornaya baski farkedil
    ♥ Araya girdin her an kapı açılabilir yavaş, gözün kesmediği arada ne işin var.
    Ego:
    bu aracım sağ koltuk boş sorun değil bas,
    Mantık:
    yanındakinin arka sol doluysa ne olacak sen yavaş ol..,
    ♥ Şu öndeki ani sollamaya çıkabilir mi, aradaki mesafe ve hızını kontrol et.
    ♥ Sağından geçsem bu mal beni görmez üzerime çıkabilir, aslında mal olan adam değil. Sağdan araç sollanır mı?
    ♥ Bunun önündeki dengesiz gidiyor, bi sakatlık yaparsa önümdeki frene abanır kaç burdan, ya yavaş gideceksin yada kaçacaksın ordan.
    ♥ Yatılmayacak viraja yattın inş. yolda yağ kum vs. yoktur, yine hata senin, neyine güvenipte riske giriyorsun, eline ne geçecek.
    ♥ La bu ilerideki araç gidiyor mu, duruyor mu a.q.
    ♥ Yavaş giden kamyon otobüsün kıçında dolaşma olm, nereden manevra yapacak belli olmaz,
    ♥ Uzatan trafiğin resmini çekip makas çizgini çizersin başlarsın gazlamaya, araç yapsa bu makası ana avrak söveriz dimi.
    Mantık:
    resimdeki araçlardan biri hızını değiştirirse arada kalacan, yapma, birinin önüne köpek fırlar felan,
    Ego:
    -la bi sus a.q. 2 dk. motor keyfi yapacaz şurda dır dır dır.., Bas aka sen devam
    Mantık:
    sen bilirsin, bundan sonra ancak motor lu tekerlekli sandalye ye binersin ona göre..
    Ego:
    Bi şey olmaz, yapıştır

    Motordan ininceye kadar beynimde olan bitenin sadece %5 lik kısmı.
    Yolculuk sonunda arabaya oranla sanki ÖYS sınavından çıkmış gibi beyin pert..
    Minicik tecrübemle bu kadarını görebiliyorum. Motor sürerken bunlara dikkat etmeye çalışıyorum. Çok zevkli motor kullanmak. Deşarj oluyorum. Terapi, yoga ve dua gibi bir şey.
    Araç sürerken bu kadar hata yapma lüksün yok. Bu yüzden başın şişiyor.

  10. #10

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi Griso (2007) HD Sportster XL (1997)
    Öncelikle tabi ki geçmiş olsun Ben gibi motor sürdüğünü zannedip, ama hala amatörlüğün pençesinde olan binler var bu forumda. Altında ki motor şekillendikçe ustalıkta artıyor sanki. Kendi adıma konuşayım sıçraya sıçraya geçtim Motorların bir üst modeline. Toplam kilometrem ne? 10000? Belki var o kadar belki daha olmadı bile. Eğitim aldım mı? Yok koklayarak, damarlarımda ki asil kanda kodlu olan, doğuştan gelen yeteneklerimle öğrendim, ha birde bisiklet sürerdim ben düşmeden Alltaki motor kıyak, ben kendini profesyonel zanneden sürücü, kanımız yoğun bide onu alkolle seyrelttik mi bas gaza, at makasları falan. E sonra kaza yapınca yaşaman mucize oluyor. Yanlış anlaşılmasın ben kendimi eleştiriyorum. Çok şükür daha hiç kaza yapmadım ama 130-140 giderken öndeki araç ani firen yaptığında az yüreğim çıkmadı ağzımdan, paçamdan da ılık ılık akıntılar Allahtan öndeki araçla arama fazlasıyla mesafe bırakıyorum tabi ta ki lavuğun biri zırt diye o araya girene dek. Neyse tekrar mesafe ver yapacak birşey yok.
    Benim kanaatim önce motorcuların eğitilmesi. Bu aletleri arabalardan daha çabuk hızlandığını, daha az paraya çok daha fazla performans alındığını ama işte bir araba gibi duramadığını yine onlar gibi koruma içinde olmadığımızı idrak etmemiz lazım.
    Eğitim alalım iyi güzel de o fiyatlar nedir yahu? Üzerine bir o kadar daha koy git motor al seviyesindeler. Motosiklet kullanıcısı arttıkça işte bence çakal olan bu eğitmenler yapıştırıyorlar fiyatlara, elleri mahkum bir kaçı düşecek diyorlar elime. Velhasıl kelam bende yavaştan noktalayayım. Öncelikle bizler bilinçlenip kurallara uyalım. O aynaları sökmek nedir Allah aşkına? Eleman iki aynasını da sökmüş zannedersin paraşüt onlar hızını kesiyor. Aynasız sıfatını yanlış anlamışlar Şeridimizden gidelim. Hem araba hemde bir motor sürücüsü olarak biliyorum ki 2 saniye önce aynamda kimse yokken bir anda bi motorlu pörtleyiveriyor. Sollamanın da bir kuralı vardır. Bizler kendimizi doğrulttuktan sonra baktık hala bizi eziyorlar işte o zaman ayaklanmayı yine buradan başlatırız Sağlıcakla, sevdiklerinizle, tekerlerinizin üzerinde kalın;)

