Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Bajaj Discover 150s detaylı inceleme ve izlenimlerim.

    REKLAM ALANI
  1. #1
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Merhabalar

    Çok değil 10 ay kadar önce şu başlıkta yeni aldığım Yamaha Mt09 ile ilgili yazım vardı. Kim derdiki bu kadar kısa bir zaman sonra o motor gidecek yerine 150cc bir motor gelecek ve ben bu yazıyı yazacağım..!
    O yazıyı yazarken kafamın çok karışık olduğunı ve 125cc ile 1200cc arasındaki tüm motorlara baktığımı yazmıştım
    Haklıymışım.

    Yamaha Mt09'u elimden çıkarmadan yanına bu motoru almak isterdim. Ancak daralan ekonomiler artan trafik sigortaları işletim maliyetleri 2 tane aslan beslemeye orta direk için ülkemizde pek izin vermiyor.

    %90 Şehir içinde yaz kış motor süren benim böyle bir motor ihtiyaçlarımı karşılayacak ancak şehir dışı gezileri için ne yapacağımı kara kara düşüneceğim. Muhtemelen bir süre hafta sonu gezileri için motor kiralamak daha avantajlı olacak.

    Her neyse gelelim yine motorsuz geçen 1 ayın ardından tercih ettiğim motora ve bu konu hakkındaki izlenimlerime.

    Fiyatların Bajaj'da uygun olduğunu biliyordum ve fazla araştırmadan Bajaj bayisine girdim ve 10dk içinde Yeşil Renk Discover 150s e 4200tl ödeyere alıp çıktım :D ( 2015 model olduğu için bu fiyat )



    Oradaki arkadaşlar Neden Pulsar200 almıyorsun MT'den sonra kesmez dediler haliyle ancak gel görki zaten amaç kesip kesmemesi değil Metro'dan otobüsten kurtulmak ve fiyatının uygun olması idi.

    Motoru alıp eve geldiğinten sonra Bajaj Discover ile ilgili forumda yazan yazıları okudum içime bir fenalık geldi.
    Çoğunluk motora yeni başlamış arkadaşlar ve motordan titreşim yönünden şikayetçi idiler.
    Bende tedirgin oldum ve neredeyse daha sürmeden aldığıma pişman oldum

    O yüzden böyle bir yazıyı yazmak farz oldu. 10 larca motor sahibi olmuş biri olarak doğru izlenim aktarabileceğimi ve alacak olan arkadaşların da bu yazıdan etkileceğine eminim.

    Motoru aldığım gün 50km kadar motoru test ettim.

    Önce Rodaj öncesine Kısa Kısa değiniyorum.

    Tasarım:
    Güzel tatlı bir tasarımı var, Selenin uzunluğunu beğenmedim belki o kısım biraz modifiye edebilirim.
    Yeşil rengi hakikaten tatlı. Discover S bence Discover F modeline göre daha iyi tasarımlı.
    Her şey yerli yerinde malzeme gerçekten beni şaşırtacak derecede kaliteli. Göstergeler de fena değil. Motor genel anlamda tasarım açısından fiyatına göre çok iyi.

    Genel İzlenimler
    Motorun Sesi tahmin ettiğimden çok daha güzel tır tır tok bir sesi var. Bir şekilde sesi bana mutluluk verdi.
    Oturuş posizyonu rahat Gidon açısı vb tam yerinde. ( Boy 1.74) Motora oturup yola doğru baktığımda gösterge gidon falan rahatsız etmiyor her şey iyi ayarlanmış. Ayak pegi ve vites biraz önde gibi geldi bana ama commuter tarzında belkide doğrusu böyle olmalı.

    Viteslerin en altta boş sonra 1,2,3,4,5 diye gidiyor olmasını beğenmedim. Klasik sistem olsaydı çok daha iyiydi. Boş vites en altta olmasının en büyük sakıncası 2.vitesten sonra birden küçültmek istediğinde boşa düşmesi. Oysa klasik sistemde sürüş esnasında boşa düşürmek zordur. Buda iyi birşeydir. Discoverde istemsiz olarak vitesi boşa düşürmek içten değil.
    Her seferinde tek marşta güzelce çalışıyor. Asla yolda kalacağım gibi bir endişe verdirtmiyor sesi.
    Yani motor üzerindeyken bu motor yolda kalmaz güvenle binebilirsin havasını sezinledim.

    Depo'yu fulledim ( 12.56 litre benzin aldı ) ve biraz yola koyuldum beni en çok endişelendiren yere geldim TİTREŞİM.
    Acaba titreşim varmıydı yokmuydu? Veya ne kadardı bu kısım önemliydi işte bu konudaki görüşüm..

    Motor kesinlikle TVS Apache kadar titreşimli değil, Alttan alttan tatlı bir titreşim var kabul. Ben titreşimli motoru hafiften severim bana motor üzerinde olduğumu hatırlatır. Rahatsız etmesin elleri uyuşturmasın aynaları sallayıp görüşümü bozmasın kabülümdür.

    Şimdi Discover 150s titreşimsiz bir motor değil lakin, aynaları çok titretim görüntüyü bozacak kadar ya da üzerinde durulmayacak kadar değil. 50km sonrasında ellerim uyuşmadı. Bacaklarımla depoyu kıstıtır ve öyle durursam evet rahatsız etti. O yüzden depoyu bacaklarımla çok fazla kıstırmamaya karar verdim. Keşke bu kadar olmasa... Ammmaa kardeşim bu motor titreşimli alınmaz denemez asla.. Motorun gidişi rahatı konforu tatlı titreşimi bence güzel Ama dediğim gibi kime göre güzel? Bana göre güzel çünkü bir günde taş çatlasın 100km kullanacağım uzun yol yapmayacağım.
    Daha farklı beklentileri olanlar elbette tercih etmeyebilirler.
    Dolayısıla bu motor titreşimli Alınmaz veya titreşimsiz alınır gibi genel yorumlar içersine girilmemesi gerektiğini düşünüyorum
    4200TL'ye bu motor bence hakkını veriyor diye düşünüyorum.

    Bunun dışında torkuda güzel 5.viteste 30-40 la falan gidebiliyorsun motor kesilmiyor.
    Arka fren müthiş tutuyor ama ön fren daha zayıf ( Belki daha balatalar yeni olduğundan)

    Titreşim yönünden umarım cevap arayan arkadaşlara biraz olsun yardımcı olmuştur bu yazım.

    Gelelim bana göre beğenmediğim yönlerine.
    -Göstergede Saat yok. Buna şahsen çok üzüldüm.
    -Göstergede vites yok, Motor hangi vitese atarsan at gidiyor ama hep 60'dan sonra bir vites daha artırmaya çalışıyorum ama bakmışım zaten 5.vitesteyim. Olsa iyi olurdu. En azından ya devir saati ya vites ikisinden bir tanesi olsa tadından yenmezdi ama ne yapalım bu paraya malzeme bu.
    -Rodajda olduğum için çok basamadım ama 80'den sonra motor zorlanacak ve zor gidecek gibi. 60'da falan motor sakin beni hep bu hızda sürersen sorun çıkarmam diyor. Ama 100'km hızda falan uzun süre herhalde kalmak zor olur zaman gösterecek bunu.
    -Lastikler.. Berbat ötesi inanılmaz kayıyor. Lastiklerin yol tutuşu çok iyi değil. En kısa zamanda değiştirilmesi gerekli

    Genel olarak bu paraya umduğumdan daha kaliteli bir motor. Kısa bir süre deneyimlediğim TVS Apache'ye göre Egsoz sesi, torku, gidişi oturuş pozisyonu kıyaslanamayacak kadar kaliteli. Ayrıca yedek parça fiyatlarına baktım şaka gibi. Gerçekten bedevaya yakın herşeyi.
    Gerçi MT09'dan sonra sadece yağ değişimine 300 Küsür lira vermiş biri olarak bu motorun arka dişlinin 20-30tl olduğunu fren balatasının 19 lira olduğunu görünce şaşırmamak elde olmuyor tabi.

