Su ninja 300e atıp tutan arkadaş oturup kullanmış mi acaba ?
Parca kalitesi kotu diyorsun
Peki sen ne kullanıyorsun diye sorarlar adama
Honda CBR 500R
KTM RC 390
Su ninja 300e atıp tutan arkadaş oturup kullanmış mi acaba ?
Parca kalitesi kotu diyorsun
Peki sen ne kullanıyorsun diye sorarlar adama
Kardeş şöyle diyeyim, arkadaşımda r25 vardı bende de rc390 var. Şuan r25'i satıp rc390 alma planları yapıyor. Sele işine takılma alışıyosun, en kötü kaplatırsın koltuğu
kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş
ninja 300 bağımlılık yapan sıra dışı motosiklet
AEA nın tarifi ilk sevgili gibi
AEA nın dediklerine katılmadıklarım amortisöre tahta dedi halbuki amatisörlere ayarlanabilir
montaj berbat dedi kablolar çıkmış grenaj bölgeleri ayrılmıştı aea nın ninja 300
videosunda ninja 300 ü kullanan kişi hor kullanmış yıpratmış ninja 300 ü
bunlara laf anlatmaya değmez kardeş...
valla RC 390 hem çok yakışıklı hem de torku gerçekten yüksek verilen değerlere göre(hiç kullanmadım). Ama RC 390 ın ikinci el piyasası da korkutmuyor değil. 17 haziran 2015 den beri ilanda olan motor falan var sahibinden. honda 500r veya ninja 300 ya da R25 in ikinci el piyasası daha hareketli. Şu an RC390 ve CBR 500r arasında baya bir gel gitdeyim. keşke 2 silindir olsaydı şu RC 390 :D
iki silindire alışan kolay kolay tek silindire geçmez...
tasarım berbat örümcek kafası gibi
yandan bakınca çok güzel değil de dikkat çekici tasarımı var
önce bakınca aynı örüncek kafası gibi
bu kadar itici bir ön tasarım tır tır titreyen motor AEA titrediğini kabul ediyor
ön kafa iğrenç
şu ön kafa için sittin sene alınmaz bu motor
Bu kadar r25 reklamı üzerine sizde benim gibi kapitalizmin etkisine kapılıp r25 alacaksınız.Hayırlı olsun
rc390 rosso 2 lastik abs kaydırmalı debriyaj, ergo sele attın mı canavar olur. Eksisi koruma takozu işi biraz zor.
Yalnız şunu farkettim, KTM sahipleri bu tür kıyaslamalarda motorlarından ''sıfır sıkıntı'' gibi bahsediyorlar.
ha ben rc ye kötü demiyorum, ama hani süper sport deyince tek silindir nedir abi ya?
bir de işin maddi kısmı var, 2. elinin satış hızı ve kaybı ile bu konuda r25 bir tık öndedir bence.
Bence, lastik+abs'sizlik faktörleri ve güç farkı (+%20 güç, +%60 tork avantajı var RC390'ın) sorunun cevabını veriyor. R25, CBR 250, Ninja 250 SL, RC250 ile rakiptir. Silindir sayısına takılmak ne derece doğru bilemiyorum, bugün gözümü karartsam alacağım motor Duke 690 R olur, 4 silindir bir 600'lük yerine. Hepsinin ayrı karakteri var, çok silindir illa ki iyidir gibi bir düşünce doğru değil.
Ben olsam CBR250'den R-25'e geçmem, aralarında ciddi bir fark olan aletler değiller. Yani sürüş geliştirme, daha güçlü motorlara geçiş vb gibi amaçlarla yapılacak bir değişim değil bence. Tabi tipini seversin, gönül işidir, gider alırsın ona da kimse bişey diyemez, keyifle kullan kaza bela gelmesin başına demekten başka.
Yok ön kafa iğrenç, yok ön kafa örümcek gibi, itici şu bu. Tır tır da titriyormuş, şu motorun üstüne binip 1 ay turla o zaman böyle yorumlar yap tamam? Kulaktan dolma bilgilerle insanları yanlış yönlendirme. Ayrıca o tasarımı öyle beğenenler alıyor o motoru beğenmek zorunda değilsin de böyle de acımasızca eleştirmen ne kadar doğru? Her taraf r25 doldu anasını satıyım gidin siz de alın bi tane hiç kasmayalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------
Tek silindir supersport motor olmamalı yani? Bu motorları yapan mühendislerden çok daha iyi biliyorsunuz bu işleri, bravo. Ha 2. el sıkıntısı doğru ktm'nin ama r25 de doğan şahinleri geçicek yakında.
