Yamaha XT 600 E Restorasyon
Reklamlar
-
Reklamlar
-
80 bin fazla bir km değil, ya km gerçek değil, yada bakımsız ve hor kullanılmış makina.
-
-
Erdost adlı üyeden alıntı
80 bin fazla bir km değil, ya km gerçek değil, yada bakımsız ve hor kullanılmış makina.
Dağ tepe girince işin içine hele ki tek silindir olunca sonuç bu oluyor. Tabi bir de hor kullanılma kısmını atlamamak lazım.
-
Bulmakta sıkıntı çektiğiniz parçası oldu mu?
-
xt 600e lerin parçası bulunuyo
HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİN
: ::
-
-
Silindir Honlanmak üzere ustaya gidecek. 0.25 overbore piston ile geri toplanacak demişsiniz bilmediğim için soruyorum
silindir honlandığı için çapı 0.25 mm daha büyüyecek ve ona göre farklı sekman ve piston mu konulacak yoksa bu değerdeki honlamaya orijinal sekman ve piston uyarmı , overbore piston nedir ??? swing arm da orijinal kalsa iyi olurdu bence kolay gelsin
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
biyeybaraküs adlı üyeden alıntı
Silindir Honlanmak üzere ustaya gidecek. 0.25 overbore piston ile geri toplanacak demişsiniz bilmediğim için soruyorum
silindir honlandığı için çapı 0.25 mm daha büyüyecek ve ona göre farklı sekman ve piston mu konulacak yoksa bu değerdeki honlamaya orijinal sekman ve piston uyarmı , overbore piston nedir ??? swing arm da orijinal kalsa iyi olurdu bence kolay gelsin
Silindir büyüdüğü için, stock piston ve sakmanlar silindire tam oturmaz. Yağ yakmaya ve güç kaybına devam eder. Yeni silindir çapına uygun daha geniş piston ile pistonun silindire tam oturması sağlanıyor. Overbore demek burada daha büyük anlamında.
Bu arada konuyu takipteyim, son halini görmek için sabırsızlanıyorum
Az silindir, çok iş
-
Abi hazır sökmüşken bi street tracker yapın da gözümüz gönlümüz açılsın ya
-
-
-
bagriacik adlı üyeden alıntı
Biraz gereksiz yabancı dil kullanmışım onu farkettim bu konuda özür dilerim. Batuhan arkadaşımız güzelce anlatmış gerçi ama bende anlatmak istedim (kıskandım
)
Orjinal pistonu 95 mm 0.25 overbore dan kastım ise aslında 0,25 mm büyük piston. Hoş 0,25 piston da bulamadım o yüzden 0,50 yani 95,50mm piston aldım. Rektefiyeci de silindirin içini traşlayıp yeni pistona göre ölçülendirecek. 97mm ye kadar gidebiliyor xt 600 silindiri. Yani bir kaç kez daha bu işlem yapılabilir. sonrasında gömlek çakılması gerekiyor ve işlem en başa yani orjinal çap olan 95 mm dönüyor. (veya ne gömlek çakıldı ise ona )
Bu iki fotoğraf ise servis kılavuzundan piston ve silindir toleranslarını veriyor. Arşivde kalsın belki sonradan birinin işine yarar. Gerçi artık kolay kolay kimse xt 600 toplamaz :D
Silindir
http://i1301.photobucket.com/albums/...ps719uc9j4.png
Piston
http://i1301.photobucket.com/albums/...psd9fhqt7a.png
Bilgilendirme ve konuya katkı sağladığınız için çok teşekkür ederim
Yok bu böyle kalacak. Orjinal olarak geri toplanacak. Sadece elden geçirilecek. Gerçi sonradan çamurlukları değiştirmeyi düşünüyorum. Rahat batıyor bize
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:16 ----------
Honlama denilen işlemde bu şekilde yapılıyor;
https://www.youtube.com/watch?v=kA95u8c4PBc
Kolay gelsin, çamurlukları değiştiricem demişsin ön çamurluğa ihtiyaç var aklında olsun...
Tekerlekler havadayken frenin ABS olması hiç farketmiyor...
-
-
Bugün piston, segman takımı da geldi. Kargo beklediğimiz için silindir ve diğer parçaları Pazartesi günü göndereceğiz.
-
İmkan olacak , forumdaşların atolyede kıvrılıp yatacan yamak/çıraklık yapacan, 2 öğün yeter , harçlık babında günde 2 saat enternet sağlayın arada, fırça atmayın kafa atarım^^.
Elinize sağlık , her konu bilinçli atolye çalışması ve emek , birde tequ vardı yanılmıyorsam bravo.
-
-
Bir parti de bu gün geldi yağ vs.
-
Motoru dün geceden itibaren sabaha kadar topladık. Fotoğrafları @bağrıaçık yüklesin.
-
Yine bir proje, yine takipteyiz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)