Sigortamı = Bütçeye tecavüzmü öğrencinin geliri ne ki sen ehliyete 1000 TL istiyosun,
Reklamlar
-
MeehMT adlı üyeden alıntı
Öldüren motor değil öldüren kendimiz insan para kazanmak için ömrünü harcar sonra kazandığı parayı ömrüne harcar stresten ölüp yanımdan arora 100 cc motosikletle geçip hava atanların havasını çekmektense ne olmuş alacağım adam verecek kaskımı dizlik dirseklik pat diyede vutututu diye 160-170 görecek değilim zaten alıp tenha yerlerde çalışacağım motora geliştireceğim kendimi olay bu yani tepkinizde haklısınız kasksız ekipmansız düşüpte ortadan ikiye ayrılanları duyduk ben kendime güveniyorum en önemliside bu değilmi hocam ?
değil hocam.
Reklamlar
-
-
Hakıkatten yarama tuz bastınız hocam böyle bişey yok ya 1500 2000 tl sıgorta fıyatı yuzde 40 tan fazla ötv bu nedir ya? Motoru aldın kaskı bılmem neyı herseyı bır sekılde tamamladın ALLAH C.C izin verdi.Trafikteki yaratıklar!? İnsanlar montsuz,ehliyetsiz veya çin malına binince ölmöz öylö diyenler biz öğrencileri neden dusunmuyor?
-
Motosiklet ülkemizde super ultra lüks oldu artık, fakir almasın diyolar resmen.
-
kesinlikle katılyorum artık buna bir dur demeleri lazım
-
Blindfire adlı üyeden alıntı
Motosiklet ülkemizde super ultra lüks oldu artık, fakir almasın diyolar resmen.
15.500 nakit 250cc motor( r25 /inazuma)
750 sigorta
500 ruhsat
850 lastik. 170-180 km yapan motor ırc ile sürülmez
1500 tl fakir/ orta işi ekipman
1000 bakımı 200 tl
20 kağıt sıfır motor ilk yıl bakım 2 defa yine az olur... 6000-12000 toplam 500 tl 12 bin km yakıt 2000 küsür tl 2.500 de ordan
bütçeye alındığı yıl 22.500 tl delik açtı
Çalınma riski/ park muhafaza sorunu, yılın yarısı binememe, ucuk parça fiyatları kaza kabusu ve otomobile göre yine uçuk sarf malzeme ve yıllık bakım maliyetleri cabası...
Motor satış adetleri 2015 te yüzde 10 geriledi, 2016 da yüzde 15 dah gerilese yeridir ama firmalar azalan motor müşterisine hiç rekabete girmeden fiyatları bol şisirip hiç indirmeyerek(kampanya, düşen dövizde fiyatı düşürme) alanlardan acısını fazlasıyla çıkarıyor.
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
15.500 nakit 250cc motor( r25 /inazuma)
750 sigorta
500 ruhsat
850 lastik. 170-180 km yapan motor ırc ile sürülmez
1500 tl fakir/ orta işi ekipman
1000 bakımı 200 tl
20 kağıt
sıfır motor ilk yıl bakım 2 defa yine az olur... 6000-12000 toplam 500 tl 12 bin km yakıt 2000 küsür tl 2.500 de ordan
bütçeye alındığı yıl 22.500 tl delik açtı
Çalınma riski/ park muhafaza sorunu, yılın yarısı binememe, ucuk parça fiyatları kaza kabusu ve otomobile göre yine uçuk sarf malzeme ve yıllık bakım maliyetleri cabası...
Motor satış adetleri 2015 te yüzde 10 geriledi, 2016 da yüzde 15 dah gerilese yeridir ama firmalar azalan motor müşterisine hiç rekabete girmeden fiyatları bol şisirip hiç indirmeyerek(kampanya, düşen dövizde fiyatı düşürme) alanlardan acısını fazlasıyla çıkarıyor.
ruhsat 500 tutmuyor yav
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler