http://www.visordown.com/motorcycle-...ied/31105.html
Sonunda kendini gösterdi.
http://www.visordown.com/motorcycle-...ied/31105.html
Sonunda kendini gösterdi.
Bunu çıkartsınlar direk alırım.
Madem böyle bir şey var acaba satsam mı benimkini
Oldumu şimdi bu, üretilecekte buraya gelecekte, şasi teneremi olacak mutantmı, tamda 660tencere için diş bilerken, vallahi olmadı ayıb ettiler.
Orta sınıf enduroya uyandılar sonunda, bir zongshen rx3 çıkardı hizaya getirdi hepsini.
Fiyat ne olur aceb, 40 larda ise benim için rüya olsada AT alırım.
Fiyatı 45 binden aşağı olmaz bunun. At fava bekle.
Açıkçası sıfırı absiz için zaten pusudaydım, tam alım zamanı, dahda düşmesi sıfırlar için hayal olurda, 2. güllerde hazan mevsimi olur bu doğru.
Dominatör Honda'nın cevabı neolur aceb?(cc ükseltebilir misileme için), hatta kızışsın ortaık Suzuki'den bekliyorum asıl çılgınlığı, zannımca Japon'lar arasındaki bazı "centilmenlik" anlaşmaları bozuldu gibi.
Mevcut Tenere yaşayan bir efsanedir. Aynı Africa Twin gibi yenisi çıkınca bile eskisini sevecek kişiler olacaktır. Hatta şöyle bir teorim var, burya yazayım kayıtlı kalsın. Şimdi sıfır bir Tenere alsak ve kutusu içerisinde muhafaza etsek 10 yıl sonra ciddi bir değere satabiliriz.
Tenerenin neyini seviyorsunuz arkadas bocek gibi motor. Bi turlu begenemedim su motoru.
Eve tenere efsanedir ilk üretildiği günden beri. Africada efsanedir. Her ikiside klasmanlarına göre ciddi anlamda güzel motorlar. Bu arada ben hala eski Africayı daha çok severim ama yenisinide pek bi güzel yapmışlar. Tek korkum eğer gerçekten bu haber doğru ise tek korkum şuan ki güncel torkunun daha üstünü verip vermemesi. minimum şuan ki kadar zaten verecektir ama bunu 75 beygir yapıyorsan elbet o torktan biraz kaybeder gibime geliyor. Bizimkide dereyi görmeden paçaları sıvamak gibi bir şey şuan.
zevkler ve renkler diyelim buna. mesela bana cbr ı bedava versen binmeyeceğim bir motor gibi.
kullanım amacına göre hala bu klasmanda fiyat aralığına göre tek motor.
Tenere saf bir endurodur. Çünkü bu sınıfta aynı zamanda enduro touringlerde mevcut. Ama onlar yol ağırlıkla yol motorları. Saf enduro grubuna baktığınızda ise bu cc grubunda en mantıklı motor ise tenere oluyor fiyat / performans olarak bakıldığında. Bu sınıftaki tenereden sonraki en ucuz motor tiger 800xcx veya f800 kalıyor onlarında fiyatları ortada...
Sizin dediğiniz gibide mantıklı seçim oluyor.
Tenere kendi sınıfında tek olabilir
Ama arkadas tek silindir nedir ya biri bunu açıklasın
Ne Biçim iş yani bu cc motor tek silindir koy şuna 2 silindir yap 60 70 hp aralığında konfor artsın fiyat ı da fazla bızıklama
Mt 7 yi 22 ye satıyırsun
Tenere 30 bu aradaki fark tel jant farkı mı
Tek silindir yapmazsa olacak en kötü 3 özellik ;
1 - ağırlık artar ki arazide hiç birimiz bunu istemeyiz
2 - tork düşer.
3- Yakıt artar ki çölün ortasında yakıtımız bitsin istemeyiz.
Tenere konfor motoru değildir. Bizim insanlarımızda bu yanlış algı mevcut maalesef. Tenere dağ bayır çimen çiçek çöl motorudur. Buna göre tasarlanmıştır. Asfalta göre tasarlanmamıştır.
Bir tarafının süper olmasını istiyorsanız mecburen başka bir taraftan kısmak zorundasınız.
Hayatın anlamıdır ^^ , hojdur gözeldir , bana kalırsa benim için yapılmıştır, seyyah olup gezerken olası motor arızasında müdahaledir, dağıtmak gözü kapalı toplamaktır, basittir, basitliktir sadeliktir.
Geri kalanlara katılıyorum, artık teknik fezatronik parçalara ulaşım kolay, zamanı gelmişti uyandılar bu yaratık gelirse ve fiatı kazukalamazlarsa iyi olur falla.
Yav arkadas bizim millete kalsa butun motosikletler tek tip olacak yok neden tek silindir yok su, yav iki silindirli endurolar da var uc silindirli enduroda var pozitif negatif tart ihtiyacina gore al iste.
Yanlış anlamışım pardon.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)