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Hazır konu açılmışken yine söveyim Rampa aşağı bir yolda halk otobüsü önüme kırdı silme kurtuldum ağzımdan hiç küfür çıkmaz ama işte işten güçten olma sakat kalma korkusu ile motoru zor bela yavaşlattım ve durdurdum 30 cm daha olsa patlayacaktım, önüne geçtim dümdüz gittim aç camı diyorum in aşağıda konuşalım eliyle işaretler yapıyor kusura bakma gibilerinden duymuyorum diyorum in aşağı tanışalım önüme kırmak neymiş dumyuyorum dedim 5 dakika kadar zorladım inmedi aşağı benimde sinirim geçmedi ama bir şekilde frenledim kendimi korumalı eldivenlerle dövsem bildiğin hastanelik ederdim hayatımda öfkenim böyle yüksek olduğunu hisettiğim ender noktalardandır, iykide açmamış yoksa hem adamı sakatlayacaktım hem mahkeme vs....

    bunun yerine daha yavaş gitmekte buldum çareyi, bu durumun tekrar olmaması için daha yavaş yavaş daha dikkatli gitmekte,

  12. #12
    RiDeR_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MCX RoadraceR
    Artçında da kask olması güzel. Dizlik vs. de olsa ağrılar daha az olabilirdi.

    Kaza sonrası yapılacaklarla ilgili biraz buraya yazdım ama sonra böyle konu olmadığını farkedince yazılanlar bu konuda arada kalmasın arayanlar daha kolay bulsun diye konu açtım.

    http://www.motosiklet.net/forum/kaza...ilacaklar.html
    istanbu_gezg ve SenC_an bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Geçmiş olsun Allah beterinden muhafaza etsin, hele artçının zarar görme düşüncesi, hele hele duygusal bağ olan birinin.. ukalalık olarak almayın ancak sadaka/fitre/zekat combo yapın, öyle görünüyoki evvelden verdikleriniz muhafaza etmiş, tazelemekte faide var.

  14. #14
    cihangir151 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2010
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax
    -1 deyince dedim aha biri daha gitti. geçmiş olsun. 7 sene yaşadım kuşadasında memleket sınırları içinde gezmediğim görmediğim yer çok azdır desem abartmamış olurum ve kuşadasında gördüğüm kadar berbat asfalt hiçbir yerde görmedim. lastik orada kat be kat daha önem kazanıyor. adanın neredeyse üçte biri motor kullanır, bir tanıdığı eşi dostu akrabası konu komşusu illa ki biri kullanır yani ama motor kültürü sıfır desem yeridir. kimsenin kimseyi taktığı yok. amirinden memuruna vatandaşına kadar 0 yani!!! yol leş gibi, yola atlayan mı ararsın, dükkanınn önünü yıkayan mı ararsın, dükkanını sildiği sabunlu suyu yola serpen mi ararsın, yetmez belediyenin nereyi suladığı belli olmayan fışkıyeleri mi dersin su taşıyan tankerlerin yol boyu akıttığı sular mı dersin etrafı şantiyeye çeviren kamyonların tozu toprağı çamuru mu dersin... aman dikkat!

