Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

ducati scrambler 400 cc memlekete sonunda geldi

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Pisman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    bana göre de fiyatı yüksek ancak bütçesi yüksek olup da çok güçlü olmayan tarz, kalite bir motor arayanlar için güzel seçenek
    yemrepolat bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar para ver, bi benzin göstergesi olmasın
    Monster696 da benzin vites hararet bunların hıcbırı yok :D Adam sadece devir hız ve km koymus

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    güç tork görüntü prestij her şey mevcut.aslında tartılşılcak bir konu yok fiyatı dışında.ayrıca yok ktm duke alırdım yok bmw g310 falan o ayarda ve tarzda bir motor değil.orjinal DUCATİ yani italyan üretimi el işçiliği.ama money talk

  4. #24
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyla alakalı bir yorum yapamıcam, yazdıklarınızdan sonra konuyla ilgili yorum yapmak istemedim açıkçası.
    ancak şunu merak ediyorum,
    bir başkasını aşağılar nitelikte tartışmaya dahil olmak ne kadar doğru bir hareket acaba?
    yazılanlar hoşunuza gitmese bile saygı duymanız gerekir diye düşünüyorum.
    1) Ducati ister 30 liraya satar isterse 40 bin liraya satar

    2)alan alır almayanda almaz.

    3)Türkiyede 3 tane satsa ne olur satmasa ne olur

    4)bunu Korlas düşünsün,siz az daha koyun 1000 RR alın

    Bütün bu cümlelerlede bir milleti aşağılama kücümseme var. bu sizi rahatsız etmiyor da? benim yazılanlara saygı duymamı bekliyip aşağılayıcı bi tutumda olduğumu söylüyorsunuz. Biraz ilginç olmuş doğrusu.

    1) siz Türkiyede satılan bir motorun satış fiyatına kafa yormayın aklınız ermez (Müşteri, motosiklet kullanıcısı aşağılanmış)

    2)Parası alan alır zaten size ne(parasına göre insanlar aşağılanmış)

    3) Ülke komple aşağılanmış.

    4) Türkiydeki Motosiklet kültürü aşağılanmış.

  5. #25

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z250 Sl (yeşil)
    10 bin euro ve hava soğutmalı , ulan yıl 2016 oldu bari şu minicik ccyi su soğutmalı yapın , şekil iyi ama bu para verilmez , gider mt 07 alırım üstüne de dainese mont çekerim

  6. #26
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    iyi etti hoşgeldi ama gelirken eli boş geldi. en azından 5 euro dese mutluluk getirebilirdi

  7. #27
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Monster696 da benzin vites hararet bunların hıcbırı yok :D Adam sadece devir hız ve km koymus
    Hadi 696'da yoktu 796 ve 1100'de de yoktu :D. Yeni nesil 821'de de benzin ve vites göstergesi yok :D

  8. #28
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    sırf tipi şekli şeması için bankör insanlar var bu ülkede. zevkler ve renkler tartışılmaz. senin durumun yok o motoru almaya. belki o fiyat sana fazla gelir. ama başkasına gelmez. durumu vardır. 35 binde neymiş diyip o motoru alacak insanlarda var. herkes kendi cebine göre hareket eder. ama şunuda unutmayalım.
    ducati pahali bir marka pahalı olmasının nedeni ise kullandıkları malzemeler işçilik yaptıkları iş. her işin bir bedeli vardır. işine gelirse gelmesede can sağlığı.. 400cc degilde scrambler 600 cc çok hoşuma gidiyor.. test etme imkanım olmadı ama görüntüsü gerçekten çok hoş ve sade. zevk meselesi... mt-09 mt-07 test ettim gerçekten çok başarılı ama belli bir süre sonra rüzgarla baş etme sıkıntısı oluyor (ben biraz hızı ve adrenalini seven biriyim) dediğim gibi zevk meselesi..

  9. #29

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Husqvarna 401 pilen mi ne cikacak sanirim garip bi model var o daha sekil bence bundan

  10. #30
    turbocharge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 (2014)
    Alıntı Ertugyigit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    10 bin euro ve hava soğutmalı , ulan yıl 2016 oldu bari şu minicik ccyi su soğutmalı yapın , şekil iyi ama bu para verilmez , gider mt 07 alırım üstüne de dainese mont çekerim
    Hava soğutmalı uzun yolda şişer mi ki? Yoksa ducati olduğu için şişme yapmaz mı?

  11. #31
    harun27 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    2023 Vespa Primavera 150-2022 HondaGL1800-2023 PCX
    Geldi de bana mı geldi sanki

  12. #32
    turbocharge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 (2014)
    O değilde aea nın videoyu izlerken aklıma geldi. Geçen seneki test gününde ducatiyi nasıl parçalamışlardı yaa haha

  13. #33

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı -ZERO- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fiyattan dolayı az satacak. Yaramaz hemcinsi mt-07 (türkiye pazarında) satış rakamı olarak ducatiyi sağlam tokatlayacak demedi demeyin. ikisi de naked çift silindir. biri 41 diğeri 70 küsür beygir. ama küçüğün fiyatı nedense büyük. sonuç şimdiden belli. 17-18 bin civarlarında olsaydı iyi satardı ama yazık fiyattan ölü doğdu.
    17-18'e ne alıyosun ?....İnazuma 250F olmuş 17 lira....
    The Power of The Dreams.

  14. #34

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Maalesef Turkiye de motosiklet kulturu yok evet..Bu fiyatlarin bu kadar siradisi olmasinin nedeni de bu..

