Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Hiç yanlış bir motosiklet tercih ettiniz mi?

    REKLAM ALANI
  1. #1
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Merhabalar,
    Hiç size uymayan, yanlış tarzda bir motosiklet tercihiniz oldu mu? Sonra pişman oldunuz mu? Motosiklet modelinize neye göre karar verdiniz?

    Kendime gelirsek cbr250 tercih etmiştim. Motordan bir şikayetim yok ve kendi içinde gayet rahat bir motosiklet çokta kiymet veriyordum kendisine ancak problem cibirda değil bendeydi. Oysa sürekli hayalini kurduğum bir motosikletti ve benim tarzım olduğundan emindim. Duke kullandıktan sonra özellikle cbrımdan sogudum ve yanlıs karar verdiğimi anladım. Daha cc atlayamasamda model degistirdim ve cbr aldığıma pişman oldum çok keşke baştan duke kullansaydım dedim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    Ninja 250r almıştım

    Bi hevesle aldım ama gel gelelim haftada bi motordan dusunce parcasini ne kadar pahalı olduğunu anladım ve hemen sattım
    EldekiDebryj bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Süpermoto/cross benlikdeğil anladım.

    Detaylar

    Sele konforu = 0

    Yakıt Deposu küçük

    Artçı için ızdırap

    Sürüşte konfor = 0 ( cross alıpta tümsekten kasisten paşalar gibi geçmeyi ummak hayaldir, motorun parçaları dayanıklı ancak sürücüye direkt iletim)

    Yakıt tüketimi , istenen seyre ulaşmak için ek masraflar dişli arayışı vs, buna rağmen torka ulaşmak adına yüksek devir çevirtme gereği= sarf

    Egzoz sesi , bulunduğum yerde herkes hasta oldu bayılıyorlar, bir bana iğreti geliyor, sanaii bölgesinde usta usta gezip egzozu sessizleştirmek adına danışan uzaylı muamelesi gördüm.

    Hasılı kelam , selesi rahatça, artçı konforu iyi, gücü düşük devirde verebilen şaftlılar paklar ancak, oda hülyalarda, mevcut durumda tenere660,nc750 arasındayım.
    araltı bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Başlangıç motosikleti için 125-150 cc diye tutturdukları için Ybr aldım çok güçsüz hafif rüzgarda savruluyo uzun yola gelmiyor.
    Şimdi alacak olsam sanırım pulsar 200 rs alırdım boyum da kısa değil sıkıntı olacağını sanmam

  5. #5

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Hayat ne tuhaf
    Duke gercekten nefis bir motor. Ama bazi detaylari can sıkıcı. Mesela kiz arkadasim pcxle 200 km gittigimiz zaman bile laf etmezdi. Ancak duke'la kisa bir tur atalim isyan ederdi.(haklida) Gerci bende artcili kullanmayi sevmezdim orasi ayri. Anladimki naked,ss motorlar hakikaten tek kisilik. Gerci duke'un seleside tas gibi oda var. Pcxi sattigima pismanim ama isin tuhafi duke'u sattgimada pismanim. Her binisinde isyan eden kiz arkadasim 3 gun once duke'u sattigimda keske satmasaydik diyerek bildiginiz agladi. Oylede haylaz, oylede yaramaz bir motor iste.
    Pisman bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    14 Mart 2016
    Motosikleti
    Honda Activa 100 (2004)
    Uzuuuuuuuuuuuuun uzun araştırdım soruşturdum ve sonunda Honda CBF 150 aldım ilk motosikletim ve fazla deneyimim yok fakat gerçekten ideal başlangıç motosikleti. Hedefim ileride BMW R1100RT tarzı bir motosiklet almak fakat ona direk zıplamadan önce ara motosikletim ne olur o kısım çetrefilli, hata yapmak istemem...
    EldekiDebryj bunu beğendi.

  7. #7
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    Nc 700. insallah uretimden kalkar.700 lul makine 6bin devirde kesiciye giriyordu.

  8. #8
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Biz o motosiklet için doğru insan mıyız peki ?
    Çirkin motosiklet istisnalar dışında yoktur, hepsi çiçehtir
    Osm@n, araltı, Pisman ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #9

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Merhaba,

    Ilk motorunuz sanırım cbr ... olabiliyor böyle şeyler netice de çok seve seve sevdiğiniz tarz model görüntüde bir motor iken zevkler değişir. Hisler, zevkler, tercihler.... onun da tadına bakın 😊

    Hepsinin tadi, keyfi farklı... ne güzel , hayalinizdeki motor imis ve tadına bakmissiniz. Onun da keyfini cikarttiniz..