    Dediğim gibi daha sadece 50km kullandım ve ilk izlenimler böyle. Biraz yol alıp daha fazla bilgi ile bir yazı daha yazarım.

    Rodaj ve Arka Dişli Değişimden Sonra
    Bugün Rodajı bitirdim. 1 depo benzin bitmeden rodaj bitti
    Rodaj'da olmasına rağmen yedek depo dahil 590Km yol yaptım diyebilirim. Yani 100km de 2.1 Litre eder. Rodaj sonrası ve dişli değişimi sonrası çok daha düşecek bu rakam.

    Yağ + Yağ filtresi + İşçilik + Zincir temizliği + Arka dişli değişimi heosi 100TL ye halloldu. Ödemeyi yaparken gülmemek için kendimi zor tuttum

    Arka dişliyi 43" den 38" e düşürdüm. Sonuç gerçekten gözlerimi yaşaryacak kadar iyiydi. Motora ekstradan bir vites daha eklendi. Eskiden 59-60 da 5.vitese atarken şuan 80'de 5.vitese atabiliyorsun. Ayrıca 4.viteste 100'e kadar hızlanıyor 5.viteste de 125km hız yapabiliyor.
    Bu motora sahip olan arkadaşlar için söylüyorum hiç vakit kaybetmeden bugün servise gidin ve arka dişliği 38 yapın. Motorun torku düşmedi bilakis arttı. Evet son viteste gazı açınca istediğiniz gibi ivmelenmiyor ama hemen vites düşürüp gaza asıldığınızda motor hakkını veriyor. Ayrıca titreşimde oldukça ve oldukça azaldı.
    iyiki 38 dişli takmışım motor böyle çok daha kabul edilebilir bir hale geldi. Kesinlikle motor rahatlıyor ve gidişi değişiyor. Bajaj mühendisleri bence bu aktarım olayını yeniden hesaplamalı ve motoru orjinalde bu dişli ile çıkarmalılar diye düşünüyorum.

    Son düşünceler.
    Motosiklet sürüş amacınızı gözden geçirip az bir bütçe ile alınacaklar lisnize bu motoru ekleyebilirsiniz.
    Açıkçası bu motorla işe gidip gelmek varken MT09'umu garajdan çıkarmazdım.
    Neredeyse bedavaya yakın işletim maliyetleri ve parça fiyatı ve yakıt ekonomisi ile göz dolduran bir motor yapmış adamlar.
    Elbette gönül Bajaj'ın 200cc modelini de denemek ister..
    İlerleyen günlerde bu motorun gerçekten sorun çıkarmadan arıza yapmadan üzmeyen bir motor olduğunu görürsem bir kaç ay sonra neden olmasın belki bir 200Ns'e hayır demem



    Bir kaç fotoğraf












    Herkese keyifli sürüşler

    Hoşça Dostça
    mertowski, mgora, Zephyros ve 5 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Biz senin tablo derinliğindeki fotolarını sevdik, şuan hayal kırıklığı yaşıyorum, şaka bi tarafa Hayırlı uğurlu olsun.
    Deryali bunu beğendi.

  3. #3
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Herkes dişliyi 40 düşürmek yetiyor 40 50 kmre menzil artıyor 80 kmre hızdan sonra gelen titreşim 90 veya 100 km hızda geliyor ve yetiniyordu siz direk 38 yapmışsınız tabi 4 vites beli bir hıza ulaşmayınca 5 atınca tapa gaz deyilde 4 vitesin son hızlarında vitesi yükseltince diye düşünüyorum

  4. #4
    07DFB18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    GRAND DİNK 150 ,tvs pep,TVS APACHİ 150
    Her şey gönlünüzce olsun.
    kazasız ve belasız sürüş dileklerimle bilinçli ve aydınlatıcı yorumlarınızın devamını bekleriz...

  5. #5
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz senin tablo derinliğindeki fotolarını sevdik, şuan hayal kırıklığı yaşıyorum, şaka bi tarafa Hayırlı uğurlu olsun.
    Haha Takibiniz için teşekkür ederim dikkatinizden kaçmamış.
    Elime profesyonel makinemi aldım. Sağdan baktım soldan baktım ama motorun hangi açıdan daha yakışıklı olduğuna pek karar veremedim. O yüzden cep telefonu ile çektiğim bir kaç fotoğrafı paylayacağım dedim.
    Tasarım motosiklette çok önemli. Bajaj AS 150 modelini almaktı amacım ve tasarımını gerçekten beğenmiştim. Eğer onu alabilmiş olsaydım fotoğraf çekme konusunda çok daha istekli olur ve iyi işler koyardım ortaya diye düşünüyorum.
    Bu modelin çok kaliteli fotoğraflarını çekip paylaşacağımı hiç sanmıyorum.
    Yani aşaığdaki 5 fotoğraf gibi kaliteli fotoğraf bu motor için beklemeyin benden :p

    Bugüne kadar aldığım motorların çektiğim fotoğraflarından etkilenipte o motoru alan o kadar fazla arkadaşım olduki inanamazsınız. Tabi bunlar benim bildiklerim fotoğraflar kim bilir kaç kişinin alımına etki ediyor.
    Özellikle fotoğrafta çok güzel görüp yakından bu motor o kadar da güzel değilmiş diyen arkadaşlarım da var


    my Nc700x by Ali Altuntaş, on Flickr

    My Honda Nc700x by Ali Altuntaş, on Flickr

    Ducati Multistrada by Ali Altuntaş, on Flickr

    Are you with me tonight? by Ali Altuntaş, on Flickr

    An interesting day in November by Ali Altuntaş, on Flickr

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz senin tablo derinliğindeki fotolarını sevdik, şuan hayal kırıklığı yaşıyorum, şaka bi tarafa Hayırlı uğurlu olsun.
    Ayrıca ben büyük markaların yerinde olsam forumlarda böyle fotoğraf çeken arkadaşlara bolca test motorları verir gezip fotoğraf ve izlenimlerini paylaşmalarına teşfik etmelerini isterdim.
    Ben Ducati'ye bunu teklif ettiğimde ( 2 günlüğüne Multistrada'yı istedim onlar nasıl fotoğraf çektiğimi görmüş ve çektiğim Ducati'yi duvara büyük boy asmak istemişlerdi. ) Benden 2 günlük Multistrada'nın bende kalmasına karşın hatrı sayılır bir para istemişlerdi Sanırım 1500TL.
    Oysa ben o 2 günde onlara hayal bile edemeyecekleri fotoğraflarla dönecek ve belki de güzel bir reklam yapmış olacaktım. :D
    Carbondioxid, fero., rebel_punto ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Işık avcısı rumuzun bendenizden size, geçmişte AE1 Program namı diğer " tank " kullanmışlığım vardir, deccalcıktı mertlik bozuldu vesselam, buna rağmen yetenek ister, o yüzden şıp diye şee ettiydim arifler anlar.

    Bi ara fotolarınızın derlemesini siteye ayrı başlıkta atıverin, bu durmda muhakkak gözzlerine dürtülmüş olur yetenek.

  7. #7
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Simdi fotolardan hatirladim sizi... sonuc olarak motordan cok motorcu ruhu tasir bizi.. hayirli olsun yesil guzel gitmis motora..

  8. #8

    Üyelik
    08 Nisan 2016
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150 (2011)
    Ben bunu alıcaktım, sıfıra 3bine adam bırakıyordu, beğenmiştim açıkçası motora bagaj çantası çok iyi yakışııyordu, ama insanın içindeki apaçi uyanınca apache alası geliyor. Bunda vites sistemi çok güzel, ama apache de daha güzel, hangi viteste olduğumu unutuyorum ama güzel yani.

