Modifiyeli Çinli ile uzun yol yapılır mı
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Tekerin düz bassın modifiyesizlede yapılıyor test ettim onayladım
-
sende deli cesareti var mengü=)
-
Ben izmir-istanbul arasi defalarcauzun yolyapan bi arkadas biliyorum. Bu yaz turkiye turu yapacak yine çin motoruyla. Izmir istanbul yolunda hic mola vermeden gidip geldi. Motorda en ufak bi sorun yoktu.
-
fatih. adlı üyeden alıntı
sende deli cesareti var mengü=)
Yolda kalırsam kurtarma aracı hazır abi Daha önceden cesaret edemiyodum bununla uzaklara gitmeye. Ön tekeri, çamurluğu arka çantayı söksem ford transit courier'e sığıyo.
-
mengü pulsar ailesine katılma düşüncem var onun üzerine konu aç
-
Motosikletin bajaj pulsar 200ns oldugunu yeni fark ettim. Bu motosikletle istanbul dan yola çıkıp kıyısehirlerinden mersine kadar gelen bi çift biliyorum. Kari koca beraber hemde ikisi de duba gibi. Mersinle ilgili bi sayfa da görmüştüm. Motosikletleri 200ns idi. Turk bayragi vs takmislardi hatta arkasına.
-
-
Ayaş yollarından aştım da geldim.
-
TanerPasin adlı üyeden alıntı
Motosikletin bajaj pulsar 200ns oldugunu yeni fark ettim. Bu motosikletle istanbul dan yola çıkıp kıyısehirlerinden mersine kadar gelen bi çift biliyorum. Kari koca beraber hemde ikisi de duba gibi. Mersinle ilgili bi sayfa da görmüştüm. Motosikletleri 200ns idi. Turk bayragi vs takmislardi hatta arkasına.
Pulsar da var ama bugün resimlerde görülen motorla gezdim. Pulsar da her yere gider 2 kişi de gider ama bu motordan fazla yakıyo o. Çok dar virajlarda kalın lastikli Pulsar baya öne geçer ama uzun yolda pek fark yok. 140km hızı rahat yapabilir ama 100km'de 5 litre yaktırmak pek mantıklı değil. 110'la giderken 100km'de 0.7 litre daha az yakıyo 110km hızla giden Pulsara göre motorum.
-
2008 de tanımadığım bilmediğim 2.!el mct 250 ile İzmir İstanbul yapmıştım...neredeyse hiç mola vermeden feribota bile binmeden....
-
7 mayısta izmir'den gürcistan'a gidiyorum.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
Geçen sene iki çinli motor (mondial 150 drift ve 180ones) İstanbul-İzmir yapmıştık.
-
Aslında motorları çinli japon diye ayırt etmek yerine bakımlı ve bakımsız diye ayırt etmek daha doğru ve mantıklı olur
Zamanında zealsun 100cc cup vardı 30 bin km bindim motor her zaman bakımlı ve temizdi tık dememişti
Motor çinlide olsa tr turu bile yaparsın zorlamazsın motoru güzel güzel sakin sakin zamanında mola ara bakım gitmedigi yer kalmaz
Sen ne kadar iyi davranırsan bakarsan motoruna emin olun karşılığını fazlasıyla verir.
-
Hyena bekliyordum oysa ki ben baslıktaki kullanıcı adını görünce. Yıkıldım
-
Ben bu motoru ehliyet sınavında kullanmıştım tam bir titreşim manyağıydı 50 km hızla giderken aynada arkadan gelen araç gözükmüyordu belkide kursun motoru fazla titriyordu
-
remomax adlı üyeden alıntı
Ben bu motoru ehliyet sınavında kullanmıştım tam bir titreşim manyağıydı
50 km hızla giderken aynada arkadan gelen araç gözükmüyordu belkide kursun motoru fazla titriyordu
Salcano Tiger 125 kullanmış olabilirsin veya Yuki Üstad 150. Çünkü onlarda balansör yok. Benim motorda balansör var ve modifiye yaparken balansörlü krank kullanarak balansörü iptal etmemiş oldum. 100km hızda giderken Bajaj Pulsar 200'den bile az titreşim hissediyosun. 80km hıza kadar titreşim sıfır.
-
Lifan 125-5 Cafe Racer motosikletim ile 400 km'lik bir gezim oldu geçen hafta. Yakıtı bitirene kadar kullandım ve şehir içinde yolda kaldım sırf ne kadar yaktığını öğrenebilmek için.
320 km şehirler arası 80 km şehir içi kullanımda 100 km'de 2.75 litre yakıt harcadım.
Beklediğimden çok çok az olması şaşırttı, motor aksamı orjinal tek fark açık hava filtresi.
Kullanım şekli sürekli dip gaz.
Bakımlı olduktan sonra her çinli yol alır, sizi üzmez.
Yaklaşık 4000km ye geldim kuruş masraf çıkarmadı.
500-1000-1500-2500 bakımları ve yağ değişimlerini yaptım, hafta da bir vida, somun, civata sıktım bu kadar.
:D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)