sym symphony scooter ile ya rüzgara yakalanmadım, yada o rüzgardan etkilenmiyordu, sonra ybr oldu, onunla iyi korktuğum oldu rüzgarlardan, sonra bir çinlim oldu , ne rüzgar derdim oldu , ne lodos , ne poyraz, rüzgarda ben onun gibisi ni tanımadım
sym symphony scooter ile ya rüzgara yakalanmadım, yada o rüzgardan etkilenmiyordu, sonra ybr oldu, onunla iyi korktuğum oldu rüzgarlardan, sonra bir çinlim oldu , ne rüzgar derdim oldu , ne lodos , ne poyraz, rüzgarda ben onun gibisi ni tanımadım
Pulsar sayfasına yazmıştım. Pcx 125 ile Lodosta Anadolu yakasından 1. köprüyü geçiyordum. Pcx' imde 39 lt çanta ve uzun tur camı olduğundan, altıda yere yakın olduğundan, en sağ şeritten 200 metre içinde istemeden sol şeritte bulduk kendimizi. Büyük motorlar da etkilendi ama onlar ağır ve büyük tekerlekli olduğundan uzayıp gittiler. Dörtlüleri yaktım, mecburen en sol şeritte durdum, durmasam ortadaki demirlere çarpacaktım. Arkadan gelen araçlar farkına vardı ve yavaşladılar. Orta şeritten gelen otobüs sayesinde onu sağ yanıma alarak köprüyü geçtim. Bu olayı hayatım boyunca unutmayacağım. Kesin akşam haberlerine çıkacağız dedim. " Rüzgarda savrulan acemi motorcu kaos yarattı falan diye. Allah'tan bir şey çıkmadı .
Rüzgarın babalarindan biri de, komurler gecidindedir. Turları savrulurken izleyebilirsiniz..
Dustum mu? Henüz hayır.
Ama sol şeritten motordan inip iteleyerek gitmek zorunda kaldim
ikiside olabilir
Bursadamıydı yalovadamıydı ne kışın lodos yüzünden 80 km hız ile savrulup metro istasyonunun sütununa çarpıp hayatını kaybetmıştı kask falanda takmıyordu öyle bi haber okumuştum
Allah rahmet eylesin, haber buydu;
"BURSA’da saatteki hızı 80 kilometreye ulaşan lodosun savurduğu motosiklet metro istasyonunun duvarına çarptı, asfalta düşen kasksız sürücü 47 yaşındaki Ali Cüneyt Saroz öldü."
http://www.hurriyet.com.tr/lodosun-savurdugu-motorsikletin-surucusu-oldu-40017131
Lodos gibi kuvvetli rüzgarlarda motosiklet devrilebilir. Rüzgara karşı koymak ozrdur. Fırtınalı havalarda motosikletin rüzgara direnebilmesi çok zor. Arabaları bile sağa sola sallıyor beşik gibi motordaki etkisini düşünemiyorum. Köprülerde hayal dahi edemiyorum. Birde köprüler iki yönlü hareket ediyorlar. Yukarı aşağı ve sağa sola sallanan bie köprüde gezinen bir motosikletle gitmeye çalışıyorsunuz. Zor iş. Bi kere yakalandım dönerken feribota bindim. 40 km/h hızla yerde 20cm lik ön salınımlar yaparak (arkamdaki aracın sıkıştırmayıp yardımcı olması ve köprü bitene kadar arkamda kalması çok faydalı oldu sıkıştırma sıkıştırılmama da izin vermedi) zorla bitirdim.
Doğma büyüme İstanbulluyum. İlk defa köprünün o kadar uzun olduğunu fark ettim.
Bozcaada da benim gibi 187 boy 109 kilo adami bile korkutan bir ruzgarla karsilastim, motor sallanmasina ragmen seve seve inmek zorunda kaldim tepeden mecburen gece kalinacak bir yer bulamadim, eglenceli oluyor ama tavsiye ederim.
Bursa dönüşü Gemlik'i geçtikten sonra fırtınaya yakalanmıştım, 60-70 kontrollü şekilde bir şekilde kendimi İstanbul'a attım derken Gebze'yi geçtikten sonra hızım 140 km/s iken yonca kavşakta bir rüzgardan tokat yemiştim. Sol bariyere iki karış kala artık kendimi bırakmayı kabullenme aşamasına kadar da geldim hatta. Kurtuldum ama nasıl? Hiçbir fikrim yok. O günden beri yol açık olsa da rüzgar vs gibi etkilere maruz kalabileceğim yerelere dikkat ediyorum. Yoksa geçici bir süre ruh bedenden ayrılıyor!
bi yerde okumuştum rüzgarın estiği yöndeki pege ağırlığınızı verin diye, bi kaç defa denedim sonuç olumlu fakat ani esen tokat gibi gelen rüzgarlar çok sıkıntılı. köprü üstleri, tünel çıkışları, kamyon sollamalarında dikkatli olmak lazım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)