MT-09 Direksiyon amortisörü hakkında
Reklamlar
-
Evet arkadaşlar 19 nisanda ürünü sipariş etmiştim. Bugün elime ulaştı.
Gelen parçalar resimdeki gibi
Gelen parçaların kalitesi fena değil. CNC den kalma artıklar, çapaklar vs yok.
Fiyat olarak 170$ civarı tuttu. Bakalım işten okuldan fırsat bulur bulmaz montajını yapmayı düşünüyorum.
Reklamlar
-
enjektör yani hasta olunca iğne olduğumuz tüpün içine su doldurup yavaşça sıkınca su rahatça akar gider
ama bir anda sıkmaya başlarsan, yada altını masaya vursan mesela enjektör kitlenir su o basınçla o ufak delikten cıkamaz
bu tür ürünlerin çalışma mantığına hiç bakınmadım ama yukarıdaki esasa göre çalışıyorsa çinde olsa takılma yapacak çok bir ekipman olmaz o ürünün içinde hayırlı olsun
not: dediğim gibi varsayım benim bu yorumum
-
yanlis yapiyorsunuz gencler !
MT-09 naked bir motosiklettir, amaci ve tarzi bellidir.. yamaha hizini 225km/h ile kisitlamasinin bir nedeni var.
bu amörtisörlerin amaci belli , normal motosiklet kullaniminda dezavantajlari var , yaris ve yüksek hiz icin yapilmisdir.
yani demek istedigim , eger bu zimbirtiya ihtiyac duyuyorsaniz bir yerde hata yapiyorsunuz demekdir.09 binbir testlerden gecipde öyle piyasaya sürülüyor. Hem motosikletin hem ekipmanin ve yolun limitini zorlamayin , zorlarsaniz birgün bu alette sizi kurataramaz..
benden nasihat
her zincir en zayif halkasi kadar saglamdir.. eger MT09 yetersiz geliyorsa caresi bu alet degil , baska tarz motosikletdir yani süpersport....bitti
-
Vmaxxx adlı üyeden alıntı
yanlis yapiyorsunuz gencler !
MT-09 naked bir motosiklettir, amaci ve tarzi bellidir.. yamaha hizini 225km/h ile kisitlamasinin bir nedeni var.
bu amörtisörlerin amaci belli , normal motosiklet kullaniminda dezavantajlari var , yaris ve yüksek hiz icin yapilmisdir.
yani demek istedigim , eger bu zimbirtiya ihtiyac duyuyorsaniz bir yerde hata yapiyorsunuz demekdir.09 binbir testlerden gecipde öyle piyasaya sürülüyor. Hem motosikletin hem ekipmanin ve yolun limitini zorlamayin , zorlarsaniz birgün bu alette sizi kurataramaz..
benden nasihat
her zincir en zayif halkasi kadar saglamdir.. eger MT09 yetersiz geliyorsa caresi bu alet degil , baska tarz motosikletdir yani süpersport....bitti
Yanlış düşünüyorsunuz bence. Benim zaten 160 üzeri hızlarla pek işim olmuyor. Sallantı problemi genellikle 180 üzeri hızlarda hava rüzgarlı ise yapıyor ve bu durum gerçekten korkutucu bir durum. Bu sadece bir önlem. Zararı olmaz. Titremeyi ne kadar alır bilmiyorum. Belkide daha kötü olur. Ama kullananlar memnun. Deneyip göreceğiz. Hem bu konuda kafasında soru işareti olanlar içinde yönlendirici olur.
-
Evet Arkadaşlar. Dün akşam montajını yaptım. Aşağıdaki gibi oldu.
Gösterge Saatini biraz daha sağa kaydırmak gerekti. Bunun için ek bir parça vardı. Saati onunla birlikte yerine monte edince her şey yerli yerine oturdu.
-
-
Selam. Bugün biraz arkadaþlarla yola çýktýk. Derin virajlarda özellikle en sertteyken motorun viraja giriþi yatýþý vs bi farklý oluyor. Arada kesinlikle fark var. Fakat baþýma gelen talihsiz bir olaydam dolayý dibine kadar motoru zorlayamadým. Öndeki motordan gelen bir taþ sonucu radyatörüm de sýzýntý oldu. Kendi imkanlarýmla sýzýntýyý önleyip eve kadar geldim. Radyatör probleminden sonra yüksek hýzlara çýkmadým. Bakalim radyatöre nasýl bir çare bulacaðýz.
