Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Orjinal lastik ebatını değiştirmek

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    MustafaErdur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2015
    Şehir
    Uşak
    Motosikleti
    CBR 250R
    Cbr 250R fabrika çıkışı ön lastik ebatı 110/70/17 şeklinde. Eski lastiğim rosso II çatlaklarla doluydu babama bunu söylemiştim bir gün laf arasında oda aklında kalmış tabi tehlike oluşturuyor diye ben arabayla çıktığım bir günde almış motoru o sıra bizim ustaya götürmüş demiş böyle böyle. Adam da 100/80/17 lastik takmış ona michelin pilot sporty modelini. Lastik gayet iyi ama hem genişlik düşmüş hem teker yükselmiş. Viraj için korkuttu beni, size yanlış mı yaptık adam kullanıldı diye geri de almadı bildirdim ama nafile. Sıkıntı yaratacak bi durum var mı sizce ebat harici lastik kaliteli.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    Orjinal ebattan şaşma mesajları dolacak şimdi alta :p Motorun aerodinamik ve sürüş karakteri değişir

  3. #3

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Bilhassa ön lastikte , kesinlikle fabrika verisine güvenin , 110/70/17 'yi 130 ön arkaya eşitledim (sm) , km'de artış , hakimiyette çokçok az sertlik , şeklinde cevap aldım.

    Denemiş biri olarak , fabrika/mühendislik verisine uyun derim.

  4. #4
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Geri iade almıyorsa nasıl bir çözüm üretebilirz ki, herhalde o lastiği bi kenara atıp yenisini almazsınız?

  5. #5
    MustafaErdur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2015
    Şehir
    Uşak
    Motosikleti
    CBR 250R
    Doğru, ortada 350tl+işçilik gibi bir rakam var. Benim burda merak ettiğim nokta ben psikolojik olarak virajda kendim mi kasıyorum yoksa gerçekten bu lastik ebat farkı bi fark yaratır mı? Gözle görülür bi fark da yok aslında ama nedense motor yatmayı reddediyor gibi geliyor bana. Bi foruma danışayım dedim.

  6. #6
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı MustafaErdur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğru, ortada 350tl+işçilik gibi bir rakam var. Benim burda merak ettiğim nokta ben psikolojik olarak virajda kendim mi kasıyorum yoksa gerçekten bu lastik ebat farkı bi fark yaratır mı? Gözle görülür bi fark da yok aslında ama nedense motor yatmayı reddediyor gibi geliyor bana. Bi foruma danışayım dedim.
    Doğrudur, psikolojik değil malesef. Çok çok zorlamıyorsanız lastik pes etmez, ama lastiği son noktalarda kullanan ve virajdan viraja gidona abanarak dönen biriyseniz o zaman düşündürücü olabilir
    Az silindir, çok iş

  7. #7
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Lastik havasını kademeli olarak düşürerek deneme sürüşü yap.Basınç değeri verirdim ama motoru tanımıyorum.

  8. #8
    kakare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Muğla-İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR650FA
    Psikolojik değil, Bursa'da arkadaşımla birbirimizin cbr250'sini kullandık onda değişmiş lastik bende orjinal vardı. Aynı duyguyu bende yaşadım virajda güven vermedi gibi geldi bana aynı zamanda dediğin gibi yüksekti. Alışırsın ona da sıkıntı olcağını çok aşırı sanmıyorum ama ilk zamanlar sakin git virajlara fazla yatma zamanla oturur o düzen


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)