Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: Performans açısından hangi yarış motosikleti?

Katılımcı sayısı
32. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Honda CBR 500R

    18 56.25%
  • KTM RC 390

    14 43.75%
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

CBR 250R dan sonra R25 ya da RC 390

    REKLAM ALANI
  1. #1
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    Merhabalar. Aslında sorum rc 390 mı ya da yamaha r25 mi de olabilirdi. CBR dan sonra geçiş motoru olarak RC390 ya da yamaha R25 düşünüyorum. Ama çok kararsızım. Sizin de fikirlerinizi almak istedim. Iyi Forumlar.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    RC390 da ABS var bildiğim kadarıyla. O yüzden kesinlikle 390RC diyorum.

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    Rc390 da titreye titreye gidersin
    R25 de ise ses se ses şekil mi şekil her daim ben buradayım diyor
    İkisininde yakıt tüketimi aynı
    R25 6 sn 0-100 civarı son hız 186
    Rc390 5 sn 0-100 civarı son hız 179

  4. #4
    Bune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 8
    Rc390 alırken yanına bir adette yeni popo sipariş etmeyi unutma adamlar sele yerine takoz kullanmış.
    Jemand ve matrix506xx bunu beğendiler.

  5. #5
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    teşekkürler yorumlar için. fakat 250likten inip 250liliğe binme falan diyorlar da herkes ondan sorayım dedim

  6. #6
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    cbr dan sonra r25 e geçmek, cbf ten sonra ybr ye geçmek gibi bir şey olur. 390nın ivmelenmesi bir süre tatmin eder cbr dan sonra
    zaferce bunu beğendi.
    Az silindir, çok iş

  7. #7
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr dan sonra r25 e geçmek, cbf ten sonra ybr ye geçmek gibi bir şey olur. 390nın ivmelenmesi bir süre tatmin eder cbr dan sonra
    ya ben R25 de sürdüm CBR zaten bende var ve kıyaslanabilecek iki motor değil bence verdiği his olarak ivmelenme olarak. o yüzden içimin bir kenarında R25 var o yüzden hep :D

  8. #8
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    psikolojiktir o ben de ikisini kullandım, 0-100 süreleri çok yakındı. Üst devirlerinde diğer 250 lere göre daha güçlü olduğunu hissettiriyor ki -bu üst devir bana 10-11 bin devirden sonrasını ifade ediyor- motosikleti devamlı o şekilde kullanırsanız hem benzinden hem kranktan olursunuz.

  9. #9

    Üyelik
    26 Mart 2016
    Bosver bunlari senin cbr500r zamanin gelmis

  10. #10
    halo1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja ZX636R
    500R ın fiyatı çok fazla abi. MT 07 den daha pahalı. İlla racing istemiyor olsam mt alırdım. Ama çift silindir bir motora özellikle en fazla 10.500 çeviren bir motora o parayı vermem...

  11. #11
    78alihan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    Karabük / Safranbolu
    Motosikleti
    CF 250NK
    Sele değiştirmekte ne var abicim 😃 . Bu kadar sorun olmamalı. Rc390 pist için dizayn bir alet olduğundan böyle olması doğal. Yerdeki karıncayı dahi hissettirir adama. Cbr250 den sonra rc390 daha iyi olur bence hem bir sürü ekstrası var. Bir test sürüşü ayarlamak en mantıklısı eğer öyle bir imkanın varsa.

  12. #12
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    Alıntı resources adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bosver bunlari senin cbr500r zamanin gelmis
    Top speed olsun 0-100 hızlanması olsun Ninja 300 le aynı
    Ninja 300 ün sesi cbr 500 den daha iyi
    R25 almak daha mantıklı
    Ninja 300 de cbr 500de fiyatını hak etmiyor
    Performans olarak r25 e çok yakın motorlar Ninja 300 cbr 500

  13. #13
    Sabırsız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2014
    Motosikleti
    ZXr
    Rc 390 arkadaş yukarda yanlış bilgi vermiş rc 390top speed 191 diye biliyorum performans olarak rc 390 hep önde lastikler desen pirelli geliyor frenlerde yine 390 önde kalitede yine rc 390 bencede dedikleri gibi 250 den inip 250ye binme rc390iyidir.

