1993 YZF 1000 ALINIR MI ?
Reklamlar
-
Başlık yanlış arkadaşlar FZR 1000 olucak. Bilginiz olsun.
Arkadaşlar bundan önce 600cc chopper ve yamaha 2008 r1 kullandım. Daha sonra r1 motorumu satıp bir tane araba aldım. Şimdi tekrar motorsiklete dönmek istiyorum. Araba kalıcak.10000 TL nakitim var.
YZF 1000 buldum bi tane arkadaşlar Yamaha. Adam komple motorunu yaptırmış. Custom bir motor haline getirmiş. r1 kuyruğu taktırmış. Kafayı çıkarıp naked tarzı bir motor yaptırmış. Hiç bir problemi yok diyor motorun. Benzin pompasını da daha 5 gün önce değiştirmiş. Şimdi motor 1993 model. 1000 lik 167 beygir. Bu motor alınır mı ? Alınırsa yüksek masraflar çıkarır mı ?
Motor çok hoşuma gitti. Gerçekten yamaha r1e benzetmiş. Ben motoru aldıktan sonra ufak bir masraf yapıp naked tarzından super sporta geçiş yaptırıcam. Naked kafayı çıkarıp r1 kafası taktırıcam. Neyse dediğim gibi motoru komple sıfırlamışlar. Şuan motor 500 km de imiş. Bu motor alınır mı arkadaşlar bir fikir verin.
Motor yeni ve görünüşü çok güzel. Siz ne dersiniz arkadaşlar abiler .
Reklamlar
-
5 gün önce bile arıza verip masraf çıkardıysa hesabını sen yap artık..
Zaten karmaşık bir makine, doğru dürüst anlayan eden yok.
Bana kalırsa eski model olup yüxek cc olacağına
yeni model olsun düşük cc olsun.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Arızasından değil hocam tüm parçalar değişmiş Onuda değiştirelim deyip değiştirmişler. Bineceğin motorda iyi olmasını istiyorum açıkcası çok yol yapmıcam. Hor da kullanan biri değilim. Bana sıkıntı çıkarmasın motor aksanı olarak ben zaten suyunu yağını eksik etmem hocam. Fikir için teşekkürler
-
Kendine güveniyorsan al dilinden anlarım parça bulurum diyebiliyorsanız bence alın derim bi ara 98 1000TL ile ilgilenmiştim ebay da bir sürü parçası vardı
-
Hocam güven derken motor sürmemde bir sıkıntı yok. 3 sene r1 kullandım motor yan bile yatmadı öyle söyliyim. Benim tek derdim motoru aldıktan sonra bana sıkıntı çıkarmasın ben suyunu yağını benzinini eksik etmeden kullanabileyim.
-
23 yaşında motor..
Bana göre tam bir kumar.
Zar atacaksın "hep yek" te gelebilir, "dü şeş" te
Ben girmem böyle bir rizikoya..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
anlayan iyi bir usta bul parasını ver bir ekspertiz yapsın senin için adam akıllı eğer motorunda yürüründe sorun yoksa kozmetik kısmı umursama al ama en ufak bir sıkıntısı varsa ustaya usulca parasını ver telefonun çalmış gibi yapıp dön arkana bakmadan koşarak kaç :D
-
Ankaradaki 1000 ise bulaşma.Bende yeltenmiştim .Alayım adam ederim diye düşündüm .Mesaja sıkıntısı yok dedikleri motor .Durduğu yerde yağ akıtıyor du.Bu makinelerin ömrü tamamiyle bitme noktasında.Kıracağın krank vs olursa parçasını bulup takana kadar 3 4 ayın heba olur.
-
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-ruhsat-yili-bahane-motorun-ici-sahane-fzr1000-289584717/detay sanırım bahsettıgnız motosıklet bu
-
stoppage11 adlı üyeden alıntı
Hocam güven derken motor sürmemde bir sıkıntı yok. 3 sene r1 kullandım motor yan bile yatmadı öyle söyliyim. Benim tek derdim motoru aldıktan sonra bana sıkıntı çıkarmasın ben suyunu yağını benzinini eksik etmeden kullanabileyim.