ankara yamaha baydarın kölesi olursun artık zaten yamahanın servis rezaletlikleri ortada ankarada tekel olan berbat esnaflığıyla baydar var sırf bu sebepten bile r25 almazdım.... ki aynen de öyle yaptım... gittim hemen kapı komşusu spormotodan RC250 aldım...ayrıca sana ktm tercih etmen gereken bir kaç kriter daha söyleyeyim:
*yamaha ırc lastikle geliyor ktm metzeller
*ktm de abs var
*süspansiyonlar kesinlikle yamahadan kaliteli
*ktm de kaydırmalı debriyaj var
*bakım aralıkları yamaha da 5000km ktm de 7500km
*yakıt kesinlikle ktm de daha az
*malzeme kalitesi kesinlikle ktm de daha iyi
*daha önce de söylediğim gibi ankara yamaha bayisi berbat...
*Ktm de orjinal jel seleyi alıyorsun ve tüm o kalas denilen motor pamuk oluyor.
Şu R25'i artık forumda nasıl gazladılarsa insanlar CBR250R'dan geçince mucizeler olacağını zannediyorlar. Ben sana nasıl bir his olacağını anlatayım; bir kere o alt devirlerde sakin sakin aldığın tork 7 - 8 bin'den sonra gelecek. Sürekli yüksek devirlerde süreceksin, yakıt tüketimin en az bir litre artacak. Sorduğun soruya gelince, RC390 ile R25 aynı cümle içerisinde bile kullanılmayacak motorlardır. RC390 her yönden, yakıt tüketimi hariç fark atar. Ha, şimdi bazıları çıkıp atıyorum "RC390 170 yapıyor, R25 175 yapıyor" falan diyeceklerdir, onlara bir soralım hayatlarında kaç defa o sürate kadar çıktılar ?
Özetle, CBR250R'dan R25'e geçmek motor yükseltmek değil, farklı bir 250 cc motorla devam etmektir. Motor yükseltmek hacim yükseltmekle olur. Amacına göre karar ver.
Son olarak da alır mıyım? İkisini de almam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------
Son derece mantıklı bir yorum.
Bu arada CBR500R'ın da adı geçmiş, adamı güldürmeyin. Onun yanında bunlar oyuncak...
Kaydırmalı debriyaj (çok hoş sürüş), ABS (güvenli), dizayn ve oturma pozisyonu (agresif), yol bilgisayarlı full dijital gösterge (çok iyi) = KTM RC 390
Not: Bunların hepsi KTM RC 250'de de var.
250'lik satip 250'lik alacaksak, 250'ligimizi neden satalim ki? Yol egitimi almis isek, uzerine bes on bin km bilincli pratigimiz varsa cbr250r'yi ancak rc390, cbr500r, er-6f veya o beygir gucunde benzer bir motora gecmek icin sattigimiza deger. R25 almak icin cbr250r satilmaz.
Sen hangi motora biniyorsun ??
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------
R25 ile rc 390 kıyasladınız ya gerçekten yatıcak yeriniz yok sizin..motora biniyorsunuz engel olamıyoruz tamam bari insanlara tavsiyelerde bulunmayın.
Ya adamlar 600'lükten,fazer'lerden inip r25'e biniyorlar.Neden 250'likten 250'liğe geçilmesin.Cbr ile r25 arasında çok fark olduğunu düşünüyorum kağıt üstünde.Adamın gönlü r25 diyorsa onu almalı.Ha abs lastik vs bakımından diyorsanız evet rc ama geri kalan her şey için r25...
2 Motoruda kullanmadım ama R25 için 2 çift lafım olacak;
Şu Motoru acayip Allahlaştırdılar yok böyle gidiyor yok şöyle gidiyor bütün top speedlerini izledim öyle ahım şahımda gitmiyor o paralara 2.el 500R alınabilir.
Hatta R25 için genel tabirler "Yürüyen Plastik" diyorlar ne kadar doğru bilemem parça kalitesinden hoşnut olmayanlar var.
Bu sebep den dolayı senin yerinde olsam ya 2. el 500R yürürüm veya RC390 bu R25 serüveninide anlamadım gitti hem fazla yakıyor hem o kadarda iyi gitmiyor hele hele 15 milyarları hiç hakketmiyor.Zaten genel taktik cafe önü şekil yapacağın bi makine çıkar bizim ülkede patlasın 15-20 den sat niye çünkü burda Allahlaştıracak çok makineyi hava atmayı seven milletiz adamlar ne yapsın bulmuşlar yoluncak tavuk tabiki yolacaklar.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)