Artçım ölmekten korkuyor yardım lütfen :D
Reklamlar
-
Birincisi, korkunun ecele faydası yok İkincisi, artçı o halattan tutarsa zaten korkar. Korkmaması için artçınıza elleriyle ve dizleriyle sizi tutmasını tembihleyin. Korkusunu kısa zamanda yenecektir.
Ayrıca, o halat; motoru elinizle kontrol ederken sağ elinizle motoru tutmanız için yapılmıştır. (Sol eliniz gidonda sağ eliniz halatta)
Reklamlar
-
Tanıdığım sandalyeci var sorununu çözebiliriz
-
MT-7 için o zımbırtıyı yapmışlar lakin altina parmakların girmiyor.
Girse de zaten hiç güvenli ve sağlam değil 2 tel zımba tutuyor onu.
Kaldı ki beni tutmadıktan sonra nereden tutarsa tutsun MT-7 nin arkasında duramaz.
Gereksiz bir şey, arada bir o kuşağa kaskı bağlayıp üzerinde bırakıyorum işe yarıyor.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Ss de prof bir artci olarak, surucumeee belinden yapisirim... yok la yok saka saka )
Elim on deponun iki yanindadir bacaklarimla surucuyu kavrarim... fren sıktığında depodan guc alirim surucuye yokmusum hissi vererek hic bir sekilde ondan guc almamaya calisirim..
Hizlanma aninda da aynen oncelik bacaklarimdan depoyu daha sıkı kavrarim...
Ama surucume duyurulurki depodan gecen tutamaclar varmis onlarda iyi olurdu heee..
Yada enduroye gecis talep ediyorum ;))
-
EldekiDebryj adlı üyeden alıntı
Buarada duke e geçtim. :D cc atlamadım ama model atladım artık. En son sizinle konuşmustuk duke unuzu satmak istediğiniz vakitlerde. Tekrar ediyim. Mikemmel bir alet. Umarım vazgecmemissinizdir. :D
Çok geç BaPo (bal porsuğu) ile 2 gün önce vedalaştım
Bakalım mezun oluyorum bir baltaya sap olabilmek adına sattım. Umarım planladığım gibi olur her şey de 390 alırım
-
Motor üzerinde değilken bir elimiz gidonda bir elimiz orada daha dengeli hareket ettirebilmemiz için yapıldığını biliyordum. Artçının oradan tutunabilmesi mümkün değil.
-
Artçının kayıştan tutunması mümkün ama paketinin ufak olması lazım. Motorunuz cruiser olduğu için mümkün tabii. Yoksa çok işlevsel bir şey değil ve evet kopması da gayet mümkündür. Sissy bar yaptırın artçı da tutunmama keyfini yaşasın. Bizim hanım mesela etrafın fotoğrafını çekiyor sırtını yaslayıp : )
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Şöyle bi şey olursa belki..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Artçının kayıştan tutunması mümkün ama paketinin ufak olması lazım. Motorunuz cruiser olduğu için mümkün tabii. Yoksa çok işlevsel bir şey değil ve evet kopması da gayet mümkündür. Sissy bar yaptırın artçı da tutunmama keyfini yaşasın. Bizim hanım mesela etrafın fotoğrafını çekiyor sırtını yaslayıp : )
sissy barı evlenince yaptırırım :D çok kötü duruyor
-
beyler belden tutmak sağlıklı değil , el kayabilir , ani hızlanma durmalarda kafa atabilir sürücü artçıya ya da tam tersi. en sağlıklı tutma ipten ve tutamaçlardandır. o ipin dar olma sebebi elin alttan geçip tam kapanması , geniş olursa el tutmaz , tutsa bile yine açılma olasılığı var. ama belden tutmak , özellikle iki eli kavramak sürücü için çok tehlikeli , ki kaza da sürücü uçsa artçı da onunla birlikte uçar. bu yüzden ip ve tutamaç.
-
-
Gördüğüm kadarıyla motosiklet virago 535 . Görüğüm ise yoksa derhal bir sisibar edinmen . Varsa ve hala sana biyerlere tutunma ihtiyacı hiseden bi artçın varsa onu sakinleştirmen. ( Çünki sisibarın varsa ve hala bu korku varsa belki hemen değil ama seninde dalgınlığına gelen bi anda muhakkak düşersiniz) Artçı bilgilendirmek onu psikolojik açıdan rahatlatmak ve sisibar varken düşmeye çalışsada düşemiyceğini kabullendirmek gerek.
-
Choppers77 adlı üyeden alıntı
Gördüğüm kadarıyla motosiklet virago 535 . Görüğüm ise yoksa derhal bir sisibar edinmen . Varsa ve hala sana biyerlere tutunma ihtiyacı hiseden bi artçın varsa onu sakinleştirmen. ( Çünki sisibarın varsa ve hala bu korku varsa belki hemen değil ama seninde dalgınlığına gelen bi anda muhakkak düşersiniz) Artçı bilgilendirmek onu psikolojik açıdan rahatlatmak ve sisibar varken düşmeye çalışsada düşemiyceğini kabullendirmek gerek.
sissy bar yok ve bence çok kötü duruyor
-
O kayış artçı tutunsun diye değil arkadaşlar motoru ileri geri alırken tutmak duzerse kaldırmak vs için tutamaç değil hasili..
-
Artçının ölmekten korkmaması için, öbür dünyaya hazırlıklı olması lazım. o zaman hiç umurunda olmaz, ama olası kaza anında yarım kalmaktan korkuyorsa, seleye oturduktan sonra, aynı sürücünün motosikleti kavradığı gibi, dizleriyle önündeki sürücüyü kalçasından kavraması lazım. olması gereken oturma pozisyonu bu dur. böyle olunca hem belinden, orasından burasından tuttuğu sürücüyü rahatsız etmez, sürüş pozisyonunu etkilemez, ikide bir tuttuğu bele doğru yaklaşıp sürücünün üstüne abanmaz. normal, sakin sürüşte pozisyon budur. böylelikle virajlarda da bacaklarıyla sürücüye tutunduğu için motosikletle bütünleşmiş olur, sürüşe faydası olur. ani hızlanmalardan ve frenlemeler den dolayı kendisini daha güvende hissedecek ise sol ve sağ kalça hizasına veya arkasına denk gelen tutamaklardan tutabilir. sizin motosikletiniz gibi artçı selesinin önünde ki bu tarz bir tutamağa, her türlü hava koşullarına maruz kaldığı için, kopma riskinden dolayı pek güvenmemek gerekir. kaldı ki oradan tutacağım diye bacaklarını açmak zorunda kaldığı için, dizleri ile sürücüye tutunamayacağından dolayı, özellikle viraj hareketlerinde sürüşe olumsuz etki yapma olasılığı artar.
-
belinden tuttuklarında motoru sürenin dengesinide bozuyorlar, selenin altından, arkadaşki sele demirinden tutulması daha mantıklı
-
-
Çorum İl Temsilcisi
fatih.met adlı üyeden alıntı
29.saniyedeki efsane :D
https://youtu.be/IgK8sZgsvbE?t=22
-
Furkan Tarık adlı üyeden alıntı
motoru eline almak
50. saniyeden sonrasını izleyin gerisini boşuna bekletiyor.
http://video.memurlar.net/video/38454/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)