İlk 10km hıza geldikten sonra aktif oluyor... sonra kapatana kadar aktif ;)
İlk 10km hıza geldikten sonra aktif oluyor... sonra kapatana kadar aktif ;)
Öncelik çok geçmiş olsun kardeşim irc öldürür, kullanmamak lazım kesinlikle.
Konunun abs ile alakası olmasa da bu konu da birkaç birşey demek istiyorum.
Daha önce cbr 250 ve ınazuma kullanan ikisi de abssiz ve irc ile yakın zaman da abs ve rosso 2 li ktm aldım.
Gerçekten duruş ve frenleme nedir şimdi öğrendiğimi düşünüyorum.
Abs düşündüğünüzden önemli lakin lastik çok çok daha önemli, yani abs kötü demek de yanlış.zaten arzu edilirse abs kapatılıyor.
Yani arkadaşlar abs den kaçmayın.
İstanbul da iseniz her yer inşaat bu demek oluyor yerde hep kum, özellikle dikkat edin arkadaşlar lastiklerin kaydıgı gibi, durdugunuzda ayaklarınızda kayabilior, bu hafta içinde 2 kere yasadım resmen kumdan durdugum anda ayaklarım kaydı yokuşta.. incecik bide fark edilmio namussuz...
Teşekkürler.
Yeminle ben de üç gün önce aynı şekil arkayı kaydırdım düşmedim ama :D Dörtyol ışıklarıdan kalktım sola doğru yukarı eğimliydi yol hızım da çok değil ışıktan kalkmıştım zaten baktım bir sıkıntı var bir şeyler her zamanki gibi değil :D geçmiş olsun
Bi ABS dedim ortalık karıştı gerek yok ABS falan sürmeye devam bende kapatarak kullanıyorum
son zamanlarda ben de çok kayıyorum michelin pr4 olmasına rağmen. bazen dururken, bazen kalkarken, bazen dönerken.. Sanırım baharla ilgili bir durum yolları etkiliyor, dikkatli olmakta fayda var..
Düşmeyen motorcu olmaz
Motorcu düşe kalka büyür
Henüz düşmemiş motorcu motorcu değildir
Ayağı açmayı unuttum yana yattı
felan..
Düşmeyle ilgili motorcu özlü sözleri..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
pcx almakla hata yapmışsın. az daha koyup hem ybr hem lastik alcaktın mis )
Ybr de geldi konuya baska eksik varmi
Bence düşme sebebiniz yer çekiminden
şaka bi yana bu pazar bursa otobanda 253le giderken düşme şeyi atlattım bende garip bi duyguydu, geçmiş olsun.
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
honda amca da seni öpecek
Abs bu konuya yapılan 2. Yorumu görse kendinden utanırdı.
Bir benzeri benimde başıma dylan la geldi 3 yada 5 km hızla otoparkta gidiyorum köşeyi döndün lank diye viraj çıkışında sola yapıştım ne fren ne pilotaj hiçbir hata yok meğer kilometre kablosu içten bir demire takılmış gidon düzelmeyünce bende yeri öptüm %90 öyle bir durum var.
Gidon kitlendimi krdş ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:22 ----------
Yalnız Pcx ybr+lastikten çok daha pahalı hatta bir pcx parasına ybr+lastik+ekipman alınabilir
çok geçmiş olsun. arkanın kaymasından dolayı düştüğünüzden emin misiniz? o hızda kaysa bile düşürmemesi, kontrol etmeye tepki vermeye zaman tanıması gerek. aklıma tek gelen arka kaymış, kayar kaymaz gazı bırakmışsınız tekrar tutunup gidon düz olmadığından motosikleti yatırmış olabileceği. ama o durumda dönüş yönünün aksine fırlatmaya çalışması lazım (highside).
Kaymaya başlayınca panikle ön freni sıkmış ve düşmüş olabilirsiniz belki? biraz daha anlatabilir misiniz tam nasıl oldu düşüş, bize de ders alacak bi nokta yakalarız belki?
Yol bir ara sokaktı yolun köşesine yavaşça yaklaştım içten(90 derecelik bir sokak) yolu kontrol ederek köşeden tam bir durma yaşanmadan gaz verip dönüşe başladım ve kendimi yerde buldum fren kesinlikle yapmadım.Bu gün Lastikleri değiştirmek için gittiğimde Forumda bir arkadaşın tavsiyesi üzerine arka lastiğin basıncına baktırdım ve arka lastiğin olması gereken değerin(31-36) çok altında 21 olduğunu görünce kendime çok kızdım.Demek ki elle ve gözle kontrol yetersizmiş.Yolla tek bağlantımız olan lastiğin hem kalitesi hem olması gereken basınç değerlerinin altında olması bu sevimsiz olayı yaşattı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)