Radyatör koruma þart arkadaþlar. Biraz geç oldu ama ilk iþim onu almak olacak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:34 ----------
Mesajı telefonla yazdığım için bozuk çıktı herhalde. Düzenle seçeneği kapalı olduğundan yeniden eklemek istedim.
Selam. Bugün biraz arkadaşlarla yola çıktık. Derin virajlarda özellikle en sertteyken motorun viraja girişi yatışı vs bi farklı oluyor. Arada kesinlikle fark var. Fakat başıma gelen talihsiz bir olaydan dolayı dibine kadar motoru zorlayamadım. Öndeki motordan gelen bir taş sonucu radyatörüm de sızıntı oldu. Kendi imkanlarımla sızıntıyı önleyip eve kadar geldim. Radyatör probleminden sonra yüksek hızlara çıkmadım. Bakalım radyatöre nasıl bir çare bulacağız.
Radyatör koruma şart arkadaşlar. Biraz geç oldu ama ilk işim onu almak olacak.
-
-
tyrung adlı üyeden alıntı
Birçok yarış motorunda artık dahili olarak geliyor. Dediğin gibi sert gaz sonrası kafa kalkıp indiğinde sallama yapabilir.
MT07 - 09 gibi hafif ve güçlü motorlarda olması çok büyük yarar. GPR alırsan sanırım bracket değiştirerek başka motora takabiliyorsun. Bence o konuyu araştırırsan daha iyi, seneler boyunca sahip olduğun motora takabilirsin.
Çin malını hiç konuşmayalım.
1.00 da tekere alıp indirdikten sonra olan oluyor
https://www.youtube.com/watch?v=B5PhwIxVnck
2014 ve sonrası superduke'larda steering damper var. Ayarsız. "aslında çok gerek yoktu ama yine de koyduk" demişler.
-
20 Temmuz 2016, 16:42
#30
Merhaba Bende tracer almayı planlıyorum, son izlenimlerin ne yönde oldu acaba?
-
20 Temmuz 2016, 18:13
#31
sonalp adlı üyeden alıntı
beş ay 8000 km dir tracer kullanıyorum, açık ara şikayet ettiğim kafa sallama olayı tamamen benim tecrübesizliğimin eseri olduğunu son iki gazlamada anladım. gaz açtığında gidondan destek almayacaksın depoyu dizlerle tutacaksın, 150 - 220 aralığında 3 ve 4 vites viraj dahil zorladım zerre sallama olmadı haaa ne zaman gidondan destek aldım o an kafa sallama eğilimi gösteriyor, tekere gelmesi konusu ise bu bence sürücünün insiyatifinde istersen geliyor istersen gelmiyor. nazik bir sağ bilek istiyor.
Ben motora yeni basladim. Suana dek sadece egitimimi aldim gis akademiden. Hocamizin dedigi bir laf vardi hep tekrarladi bize. Gidonu nekadar sert tutarsaniz dengeyi okadar zorlarsiniz demisti. Motor hizini aldiktan sonra dengesini kendisi koruyon bir alet zaten. Gidonu serbest birakmak kendi dengesini kendisinin bulmasina yardim ediyor.
Tabi bunu bilmeme ragmen bende kasila kasila kollarimi kopariyorum o ayri.
-
10 Aralık 2017, 17:47
#32
-
10 Aralık 2017, 20:17
#33
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
en basitleri o ilk linkdeki gibi sadece çubuk olanlar, daha sonrası gidonun iki tarafından bağlandıktan sonra birde gidona bağlananlar, 2. linkdekini bilmiyorum, sanırım sadece gidonun ortasına bağlanıyor ve orda tek bağlantıyla işlevini yapıyor sanırım bilmiyorum
elektronik gidon amortisörünün yanında elektronik olmayan gidon amortisörünün çok bir işe yaricağını sanmıyorum ama genede o sallamayı az ya da çok biraz hafifletir sanırım
benim anladığım kadarıyla gidonun tam ortasına geniş dikdörtgen bir kap koysak içinede su koysak aynı şey, gidon hızlıca sağa sola dönerken o su sağa sola çarparken yavaşlatıcak
bende elektronik gidon amortisörü var ama hiç çalışıyor mu ediyormu bilmiyorum, bir ara dururken sağa sola hızlıca döndüriyim bakalım ne olcak
-
10 Aralık 2017, 21:04
#34
velizrsln adlı üyeden alıntı
elektronik gidon amortisörünün yanında elektronik olmayan gidon amortisörünün çok bir işe yaricağını sanmıyorum ama genede o sallamayı az ya da çok biraz hafifletir sanırım
Emin ol çok işe yarıyor Elektronik Direksiyon Amörtisörü, direksiyonun sertliğine sürüş verilerine göre otomatik yaptığından sürücünün sürekli ayar ile oynamasına gerek kalmaz. Fark bu sadece.
-
10 Aralık 2017, 22:37
#35
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Emin ol çok işe yarıyor
Elektronik Direksiyon Amörtisörü, direksiyonun sertliğine sürüş verilerine göre otomatik yaptığından sürücünün sürekli ayar ile oynamasına gerek kalmaz. Fark bu sadece.
sen hangisiniz takmıştın? mt9 a
-
10 Aralık 2017, 23:08
#36
Benim kara kaçanda bunun elektronik olanı var ama hala ne zaman devreye giriyor yada girince ne işe yarıyor çözemedim
-
10 Aralık 2017, 23:30
#37
velizrsln adlı üyeden alıntı
en basitleri o ilk linkdeki gibi sadece çubuk olanlar, daha sonrası gidonun iki tarafından bağlandıktan sonra birde gidona bağlananlar, 2. linkdekini bilmiyorum, sanırım sadece gidonun ortasına bağlanıyor ve orda tek bağlantıyla işlevini yapıyor sanırım bilmiyorum
elektronik gidon amortisörünün yanında elektronik olmayan gidon amortisörünün çok bir işe yaricağını sanmıyorum ama genede o sallamayı az ya da çok biraz hafifletir sanırım
benim anladığım kadarıyla gidonun tam ortasına geniş dikdörtgen bir kap koysak içinede su koysak aynı şey, gidon hızlıca sağa sola dönerken o su sağa sola çarparken yavaşlatıcak
bende elektronik gidon amortisörü var ama hiç çalışıyor mu ediyormu bilmiyorum, bir ara dururken sağa sola hızlıca döndüriyim bakalım ne olcak
bu ikisi arasındaki farkı hala anlayabilmiş değilim.
bunlar elektronik değil mi?
elektronikleri ne şekilde oluyor?
-
11 Aralık 2017, 00:35
#38
54RR adlı üyeden alıntı
Benim kara kaçanda bunun elektronik olanı var ama hala ne zaman devreye giriyor yada girince ne işe yarıyor çözemedim
sürekli devrede. elektroniğin mantığı hızına göre sertliğini ayarlıyor. hızlandıkça sertlik artar, yavaşladıkça yumuşar ki gidonu trafikte sağa sola rahatça kırabilesin. yüksek hızlarda yönü kontra ile verdiğinden dolayı nerdeyse taş gibi yapar ki gidon tokatlama olayı yaşanmasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
-
11 Aralık 2017, 00:38
#39
velizrsln adlı üyeden alıntı
sen hangisiniz takmıştın? mt9 a
Birkaç Post yukarıda resmini eklemiştim duruyor hala orada
54RR adlı üyeden alıntı
Benim kara kaçanda bunun elektronik olanı var ama hala ne zaman devreye giriyor yada girince ne işe yarıyor çözemedim
Ne zaman devreye girdiğini normal sürüşte senin anlaman zor.
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
bu ikisi arasındaki farkı hala anlayabilmiş değilim.
bunlar elektronik değil mi?
elektronikleri ne şekilde oluyor?
Kısaca Elektronik olan sürüş verilerine göre direksiyonun sertliğini kendisi ayarlar. Elektronik olmayanlarda ise sen kendin sertlik ayarı yapman gerekir.
-
11 Aralık 2017, 00:42
#40
Jemand adlı üyeden alıntı
sürekli devrede. elektroniğin mantığı hızına göre sertliğini ayarlıyor. hızlandıkça sertlik artar, yavaşladıkça yumuşar ki gidonu trafikte sağa sola rahatça kırabilesin. yüksek hızlarda yönü kontra ile verdiğinden dolayı nerdeyse taş gibi yapar ki gidon tokatlama olayı yaşanmasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=i7mU5KStueQ
Ekranda gidon amortisörü ışığı var, ben devreye girince yanacak diye bekliyorum ne zamandır
İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar kullanılmak için. Dünyadaki kaosun nedeni; eşyaların çok sevilip insanların ise kullanılmasıdır.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)