    Ben racing motorlardan hoşlanmam mesela... görüntü olarak cici görünüyorlar ama bana hitap etmiyor, binsem sursem zevk vermez bana... üzerine dahi hiç oturmuslugum yoktur. Baştan beri böyle idi mesela.. ama belki günün birinde bir de onun tadına bakayım diyebilirim...

    Ne güzel onun hakkında da fikir sahibi oldunuz. Belki sizin gibi tarz konusunda kafası karışık birine muhakkak desteginiz olacaktır. Abemm bak tarzında😃

    Kazasiz belasiz suruslerr

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

    Ek olarak, yanlış bir motosiklet olarak düşünmüyorum... o an için doğru bir seçim oldugunu düşündüğünüz aşikar değil mi zevklerinin değişiyor sadece... aldığınız tat değişiyor.

  10. #10

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Daha fenası bilerek sadece başlangıç konusunda en iyilerinden olduğu için cbf 150 aldım. Aslında istediğim motor bu değil ama ona giden araç bu

    Pişman mıyım? Hayır sadece mecburum. Mecburiyette mutlu ediyor kısmen...
    EldekiDebryj, Mustaphalanx ve halilom bunu beğendiler.

  11. #11
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Bundan 2 sene kadar önce şu anki motorumu satıp Vstrom-1000 almıştım.

    Böyle bir sürüş konforu yaşamamıştım daha önce.
    Oturuş pozisyonu, süspansiyonları, virajı anlatılmaz yaşanır.
    Özellikle shadow'dan sonra frenin ne demek olduğunu anlattı bu motor bana.
    Frene basınca durması çok ilginç gelmişti mesela.
    Hele gazı açınca hızlanıyor olması çok başka bir duyguydu.
    Kız arkadaşımla beraber shadow'la uzun yola çıktığımızda sık sık mola verirken, v-strom'la sadece 1 kere yemek molası vererek Çanakkale'ye gitmemiz çok garip olmuştu.

    Kısacası yakıt haricinde her şey mükemmeldi (şehir içinde 7 litre yakıyordu namussuz)
    Ama gel gelelim shadow'un ruhu yoktu bu motorda.

    Selesine oturduğumda plajda güneşleniyormuş hissi vermiyordu mesela.
    Yokuşları çıkarken helikopter sesini duyamıyordum.
    Kulağıma müziği takıp etrafı seyrede seyrede gezmenin tadı bu motorda yoktu.
    Motor bloklarının içindeki patlama depoyu keşkül gibi sallamıyordu.
    Ne kadar yıkarsam yıkayayım, güneşte gözümü kısarak bakabildiğim bi krom parça yoktu üzerinde.

    En sonunda dayanamadım; o rahat motoru, inince iki kişinin bütün üstünü başını çantasına koyabildiğim motoru, uzun yolda kız arkadaşımın gıkını çıkarmadığı motoru sattım. Ve o konforsuz shadow'umu sattığım arkadaştan geri almayı başardım.

    13.000 km'de aldığım shadow'um 70.000'i geçti. Hala pırıl pırıl, hala gürül gürül.
    Bu bahar kendisine pasta sürprizi de yapcam
    oggomoggo, Mustaphalanx, araltı ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #12

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Alıntı MotorKafa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bundan 2 sene kadar önce şu anki motorumu satıp Vstrom-1000 almıştım.

    Böyle bir sürüş konforu yaşamamıştım daha önce.
    Oturuş pozisyonu, süspansiyonları, virajı anlatılmaz yaşanır.
    Özellikle shadow'dan sonra frenin ne demek olduğunu anlattı bu motor bana.
    Frene basınca durması çok ilginç gelmişti mesela.
    Hele gazı açınca hızlanıyor olması çok başka bir duyguydu.
    Kız arkadaşımla beraber shadow'la uzun yola çıktığımızda sık sık mola verirken, v-strom'la sadece 1 kere yemek molası vererek Çanakkale'ye gitmemiz çok garip olmuştu.

    Kısacası yakıt haricinde her şey mükemmeldi (şehir içinde 7 litre yakıyordu namussuz)
    Ama gel gelelim shadow'un ruhu yoktu bu motorda.

    Selesine oturduğumda plajda güneşleniyormuş hissi vermiyordu mesela.
    Yokuşları çıkarken helikopter sesini duyamıyordum.
    Kulağıma müziği takıp etrafı seyrede seyrede gezmenin tadı bu motorda yoktu.
    Motor bloklarının içindeki patlama depoyu keşkül gibi sallamıyordu.
    Ne kadar yıkarsam yıkayayım, güneşte gözümü kısarak bakabildiğim bi krom parça yoktu üzerinde.

