Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

250cc zamanım geldi mi?

    REKLAM ALANI
  1. #41
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    Cocuk sizden fikir istiyor,tecrubelerinizden faydanlanmak istiyor. Bu ne hışım arkadaslar. Insanca yadinlatirsiniz,yada birsey yazmazsiniz olur biter. Dalga gecmenin makara yapmanin luzumsuzlugu soranada okuyanada ne fayda verir.
    Son yorumlarda bilincli bir sekilde bilgi veren arkadaslar taktir ediyorum. Bu tur ortamlar sizler sayesinde cekilir haldeler hala.

    Degerli genc kardesim . anlattiklarina gore,senin motosiklet gecmisin, tecruben vitesli bir 250 cc ye hazir degildir. Heleki r25 i baslangic motoru olarak alman senin icin uygun olmaz. Kullandigini soyledigin cuplardan sonra sana 2/3beden buyuk gelir. Sana tavsiyem 150 cc bi vitesli motorla 20 bin km kadar iyice trafikte pisip sonra istedigin 250 lige gecis yapmandir. Pulsar 150 ns hem uygun fiyati ucuz parcasi ile seni aradigin motor diye dusunuyorum.
    Ali Bircan bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Nisan 2016
    Pulsar 150NS gayet hoşuma gitti hocam en azından ybr den iyidir hem biraz daha yüksek seviyeli motor ybr'ye göre.
    bir kaç gün içinde sürüş videosu atmak istiyorum fakat telefonla çekim yapacağım acaba kaska nasıl bağlayabilirim? Sürüş videosuından sonra da sağlıklı bir karar veririz hepimiz
    İyi sürüşler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------

    Yok mu yorum yapacak güzel yürekli insanlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

    Aklıma birşey takıldı,R25'in vergi durumu nasıl acaba? ne kadar vergisi var,2 yılda 1 mi oluyor?
    yazarsanız sevınırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

    Flood yapıyorum kusura bakmayın da sonuçta önemli bir karar alacağım size danışmam şart,ne kadar insan yorum yaparsa o kadar iyi benim için.

  3. #43
    aonal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2012
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    YBR125 esd idi
    Bence Alma çünkü zamanı gelince hissedersin.

  4. #44

    Üyelik
    12 Kasım 2015
    Motosikleti
    HONDA CBR 125R
    Bende senin gibi uzun yıllar boyunca 100cc cup a bindim ve ehliyetimi aldıktan sonra cbr 125 aldım başlangıc motoru olsun diye bu motor benim birçok hatamı kabul etti beni limitledi sistemi çözmeme yardımcı oldu ama şöyle bir durumda var bu motor cuptan sonra bana istedigimi pek veremedi Bence Kendine Güveniyorsan eger maddi durumunda sıkıntı yaratmıyorsa cbr 250 al en azından ki kafan agrımadan 2-3 sene binesin 125 lik bir motor alırsan biraz cabuk sıkılabilirsin.

  5. #45
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı ziyayagan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklıma birşey takıldı,R25'in vergi durumu nasıl acaba? ne kadar vergisi var,2 yılda 1 mi oluyor?
    yazarsanız sevınırım.
    Google'a "MTV hesaplama" diye yazarsanız şu sonuca ulaşabilirsiniz: https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/...ge=IVD_HSP_MTV

    Daha önce yazmışım, yine yazayım; tecrübeniz R25 gibi bir motosiklet için uygun değil. Daha naif yarış motosikletlerini inceleyiniz, eğer ille de bu tarz bir motosiklete sahip olmak istiyorsanız. Forumun gazına gelmeyin, öyle cub'la, mobylette'le olacak iş değil bu tecrübe kısmı. Bambaşka bir sürüş dinamiği ve şanzuman düzenine sahip bir motosiklet alacaksınız. Acele etmenize gerek yok.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #46
    inshroud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2016
    Ben de şöyle bir formül söyleyeyim, 250 cc'lik motosikleti rahat rahat kullanırsınız ama motosikletin karakteristiği çok önemli. R25 yanlış bir seçim olacaktır, hatta 250 cc'lik supersport modellerin tamamı yanlış seçim olur. Bu motosikletlerin gaz-debriyaj tepkisi bildiğiniz agresif, yarışa yönelik tasarlanmış oluyor. Keza oturma pozisyonu da ona göre... Naked, commuter olmak şartıyla 250 cc'lik motorlara ise hiçbir şey demiyorum, gönül rahatlığıyla alabilirsiniz. Formül şöyle, r25'i 250 cc'lik bir motosiklet olduğu için istiyorsanız 200 ya da 250 cc'lik bir naked ya da commuter, r25'i şeklinden dolayı istiyorsanız 125'lik bir supersport.

  7. #47
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Nisan 2016
    Artık supersport a geçmek istiyorum hocam,o klasmanda da benim icin R25 açık ara önde eninde sonunda alacağım yani fakat geçiş motoru konusunda kararsızım.Pulsar 150ns gayet hoşuma gitti ama şöyle düşündüm al sat değeri düşecek alırken işlemler satarken işlemler daha da masraflı olacak o konuda kararsız kaldım açıkçası hani yaz sonu elimde 18 19 gibi rakam olacak motor ile ilgili her şeye yeter diye düşünüyorum (ruhsat,sigorta,vergi,teker,ekipman,kasko).Şimdi 150ns ye para verirsem ileri bir tarihe (muhtemelen 1 yil sonraya ertelenecek) bu kadar bi zaman için değer mi emin olamadım.

