Motosikletin altını vurdum çalışmıyor.Bilgisi olanlar bir baksın lütfen.(Fotoğraflı)
Reklamlar
-
Az önce bozuk bir yolda motosikletin altını vurdum ondan sonra stop etti.Vurdum dediğim de çok yavaş bir şekilde vurdum.Neyse biraz inceledim falan akan bir yağ vs hiç bişey yok.Sadece bir kablo var o kopmuş.Kablonun da fotoğrafını çektim mesajın sonuna ekleyeceğim.Motor boş vitesteyken çalışıyor, vitese attığım an stop ediyor.Vitesteyken hiç marş bile almıyor.Muhtemelen stop müşürüyle alakalı bir durum var, kablo da onun kablosu gibi gözüküyor ama emin olamadım.Olay evime 5 km mesafede gerçekleşti iyi ki, motoru orda güvenlikli bir siteye bıraktım ama içim içimi yiyor yine de bir an önce gidip almak istiyorum.Bu problemi nasıl çözebilirim yardımlarınızı bekliyorum.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Reklamlar
-
o bir atık borusu motorun stop etmesi başka birşey kaynaklı olabilir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
kullanım kılavuzundan bakıyorum şimdi o parça neymiş diye sende bakabilirsin...
http://www.fuelarc.com/bikes/yamaha-corporation/mt-25-2015/user-manual/
-
Kardes altini vurdum demissin, ustunu cekmissin. Tam altini cek.
Duman yag falan cikti mi. Direk mi stop etti az daha sonra mi stop etti.
Edit, ayaklik musurunu vurmussun. Vitese atinca stop etmesi o yuzden. Ayaklik musuru kirilmistir muhtemelen.
Edit 2: musuu iptal edebilirsen. Et de. Motosiklet yeni, bence yapma ya ustayi tut getir. Yada motosikelti gotur.
-
Tahliye borusu o fotoğrafını çektiğin haberin olsun.
-
sey_47 adlı üyeden alıntı
Kardes altini vurdum demissin, ustunu cekmissin. Tam altini cek.
Duman yag falan cikti mi. Direk mi stop etti az daha sonra mi stop etti.
Duman yağ vs. hiç birşey yok, dediğim gibi çok yumuşak bir vuruş oldu ve direk stop etti.Ondan sonra baktım altında çizik bile yok motorun, bu kablo dikkatimi çekti sadece.Yarın usta çağıracam olmadı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Müşürle ilgili nasıl bir problem olmuş olabilir hafif bir vuruşla ? Ben problemin müşürden kaynaklandığını düşünüyorum ama nasıl çözeceğimi bilemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
mete_han adlı üyeden alıntı
o bir atık borusu motorun stop etmesi başka birşey kaynaklı olabilir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
kullanım kılavuzundan bakıyorum şimdi o parça neymiş diye sende bakabilirsin...
http://www.fuelarc.com/bikes/yamaha-corporation/mt-25-2015/user-manual/
Aynen tahliye borusuymuş bunlar kullanım kitapçığından da baktım şimdi.Ben öyle 2 parça görünce direk bu koptu heralde diye çektim.Gidip bir daha inceleyeyim ben en iyisi.
-
-
arkadaşım benimde hyosung motosikletimde başıma gelmişti kaldırıma çıkarken alt kısmını vurmuştum çalışmamıştı ve sorunu bulmuştum sorun yan ayaklık müşürü takılı kalmış o yüzden çalışmıyordu wd40 ile yağladıktan sonra sorun çözülüyor
-
Onu su sekilde cozeesin, kablolari keser birlestirirsin veya ayirirsin. Kisa devre falan yaptirirsin. Hayat kurtarmak icin yapilabilir ancak, motosiklet yeni ve kesip bicmek yerine ustayla halletmek daha iyi. Hem motosiklet te guvenli bir yerdeyse iste.
Musurle ilgili nasil problem olmus olabilir, tas oraya denk gelmistir, kirilmistir bisey olmustur. Gormedim hic bilemeyecegim. Ama %99 musur derim ben.
Iptal ettirme bence. Yesyeni motosikletin ozelligini iptal etmek mantiksiz bence. Ne kadar ozellik denebilir ama olsun, bne iptal etmezdim.
-
mete_han adlı üyeden alıntı
yan ayaklık müşürü benim için arabalarda ve pcde olan MOTOR START STOP özelliği gibi...çok salakca bir teknoloji...ulan motorun a.ına koyar bu start stop...ama teknoloji diye kaktırıyorlar...
şu mesajımda PC yazmışım Honda PCX modelinde diyecektim..
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
Arkadaslar gayet detayli aciklamis zaten.
