Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Performans açısından hangi yarış motosikleti?

Katılımcı sayısı
32. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Honda CBR 500R

    18 56.25%
  • KTM RC 390

    14 43.75%
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

CBR 250R dan sonra R25 ya da RC 390

    REKLAM ALANI
  1. #21
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Su ninja 300e atıp tutan arkadaş oturup kullanmış mi acaba ?

    Parca kalitesi kotu diyorsun
    Peki sen ne kullanıyorsun diye sorarlar adama
    matrix506xx bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    kuzan14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CBR 600RR
    Kardeş şöyle diyeyim, arkadaşımda r25 vardı bende de rc390 var. Şuan r25'i satıp rc390 alma planları yapıyor. Sele işine takılma alışıyosun, en kötü kaplatırsın koltuğu

  3. #23

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Alıntı halo1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ben R25 de sürdüm CBR zaten bende var ve kıyaslanabilecek iki motor değil bence verdiği his olarak ivmelenme olarak. o yüzden içimin bir kenarında R25 var o yüzden hep :D
    O zaman al geç hocam ikinci eli de üzmez.250'liklerde ben de geçiş yaptım, Ninjayı sattım şimdi mat gri R25 bekliyorum.

  4. #24
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    hepiniz çıldırmışsınız

  5. #25
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Su ninja 300e atıp tutan arkadaş oturup kullanmış mi acaba ?

    Parca kalitesi kotu diyorsun
    Peki sen ne kullanıyorsun diye sorarlar adama
    kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş
    ninja 300 bağımlılık yapan sıra dışı motosiklet
    AEA nın tarifi ilk sevgili gibi
    AEA nın dediklerine katılmadıklarım amortisöre tahta dedi halbuki amatisörlere ayarlanabilir
    montaj berbat dedi kablolar çıkmış grenaj bölgeleri ayrılmıştı aea nın ninja 300
    videosunda ninja 300 ü kullanan kişi hor kullanmış yıpratmış ninja 300 ü

    bunlara laf anlatmaya değmez kardeş...

  6. #26
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    valla RC 390 hem çok yakışıklı hem de torku gerçekten yüksek verilen değerlere göre(hiç kullanmadım). Ama RC 390 ın ikinci el piyasası da korkutmuyor değil. 17 haziran 2015 den beri ilanda olan motor falan var sahibinden. honda 500r veya ninja 300 ya da R25 in ikinci el piyasası daha hareketli. Şu an RC390 ve CBR 500r arasında baya bir gel gitdeyim. keşke 2 silindir olsaydı şu RC 390 :D

  7. #27
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    Alıntı halo1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla RC 390 hem çok yakışıklı hem de torku gerçekten yüksek verilen değerlere göre(hiç kullanmadım). Ama RC 390 ın ikinci el piyasası da korkutmuyor değil. 17 haziran 2015 den beri ilanda olan motor falan var sahibinden. honda 500r veya ninja 300 ya da R25 in ikinci el piyasası daha hareketli. Şu an RC390 ve CBR 500r arasında baya bir gel gitdeyim. keşke 2 silindir olsaydı şu RC 390 :D
    iki silindire alışan kolay kolay tek silindire geçmez...

    tasarım berbat örümcek kafası gibi
    yandan bakınca çok güzel değil de dikkat çekici tasarımı var
    önce bakınca aynı örüncek kafası gibi
    bu kadar itici bir ön tasarım tır tır titreyen motor AEA titrediğini kabul ediyor

    ön kafa iğrenç
    şu ön kafa için sittin sene alınmaz bu motor



  8. #28
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Bu kadar r25 reklamı üzerine sizde benim gibi kapitalizmin etkisine kapılıp r25 alacaksınız.Hayırlı olsun

  9. #29

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    rc390 rosso 2 lastik abs kaydırmalı debriyaj, ergo sele attın mı canavar olur. Eksisi koruma takozu işi biraz zor.
    Pisman bunu beğendi.

  10. #30
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Yalnız şunu farkettim, KTM sahipleri bu tür kıyaslamalarda motorlarından ''sıfır sıkıntı'' gibi bahsediyorlar.
    ha ben rc ye kötü demiyorum, ama hani süper sport deyince tek silindir nedir abi ya?
    bir de işin maddi kısmı var, 2. elinin satış hızı ve kaybı ile bu konuda r25 bir tık öndedir bence.
    Keoma bunu beğendi.

  11. #31
    mithrelios - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mts 950
    Bence, lastik+abs'sizlik faktörleri ve güç farkı (+%20 güç, +%60 tork avantajı var RC390'ın) sorunun cevabını veriyor. R25, CBR 250, Ninja 250 SL, RC250 ile rakiptir. Silindir sayısına takılmak ne derece doğru bilemiyorum, bugün gözümü karartsam alacağım motor Duke 690 R olur, 4 silindir bir 600'lük yerine. Hepsinin ayrı karakteri var, çok silindir illa ki iyidir gibi bir düşünce doğru değil.