İşte o motosiklet, bu düşüncenin motosikleti olamaz. O motosiklet karşılığını verse de vermese de; para ister, bakım ister, ilgi ister, dilinden anlaşılsın ister. Dediğiniz cümle şunla eşdeğer, 60-70 model amerikan arabası alayım ama masraf etmeden yağını suyunu koyup bineyim
Az silindir, çok iş
-
Hocam,alırsan üzülürsün ,.Almaman adına sana sayfalarca sebep,olay yazabilirim ama sonuçta kısa keserek şunu diyorum ki almaman daha hayırlı olur.O makinede 4 ayrı karbüratör var,sadece senkron ayarını tam olarak yapabileceğin usta dahi bulamassın .Sarf malzemelerinden (debriyaj balatası v.b.)bahsetmiyorum bile.Ne kadar bakımlı diye iddia ederse etsinler ,onlarca eksiği vardır makinenin.Bir gün tekleyerek gitmeye başlar,sebebini dahi bulamaz ustalar.Biri karbüratör der,öbürü elektrik sistemi der,o oradan girişir bu buradan girişir yine de ayar tutturamazlar.4 Silindirli eski japonlara sakın bulaşmayın.Ustaya götürürsün işten anlayan bakmamak için bir sürü bahane bulur.İşten anlamayan usta hallederiz diye sökmeye başlar,bir bakarsın 1 ay-2 ay geçmiş makine hala sökük bekliyor.Eski hele 4 silindirli eski japonlara binmek için bulaşmayın.Yoksa koleksiyon değeri bulunur,maddi durumunuz iyidir,hobi amaçlı dır ona birşey diyemem ama alırsanız da başınıza gelecek şeyler bunlardır.
-
Güvenden kastım dilinden anlamak tamir etmek
-
[/COLOR]
ALEXANDER 1 adlı üyeden alıntı
Hocam,alırsan üzülürsün ,.Almaman adına sana sayfalarca sebep,olay yazabilirim ama sonuçta kısa keserek şunu diyorum ki almaman daha hayırlı olur.O makinede 4 ayrı karbüratör var,sadece senkron ayarını tam olarak yapabileceğin usta dahi bulamassın .Sarf malzemelerinden (debriyaj balatası v.b.)bahsetmiyorum bile.Ne kadar bakımlı diye iddia ederse etsinler ,onlarca eksiği vardır makinenin.Bir gün tekleyerek gitmeye başlar,sebebini dahi bulamaz ustalar.Biri karbüratör der,öbürü elektrik sistemi der,o oradan girişir bu buradan girişir yine de ayar tutturamazlar.4 Silindirli eski japonlara sakın bulaşmayın.Ustaya götürürsün işten anlayan bakmamak için bir sürü bahane bulur.İşten anlamayan usta hallederiz diye sökmeye başlar,bir bakarsın 1 ay-2 ay geçmiş makine hala sökük bekliyor.Eski hele 4 silindirli eski japonlara binmek için bulaşmayın.Yoksa koleksiyon değeri bulunur,maddi durumunuz iyidir,hobi amaçlı dır ona birşey diyemem ama alırsanız da başınıza gelecek şeyler bunlardır.
-senkron ayarı yapacak usta bulmak zor değil heleki motoru almaya gideceği izmirde
-sarf malzemelerinin hepsi burada bulunur.motor-şanzıman-şasi-grenaj ve elektrik tesisatı ile ilgili parçaları bulamaz asıl.debriyaj balatası,fren balatası,zincir,dişli,rulmanlar,diskler,filtreler vs bunlar bulunur.hatta motor parçalarıda bulunabilir thunderace ile ortak olduğu için.gidipte kafa demiri,statör,kuyruk grenajı vs gibi şeyler zor bulunur
-dediğim gibi uzay teknolojisi yok,"iyi ustan varsa" "kendin bile biraz anlıyorsan" yürtmek zor değil bu makineleri,bozulmasıda bir okadar zor
ben 90,93,99,2000 model en küçüğü 1100 cc japon motosiklet sahibi oldum,hatta yenisini alacak param olmadığı için aldım hepsini de,hobi veya kolaksiyon amaçlı da değil,binip gezmek,artçılı 1000-1500 km lik rotalar için aldım.hiçbiriyle bu dediklerinizi yaşamadım?siz hangi eski 4 silindirde ne gibi sorunlar yaşadınızda bunları yazıyorsunuz?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
fzr 1000 167 değil 145 hp dir.anlayan eden yok değil 4 silindir japon motosiklet sonuçta,uzay teknolojisi yok.ama parça bulamayacağın için ya uydur kaydır işler yapılır şuan olduğu gibi yada yurtdışından parça beklenir 20 gün bir ay.
naked,custom,r1 grenajı falan katliam olur şasisi ve motoru düzgünse.imkan varsa ebaydan bir takım grenaj ile orjinale en yakın hali ile şıkır şıkır binmek çok çok daha güzel olur
bir şuna bak
eski bile gözükse bir de orjinaline bak??