Ben de aldigi darbe sonucu bu pimin takili kaldigini dusunuyorum. Fren musurunde olmustu bir kez surekli arka stop yaniyordu benim. Wd40 cozer mi bilmiyorum.
Bosta calisip vitese aldiginda stop ediyor deyince aklima benim de bu geldi.
-
Arkadaşlar mesaj yazan herkese çok teşekkür ederim.Sizle konuştuktan sonra gidip şu aşağıda resmini eklediğim parçanın vidalarını söktüm, müşür iptal olmuş oldu.Sorun çözüldü.Bir ara servise gidip eski haline döndürcem.
[IMG][/IMG]
Valla neşem yerine geldi, motoru orda bırakınca çok moralim bozulmuştu uyku uyuyamazdım gece
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Sokollu adlı üyeden alıntı
Arkadaslar gayet detayli aciklamis zaten.
http://i.hizliresim.com/z5pk69.jpg
Ben de aldigi darbe sonucu bu pimin takili kaldigini dusunuyorum. Fren musurunde olmustu bir kez surekli arka stop yaniyordu benim. Wd40 cozer mi bilmiyorum.
Bosta calisip vitese aldiginda stop ediyor deyince aklima benim de bu geldi.
Senin mesajını parçayı sökmeden önce görsem belki de onu bile sökmeme gerek kalmayacaktı, dediğin gibi pim takılı kaldı belki de.
-
neden oldu onuda bir anlatırmısın...bozuk yol derken yan ayağa değecek kadar bir çukur mu...o tarz çukurlar amortisöre zarar verir...belkide patlatır...artı ön süspansiyonlarada zarar keçeler vs...
-
mete_han adlı üyeden alıntı
neden oldu onuda bir anlatırmısın...bozuk yol derken yan ayağa değecek kadar bir çukur mu...o tarz çukurlar amortisöre zarar verir...belkide patlatır...artı ön süspansiyonlarada zarar keçeler vs...
Hocam vurduğum yerin de fotoğrafını çektim.Direk müşüre denk geldi ordaki taş galiba o yüzden oldu.
-
büyük ihtimal ayaklığı kapatmıyorsun ondan vitese atınca stop ediyor Tahliye borusu onlar sıkıntı yok motor yağının boşaldığı yer o kablo hep sarkık durur altta.
Sorun çözülmüş sanırım geçmiş olsun.
-
anladım kardeş bir nevi motorunu büyük riske atmışsın...neden...motorun tek silindir...alt kısmında yağın olduğu blok var...yağ karteri...yani oraya sert bir darbe bloğu bile delebilir...yani matematik ve fizik anlamında alt kısmın vuracağını bilmelisin...oradan geçmek zorundaysan motorundan ineceksin...bir taş koyacaksın başa...elle o taşın üzerinden geçirip sonra düşüreceksin aşağı binip devam edeceksin...
Vektörel Kuvvet..Uygulama Noktası...Doğrultusu...Şiddeti..Yönü...
motorda olmasaydın esneme olmazdı ve o darbe belkide olmazdı...yani elle geçirebilirdin...
-
mete_han adlı üyeden alıntı
anladım kardeş bir nevi motorunu büyük riske atmışsın...neden...motorun tek silindir...alt kısmında yağın olduğu blok var...yağ karteri...yani oraya sert bir darbe bloğu bile delebilir...yani matematik ve fizik anlamında alt kısmın vuracağını bilmelisin...oradan geçmek zorundaysan motorundan ineceksin...bir taş koyacaksın başa...elle o taşın üzerinden geçirip sonra düşüreceksin aşağı binip devam edeceksin...
Vektörel Kuvvet..Uygulama Noktası...Doğrultusu...Şiddeti..Yönü...
motorda olmasaydın esneme olmazdı ve o darbe belkide olmazdı...yani elle geçirebilirdin...
Valla haklısın ordan öyle geçmeyi denemem hiç mantıklı bir hareket değildi.Neyse tecrübe oldu.Bu arada tek silindir değil çift silindir
-
heee pardon tek silindir olan z250 sl di..kafam oraya gitti...bazen motor seni taşır...bazende sen motoru taşırsın...taşımalısın..ben neden 15.01.2007 den beri 3.sıfır cbf yüzellimdeyim sence...motoru bisiklet gibi kullandığım sağa sola parkederken arkasını çektiğim rahat indiğim bindiğim için...kaldırımlardan hoplayıp zıpladığım çukurlardan kaçtığım gözüm kesiyosa girdiğim içindir...kazasız sürüşler...
eğer senle kaynaşırsam MT 25 ile tur atma imkanım olur mu...
yani Vektörel Kuvvet = Sen
uygulama noktası = MT25
benim kalıba göremi diye şeyettim...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)