  9. #9
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Simdi fotolardan hatirladim sizi... sonuc olarak motordan cok motorcu ruhu tasir bizi.. hayirli olsun yesil guzel gitmis motora..
    Teşekkür ederim.
    ve tüm diğer arkadaşlara da.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  10. #10
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Hayırlı olsun.
    Dostum sen küçük motosiklet alma. Eski resimlerini özlettin valla.

  11. #11
    Hubalahubhub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2016
    Şehir
    istanbul/bingol
    Motosikleti
    Caponord 1200 adv
    Teşekkürler samimi ve tarafsız bir inceleme yazısı olmuş, hayırlı olsun keyifli sürüşler olsun. Fotoğraflar da harikaymış gerçekten.

  12. #12
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Hayırlı olsun s modeli f modeline göre daha iyi en cok titreşim f modelinde var aslınde titreşimde asıl etken değilde karenajları ön kafadan zırıltı gelmesi bunuda 4-5 bin devirde ve üzerinde yapması can sıkabiliyor hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanmak nasıp olsun

  13. #13

    Üyelik
    18 Haziran 2012
    hayırlı olsun.
    "fotoğraf çekme konusunda çok daha istekli olur ve iyi işler koyardım ortaya" konu değil, vesile, detay olsun

  14. #14

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haha Takibiniz için teşekkür ederim dikkatinizden kaçmamış.
    Elime profesyonel makinemi aldım. Sağdan baktım soldan baktım ama motorun hangi açıdan daha yakışıklı olduğuna pek karar veremedim. O yüzden cep telefonu ile çektiğim bir kaç fotoğrafı paylayacağım dedim.
    Tasarım motosiklette çok önemli. Bajaj AS 150 modelini almaktı amacım ve tasarımını gerçekten beğenmiştim. Eğer onu alabilmiş olsaydım fotoğraf çekme konusunda çok daha istekli olur ve iyi işler koyardım ortaya diye düşünüyorum.
    Bu modelin çok kaliteli fotoğraflarını çekip paylaşacağımı hiç sanmıyorum.
    Yani aşaığdaki 5 fotoğraf gibi kaliteli fotoğraf bu motor için beklemeyin benden :p

    Bugüne kadar aldığım motorların çektiğim fotoğraflarından etkilenipte o motoru alan o kadar fazla arkadaşım olduki inanamazsınız. Tabi bunlar benim bildiklerim fotoğraflar kim bilir kaç kişinin alımına etki ediyor.
    Özellikle fotoğrafta çok güzel görüp yakından bu motor o kadar da güzel değilmiş diyen arkadaşlarım da var


    https://farm8.staticflickr.com/7573/...329770cc_b.jpgmy Nc700x by Ali Altuntaş, on Flickr

    https://farm8.staticflickr.com/7604/...755efbc6_b.jpgMy Honda Nc700x by Ali Altuntaş, on Flickr

    https://farm8.staticflickr.com/7645/...aa234b1d_b.jpgDucati Multistrada by Ali Altuntaş, on Flickr

    https://farm1.staticflickr.com/395/2...16dcb016_b.jpgAre you with me tonight? by Ali Altuntaş, on Flickr

    https://farm1.staticflickr.com/755/2...ea3e1ef3_b.jpgAn interesting day in November by Ali Altuntaş, on Flickr

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------



    Ayrıca ben büyük markaların yerinde olsam forumlarda böyle fotoğraf çeken arkadaşlara bolca test motorları verir gezip fotoğraf ve izlenimlerini paylaşmalarına teşfik etmelerini isterdim.
    Ben Ducati'ye bunu teklif ettiğimde ( 2 günlüğüne Multistrada'yı istedim onlar nasıl fotoğraf çektiğimi görmüş ve çektiğim Ducati'yi duvara büyük boy asmak istemişlerdi. ) Benden 2 günlük Multistrada'nın bende kalmasına karşın hatrı sayılır bir para istemişlerdi Sanırım 1500TL.
    Oysa ben o 2 günde onlara hayal bile edemeyecekleri fotoğraflarla dönecek ve belki de güzel bir reklam yapmış olacaktım. :D
    Kesinlikle... Keske Ducati akıllılık edip , üzerine para vermeyi teklif etse imiş...

