En fazla 221 yaptım bugüne kadar fazer 8 ile.. Tek hissim keşke önde araba olmasaydı da daha fazla gidebilseydim oldu. Bir yerden sonra hız yetmiyor 400 bassa 400le gitmek istiyor insan.. nasıl bir psikoloji bilmiyorum..
En fazla 221 yaptım bugüne kadar fazer 8 ile.. Tek hissim keşke önde araba olmasaydı da daha fazla gidebilseydim oldu. Bir yerden sonra hız yetmiyor 400 bassa 400le gitmek istiyor insan.. nasıl bir psikoloji bilmiyorum..
benim apaçi 113 km hızdan sonra ibre sapıtıyor ama tahminimce 130 küsür hız gördü hafif yokuş aşağı. çünkü lastiklere 32 hava basılıydı ve 10 bin deviri az bir şey geçiyordu o sırada motor. ibre 160 gösterdiği için tam olarak hızımı bilemiyorum ama 130 km hızı geçmiştir o
red line 9500 devirde başlıyor ben nerdeyse 10500 devir yaptım ve motor arıza yapar diye fazla gitmedim öyle. Beşinci viteste 4 bin devirde 52 km hız yapıyor benim apaçi düz yolda.
En yüksek hızımı cbr 125 ile bayır aşşagı gitmiştim Tam 155 km hızla gidiyordum ve kafamı tamamen cama gömmüş şekilde kask a çarpan rüzgar insana daha önce yaşayıp yaşamadıgını sorgulatıyordu tabi bayır bitimindeki radarı fark etsem iyi olurmuş
Caravelle ile 190kmh. Esp ile her türlü hız ve yol durumunda yol tutuşu fevkalade. Bosch iyi iş çıkarmış.
http://products.bosch-mobility-solut...nswers_16.html
||| 500Px.com/Arranger ||| Flickr.com/photos/132925453@N03 ||| Youtube.com/channel/UCpMYGwzlf5cTevF5uVbXWeg |||
155 km/s göstergeye baktıktan sonra aklımdan geçen şey; "ulan rüzgar falan vurmuyor iyiymiş bu cam."
yok mu 299 kilit daha aşağısı kesmez beni
ilk göz ağrım serkan
4 dakikada çıkılan top speed in önemi yok bence
110
Şurdan araba çıkarsa nerem sağlam kalır?
16 yaşında kiraladığım Yamaha BWS 100 ile hayatımda ilk kez motora bindiğim gün 95km hız yapmıştım. Aradan 12 sene geçince hatırladığım fazla bişey kalmadı ama 95 km hıza çıkınca uçtuğumu sanmıştım adeta Pulsar ile 156km hızı gördüm mesela ama bumuymuş dedim o kadar etkilemiyo hız artık.
Cbf 500 ile birden fazla kez 200 lere geldim. En son 180 ile bir viraja girdikten sonra(ki iyi yusufladım,gaz kesmeden viraj çıkışına bakışımla kurtardım) satma kararı aldım. Yarım günlük zevk için ölme veya sakat kalma olasılığımı yükseltmeyi saçma buldum.
Mondial driftle 140 rampa assagi yaptim motor ikiye boluncek sandim o an lastik patlarsa ölurum diye dusundum
En yüksek hızım 110, aklıma gelen de "Birazdan kameralar var, 80'e düşmem lazım." Aynen böyle...
En son 160 gördüm devir sonda 1000 liklerler nasıl gidiyordur kim bilir
Motorla en yüksek hızımı geçen hafta bursaya giderken yaptım sanırım 269du kadran, gruptaki cbf1000leri tokatlamakla meşguldüm
O an ulan acaba şuan zincir kopsa noolur diye geçti aklımdan
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
hiçbişey gelmiyor,100le giderken neler düşünüyorsam o.
sadece hayabusada bikere çok çok yüksek hızlarda "ulan hala mı hızlanıyosun be" gibi bişey demiştim.
186 yapmıştım bende afedersiniz alkollüydüm o yüzden. Ve o hızda zevkten çığlık atıyordum. Normal kafayla 150 falan yaptım herhalde. Yani Alkolden uzak durmak ana mesajımız.
MT-7 ve Xj6 ile 240km/h
Motorun bittiği noktada ise kafamdan geçenler;
"umarım arkamdan güçlü bir makina gelip düt düt diyerek yanımdan uzayıp gitmez.."
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Küsüratlı yazalım da inandırıcı olsun. 169.
150, lastik gümlerse pilot olur, havada akrobasi yaparsın yavaş dölüğanlı dedim
299 + olduğum zamanlar oldu. Orgazm olmaya benzetilebilir. İnsanin içi çekilir.
Bu süratlerde fazla bir şey düşünemezsiniz, şerit çizgileri neredeyse düz çizgi gibi gözükmeye başlar, hız/zaman algısı bozulmaya başlar, ve tek konsantrasyonunuz yol olur.
Ama bu sürat öncesinde otobanın nadide bir şekilde sana tapala dediği zamanlarda düşündüklerim ise inşallah biraz sonra;
Zincir kopmaz
Lastik patlamaz
Taşa denk gelmem
Çukura düşmem
Tank Slap olmam
Önüme saçma sapan hareket eden araba çıkmaz vs.vs.vs. diye ince bi dua şekli, ve Akabinde ya allah diyip kamikaze
Mt07 180. Kulaklık adamı öldürür arkadaş demiştim kendi kendime
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)