Bence ortada bi motosiklet sürücüsü yok
250 cc de artçılı konfor arıyorsanız tek seçenek İnazuma dır..
güzelde bir ön cam eklerseniz 90-100 km hızlarda büyük abilerinden hiçbir farkı kalmaz..
siz ön çamurluğunu beğenmemiş olabilirsiniz zevk meselesi ama aerodinamik etkilerini bilseniz iyiki böyle imiş derdiniz
Buraya dal Oku üşenmeden aklın keserse alırsın olmadı başka modelere yönelirsin konu başlığı veriyorum kulanıcıları 1 kaç sorununa garanti servis çözüm getirmiş ve bilgileri paylaşılmış ben okudum herkes memnun istanbulda yaşıyorsan anadolu tarafında adam gibi yetkili servisi ustasıda var başka şehirdeysen sana düşen güzel bi servis usta buldunmu
Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Ayri motora biniyoruz diye ayri takildigimizi nereden cikariyorsunuz acaba? İki motosiklet birlikte yola cikabiliyorlar bilmiyorum biliyor musunuz?
Neyse amacım polemik degil neye bindiginiz sizi ilgilendirir. Ben sadece "evlenince böyle oluyor" bakış açisina itafen yazdım.
Birde burada motosiklet türünden çok o titriyor, bunun sele dar, bu ruzgar geçiriyor minvali de şeyler olunca araba daha mantıklı göründu.
Ayriyetten 600RR ile artcı olarakta eşimle birkaç şehir gezmişliğimiz var )) İsteyince sevince yapılıyor demek ki. Bir bana dar gelmiyor su seleler demekki saygi duyarım.
Ss motora eşimi bindirmem net. Binene de karışmam. Ss dediğin tek kişilik olur. Erkek bile almam. Ss motor mono kapaklı oh mis.
Ayrıca herşeye burun kıvırmazsanız binebileceğiniz onlarca motor var.
konfor istiyorsan burgman dan vazgecme.
RX3 Evo ya odaklanabilirsin, Çin - Barcelona yolculuk yazisini oku.. bunun haricinde 600-700 cc ye cikmak zorundasin, olay arka sele rahatligi ile sinirli degil..cift silindir olmali... KTM390 dedigine gore 16-18 bin tl.civarina cikabiliyorsun, az biraz daha kasip temiz Transalp 700, NC700X gibi, belki Cb500, Hornet, Deauvilla gibi motorlara hem guvenlik hem konfor olarak yonelmelisin.. artci dedinmi isler degisiyor cunku..
Mondial evo bende esime alacagim, ara sira da ben kullanacagim icin esim artci olacak ozellikle kendisine biraktim secimi ve o kadar motosiklet icinden gözü bunda kaldi gittik inceledik denedik vs. Bence sikintisi yok ama uzun yolda denemedigimz icin artciyla nasil olur bilemem. Benim esim 9 seneyi askin bir suredir motosiklet kullaniyor ben daha toyum ona gore bir erkek olarak itiraf edeyim, secimlerine guvenirim.
Problem sende. Sen ne istediğinden bihabersin.
Önce görsellikden vazgeçeceksin. İnazuma tam eşinle binebileceğin ve de gayet şık bir motosiklet.
Xmax de aynı şekilde gayet iyi bir motosiklet.
Sen her ikisini de ipe sapa gelmez bahanalerle elemişsin. Önünde 100 seçenek olsa Sende 100 bahane hazır Maşallah.
Hem bikere işin içinde eş mevzusu var. Sana ne oluyo da fikir şeediyorsun.
o kadar para bağlamaya değmez gereksiz yere fazla saydığınız zaman içinize de sinmez sürekli eksi yönlerini ararsınız. o yüzden en doğrusu ybr alıp artçı sırt desteği olan bir topcase takmanız
Aynı problemi uzun süre yaşayıp Sym WOLF 250 aldım. Çok memnunum fakat yıllarca Maxi Scooter kullanmış biri olarak Eşimle binerken Maxi Scooter ın rahatlığını hiç bir motorda bulamadım. Maxi Scooter istemezsen sıralamayı aşşağıda yaptım. Wolf'e arka çanta, gidon yükseltme ve tur camı takıp uzun yol yapan baya bir arkadaş var ve çok memnun olduklarını söylüyorlar. Hem çok uzun ömürlü, hemde az yakan bir motor Wolf. Ama dediğim gibi ilk tercihin 250 cc herhangi bir hoşuna giden maxi scooter olmalı
1- 250 cc Maxİ Scooter
2- Hyosung GV 250
3- Daelim Daystar 250
4- Sym WOLF 250
Dostum evlenince araba alman lazım motor olmuyormuş evlilerden öğrendimiz kadar çocuk olunca zaten hiç bindiremezsin hanımı
bitane 200cc chooper al Kuba super life mesela güzel gider
Joyride veya sym gts evo yayli yatak gibidir artci da surucude sele cok yumusak gts evo ile gezmesigim yer kalmadi seleyi elinizle yoklayin cok yumusak eger sehir disi vs geziler yapacaksaniz otomatik scooterdan vazgecmeyin xmax sele de serttir amortisorde 250cc altinda almayin....
Ben 250 cc enduro tarzında (cross ağırlıklı değil yol ağırlıklı) en iyi seçeneğin yeni 2016 model RX3 evo olduğuna inanıyorum. 2015 modeline göre biraz daha iyileştirilmiş, beygiri, torku sınıfında makul ölçüde olan bir motor. Ayrıca neredeyse hiç ilave aksesuvara gerek kalmadan (orta sehpa ayaklık, gidon yükseltme ve elcik koruma) yani birçok şey üzerinde standart olarak var. Selamlar.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Çamurluk tasarımı dert edilecek bir şey değil aslında. 250'lik ile artçı konforu için İnazuma.
sym joymax kullanıcısıyım eşimi her sabah işe bırakıyorum bende motorumu satıp yeni bir motor alma düşünçesindeyim şu aralar baktığın tüm motorlarla ilgili kafa yoruyorum aynı düşünceler içersindeyiz.
benimde aklımda iki motor kaldı inazuma ve rx3 evo tarz olarak farklılar ama en rahat edilecek motorlar bunlardır heralde inazumanın cantasız olması tipi, rx3 evonun herşeyiyle beraber gelmesi beni cezbediyor ama rx3 evo hakkında aynı kaygıları taşıyorum.
Üstad aynı dert ben dede var. Boy kısa olduğu için büyük hacimli motosikletler dur kalklarda sıkıntı oluyor. Transalp almıştım, 1.sınıf makine, ama şehir içinde kullanmak zor geldi. Şimdi CBF150 var, tekrar motoru büyüteceğim ama 250cc civarı inazuma dışında seçenek yok. Şu an kararsızım, inazuma ve CB500f bakıyorum. Eşim ikisinde beğenmedi ama seçenek yok işte. Honda ya CB500X getirmediği için az söylenmedim fuarda.250 lik Crosrunner söylentisi var ortalarda, umarım doğrudur. Honda üretir ve Türkiye'ye getirirse fiyatına bakmaz alırım herhalde.BMW nin 300cc motoru çıkacak ama onunda artçı selesi konforlu görünmüyor. 250 lik iyi bir seçenek çıkana kadar inazuma alırım herhalde.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)