0-100 cbr r25i alır diyorum ben.
bumoto calibre hepinizi tokatlar 0-100 3 sn top speed de gösterge en son 199 yazıyordu ama gps le ölçtük 230 falan gidiyordu bayır yukarı
ya neyin kafasını yaşıyorsunuz pistemi çıkıcaksınız altı üstü trafikte ışıklarda kalkıcaksınız çok olsa amaçsız egolarınız yüzünden saçma bir şekilde motorun ciğerini sökercesine 600 lük gibi sür pampa diyip canına okuyucaksınız 250 cc den ne bekliyorsunuz o kadar amaçsız bir tartışmaya dönmüş ki olay valla helal olsun o ns 200 diyen arkadaşlar bende bumoto calibre var hiç de öyle cbr ı geçtiğini görmedim ns in bumotonun bitik balatalı halinde bile geçebiliyorken ki bloğu nx250 ile aynıdır cbr ı abartığınız gibi farkla geciceğini sanam o 3 bujide sadece yakıt ekonomisi amaçlı olan bir teknoloji 2 silindir abilere hiç girmiyorum bile yüksek devirlerde her halükarda cbr dan da bajadan da önde olucakları kesin ama yinede piste girmiceksiniz gördüğünüz her 250 cc yi gecince size ödül de vermiyicekler bence teknik servis bakım maaliyeti yedek parçalar açısından konuya yaklaşmanız daha mantıklı eüer ilk motorunuzsa ki başlığı açan arkadaş öyle yazmış
Kardeş sen hiç ikisinide sürüp test ettin mi? Cbr eşek değil yzf de ucak değil. İkisini de kullandım Cbr alt devirlerde çok iyi yF üst devirlerde. Artçı ile kullanacaksan Cbr tek kullanacaksan yzf. Az yakacaksan 5 litreye kadar Cbr, cok yakacaksan 7 litreye kadar yzf. Olay bu. Ha yine sonuca varamadiysan ilk önce sıfır Cbr yada yzf al. Sonra 1000 km sonra sat diğerinin sifirini al kararı kendin ver
Matrix506xx getir gel şehir içi denemesi bedava ;)
Sakacilar:D
Ne r25mis
Fazla buyutmeyin su motoru
R25, cbr'den bence iyi ama abartmayada gerek yok.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
Güçsüz matrix kardeş, sütçü beygiri daha güçlü alt devirde
Bu arada pulsar saniyesi süresi biraz abartı geldi. Hyosung vs pulsar kalkışında ki pulsardaki sürücü en az 30 kilo daha hafifti, pulsar hiç öne geçemedi. 2. vites bitiminde geride kalmaya başladı. Öyle ek bir kızıştırma yazısı olsun
Ha bu arada hyosungta göstergede 250 km leri gördüm. Görmediysem iki gözüm önüme aksın. Daha sonraları 500 küsür gibi hızlar yazdı ama onda bir hata olmalı
bastımı gaza r25 uçar gider bakar kalırsın. r25 uçarken ceptende para düşer. yakıyor baba motor kaliteside güzel. cbr250 de cebini düşünür tam basarken abi dur paralar düşüyor der biraz durulur cbr de kaliteli. öğrenci olduğum için yakış gözüyle bakıyorum hep :D maddi sıkıntı yok ise r25 alınır yok benim için ekonomik olsun yarışa mı katılcaz diyosan cbr250. 0-100 veya top speed ne gerek var öyle şeylere yollar el vermiyo ilk önce frene bas biraz sanki buz pistinde gidiyormuş gibi kayıp gidiyoruz. zaten belli bir hızdan sonra arabalarda hıza izin vermiyor anca geceleri çıkarsak basılabilir :D
Valla daha selesine gıçım deymedi; ama r25'ten nefret eder hale geldim.
Alt devirleri güçsüz olsa r25 başlangıç motoru olurdu
Çoğu kişi r24 i başlangıç motoru olarak önermiyor
600rr ancak görür 250 yi
Kafanız bi dünya
Yok efendim r25 5 sn ye 100 yaptım 7 sn ye cbr 250 100 yapmış
Yok öyle bir dünya
Bu kafadan çok sallayanları görünce iyi gülüyorum eğleniyorum forumda
Cbr olur ama r25 olmaz neden çünkü turbo var
600 tokatliyor. R25i önermeyip cbr onerenleri hayatta kale almam.
İkisi de ayni dense yeri. 140dan sonra r25 daha kararlı. Abartının alemi yok.
Bir şeyden anlamayıp bir de laf ediyorsun. Okay alt devirinde değil zaten, sen gaza gelip de üst devirlerdeki hızlanma ile kendini öldürme diye söyleniyor.
Hayatında motosiklete binmeyen adamlar herkesi kendisi gibi sanıyor. 250 cc de kullandım, 125 te, 500 de 600 de 750 de. 100 cc sukutırdan r25 binip anam beer bu uçuyo abeeeğ diyenlere inanmayı tercih ediyorsanız yapacak bir şey yok
Zorla boş sokak muhabbetine döndürmeyin şumu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)