Yeni kasa 500R alcaksan oyum ondan yana
Honda CBR 500R
KTM RC 390
Yeni kasa 500R alcaksan oyum ondan yana
yeni kasa zor ya baya tuzlu :D
my 07 al. o zaman cc yükseltmiş olursun. r25 diye bir seçeneği duymamış olalım
Valla dostum daha önce 2tane cbr 250 değiştirdim daha sonra senin gibi bir arayışa düştüm ve kararımı verdım. cc yükseltmek istemediğimiçin gittim r25 aldım çokda mutluyum hem sürüş pozisyonu hem yüksek devirlerdeki agrasifliği kulağına düşen tını çok hoş. rc serileri sürüş pozisyonları çok kötü 30 dk dan uzun yolculuk edemezsin ekstrası çok olabilir ama üzerinde saatler geçirmedikten sonra bir işe yaramaz.
Ya arkadaş, spor motor spor motor diye ölüp geberiyolar, para bulsalar şak diye r6'yı çekerler; ama r25 rahat deyip rc'ye bok atarlar.
Kafe motorcuları plsa gerek bunlar.
Devri düşük olan motorların motor ömrü uzun olur. Bi de böyle düşün ;)
Cbr 600 RR yi satıp, R6 almak
Ya da ZX-6r yi satıp F3 almak neyse Cbr 250 yi satıp R25 almak da odur.
Bunun tartışmasını yapmak saçmalıktan başka bir şey değil.
Fakat bunu motor yükseltmek için yapıyorum dersen komik olur.
250cc kullanmaktan sıkıldım artık bir üst seviyeye geçmek istiyorum diyorsan daha yüksek hacimli motosikletlere bakacaksın.
Bu durumda da daha önce önerilen Rc 390 ya da Cbr 500R gayet güzel birer atlama tahtası.
İleride spor motosiklet kullanmaya devam edeceksen CBR500 R harika bir seçim olur.
Bildiğim kadarıyla CB500'ün motoru,gücü 35 kw'ya çekilerek bu motosiklette kullanıldı.
Bunun nedeni A2 ehliyetliler kullanabilsin, iyi bir başlangıç motoru olsun diye.
Honda, ilerde iyi bir spor motosiklet kullanıcısı olabilmeniz için güzel modeller üretiyor.
Mesela ben bu işlere yeni başlıyor olsam, 250'den sonra Cbr 500R alır, onu hakkıyla kullanabilecek duruma geldiğimde CBF650
daha sonra CBF1000
Ve onu da hatim ettikten sonra CBR600 ya da diğer 600'lüklerle yoluma devam ederdim.
Artık 600'lük kullanamayacak kadar ihtiyarladığımda da bir tane 1000'lik spor alır huşu içerisinde öleceğim günü beklerdim.
Mantıklı ilerleme bunun gibi rotalar çizerek yapılır.
Mantıksız atlamalar ve geçişler yaparsanız kötü sürücü olursunuz demiyorum ama iyi bir sürücü olmanız daha uzun zaman alacaktır.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Bakın ben hız meraklısı değilim.Max hızım 90 km belki 100'dür.Keyif için aldım sürüyorum.R25 in tek eksiği abs'dir bana göre.
He ama bu arkadaşımız hıza bakıyor.Ben cbr kullanmadım ama motovloggerlardan takip ettiğim kadarıyla cbr250 130'dan sonra canını teslim ediyor.Ama r25 185 top speed var.Fark yok mu diyorsunuz buna? O zaman teknik verilere daha iyi bakın.Millet yüksek cc'lerden r25'e iniyor.Neden diye sormak lazım.Bu kadar satılan bir modeli sadece motora başlayanlar veya 125'likten gelenler kullanmıyor.Birazda kapitalizm diyelim.Bende rc veya kawa bakıyordum sma abs şart koşmama rağmen dayanamadım r25 aldım.
Benim oyum rc 390
1. ABS li seçenek varken abs siz motor almayın, aldırmayın.
2. Yeter artık r25 ninja 300 gibi motorlarla Cbr500r ı kıyaslamayın lütfen. Bilmeden, kullanmadan millet YouTube e bakıp yorum yapıyor.
3. Bütçeniz varsa 500r müthiş bir makina. Alın ömür boyu kullanın.
Abi Madem araban var zevk için kullanıyosun çokta sese ( 2 silindir) önem vermiyorsan rc 390 al kesinlikle Agrasiflik oturuş görüntü tamamen okudugum kadarıyla sana uygun.
ben hala cbr500r diyorum
r25 ninja300 rc390 bunlar kucuk kaliyor yaninda
ben 1 ay icinde 250cc bisey alip aralik ocak gibi cbr500 almayi planliyorum
9000 devir çeviren race bence olmaz.ama tabi o 9000 deviri dolu dolu veriyor o başka.performansta kafa kafaya bence 2 motor gider belki ktm hafif olduğundan öne geçebilir.ama saliselerle yarışacak bi durum yok ortada.500 rr gayet süper bir yol motoru bana göre ses görüntü konforu çok daha iyi tabiki rc390dan.bu seferde bence kıyaslaman olmamış r25 hacim karşısında geri kalıyordu tamam rc390nın dengi değil.cbr 500 rr da bence daha çok tur race gezi motoru tadında bir motor.2 farklı motor karşısında karar verceksin.mantık 500rr kalp rc390.
bu arada rc390 da konfor olayına çok kişi takılmış.herkesin kol uzunluğu kilosu kıçının genişliği falan aynı değil.bana rahat gelen size batabilir.denemeden kesinlikle atmayın.pulsar 200 kullanıyorum rc390 orange test yaptım çok şaşırdım arka amortisör pulsara göre bence daha yumuşaktı.selede o kadar rahatsız etmedi ama 40 50 km kullanmadan çukurlara girmeden ne desek yalan olur.bu arada kelle koltukta giden bir motor 3.vites dahil lastik sarıyor.
BEnde Honda Twiter 250 vardı 24 bg 24 torq bir makine.. R25 aldım anında alıştım 1 hafta sürmedi sıkılmam .. Sana tavsiyem 250 den 250 geçme ben daha yeni aldım gitmiyor diyorum cbr 500 yada mt07 dala al oda 18 lerde yada cbr600f eski kasa al
Hayretler içerisinde okuyorum. Cbr 130 da ruh teslim ederken, r 25 o süratlerde ruhlardan yardım alarak mı hızlanıyor. kaldı ki defalarca 180 üstü gören cbr250 fotoğraflarını da bizzat kendi gözlerimle gördüm-yeni kasada-.
Sallamayın abi, şöyle basit konulara basit yorumlar yapmayalım
Az silindir, çok iş
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)