  15. #15
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Bende motorsiklete arkaya aileden birini alırsam bi kazada ne olur diye arkadakine ekipman hazırlamadan kolay kolay alıcağımı zanetmiyorum

    Geçenlerde temde otobüste yoluculuk yaparken cbf150 üzürnde sürücüde kask ekipman var arkasında 5 6 yaşlarında kız çocuğu kızı vaya yiyeni sanırım korumasız şekilde oturturulmuş temde yol alıyorlar kaza yaparsa ne olucağını düşündüm nasıl bir vijdan içim sızladı

  16. #16
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arabamı kullanırken beynim uyur halde, set açık
    üç yüz beş yüz
    üç yüz beş yüz
    çok rahat ve yorulmuyorum, MT7 ye geçtiğim zaman beynim:

    ♥ Köşeden biri sıfır dönebilir ağır ol,
    ♥ La olm beni beni bi gör aynan da,
    ♥ Araya girdin her an kapı açılabilir yavaş,
    Ego:
    bu aracım sağ koltuk boş sorun değil bas,
    Mantık:
    yanındakinin arka sol doluysa ne olacak sen yavaş ol..,
    ♥ Şu öndeki ani sollamaya çıkabilir mi,
    ♥ Sağından geçsem bu mal beni görmez üzerime çıkabilir,
    ♥ Bunun önündeki dengesiz gidiyor, bi sakatlık yaparsa önümdeki frene abanır kaç burdan,
    ♥ Yatılmayacak viraja yattın inş. yolda yağ kum vs. yoktur,
    ♥ La bu ilerideki araç gidiyor mu, duruyor mu a.q.
    ♥ Yavaş giden kamyon otobüsün kıçında dolaşma olm, nereden manevra yapacak belli olmaz,
    ♥ Uzatan trafiğin resmini çekip makas çizgini çizersin başlarsın gazlamaya,
    Mantık:
    resimdeki araçlardan biri hızını değiştirirse arada kalacan, yapma, birinin önüne köpek fırlar felan,
    Ego:
    -la bi sus a.q. 2 dk. motor keyfi yapacaz şurda dır dır dır.., Bas aka sen devam
    Mantık:
    sen bilirsin, bundan sonra ancak motor lu tekerlekli sandalye ye binersin ona göre..
    Ego:
    Bi şey olmaz, yapıştır

    Motordan ininceye kadar beynimde olan bitenin sadece %5 lik kısmı.
    Yolculuk sonunda arabaya oranla sanki ÖYS sınavından çıkmış gibi beyin pert..
    o yüzden bende derim ki arabayı zekisinde embesiline herkes kullanabilir ama motoru sadece akıllı insanlar kullanabilir diye boşuna demiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------

    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arabamı kullanırken beynim uyur halde, set açık
    üç yüz beş yüz
    üç yüz beş yüz
    çok rahat ve yorulmuyorum, MT7 ye geçtiğim zaman beynim:

    ♥ Köşeden biri sıfır dönebilir ağır ol,
    ♥ La olm beni beni bi gör aynan da,
    ♥ Araya girdin her an kapı açılabilir yavaş,
    Ego:
    bu aracım sağ koltuk boş sorun değil bas,
    Mantık:
    yanındakinin arka sol doluysa ne olacak sen yavaş ol..,
    ♥ Şu öndeki ani sollamaya çıkabilir mi,
    ♥ Sağından geçsem bu mal beni görmez üzerime çıkabilir,
    ♥ Bunun önündeki dengesiz gidiyor, bi sakatlık yaparsa önümdeki frene abanır kaç burdan,
    ♥ Yatılmayacak viraja yattın inş. yolda yağ kum vs. yoktur,
    ♥ La bu ilerideki araç gidiyor mu, duruyor mu a.q.
    ♥ Yavaş giden kamyon otobüsün kıçında dolaşma olm, nereden manevra yapacak belli olmaz,
    ♥ Uzatan trafiğin resmini çekip makas çizgini çizersin başlarsın gazlamaya,
    Mantık:
    resimdeki araçlardan biri hızını değiştirirse arada kalacan, yapma, birinin önüne köpek fırlar felan,
    Ego:
    -la bi sus a.q. 2 dk. motor keyfi yapacaz şurda dır dır dır.., Bas aka sen devam
    Mantık:
    sen bilirsin, bundan sonra ancak motor lu tekerlekli sandalye ye binersin ona göre..
    Ego:
    Bi şey olmaz, yapıştır

    Motordan ininceye kadar beynimde olan bitenin sadece %5 lik kısmı.
    Yolculuk sonunda arabaya oranla sanki ÖYS sınavından çıkmış gibi beyin pert..
    o yüzden bende derim ki arabayı zekisinde embesiline herkes kullanabilir ama motoru sadece akıllı insanlar kullanabilir diye boşuna demiyorum.

  17. #17
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    O düşüş anını ben yaşasam, tek düşündüğüm kız arkadaşım ve kız arkadaşımın Ailesine mahçup olacağımdır.Motordan düşüp gitmesi, çok kötü, umarım o sahneyi yaşamayız.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)