DAHA 100. KM'DE DURO MARKA LASTİKLER YÜZÜNDEN DÜŞTÜM
Reklamlar
-
"Ve DURO marka lastikler yüzünden düz yolda ve hiç bir atraksiyona girmediğim halde daha ilk 100 km henüz dolmuştu ki kaymak gibi yolda dümdüz giderken motorla sola yattım."
Kardeşim yenisin anlıyorum ama DURO lastikler genelde düz yolda sağa yatarak düşer.
Hikayende Bi yanlış var
Reklamlar
-
Arkadaslarin dedigi gibi lastik yuzunden kaza yapilmaz.. Lastigin limitlerini bilmedigin icin kaza olur
-
Kuzenim de kendi motorumla arkamdan geliyordu. Kazanın neden olduğunu anlamak için yolu inceledik. Daha önceden yola damlamış olan birkaç damla yakıt vardı ama baya eskiydi. Ancak o sebep olmuş olabilir diye düşündük ama bence gene lastiğin o zeminde kayması akıl alır bir şey değil.
-
bilirkişi adlı üyeden alıntı
Aea nın düşüşü
https://www.youtube.com/watch?v=21rYIegKhfE
Kötü sürücü yoktur kötü lastik vardır
Düzeltme:Yatış açısı diyorsun doğrudur ama onlar da özel motosikletler pistlere göre 70 dereceyi görebilme açısı var . Cadde motorları 45 derece olarak dizayn ediliyolar.İstesen de o açıları göremezsin zaten. Adamların yaptığı işe saygım sonsuz ama gökyüzüne çıkarmaya gerek olmadığını düşünüyorum.
Pistlerde yatis acisi sokakta yatis acisi falan hiçbir şey ifade etmez bu konuyla alakali,her türlü yatış yetenek ister ama az ama çok.Düz ve kaymak gibi yolda üslûplu şekilde seyir alirken lastikten dolayi düşmek diye birşey yok,patlamadigi sürece.Barkin kim hiç düşmeyen simülatör mü? Hala neyi savunuyorsun çözemedim kaliteli lastik kötü lastikten iyidir fakat kötü lastik bile düz yolda o şekilde düşmeye sebeb olmaz.Her lastiğin yola göre bir siniri var kullanici hatasi %0 olsa dahi,ama en kötü lastiğin siniri bile o şekilde düşmeye sebebiyet vermeyecek kadar artıdadir.
-
Hikayede yanlış olduğu doğru hiç düşmeseydim doğru olan bu olurdu bence.
-
Düz yolda lastiğin olmadan jant üzerinde bile gidebilirsin ve düsmezsin? acaba ön frenin biraz canını sıkmıs olabilir misin?
-
Değerli motorcu kardeşlerim otoparkta kalkarken ön tekerleğin bazen tutunamayıp kaydığını görüyorum peki bir lastiğin sınırları bu kadar düşükse bilmenin faydası oluyor mu? Yeni olduğum doğru sadece 300 km tecrübem var. Ancak dikkatli ve kontrollü bir kullanmaya önem veriyorum. Daha 60 km hızı geçmedim rodaj sebebiyle. Bana uyarıda bulunabilir veya lastik tavsiye edebilirsiniz tabi tavsiyelere de açığım.
-
A C S adlı üyeden alıntı
Değerli motorcu kardeşlerim otoparkta kalkarken ön tekerleğin bazen tutunamayıp kaydığını görüyorum peki bir lastiğin sınırları bu kadar düşükse bilmenin faydası oluyor mu? Yeni olduğum doğru sadece 300 km tecrübem var. Ancak dikkatli ve kontrollü bir kullanmaya önem veriyorum. Daha 60 km hızı geçmedim rodaj sebebiyle. Bana uyarıda bulunabilir veya lastik tavsiye edebilirsiniz tabi tavsiyelere de açığım.
Otopark zeminleri genelde epoksi boyadir her lastik ayni şeyi yapar,dikkat etmelisin ve ön freni kesinlikle otopark içinde kullanma helede gidon düz değilken.
-
"40- Yeni lastiklerin yola alışma kilometresi vardır. En az 100 km. dikkatli sürün. Aksi halde kayıp düşersiniz."
"45- Yoldaki cisimlere dikkat ediniz. Erimiş çikolata, meyva kabuğu gibi şeyler sizi düşürebillir."
http://www.motosiklet.net/forum/moto...-ki-dusme.html
-
Duro gibi naylon oranı yüksek ve asfaltta ısıya ihtiyaç duyan kara lastiklerde dikkatli olucaksın her zaman geçmiş olsun kardeşim.
-
bilirkişi adlı üyeden alıntı
lastikten mastikten bu düştüğün gerçeğini değiştirmiyor
Ben de 150 km de Ybr nin katil lastikleriyle düştüm sonra metzeler taktım kafam rahat
Düzeltme:O korku bende de vardı 2 haftaya ancak geçti şimdi dilediğim gibi korkusuz yatıyorum+
bende metzelerle düştüm cbf den :D pek hoşuma gitmedi o lastik güvenmiyorum
-
Kardeş seni ikna edemediysem kusura bakma neden yalan söyleyelim? Ben 30 yaşında işinde gücünde bir adamım zevk olsun diye hikaye uydurmuyorum burada.
Ben motorcu kardeşlerimi uyarmak istedim DURO lastik varsa kullanmayın geç olmadan değiştirin diye başıma gelen bir olayı paylaştım. Kendim lastikçi değilim. DURO markasıyla şahsi bir derdim yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------
Kardeş burada mahkeme yapmıyoruz fikir alışverişinde bulunuyoruz. Ben iyi niyetli olarak insanlarla başıma gelen bir olayı paylaşma gereği hissettim. Birbirimize destek oluyoruz sen beni yalanlayarak hiçbir şey kazanmıyorsun ben aynen dediğim gibi düştüm kimsenin de başına gelmesini istemem tek derdim bu.
-
hanımın motoran crazy 125 motorunda duro marka lastıkler var ıslak performansını denemedim fakat doğru ısıya geldiğinde hatta ilk aldığımızda deli gibi viraj yaptık fren ayaklığını bile yere sürttüğüm oldu iyi bi lastik olmayabilir düz yolda düşürecekte bir lastik değil gel gelelim 3 hafta kadar önce yuki forza ile ortalama 90 hızda giderken şamyelli olan ve çok dandik olan çin mali lastik patladı ve yanaklarda jantın dışına çıktı 90 km hız ile 2 kişiyle bir iki yalpaladı sağa,sola ve 200 metrede durduk yanlış birşey yapma olasılığın çok yüksek
üzerinde duro marka lastikler var motoru teste çıkarmıştık ozamanki kayıt
-
Yaklaşık 8 aydır boxer kullanıcıs ve motorcuyum 3 kere kaza yaptım ve yüzlerce kaza atlattım. Arkadaşların dediği doğru acemilikten oluyo bunlar yapacak bişi yok ama ben 3 de de farklı nedenlerle düştüm
1) Alkollü motor sürdüğüm için düştüm akıllandım daha alkol alıp motorada binmedim
2) 3 Köpeğin saldırısına uğradım gece olduğu için ikisinden kurtuldum 3 cüsüne bilerek çarptım köpek oracıkta öldü hayvanı resmen ezdim eceline susamıştı itoğlu it
3) Yağsız kalınca motor motoru kitledim ön arka tekerler kitlendi debriyaja bassam kazadan kurtulurmuşum ve öğrendim
Commuter tarzı motorlarla fazla bişi yapamazsın yan yatma bence
-
CBF 150 nin üzerinde gelen lastiklerde durodur atraksiyon yaşamaya bire birdir aman dikkat diyim allah esirgesin
-
-
mustf adlı üyeden alıntı
ve birden... kuzen sahneye çıkar
şaka bir yana insan acemilikte bol bol düşer. ta ki, bu işi ciddiye almayı öğrenene kadar. nasıl düştüğünü kolay kolay anlayamazsın. seninki tahmin sadece. birçok şey olabilir ve o şok anında farkına varamazsın. hele ki scooter motorlarda direksiyonu yanlış yöne virajda çevirdiğin an kutu gibi devrilir bu gereksiz motorlar.
yani bence de anlattığın şartlarda sorun lastik değildir. ama... motorun kralını bile alsan üzerindeki lastikleri mutlaka değiştirmelisin. günümüz motorlarının fabrikada takılan lastikleri "demo" tabir ettiğimiz, sadece motoru ayakta tutmak için üretilmiş bildiğin plastik tabak çanak ayarında lastiklerdir. yani düşün ki kawasaki bile pahalı motorlarına bu demoları takıyor adam motoru aldığı anda çıkarttırıp değiştiriyor.
yani soran çok kişiye dediğimiz gibi motorla gelen lastiklerle motora binmeyiniz. ha binen yok mudur? vardır kardeşim burası türkiye
sıfır motorun yağını 10000 değiştiren adam gördü bu gözler.
Geçen gün 2012 model Mondial 150 Mcx'i orjinal lastikleri ile satan birini gördüm. Orjinal lastikleri söküp kenarda saklayıp en son geri taktıysa bilemem ama öyle değilse 4 sene kaza yapmadan iyi binmiş CST marka lastiklerle.
-
Ben de eski motorumda Duro lastik kullanmıştım.Yaklaşık 20.000 km. yol yaptım,lastikler artık bitti ama hiç düşmedim.Virajı da iyi bir lastikti.
Her düşmeyi lastiğe bağlamamak lazım.
-
Düz yolda düz giderken yağın üstünden geçsen yine düşmezsin. Muhtemelen bir dalgınlık yaşadın ve yatırdın motoru geçmiş olsun. Demişsinki aynı yerde düşmesemde kaydırıyordum bu yine senin hatan demekki orada bir sıkıntı var oradan geçen sende sıkıntı var lastik burada en son sıkıntı bence. Bizim semtten çıkarkende bir viraj var orada ne yapsam ne etsem arka teker kayıyor suçu lastiğe ve yola atıyordum ordan geçmeye korkuyordum .Debriyajı çekerek ortalama 20 km hızla dönmeye başladığımdan beri o yolda hiç sorun yaşamadım . Lastik yol etkendir ama sürücü en önemlisi.
-
O zaman sana DURO marka lastikleri şiddetle tavsiye ederim. Madem lastikler bahane diyorsun... Sen düşmezsin eminim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler