dostum yandaki boşluklara da sacdan yan kapak yaparsan güzel görünür. eline sağlık.
dostum yandaki boşluklara da sacdan yan kapak yaparsan güzel görünür. eline sağlık.
konu çok önceden açılmış ama ilk defa görüyorum. çok imrendim. keşke hep proje başlıkları açılsa.. ayrıca bikaç şey yazmak istiyorum, ben olsam şaseyi kısaltmak yerine seleyi uzatırdım, gidon yüksek şekilde scrambler olmalıydı, ön farın şekli güzel ama küçük kalmış, deponun yükseltilmesi gerek. aynalar hesaplı bulunabilecekse yamaha xv950 bolt aynası olabilir, ön maşanın sapları siyaha boyanabilir.. bu arada stop zorla takılmış gibi olmuş. şimdilik aklıma gelenler bunlar önceki sayfaya dönüp resimlere kaldığım yerden bamaya devam edeceğim ne demişler ? az daha koy ybr al
Teşekkür ederim depoya boya değil ama bir şeyler düşünüyorum bakacağız artık
O zaman bi el atarsın abi
Teşekkür ederim o boşluğa eğer başarabilirsem selenin derisinden çanta yapmayı düşünüyorum
Tavsiye ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim Şaseyi mümkün olduğunca az kısalttım buna da mecburdum çünkü kısalttığım yerde stop bağlantısı vardı. Gidon konusunda haklısınız bu gidon elimdeydi ve kullandım bir ara scrambler gidon takmayı düşünüyorum. Büyük ön far da vardı ama özellikle küçük (5 inch) aldım ve depoyu yükseltme gibi bir şey hiç aklıma bile gelmedi nasıl olur bilmiyorum. Ayna konusunda bir sıkıntım var yuvarlak siyah ayna alacaktım fakat bunların sağ ayna ters dişliymiş o işi nasıl çözeceğimi bilmiyorum.
güzel olmuş ama birkaç detayla sanki daha güzel olur. tabi senin zevkine göre hiç de yakışmayabilir. depoyu değiştirmemek bu projedeki en iyi fikir olmuş ne proje olursa olsun bir şekilde motorun özünü yitirmemesi taraftarıyım.
dişli lastik daha iyi durabilir.
ve sele altındaki boşluklar metal ile kapatılabilir.
egzoz da kısa olsa tam olurdu.
aynı model siyah bende de var.çok daha eski ve yıpranık. öyle bir motorla takaslasaydın belki proje için biraz para da artabilirdi.
eline sağlık güzel bir ybr gördüm sayende.
Böyle bir radikal değişime başlama cesaretiniz bile alkışlanmaya değer..Maalesef ülkemiz bütçe odaklı,yabancı ülkelerdeki gibi garaj(atölye,tamir) faktörü çok tercih edilmiyor.Ben bu fikrin bile çok değerli olduğunu düşünüyorum.Sonuç ne olursa olsun,pes etmemek,uğraşmak,emek vermek kıymetli.Yaptığınız iş sağlam ve güvenilir olsun yeter.Tek tavsiyem bütün kaynak ve boyama işlerinde solunum maskesi kullanmanız.Kullandığınız kimyasal malzemeler akciğerlerize kalıcı hasar verebilir,kanserojendir.İyi çalışmalar.
Stop büyüt Küçümen kalmis farida Buyuk tak zevk renk meselesi tabi bide lastik lerin kanallarını boya
ybr tipini sevmezdim ama bu haliyle cok daha iyi emeğine sağlık
Lastiklerde kalın dişli lastiklerden olsa süper olur, maliyeti ne oldu hocam bastan sona sakıncası yoksa soralım ?
Ortalama bi maliyet çıkaracak olursam :
Far, stop ve gösterge 120 TL civarı
Toplam boya,zımpara vs masrafı 100 TL civarı (hem şase hem depo araba boyasıyla boyandı)
Koltuk maliyeti 25 TL
Aklıma gelmeyenler de 100 TL olsun.
Başka bi maliyetim yok sanırım ama şöyle bir şey var ki çoğu şeyi tanıdıklar sayesinde hallettim o yüzden maliyeti olmadı. Mesela şaseyi tanıdık abilerim kesti, stickerları tanıdık reklamcı da çıkarttım, depoyu tanıdık bi abim boyadı, koltuktaki derinin dikişini tanıdık bi nakışçıda yaptırdık, tahtasını, süngerini vs kendimiz yaptık, çamurluğu kendim kestim, maşa ve şaseyi kendim boyadım, arka çamurluğu tanıdık cnc de kestirip başka bi tanıdıkta kaynak yaptırdık bu liste böyle uzar gider. Bu tanıdıklar olmasaydı maliyet ne olurdu bilmiyorum
Ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuş.
Aynaları yuvarlak olanlar ile değistirsen çok şık durur gibi.
Tel jantta çok güzel gider
Mümkünse koltuğun alt tarafına bi grenaj tarzı kaplama+ gidon alçaltılıp racing tarzı asıl cafe racer gidonuna geçilirse daha güzel olur motor. Bu haliyle de güzel ama bir cafe racerdan fazlaca uzakta.
Motor güzel olmuş bu arada.
+1 böyle birşey yazıcaktım.Ön amörtisötleri biraz basabilir veya kesebilir veya yayını çıkartabilir veya yayını kesebilirsiniz.Veya direk kısa amörtisör alıp arkadaşın dediği gibi cafe racer gidonu geçiş yapılabilir o zaman daha güzel durabilir + olarak lastikleri 1 2 boy büyütürsen görünüş olarak göze daha kaslı ve yapılı gelicektir.Birde açık egzoz ister o ...
Eline sağlık kardeşim, eski halinden çok daha çekici duruyor orası kesin. Asıl önemli olan şey elindeki imkanlarla böyle bir projeye başlamış ve sonunu getirmiş olman, seni tebrik ediyorum. Kazasız belasız günlerde kullan.
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Gidon konusunda şöyle bir şey var ki clip on gidonu bırakın bir ara drag bar tarzı gidonda bile belim ağrıdı O yüzden son olarak scrambler gidon taktım ve değiştirmeyeceğim. Yuvarlak ayna diyen olmuş o aklımda teşekkür ederim. Ayrıca koltuk altına grenaj işi benim de aklımda çünkü çanta gibi yaptığım parça artık hoşuma gitmiyor yakında o kısımla uğraşacağım. Tekrar teşekkürler
Emek verilmis baya, elinize saglik
Aynalari gidonin ucuna takilanlarla degistirseniz daha goze hos gelebilir sanki
(Soyleyen olmus sanirim, atlamisim.)
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)