-
Alinir çok güzel dert sahibi olunur uğruna raki masasinda efkâra ihtiyaç kalmaz
-
Bir arkadaş alınır parçası bulunur demiş öteki bu motorun ustası yok demiş. Ben motorun bakımlarını eksik etmem arkadaşlar abilerim. Yani şunu demek istiyorum motoru aldıktan sonra bana tutupta 2000 3000 motor sistemi olarak bir sıkıntı çıkarmaz değil mi ?
Şimdi alınır mı alınmaz mı
-
kardeş sakın alma çok yaşlı , fazla yaşlı yani aşırı masraf çıkarır sana. km yine sorun değil ama bisüre sonra parça bulmak zorlaşıyor , üretilmiyor bakımı yapılamıyor vs vs. bırak macera peşinde koşma , zaten 1000lik motor 100 kmde 9-10 litresi garanti. boşver ccyi düşür güzel sıfır bişeyler al
-
Güzel kardeşim ben o dediğin sorunları daha bu motorlar yeni iken yaşadım sürekli.1998 de Suzuki RF 600 vardı.Koskoca İstanbul da o 4 karbüratörü ayarlayan yer bulamadım.Lafa gelince herkes yaparım dedi,motosikleti bir kaç değişik servisten alıp paramı ödedikten sonra daha 1 km gitmeden tekleyerek geri döndüm.Sonra bahaneler sıralanır .Motosikletimde daha 3 yaşında olmasına rağmen.Şimdi sene olmuş 2016 üzerine birde metal yorgunlukları eklenmiş. Arkadaş dese ki 96 model SUZUKİ DR 650-YAMAHA XT 600 alayım mı?Al derim,ikisi de hava -yağ soğutmalı tek silindirli makine.Tek piston tek karbüratör ,soğutma sistemi yok,radyatör yok ,termostat yok,nispeten basit makinalar..O risk alınır.Ama 4 silindirli 20 li yaşlarını aşmış birde racing.Yüksek devir çeviren makina.Alan arkadaş alsın,ben kendi kardeşime anlatır gibi anlattım sadece.
-
kardeş sakın alma çok yaşlı , fazla yaşlı yani aşırı masraf çıkarır sana. km yine sorun değil ama bisüre sonra parça bulmak zorlaşıyor , üretilmiyor bakımı yapılamıyor vs vs. bırak macera peşinde koşma , zaten 1000lik motor 100 kmde 9-10 litresi garanti. boşver ccyi düşür güzel sıfır bişeyler al
-
söyle bir durum var eger ariza yapsa parca bulmak cok zor olacak
-
motorsiklet binlerce parçadan oluşmuş bir bütündür ve her parçanın bir ömrü vardır,23 yaşındaki motor ömrünü tamamlamak üzeredir,,ne kadar motoru yenilerse yenilesin binlerce parçadan meydana gelen bir bütünün 50-60 tanesini yenilese bile diğerleri duruyor ve patlamaya hazır bomba gibi sıralarını bekliyorlar emin ol,,bir gün biyerini yaparsın yarın metal yorgunluğundan başka biryeri su koyverir,derken hortumlar eskidir sorun başlar,derken elektrik sistemi vs. uzar gider,,
atalarımızın sözü var (ESKİYE RAĞBET OLSAYDI BİT PAZARINA NUR YAĞARDI)bende eski arabalardan çok çektim tecrübem var o yüzden seni uyarma gereği duyuyorum,,zaten çok arkadaş sana bulaşma diyerek akıl vermiş ancak karar senin alırsanda başına gelebilecek en kötü şeyi düşünerek al,sonra böyle olduğunu bilsem almazdım deme
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)