    Bu memlekette otomobile pahali derken neredeyse B segmenti otomobil fiyatini motosiklete cakmak ulkede motosiklet kulturunun olmadiginin gostergesi degilmi?

    Gelir duzeyi iki 5 kisinin bu motoru satin almasindan baska kimseninde umrunda olmaz..

    Bu memlekette yilda 200 bin motosiklet satiliyor sadece 5-10 bini 250 cc uzeri ..Neyi konusuyoruz ?

    Almanyada tam tersi %80 den fazlasi 300 cc uzeri..

    Yani uzun bir sure daha cok bu motorlar cok pahali deriz biz..

    Turkiye henuz 250 cc uzeri icin belkide balkan ulkelerinin cogundan bile kucuk bir pazar..

    Bu fiyat ve hizmet politikasiyla bizim distributorler sektorun ayarini bozdular..

    7-8 bin parcadan olusan klimasi, hava yastiklari sunu bunu olan arabaya 50 bin TL isterken bu motora 35 bin tl istemek ancak boyle tuhaf piyasasi olan bir memlekette mumkun olurdu..

  15. #35

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyla alakalı bir yorum yapamıcam, yazdıklarınızdan sonra konuyla ilgili yorum yapmak istemedim açıkçası.
    ancak şunu merak ediyorum,
    bir başkasını aşağılar nitelikte tartışmaya dahil olmak ne kadar doğru bir hareket acaba?
    yazılanlar hoşunuza gitmese bile saygı duymanız gerekir diye düşünüyorum.
    Adam Ducati 400 vs Honda CB500F ile alay ediyor, fakat sorsan CBr125'e biniyor...Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu....
    The Power of The Dreams.

  16. #36

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Konuyla baglantili oldugu icin bir ekleme yapayim..

    Ducati birkac yildir ciddi zarar ediyor sirket olarak..

    Bu nedenle dusuk cc ye gecis yaptilar..Bu hamle markayi kurtarirmi ? Sanmiyorum..Dunyada motosiklet giderek daha erusilebilir fiyatlarda satiliyor..Ancak Turkiyede durum tam tersi...

  17. #37
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Scrambler hesapli ve ekonomik değil, "cool" ve "hip" olarak pazarlanan biri ürün. Velhasıl fiyat-performans ürünü olmayacağını ön görmediyseniz, Ducati'yi tanımıyorsunuz demektir.

    İtalyan el işçiliği falan tamamen hikaye. Zaten bu fiyata ciddi el işçiliği gerektiren motorsiklet olmaz. Bu arada Honda CB1000R da İtalya'da dizayn edilip üretilmiş bir motorsiklet. Orijinal Japon üretimlerine nazaran farkedilebilir bir avantajını görmüş değilim. Bilakis aldığımdan beri garip bir ses geliyordu motordan. Bir de zincir esnemesini manuel'de yazdığı gibi ölçmek mümkün değil.

  18. #38
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Adam Ducati 400 vs Honda CB500F ile alay ediyor, fakat sorsan CBr125'e biniyor...Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu....
    Hocam konuyu komple yanlış anlamışsın.

    Hondanın fiyatları belli bi mantık içinde ve cb500F e istenen para baz alınırsa scramler 400 e istenen para orantı olarak doğru dedim. 400 cc ducati gereksiz pahalı anlayışına karşı. Motor pahalı değil tl değersiz

    CB500F avrupada 6200 euro buna bizim devlet ötv bindiriyor 25.000 karşılığı euro işte ne yapar yaklaşık 7500 küsür euro.

    Ducatide avrupada yüzde 20 pahalı olsa 30-32 bin rakam cıkıyor doğal olarak. Ama arkadaşın biri çıktı isterse 40 ister 1000rr alın cahilller minvalinde yazdı. kavga ordan koptu.

    millet ne kadar alıngan olmuş.

    Ayrıca şimdi sende kendinle çelişimiş oluyorsun cb500f/R pahalı denmemesi gerek diyerek. CBR500R 23 bindi almadın ikna olmadın 21.500 oldu yine ikna olmadın 19.800 oldu sonra 19.000 oldu sende 18 bine 2014 elde kalan sıfırlardan almadınmı?

  19. #39

    Üyelik
    08 Şubat 2016
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine bir distribütörün uygun fiyattan 1000 tane satmaktansa yüksek fiyattan 10 tane satmasını tercih etmesi durumuyla karşı karşıyayız. Dünyada başka hiçbir memlekette olayan bu ticaret mantığına ben "Türk ticaret mantığı" diyorum. Bir ekonomi hocası falan şu foruma bir üye olsa da bana bunu açıklasa çünkü gerçekten kafam almıyor.
    aslında çok basit. 10 satışta edeceğin kar 100 satıştakiyle aynıysa mantıklı. servis ve yedek parçada da aynı mantığı yapacaksın çünkü. aynı parayı kazan, daha az ürün satışı demek daha az sorun ve sorunlu müşteri demek. daha az yedek parça stoğu demek. alım gücü yüksek seçkin müşteri demek. falan filan işte
    birde sadece türkiyede bu fiyat değil bu motor. ABD fiyatı 8000 dolar. yukarda 470cc naked denilen cb500f 6000 dolar. üçte bir pahalı hondadan. 25000 honda üçte bir fazlası 33000 civarı. orayla kıyaslayınca fiyat tam denk çıkıyor.
    GP500-1st bunu beğendi.

  20. #40
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Marka parasını hak ediyor diyenler var arkadaşları ciddi ciddi böyle mi düşünüyorsunuz


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)