    En sonunda dayanamadım; o rahat motoru, inince iki kişinin bütün üstünü başını çantasına koyabildiğim motoru, uzun yolda kız arkadaşımın gıkını çıkarmadığı motoru sattım. Ve o konforsuz shadow'umu sattığım arkadaştan geri almayı başardım.

    13.000 km'de aldığım shadow'um 70.000'i geçti. Hala pırıl pırıl, hala gürül gürül.
    Bu bahar kendisine pasta sürprizi de yapcam
    Ben hiç böyle aşık olmamistimmm .

    Eldekidebriyaj,
    Bazı arkadaşlarım var. Cbr125 ve serileri ile devam ediyorlar mesela. Kız diyor ki , aslında sevmiyorum bu motoru. Daha dik durabildigim bilmem ne modeli daha rahat hissettiriyor ama.. bu da başka ... aradığı hissettiği şey memnun eden şeyi mesela o modelde bulmuş. Herkesin kendi zevki...

    Cbr da kullan duke da kullan 😀 zevk senin senin..

    Onu bunu bilmem. Ilk defa selesine oturduğumda kalbim çarpacak arkadass😁
    tde ve EldekiDebryj bunu beğendiler.

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Cbr 125 bir heves sadece cok yorucu ve kabiz gibi oturuyordum sonra tarzimin sukuter oldugunu gordum sukuterde rahatim

  14. #14
    Hubalahubhub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2016
    Şehir
    istanbul/bingol
    Motosikleti
    Caponord 1200 adv
    Cbf150 kullandim bir ara motora isinamadim hic, zaten tipten kaybediyor benim gozumde sirf esim begendi diye almistik baya da oldu ama hic pisman degilim aldiktan 3/ay sonra sattirdigima ;) gerci zarar edecegiz bu gidisle hanima soz verdik ne isterse o olacak diye ;)

  15. #15
    _kaan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Bende motor alırken 250cc scooter ve pulsar arasında kalmıştm. Pulsar aldım, motordan yana bir sıkıntım yok ama sele konforu ve bagaj yüzünden scooter hala aklımda. ama pulsarıma da kıyamıyorum. Kardeşimi kandırıp ona bir maxiscooter aldırabilirsem onun scootera çökeceğim, hemde istediğim zaman pulsara bineceğim )

  16. #16

    Üyelik
    13 Kasım 2011
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6F (2011) - Yamaha Cygnus L (2015)
    Cross, chopper ve touring dışında farklı sınıf motosikletler kullandım ama aralarında rahat edemediğim tarz cub oldu. spor, sport touring ve yol endurosu denen sınıfları daha çok takip ediyorum.
    EldekiDebryj bunu beğendi.

  17. #17
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayat ne tuhaf
    Duke gercekten nefis bir motor. Ama bazi detaylari can sıkıcı. Mesela kiz arkadasim pcxle 200 km gittigimiz zaman bile laf etmezdi. Ancak duke'la kisa bir tur atalim isyan ederdi.(haklida) Gerci bende artcili kullanmayi sevmezdim orasi ayri. Anladimki naked,ss motorlar hakikaten tek kisilik. Gerci duke'un seleside tas gibi oda var. Pcxi sattigima pismanim ama isin tuhafi duke'u sattgimada pismanim. Her binisinde isyan eden kiz arkadasim 3 gun once duke'u sattigimda keske satmasaydik diyerek bildiginiz agladi. Oylede haylaz, oylede yaramaz bir motor iste.
    Benim derdim aslında rahatlık değil. Hiç öyle olmadı. Çok fazla artçılık deneyimim oldu hiçbir motorda isyan etmedim. Keza eşim 600RR kullanıyor onada buyuk bir zevkle artci oluyorum hala. Hatta 600RR ile sehirler arası yol yaptık. Cibir ı kötüleyemem sağlam, iyi motor serviside çok guzeldi aman aman rahatsızda degildi ama duke bana hitap ediyormuş kullanınca onu anladım acayip fanatiği oldum bu saatten sonra duke serisinden devam ederim herhalde.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------

    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz o motosiklet için doğru insan mıyız peki ?
    Çirkin motosiklet istisnalar dışında yoktur, hepsi çiçehtir
    Zaten yazdığım gibi cbrdan bir sikayetim yok problem onda değil tamamen bendeydi. Evet

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

    Alıntı oluroyle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Ilk motorunuz sanırım cbr ... olabiliyor böyle şeyler netice de çok seve seve sevdiğiniz tarz model görüntüde bir motor iken zevkler değişir. Hisler, zevkler, tercihler.... onun da tadına bakın ��

    Hepsinin tadi, keyfi farklı... ne güzel , hayalinizdeki motor imis ve tadına bakmissiniz. Onun da keyfini cikarttiniz..