    Ben olsam CBR250'den R-25'e geçmem, aralarında ciddi bir fark olan aletler değiller. Yani sürüş geliştirme, daha güçlü motorlara geçiş vb gibi amaçlarla yapılacak bir değişim değil bence. Tabi tipini seversin, gönül işidir, gider alırsın ona da kimse bişey diyemez, keyifle kullan kaza bela gelmesin başına demekten başka.
    Pisman bunu beğendi.

  12. #32
    kuzan14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CBR 600RR
    Alıntı matrix506xx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki silindire alışan kolay kolay tek silindire geçmez...

    tasarım berbat örümcek kafası gibi
    yandan bakınca çok güzel değil de dikkat çekici tasarımı var
    önce bakınca aynı örüncek kafası gibi
    bu kadar itici bir ön tasarım tır tır titreyen motor AEA titrediğini kabul ediyor

    ön kafa iğrenç
    şu ön kafa için sittin sene alınmaz bu motor


    http://i.hizliresim.com/QBOL4k.jpg
    Yok ön kafa iğrenç, yok ön kafa örümcek gibi, itici şu bu. Tır tır da titriyormuş, şu motorun üstüne binip 1 ay turla o zaman böyle yorumlar yap tamam? Kulaktan dolma bilgilerle insanları yanlış yönlendirme. Ayrıca o tasarımı öyle beğenenler alıyor o motoru beğenmek zorunda değilsin de böyle de acımasızca eleştirmen ne kadar doğru? Her taraf r25 doldu anasını satıyım gidin siz de alın bi tane hiç kasmayalım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız şunu farkettim, KTM sahipleri bu tür kıyaslamalarda motorlarından ''sıfır sıkıntı'' gibi bahsediyorlar.
    ha ben rc ye kötü demiyorum, ama hani süper sport deyince tek silindir nedir abi ya?
    bir de işin maddi kısmı var, 2. elinin satış hızı ve kaybı ile bu konuda r25 bir tık öndedir bence.
    Tek silindir supersport motor olmamalı yani? Bu motorları yapan mühendislerden çok daha iyi biliyorsunuz bu işleri, bravo. Ha 2. el sıkıntısı doğru ktm'nin ama r25 de doğan şahinleri geçicek yakında.

  13. #33
    porsuk_y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM RC250
    ankara yamaha baydarın kölesi olursun artık zaten yamahanın servis rezaletlikleri ortada ankarada tekel olan berbat esnaflığıyla baydar var sırf bu sebepten bile r25 almazdım.... ki aynen de öyle yaptım... gittim hemen kapı komşusu spormotodan RC250 aldım...ayrıca sana ktm tercih etmen gereken bir kaç kriter daha söyleyeyim:
    *yamaha ırc lastikle geliyor ktm metzeller
    *ktm de abs var
    *süspansiyonlar kesinlikle yamahadan kaliteli
    *ktm de kaydırmalı debriyaj var
    *bakım aralıkları yamaha da 5000km ktm de 7500km
    *yakıt kesinlikle ktm de daha az
    *malzeme kalitesi kesinlikle ktm de daha iyi
    *daha önce de söylediğim gibi ankara yamaha bayisi berbat...
    *Ktm de orjinal jel seleyi alıyorsun ve tüm o kalas denilen motor pamuk oluyor.
    Pisman ve mithrelios bunu beğendiler.

  14. #34

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Şu R25'i artık forumda nasıl gazladılarsa insanlar CBR250R'dan geçince mucizeler olacağını zannediyorlar. Ben sana nasıl bir his olacağını anlatayım; bir kere o alt devirlerde sakin sakin aldığın tork 7 - 8 bin'den sonra gelecek. Sürekli yüksek devirlerde süreceksin, yakıt tüketimin en az bir litre artacak. Sorduğun soruya gelince, RC390 ile R25 aynı cümle içerisinde bile kullanılmayacak motorlardır. RC390 her yönden, yakıt tüketimi hariç fark atar. Ha, şimdi bazıları çıkıp atıyorum "RC390 170 yapıyor, R25 175 yapıyor" falan diyeceklerdir, onlara bir soralım hayatlarında kaç defa o sürate kadar çıktılar ?

    Özetle, CBR250R'dan R25'e geçmek motor yükseltmek değil, farklı bir 250 cc motorla devam etmektir. Motor yükseltmek hacim yükseltmekle olur. Amacına göre karar ver.