  8. #48
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    bana göre 125 cc den farkı yok. 400 cc çift silindir motorlar lazım daha gördüğümüz bişey yok sene 2016

  9. #49
    MhmtcnKoral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    Bursa/Mudanya - İzmir
    Motosikleti
    Hyosung GT250R 2011
    Kardeşim diyeceğim, yanlış anlama benden küçüksün ve samimiyet açısından iyi bi insana benziyorsun hacım.

    Gerçekten R25'in vs 250cc klasmanını konuda çok abartmışlar. Eğitimini aldıktan sonra 600cc bile gelmez diye bişey yok. 250 cc 35 beygir dediğimiz evet seni öldürebilir yalan yok. Ama kendine hakim olduktan sonra kendi sınırlanırını aşmadan belli bir süre en azından tecrübe edinene kadar koşulları zorlamazsan bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum.

    Ben eğitimimi aldım HyosungGT250R'la başladım. Pişman miyim? Açıkçası pişmanlık hiç yok diyemem 1-2 kere düştüm. Neyse ki hiç kazam yok ve maddi sıkıntılardan dolayı 600cc'ye geçiş yapamıyorum. Motorun frenini, virajını, vitesini, kalkışını çözdüğün net bir şekilde aşikar. Bu saatten sonra iş bileğinde biter. Bi salaklık yapmadığın sürece bir şey olmaz. Gidip de duran arabaya girmezsin ve asıl önemli olan bir şey varsa. Senin tecrüben var da boş boş gezdin mi?

    Kendini geliştirmeye mi çalıştın? 7. motoru olup 60 bin km tevrübeyle 250 cc klasmanında ilk motorunu aldıktan sonra kazan yapan arkadaşım var. Adama freni ben öğrettim ayıptır söylemesi sana öyle diyeyim. Kendinde bu işi yapabileceğine dair bi ışık görüyorsan. Geliştiririm kendimi, öldürmem diyorsan. Tabii ki istediğin 250'liliği alabilirsin.

    UNUTMA İŞ SENDE BİTİYOR. Trollerin dediğine moral bozup çok da takılma. Herkese kazasız sürüşler.
    SONUNA KADAR İZİNDEYİM ATAM!

    Dört teker bedenimi, iki teker ruhumu taşır.

  10. #50
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Nisan 2016
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana göre 125 cc den farkı yok. 400 cc çift silindir motorlar lazım daha gördüğümüz bişey yok sene 2016
    Elbet vardır hocam farkı sonuçta 100cc den fazla oynuyor.Diğer konuya gelirsek öyle bi motoru Yamaha'nin Türkiye'ye getireceğini sanmam.Tuhaf bir satış politikası uyguluyor 125 250 600 diye gidiyor.R25 bile normalde Avrupa'ya R3 olarak gelirken bize 250cc motor olanını getiriyorlar,heralde millet vergiye takılır almaz diye düşünüyorlar.Ayrıca bi başka hususta şu Avrupa'ya gelen R3 lerin hepsi ABS'li ve bir çok renk seçenekleri var,Türkiye'de daha uzun yıllar göremiyecez sanırım.Cidden tuhaf işler yapıyor Yamaha.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------

    Öncelikle çok sağ olun abicim yorumunuz için bazen öyle şeyler yazıyorlar ki insanın morallerini alt üst ediyorlar açıkçası,bu konuya yorum yapan sizin gibi mantıklı konuşan kişiler az cidden.

    Neyse konumuza ele alırsam ilk işim eğitime gitmek onun parasını bile ayırdım kenara öyle söyleyeyim.Motor hayatımda bir çok hatam oldu bunları da çocukluğuma veriyorum,bunlardan da ders çıkardım açıkçası.Mesela bundan 2 yil önce ön fren teli kopmuştu motorun benimde acilen eczaneye gitmem gerekmişti ön freni hafife alıp yola çıkmıştım(1 km şehir içi)ama yolda ciddi anlamda zorlandım ön ve arka fren oranlamasina alışmışım artık.ön olmayınca zorluk çektim.boyle ufak hatalarda hep ders almayı bildim(bu pek ufak sayılmaz da çocukluguma veriyorum işte ) yol üstünde giderken önüme ani engeller çıktığı zaman (kedi köpek taş parçası vs) kontra tekniğini ve fren oranlamasını iyi yaptığımı düşünüyorum,böbürlenmek gibi olmasın da bu konuda güvenim tam kendime.
    Neyse fazla uzatmayayım sizide yormuş olmayayım.Dedigim gibi hatalarımdan hep ders çıkardım bunlar motor hayatımda bana ciddi anlamda kolaylık sağladı.her gün şehir içi yolculuk yapıyorum(ne kadar sakin bir yerde yaşasamda şehir içi sonuçta ) belli bir tecrübe kazandığımı saniyorum.bunu özel kurslara giderek daha da pekistirmek ve motorumun tadını ala ala sürmek istiyorum
    Allah her şeyi gönlümüzce kazasız belasız şekilde versin inşallah.yorum yaptığınız için tekrar teşekkür,tekerinize taş değmesin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

    Acaba bildirim gitti mi gitmedimi tam emin olamadım forumu tam çözemedim ondan birde böyle etiketliyeyim.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

    Başka yorum yapacak güzel niyetli abilerim yok mu?
    MhmtcnKoral bunu beğendi.

  11. #51
    osiosborn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Ben motosiklet değişiminin çok riskli olduğunu düşünüyorum. Bir motosikle basliyorsunuz. O motorun kapasitesini, yapabildiklerine, hatalara karsi toleransini ogrenip ona göre sürüş gelistiriyorsunuz. Yeni motorun kapasitesi farklı olacağı için tehlikeli durumlarla karsilasabilirsiniz. Aynı hataları tolere etmeyebilir. Dikkatli olmak gerek.

    Bu motor büyütmek sevdasıni da hiç anlayamadım.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)