    Ben racing motorlardan hoşlanmam mesela... görüntü olarak cici görünüyorlar ama bana hitap etmiyor, binsem sursem zevk vermez bana... üzerine dahi hiç oturmuslugum yoktur. Baştan beri böyle idi mesela.. ama belki günün birinde bir de onun tadına bakayım diyebilirim...

    Ne güzel onun hakkında da fikir sahibi oldunuz. Belki sizin gibi tarz konusunda kafası karışık birine muhakkak desteginiz olacaktır. Abemm bak tarzında��

    Kazasiz belasiz suruslerr

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:50 ----------

    Ek olarak, yanlış bir motosiklet olarak düşünmüyorum... o an için doğru bir seçim oldugunu düşündüğünüz aşikar değil mi zevklerinin değişiyor sadece... aldığınız tat değişiyor.
    Yok, cbr250den önce commuter kullandım çok kısa bir süre oda mecburen bir giriş yapmak amaçlı amacım sonra yine cibirdı. Yanlış karar dedim çünkü almadan bir oturmak, imkan varsa az birsey gitmek lazım. Birde kendimizi tanımak lazım. Evet o an için doğru karar olduğunu düşünmüştüm. Ama tek bir motora kitlenip illede o diye tutturmamak lazımmış. Ha evet en azından hevesim içimde kalmamış oldu haklısınız. ) tesekkur ediyorum.

  18. #18
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    İlk motorum tipine kanıp naked almıştım.Uzun yolda rüzgardan her gün dayak yiyordum.Resmen saklanacak yer arıyordum ama nafile .Çok değil ama pişman olmuştum.Camsız grenajsız motora binmemeye karar verdim.

  19. #19
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Alıntı MotorKafa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bundan 2 sene kadar önce şu anki motorumu satıp Vstrom-1000 almıştım.

    Böyle bir sürüş konforu yaşamamıştım daha önce.
    Oturuş pozisyonu, süspansiyonları, virajı anlatılmaz yaşanır.
    Özellikle shadow'dan sonra frenin ne demek olduğunu anlattı bu motor bana.
    Frene basınca durması çok ilginç gelmişti mesela.
    Hele gazı açınca hızlanıyor olması çok başka bir duyguydu.
    Kız arkadaşımla beraber shadow'la uzun yola çıktığımızda sık sık mola verirken, v-strom'la sadece 1 kere yemek molası vererek Çanakkale'ye gitmemiz çok garip olmuştu.

    Kısacası yakıt haricinde her şey mükemmeldi (şehir içinde 7 litre yakıyordu namussuz)
    Ama gel gelelim shadow'un ruhu yoktu bu motorda.

    Selesine oturduğumda plajda güneşleniyormuş hissi vermiyordu mesela.
    Yokuşları çıkarken helikopter sesini duyamıyordum.
    Kulağıma müziği takıp etrafı seyrede seyrede gezmenin tadı bu motorda yoktu.
    Motor bloklarının içindeki patlama depoyu keşkül gibi sallamıyordu.
    Ne kadar yıkarsam yıkayayım, güneşte gözümü kısarak bakabildiğim bi krom parça yoktu üzerinde.

    En sonunda dayanamadım; o rahat motoru, inince iki kişinin bütün üstünü başını çantasına koyabildiğim motoru, uzun yolda kız arkadaşımın gıkını çıkarmadığı motoru sattım. Ve o konforsuz shadow'umu sattığım arkadaştan geri almayı başardım.

    13.000 km'de aldığım shadow'um 70.000'i geçti. Hala pırıl pırıl, hala gürül gürül.
    Bu bahar kendisine pasta sürprizi de yapcam
    Sizi biliyorum baya bir motosiklet değiştirdiniz karıştırmıyorsam. İnsanın "budur" dediğini bulması cidden çok güzel sizde bulmuşsunuz sonunda. ) Allah kaza bela vermesin.

  20. #20
    redlion999 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Kasım 2010
    Şehir
    Turkiye degil
    Motosikleti
    BMW R1250R
    Sym wolf 250. Naked olarak satılan ancak ağırlığı 173 kg ile metal yığınına biniyor hissi veren alet. (duke 200 136 kg,cbr 250 161kg) Şekline değil teknik özelliklerine göre motor alma farkındalığı sağladı kendisi.

    Birde iyi ki almamışım dediğim inazuma var. Test ettiğimde bu kadar ruhsuz bir motosiklet olamaz demiştim.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)