    Son olarak da alır mıyım? İkisini de almam.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------

    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam iki motoru da test etmiş biri olarak şunu söyleyebilirim.
    teknik anlamda, kalite anlamında her zaman ktm derim, fakat bu iki model arasında r25 i tercih ederim.
    rc390 ın oturuş pozisyonu bana çok rahatsız geldi baya bi öne eğilmen gerekiyor, bu da bilek ağrısına, sırt ağrısına sebep olabilir uzun kullanımda. r25 ise gidonu biraz daha yüksek olduğu için daha rahat kullanıma sahip.
    tork bakımında rc390 her türlü tokatlar ama kullanım rahatlığı açısından r25 derim.
    Son derece mantıklı bir yorum.

    Bu arada CBR500R'ın da adı geçmiş, adamı güldürmeyin. Onun yanında bunlar oyuncak...
    Pisman bunu beğendi.

  15. #35
    pnongrata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki GSX S1000 GX
    Kaydırmalı debriyaj (çok hoş sürüş), ABS (güvenli), dizayn ve oturma pozisyonu (agresif), yol bilgisayarlı full dijital gösterge (çok iyi) = KTM RC 390

    Not: Bunların hepsi KTM RC 250'de de var.
    Pisman bunu beğendi.

  16. #36
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Metehan07-70 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız şunu farkettim, KTM sahipleri bu tür kıyaslamalarda motorlarından ''sıfır sıkıntı'' gibi bahsediyorlar.
    ha ben rc ye kötü demiyorum, ama hani süper sport deyince tek silindir nedir abi ya?
    bir de işin maddi kısmı var, 2. elinin satış hızı ve kaybı ile bu konuda r25 bir tık öndedir bence.
    Yahu 250- 400 cc lik motordan super sport oluyor da tek silindirden mi olmuyor

    Bir de şu titreşim muhabbeti dönüyor ktm için. Siz r25 sürdüğünüze emin misiniz? r25 elleri uyuşturuyor yav neden bahsediyorsunuz
    porsuk_y ve becytr bunu beğendiler.

  17. #37

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    250'lik satip 250'lik alacaksak, 250'ligimizi neden satalim ki? Yol egitimi almis isek, uzerine bes on bin km bilincli pratigimiz varsa cbr250r'yi ancak rc390, cbr500r, er-6f veya o beygir gucunde benzer bir motora gecmek icin sattigimiza deger. R25 almak icin cbr250r satilmaz.

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı matrix506xx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki silindire alışan kolay kolay tek silindire geçmez...

    tasarım berbat örümcek kafası gibi
    yandan bakınca çok güzel değil de dikkat çekici tasarımı var
    önce bakınca aynı örüncek kafası gibi
    bu kadar itici bir ön tasarım tır tır titreyen motor AEA titrediğini kabul ediyor

    ön kafa iğrenç
    şu ön kafa için sittin sene alınmaz bu motor


    http://i.hizliresim.com/QBOL4k.jpg
    Sen hangi motora biniyorsun ??

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

    R25 ile rc 390 kıyasladınız ya gerçekten yatıcak yeriniz yok sizin..motora biniyorsunuz engel olamıyoruz tamam bari insanlara tavsiyelerde bulunmayın.
    Seko bunu beğendi.

  19. #39
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı halo1925 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya ben R25 de sürdüm CBR zaten bende var ve kıyaslanabilecek iki motor değil bence verdiği his olarak ivmelenme olarak. o yüzden içimin bir kenarında R25 var o yüzden hep :D
    Ya adamlar 600'lükten,fazer'lerden inip r25'e biniyorlar.Neden 250'likten 250'liğe geçilmesin.Cbr ile r25 arasında çok fark olduğunu düşünüyorum kağıt üstünde.Adamın gönlü r25 diyorsa onu almalı.Ha abs lastik vs bakımından diyorsanız evet rc ama geri kalan her şey için r25...

  20. #40
    ZamboKage - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2013
    Şehir
    Muğla/Milas
    Motosikleti
    SATILDI.
    2 Motoruda kullanmadım ama R25 için 2 çift lafım olacak;

    Şu Motoru acayip Allahlaştırdılar yok böyle gidiyor yok şöyle gidiyor bütün top speedlerini izledim öyle ahım şahımda gitmiyor o paralara 2.el 500R alınabilir.
    Hatta R25 için genel tabirler "Yürüyen Plastik" diyorlar ne kadar doğru bilemem parça kalitesinden hoşnut olmayanlar var.
    Bu sebep den dolayı senin yerinde olsam ya 2. el 500R yürürüm veya RC390 bu R25 serüveninide anlamadım gitti hem fazla yakıyor hem o kadarda iyi gitmiyor hele hele 15 milyarları hiç hakketmiyor.Zaten genel taktik cafe önü şekil yapacağın bi makine çıkar bizim ülkede patlasın 15-20 den sat niye çünkü burda Allahlaştıracak çok makineyi hava atmayı seven milletiz adamlar ne yapsın bulmuşlar yoluncak tavuk tabiki yolacaklar.


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)