  14. #14

    Üyelik
    26 Mart 2016
    R25 abs yok kafadan elemek mantikli
    Cbr500r tam ss degil hakeza ninja300 de
    Ama ninja 300 iscilik kalitesi kotu
    Ancak hicbiri cbr500 gibi buyuk ve konforlu degil incelemeniz lazim
    Ayrica temiz bir cbr500 17-18 e alinir

    Tabi zevkler ve butce bisey diyemem nacizane onerimdir.

  15. #15

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı matrix506xx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rc390 da titreye titreye gidersin
    R25 de ise ses se ses şekil mi şekil her daim ben buradayım diyor
    İkisininde yakıt tüketimi aynı
    R25 6 sn 0-100 civarı son hız 186
    Rc390 5 sn 0-100 civarı son hız 179
    Merhaba bir sey soracagim. Sizi surekli her marka motor ve model hakkinda atip tutarken goruyorum. Acikcasi cogu ici bos iddia oldugu icin sormak istedim. Mevcut motorunuzun marka ve modeli nedir? Gecmiste kaç adet motosiklet sahibi oldunuz ve bunlar nelerdir? Son olarak kaç km duke/rc 390 surdunuzde, "titreye titreye gidersin" gibi yaniltici konusabiliyorsunuz?
    kuzan14 bunu beğendi.

  16. #16
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    hocam iki motoru da test etmiş biri olarak şunu söyleyebilirim.
    teknik anlamda, kalite anlamında her zaman ktm derim, fakat bu iki model arasında r25 i tercih ederim.
    rc390 ın oturuş pozisyonu bana çok rahatsız geldi baya bi öne eğilmen gerekiyor, bu da bilek ağrısına, sırt ağrısına sebep olabilir uzun kullanımda. r25 ise gidonu biraz daha yüksek olduğu için daha rahat kullanıma sahip.
    tork bakımında rc390 her türlü tokatlar ama kullanım rahatlığı açısından r25 derim.
    Seko bunu beğendi.

  17. #17
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    al o zaman r25, bayır aşağı 190'la yardırırsın.

  18. #18
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Alıntı matrix506xx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Top speed olsun 0-100 hızlanması olsun Ninja 300 le aynı
    Ninja 300 ün sesi cbr 500 den daha iyi
    R25 almak daha mantıklı
    Ninja 300 de cbr 500de fiyatını hak etmiyor
    Performans olarak r25 e çok yakın motorlar Ninja 300 cbr 500
    Gözünüzü seveyim neresi yakın R25'in ve CBR 500'ün? 11 beygir fark var arada. R25 torku 23 nm iken CBR 500 torku 43 nm. CBR 500 büyük geniş bir motor. R25 ufak dar bir motor.

    R25 0-100 6.90 saniye
    CBR 500 0-100 5.15 saniye

    Sıfır R25 yerine, ikinci el CBR500 alınır. R25 sıfır alıp, ruhsat+lastik dersen zaten az çok aynı fiyata geliyorlar.
    dyavol-77 bunu beğendi.
    Hayatı güzelleştiren mekanikler.

  19. #19
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    ne kadar süreli kullandığın ve kaç kilometre tecrübenin önemli olduğunu peşinen söyleyerekten,
    daha yüksek bir hacim hedefliyorsan cbr250 den r25 e geçmek mantıklı durmuyor
    işin aslı 250 cc den sonraki basamak 400 cc 50 bg civarı ama öyle bir seçenek yok
    gerçi er5, gs500 gibi motorlar var da sen istemezsin
    rc390 tork yüksekliği nedeniyle tercih edilebilir
    cbr 500 daha mantıklı bir seçenek olmakla birlikte sen istemiyorsun
    işin aslı, güçle birlikte büyük ve ağır motor fikrine alışman gerek
    ilerde gelecek olan (belirsiz tarih, ancak tanıtımı yapıldı) benelli tornado 302 yi önerebilirim
    senin motordan biraz daha güçlü, 600 lük kadar ağır ve aynı şasiye sahip 190 kiloluk tnt 250 kullanıcısı olarak büyük hacimli motor kullanma hissiyatı olduğunu söyleyebilirim

  20. #20

    Üyelik
    18 Eylül 2015
    yamaha r25


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)