Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

DAHA 100. KM'DE DURO MARKA LASTİKLER YÜZÜNDEN DÜŞTÜM

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Nisan 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    sym fiddle 2, sym joymax 250i, ktm duke 250
    Merhaba Arkadaşlar;

    Ben aranıza yeni katıldım. Şubat başında bir sym fiddle 2 alarak motor macerasına adım attım. İlk motorum. Sıfır aldığımdan motorun yanında plaka masrafları, trafik sigortası derken 4700 TL'lik motorun bana gelişi 6000 TL'nin üzerine çıktı. Neyse bu bilindik bir konu ancak motoru aldığım yer orjinal lastikleri değiştirelim dediği halde çok masraf yaptığım için rodaj sonrasi bakıma geldiğimde değiştiririz diyerek bu önemli işi erteledim. Ve DURO marka lastikler yüzünden düz yolda ve hiç bir atraksiyona girmediğim halde daha ilk 100 km henüz dolmuştu ki kaymak gibi yolda dümdüz giderken motorla sola yattım. Güvenliğe önem verdiğim ve motor almadan önce forumlarda orjinal lastiklerin kalitesiz olduğunu okuduğum halde bu ihmalkarlığımın bana yaptırdığı kazayı şimdilik ucuz atlattım. Ancak o zamandan beri motora bindiğimde biraz sağa sola yatacak olsam bile korkuyorum hiç güven vermiyor. Siz siz olun kesinlikle DURO marka lastik varsa çıkartıp atın kimseye de satmayın o lastiği. Kamuoyunu bilgilendirmek ve uyarmak istedim. Selamlar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    geçmiş olsun
    A C S bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    lastikten mastikten bu düştüğün gerçeğini değiştirmiyor
    Ben de 150 km de Ybr nin katil lastikleriyle düştüm sonra metzeler taktım kafam rahat

    Düzeltme:O korku bende de vardı 2 haftaya ancak geçti şimdi dilediğim gibi korkusuz yatıyorum+

  4. #4
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Lastiklerinde belli bir km rodaj süresi vardır. Üzerindeki mumsu tabaka gidene kadar bir süre dikkatli sürmek lazım. Demem oku aynı lastik 1.000 km de olsaydı o tepkiyi vermeyebilirdi.

    Ama bütçeniz el veriyorsa tabiki daha bir lastik almanızı öneririm.
    A C S, rebel_punto ve OğuzÖztürk bunu beğendiler.

  5. #5
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Motora başlayalı 2 ay oldu ve farkettiğim en önemli detay lastikler oldu. Seni kurtaracakta öldürecek olanda lastik oluyor. Lastik sağlamsa motorda sağlam oluyor ve sana güven veriyor.
    A C S bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Bence farkinda olmadan birşeyin üstünden geçtin,farkin da olsaydin zaten o durumun farkında olur kurtarabilirdin.Bahsettiğin gibi dümdüz yolda düz bir şekilde hic bir atraksiyon olmadan seyir ederken birden düşmek lastikle alakali olamaz.Patlamadiktan sonra tabi.
    mgora bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Alıntı kahraman1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence farkinda olmadan birşeyin üstünden geçtin,farkin da olsaydin zaten o durumun farkında olur kurtarabilirdin.Bahsettiğin gibi dümdüz yolda düz bir şekilde hic bir atraksiyon olmadan seyir ederken birden düşmek lastikle alakali olamaz.Patlamadiktan sonra tabi.
    Ybr nin standart lastiklerini kullansan bunu demezsin
    A C S bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs

  9. #9
    Draconian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2015
    Şehir
    Beylikdüzü/İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Lastik istediği kadar kötü olsun. Kaymak gibi yolda, dümdüz giderken sebepsiz yere düşürmez sizi. Eksik anlatım var olayda.
    mithrelios, GP500-1st, mgora ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #10

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    F850 Gs
    Alıntı Draconian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik istediği kadar kötü olsun. Kaymak gibi yolda, dümdüz giderken sebepsiz yere düşürmez sizi. Eksik anlatım var olayda.
    yeni imiş lastikler, mumlu oluyorlar ilk 500 km de daha dikkatli olmakta fayda var.
    A C S bunu beğendi.
    Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya

  11. #11
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı A C S adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar;

    DURO marka lastikler yüzünden düz yolda ve hiç bir atraksiyona girmediğim halde daha ilk 100 km henüz dolmuştu ki kaymak gibi yolda dümdüz giderken motorla sola yattım.
    Bana pek inandırıcı gelmedi nasıl oluyor "kaymak gibi yolda dümdüz giderken motorla sola yattım"
    Fizik kurallarına aykırı bir iddaa seninki.
    Kesin olay şu şekilde olmuştur, yolda büyük ihtimal mazot yağ tarzı bir şey dökülmüştür ama sen bunu farkedemedin acemi olduğun için ve sonuç kayıp düştün geçmiş olsun.

  12. #12
    Sado39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ktm Adventure & Duke, Yamaha YBR, Suzuki Burgman
    Ybr nin orijinal lastikleri evet kötü olabilir fakat her düşüşte de lastik demek yanlış. Ceset dediğim lastiklerle ne sürenler gördüm inanamadım. Lastik evet önemli fakat sürüş de çok çok önemli.

  13. #13

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Yemişim sürüşünü hep aynı yerde düşmesem bile kaydırıyordum İzmit merkezde 4 lü kavşakta o yolun bazı yerleri yıpranmış tırtıklı falan illa denk geliyodu lastik. 1.viteste taciz edile edile gidince güven veriyodu sadece şimdi 2. 3. vitesle virajda yatınca sorun yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------

    Motogp dekilere de laf et onca eğitim tecrübeye kaliteli lastiğe rağmen onlar da düşüyor yapıştırayım hemen acemi acemi diye
    Yermek ne kadar kolay
    A C S bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    Lastiğin kalitesini,limitlerini tam tanımadığım ve ona göre süremediğim için düştüm olacaktı.
    Yoksa birkaç yıl arazi lastikleriyle şehirlerde binlerce km yaptık.
    kivancern bunu beğendi.

  15. #15
    Sado39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ktm Adventure & Duke, Yamaha YBR, Suzuki Burgman
    Adam kendini motogp ile bir tutuyor olaya bak gülsem mi ağlasam mı? Adamların viraja girme süratleriyle motorun kapasitesiyle seninki bir mi? Dünyanın en iyi lastikleri kullanılıyor motogp lerde o zaman o lastiklerin de kaymaması lazım. Kendinizle çelişmeyin allah aşkına. Eğitim şart.

  16. #16

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Alıntı bilirkişi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yemişim sürüşünü hep aynı yerde düşmesem bile kaydırıyordum İzmit merkezde 4 lü kavşakta o yolun bazı yerleri yıpranmış tırtıklı falan illa denk geliyodu lastik. 1.viteste taciz edile edile gidince güven veriyodu sadece şimdi 2. 3. vitesle virajda yatınca sorun yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:45 ----------

    Motogp dekilere de laf et onca eğitim tecrübeye kaliteli lastiğe rağmen onlar da düşüyor yapıştırayım hemen acemi acemi diye
    Yermek ne kadar kolay
    Sen ne yaşiyorsun acaba? Düz yolda atraksiyon yapmiyorken sebebsiz yere kendi kendine motormu düşer? Hem kendin diyorsun ayni yerde düşmesemde kayiyorum diye demekki orada problem var.Bide motogp diyorsun örnek verdiği şeye bak onların yatiş acisini sen matematik dersinde görürsün anca neyin kiyaslamasi ki bu? Bence kolay olan konuşmak tabi ne konuştuğunu bilmediğin sürece.

  17. #17

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Alıntı kahraman1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen ne yaşiyorsun acaba? Düz yolda atraksiyon yapmiyorken sebebsiz yere kendi kendine motormu düşer? Hem kendin diyorsun ayni yerde düşmesemde kayiyorum diye demekki orada problem var.Bide motogp diyorsun örnek verdiği şeye bak onların yatiş acisini sen matematik dersinde görürsün anca neyin kiyaslamasi ki bu? Bence kolay olan konuşmak tabi ne konuştuğunu bilmediğin sürece.
    Aea nın düşüşü https://www.youtube.com/watch?v=21rYIegKhfE
    Kötü sürücü yoktur kötü lastik vardır

    Düzeltme:Yatış açısı diyorsun doğrudur ama onlar da özel motosikletler pistlere göre 70 dereceyi görebilme açısı var . Cadde motorları 45 derece olarak dizayn ediliyolar.İstesen de o açıları göremezsin zaten. Adamların yaptığı işe saygım sonsuz ama gökyüzüne çıkarmaya gerek olmadığını düşünüyorum.

  18. #18
    ulassscannn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    https://www.instagram.com/p/8DxyFIQM...by=ulassscannn
    Lastikler aynı.(Mumlu tabaka yok,3 tane fitil var. Sizin sorun sadece lastik olmayabilir o kadar da kötü değil)
    Diğer türlü tek fark yol düz kaymak gibi değil
    Sado39 bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Motosikleti
    nc750x
    Lastik en önemli konu. Çok geçmiş olsun...
    A C S bunu beğendi.

  20. #20
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Ağustos 2014
    Şehir
    İzmir
    Düz yolda, dolma lastikle bile düsulmez, sen duro lardan degil acemilikten dustun, altinda rosso 2 de olsa dusecektin, lastikler sadece bahane , surusunu gelistir.
    ulassscannn ve kurufasulye bunu beğendiler.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler