bana göre de fiyatı yüksek ancak bütçesi yüksek olup da çok güçlü olmayan tarz, kalite bir motor arayanlar için güzel seçenek
bana göre de fiyatı yüksek ancak bütçesi yüksek olup da çok güçlü olmayan tarz, kalite bir motor arayanlar için güzel seçenek
güç tork görüntü prestij her şey mevcut.aslında tartılşılcak bir konu yok fiyatı dışında.ayrıca yok ktm duke alırdım yok bmw g310 falan o ayarda ve tarzda bir motor değil.orjinal DUCATİ yani italyan üretimi el işçiliği.ama money talk
1) Ducati ister 30 liraya satar isterse 40 bin liraya satar
2)alan alır almayanda almaz.
3)Türkiyede 3 tane satsa ne olur satmasa ne olur
4)bunu Korlas düşünsün,siz az daha koyun 1000 RR alın
Bütün bu cümlelerlede bir milleti aşağılama kücümseme var. bu sizi rahatsız etmiyor da? benim yazılanlara saygı duymamı bekliyip aşağılayıcı bi tutumda olduğumu söylüyorsunuz. Biraz ilginç olmuş doğrusu.
1) siz Türkiyede satılan bir motorun satış fiyatına kafa yormayın aklınız ermez (Müşteri, motosiklet kullanıcısı aşağılanmış)
2)Parası alan alır zaten size ne(parasına göre insanlar aşağılanmış)
3) Ülke komple aşağılanmış.
4) Türkiydeki Motosiklet kültürü aşağılanmış.
10 bin euro ve hava soğutmalı , ulan yıl 2016 oldu bari şu minicik ccyi su soğutmalı yapın , şekil iyi ama bu para verilmez , gider mt 07 alırım üstüne de dainese mont çekerim
iyi etti hoşgeldi ama gelirken eli boş geldi. en azından 5 euro dese mutluluk getirebilirdi
sırf tipi şekli şeması için bankör insanlar var bu ülkede. zevkler ve renkler tartışılmaz. senin durumun yok o motoru almaya. belki o fiyat sana fazla gelir. ama başkasına gelmez. durumu vardır. 35 binde neymiş diyip o motoru alacak insanlarda var. herkes kendi cebine göre hareket eder. ama şunuda unutmayalım.
ducati pahali bir marka pahalı olmasının nedeni ise kullandıkları malzemeler işçilik yaptıkları iş. her işin bir bedeli vardır. işine gelirse gelmesede can sağlığı.. 400cc degilde scrambler 600 cc çok hoşuma gidiyor.. test etme imkanım olmadı ama görüntüsü gerçekten çok hoş ve sade. zevk meselesi... mt-09 mt-07 test ettim gerçekten çok başarılı ama belli bir süre sonra rüzgarla baş etme sıkıntısı oluyor (ben biraz hızı ve adrenalini seven biriyim) dediğim gibi zevk meselesi..
Husqvarna 401 pilen mi ne cikacak sanirim garip bi model var o daha sekil bence bundan
Geldi de bana mı geldi sanki
O değilde aea nın videoyu izlerken aklıma geldi. Geçen seneki test gününde ducatiyi nasıl parçalamışlardı yaa haha
Maalesef Turkiye de motosiklet kulturu yok evet..Bu fiyatlarin bu kadar siradisi olmasinin nedeni de bu..
Bu memlekette otomobile pahali derken neredeyse B segmenti otomobil fiyatini motosiklete cakmak ulkede motosiklet kulturunun olmadiginin gostergesi degilmi?
Gelir duzeyi iki 5 kisinin bu motoru satin almasindan baska kimseninde umrunda olmaz..
Bu memlekette yilda 200 bin motosiklet satiliyor sadece 5-10 bini 250 cc uzeri ..Neyi konusuyoruz ?
Almanyada tam tersi %80 den fazlasi 300 cc uzeri..
Yani uzun bir sure daha cok bu motorlar cok pahali deriz biz..
Turkiye henuz 250 cc uzeri icin belkide balkan ulkelerinin cogundan bile kucuk bir pazar..
Bu fiyat ve hizmet politikasiyla bizim distributorler sektorun ayarini bozdular..
7-8 bin parcadan olusan klimasi, hava yastiklari sunu bunu olan arabaya 50 bin TL isterken bu motora 35 bin tl istemek ancak boyle tuhaf piyasasi olan bir memlekette mumkun olurdu..
Konuyla baglantili oldugu icin bir ekleme yapayim..
Ducati birkac yildir ciddi zarar ediyor sirket olarak..
Bu nedenle dusuk cc ye gecis yaptilar..Bu hamle markayi kurtarirmi ? Sanmiyorum..Dunyada motosiklet giderek daha erusilebilir fiyatlarda satiliyor..Ancak Turkiyede durum tam tersi...
Scrambler hesapli ve ekonomik değil, "cool" ve "hip" olarak pazarlanan biri ürün. Velhasıl fiyat-performans ürünü olmayacağını ön görmediyseniz, Ducati'yi tanımıyorsunuz demektir.
İtalyan el işçiliği falan tamamen hikaye. Zaten bu fiyata ciddi el işçiliği gerektiren motorsiklet olmaz. Bu arada Honda CB1000R da İtalya'da dizayn edilip üretilmiş bir motorsiklet. Orijinal Japon üretimlerine nazaran farkedilebilir bir avantajını görmüş değilim. Bilakis aldığımdan beri garip bir ses geliyordu motordan. Bir de zincir esnemesini manuel'de yazdığı gibi ölçmek mümkün değil.
Hocam konuyu komple yanlış anlamışsın.
Hondanın fiyatları belli bi mantık içinde ve cb500F e istenen para baz alınırsa scramler 400 e istenen para orantı olarak doğru dedim. 400 cc ducati gereksiz pahalı anlayışına karşı. Motor pahalı değil tl değersiz
CB500F avrupada 6200 euro buna bizim devlet ötv bindiriyor 25.000 karşılığı euro işte ne yapar yaklaşık 7500 küsür euro.
Ducatide avrupada yüzde 20 pahalı olsa 30-32 bin rakam cıkıyor doğal olarak. Ama arkadaşın biri çıktı isterse 40 ister 1000rr alın cahilller minvalinde yazdı. kavga ordan koptu.
millet ne kadar alıngan olmuş.
Ayrıca şimdi sende kendinle çelişimiş oluyorsun cb500f/R pahalı denmemesi gerek diyerek. CBR500R 23 bindi almadın ikna olmadın 21.500 oldu yine ikna olmadın 19.800 oldu sonra 19.000 oldu sende 18 bine 2014 elde kalan sıfırlardan almadınmı?
aslında çok basit. 10 satışta edeceğin kar 100 satıştakiyle aynıysa mantıklı. servis ve yedek parçada da aynı mantığı yapacaksın çünkü. aynı parayı kazan, daha az ürün satışı demek daha az sorun ve sorunlu müşteri demek. daha az yedek parça stoğu demek. alım gücü yüksek seçkin müşteri demek. falan filan işte
birde sadece türkiyede bu fiyat değil bu motor. ABD fiyatı 8000 dolar. yukarda 470cc naked denilen cb500f 6000 dolar. üçte bir pahalı hondadan. 25000 honda üçte bir fazlası 33000 civarı. orayla kıyaslayınca fiyat tam denk çıkıyor.
Marka parasını hak ediyor diyenler var arkadaşları ciddi ciddi böyle mi düşünüyorsunuz
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)