    Resimler sahane zaten daha önce de forumda resimlerinizi gördük.. begendik

  15. #15
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    şanzıman boxer gibi aşağı attıkça mı vites büyüyor yani ? güzel inceleme olmuş

  16. #16
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şanzıman boxer gibi aşağı attıkça mı vites büyüyor yani ? güzel inceleme olmuş
    En alta N sonra sırasıyla yukarı 1.2.3.4.5 diye uzayıp gidiyor

  17. #17
    numangokce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara Sincan
    Motosikleti
    "Bade" bajaj discover 125st
    Ya sanziman konusunda neden tek cesit yapmamislar anlamiyorum. 125st kullanicisiyim. 150s ile arasinda cok fark goremedim.( 150s cok detayli incelemedigimden olabilir) sanziman ise alisilagelmis 1n2345 seklinde. Neden 150s'te de ayni duzeni kullanmamislar? Anlamak guc...

  18. #18

    Üyelik
    15 Kasım 2012
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Discover 150-S
    Merhaba Hocam,

    Aynı renk Discover bende de var. Dişli konusu benim de kafamı kurcalayan bir nokta, dalga geçmezseniz eğer arka dişli sistemini bisiklet gibi 2 adet dişli koyarak 38 - 43 şeklin de geçiş yapmayı sağlayacak bir düzenek yapabilir miyiz. Atıyorum şehir için de serilik için 43 yola çıkarken 38 olacak şekil de değiştirilebilecek gibi.

  19. #19
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    Alıntı etoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Hocam,

    Aynı renk Discover bende de var. Dişli konusu benim de kafamı kurcalayan bir nokta, dalga geçmezseniz eğer arka dişli sistemini bisiklet gibi 2 adet dişli koyarak 38 - 43 şeklin de geçiş yapmayı sağlayacak bir düzenek yapabilir miyiz. Atıyorum şehir için de serilik için 43 yola çıkarken 38 olacak şekil de değiştirilebilecek gibi.
    Est.
    Bence böye birşeye hiç gerek yok. Her gün en az 50km kullanıyorum İstanbul içersinde hem e5'te hem bolca dur kalklarda sahil yolunda vb..
    ve eskiden Tem'e çıkmayı bu motorla hayal bile etmezken şuan herşeyi yapabilirim

    Şehir içinde asla 38 dişli sizi üzmeyecek. Bunu garanti edebilirim. Bu şekilde kullandıkça iyiki hemen değiştirmişim diyorum.
    Uzayan vites aralıkları ve motorun gidişinin aşırı rahatlamasını görünce beni hiç bir şey 43 dişliye tekrar döndürmez.
    Siz dediğim gibi 38 e terfi edin rahat edin.
    etoca bunu beğendi.
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  20. #20
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı Deryali adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Est.
    Bence böye birşeye hiç gerek yok. Her gün en az 50km kullanıyorum İstanbul içersinde hem e5'te hem bolca dur kalklarda sahil yolunda vb..
    ve eskiden Tem'e çıkmayı bu motorla hayal bile etmezken şuan herşeyi yapabilirim

    Şehir içinde asla 38 dişli sizi üzmeyecek. Bunu garanti edebilirim. Bu şekilde kullandıkça iyiki hemen değiştirmişim diyorum.
    Uzayan vites aralıkları ve motorun gidişinin aşırı rahatlamasını görünce beni hiç bir şey 43 dişliye tekrar döndürmez.
    Siz dediğim gibi 38 e terfi edin rahat edin.
    38 dişli memnuniyetini 150 f den de alırız demi ve titreşimde iyleşme nasıl hocam


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler