bajajın heronun tvsnin bir honda bir yamaha olabilmesi için köprünün altından daha çok su akması lazım.
isterse yılda 1 milyar motor satsın.
bajajın heronun tvsnin bir honda bir yamaha olabilmesi için köprünün altından daha çok su akması lazım.
isterse yılda 1 milyar motor satsın.
Motorun stop ettiği falan yok, yakıtta 3 litre normal kullanım, başarısız da kimse diyemez, bu satılan motorlar piyasa da olduğu sürece de marka gelişir, servislerde gelişir. Tüketicinin hayırına olan da rekabetin artmasıdır, yoksa diğer markaların fiyatlarını düşünemiyorum en 2000 üstte olurdu, kapitalizm bu adama acımaz sömürür.
Yerli motosiklet neden üretilmiyor. Montaj sanayi, yurt dışından getir sat. Ben bu sanaycilere çok kızıyorum. Alman,Japon,Abd,çinli,hintli,Avrupalı,onlar yapıyor biz'de bu haldeyiz
Birkaç ay içinde yeni bir motor almayı planlıyorum. Ve bu markayı ve yorumlarını yakın takipteyim.
Başarılarınızın devamını dilemekle birlikte, kronik demek ne kadar doğrudur bilmiyorum ama, sözkonusu sorunların çözümünü saygılarımla temenni ederim. Ben forumda başka bir markanın temsilcisinin bazen küstahlık derecesinde yapılan yorumlara cevap vermeye çalıştığını görmüyorum açıkçası, bu beni size ve markaya oldukça ısındırıyor ancak aea olayını merak ettiğimi itiraf etmeliyim.
Saygılarımla.
Ama bir gerçek var bajaj Discover 150 F için 1 lt benzinle 73 km re yapar muhabeti tam bir fiyasko 100 kmrede 3 3.5 yaktığını herkes söylüyor 3 lt altına düşemedi kimse
Ekrem bey başarınızın devamını diliyorum. Bajaj Boxer bir yılı aşkındır kullanıyorum. Çok memnunum böyle kaliteli bir motosikleti Türk kullanıcısına sunmanız Kuralkan adına büyük bir başarı.
Samsunda bulunan pek çok hazır gıda firması dağıtımlarını artık discover ile yapmaktalar. Pek çok büyük yiyecek restorant kapısında sıralı Discover görmek çok güzel. Kendim şehirler arası özel kuryelik yapmaktayım. Büyük araştırmalarım sonucunda boxer almış ve sıkıntısız kullanmışlığım var.
Ancak herkesin şikayet etti tek konu pahallı yedek parça sorunu. Yağ değişimi gibi malum bir yağ değişiminden 50 TL servis ücreti alınıyor. Ben haftada bazen 1000 km yol yapan biriyim. Yağımı kendim değişmek durumundayım malum fiyatlar çok yüksek.
Yedek parça konusunda biraz daha indirim olmayacak mı. Yaklaşık bir boxer 3.500 TL satılırken zincir ve dişli 300 TL satılması ve servis ücreti biraz kullanıcıyı korkutmakta.
Bu pazarlama taktiğinizide anlayabiliyorum. Ucuza satıp, yedek parçadan kazanmak istiyorsunuz. Bu en büyük pazarlama şeklidir. Genelde fotokopi makinesi satan firmalar ucuza makineyi satıp tonerden kazanmaları. Bayiniz bana örnek verirken Ybr cbf örnekler sundu parçanın pahallılığından dolayı. oysa onlar 6.500 TL sınırında motosikletler. Lütfen motosikletinizi boxer ya cbf ybr seviyesine fiyat çekin yada yedek parçayı ucuzlatın şu an sadece fiyata bakıp motosikleti alanlar hayal kırıklığına uğramaktalar
Kuralkan holding ülkemizin lokomotif kuruluşlarından geçenlerde TRT fabrikanızın belgeselini izledim. Gurur ve onur duydum. Umarım yerli üretimede bajaj KTM KAWASAKI üreterek kendi motorunu ürettiği duruma Kuralkan Kanuni ile gelir
türk yatırımcısı tokatçı mantığı ile çalışıyor çünkü. Bir fabrika kurmak, teknoloji ithal etmek, personel eğitmek, sistem kurmak bunlar şu anda 50 milyon dolar. Yani bajaj gibi bir marka oluşturmak istersen Türkiye'de 50 milyon dolar para yatıracksın.
Arge sürecin devam edecek, birçok değişikliğe gideceksin vs vs .
Türk yatırımcısı işe para bağlamayı sevmez. Nam-ı diğer para gömmekten nefret eder.
Para yatırmak yerine bajaj adı altında bir motoru ithal ederler, kar ekleyıp satarlar.
Ben Kuralkan holdingin Türkiye'de motosiklet pazarında uzun vadeli planları olduğuna inanmıyorum. Eğer icra kurulunun / yönetim kurulunun böyle bir fikri var ise de çalıştıkları yöneticiler kesinlikle vizyonsuz.
Sektörün içinde yetişmiş, genç, dinamik ve risk almayı seven yöneticiler ile çalışmalılar.
Kuralkan Bajaj olayını saman alevi gibi kullanmak istiyor. Bir anda parlayıp, parayı vurup sonra markayı gerekirse devrederiz anlayışı ile yaklaşıyor. Allah rızası için 1 tane servis yenilemediler, kanuni tabelalarını indirip bajaj yazdılar.
2013 yılının konularında benim bajaj daha Türkiye'ye gelmeden kuralkan holding hakkında yazdıklarımı açıp okuyabilirsin.
Hyosung , Kymco gibi dünya devi firmalar nasıl maymun oldularsa Bajaj'da aynı akıbeti paylaşabilir.
Ekrem Amca fiziksel olarak çok çalıştı. Belki kafasından geçenleri yönetime kabul ettiremiyor, sıcak paraya alışmış kuralkan yatırıma yanaşmıyor olabilir. Ancak diğer bir arkadaşın da dediği gibi yamaha ve honda gibi yüksek fiyatla bile şampiyon olan firmalar beyefendiliklerinden taviz verirlerse mondiali, bajajı rahat harcarlar
Son olarak Ekrem amca'nın 3 lafından ikisi vay iş hayatım vay subaylığım vay dinim. Ben merhaba diye girdiğim dükkandan aleykum selam dedıklerı zaman bile çıkıyorum ekrem amca burada inşallah ile maşallah ile motor satıyor
You start the game with a full pot of luck and an empty pot of experience. The objective is to fill the pot of experience before you empty the pot of luck.
The older I get, the faster I was.
kuralkanın tebrik edilecek tarafını anlamış değilim, motorları getirip burada satıyorlar, yaptıkları iş yok ortaya çıkan bir şey yok. senin benim de paramız olsa al - sat yaparız neticede.
dikkat ediyorum hep ayni adamlar uzun yazilar olmasini dilediklerini empoze etmeler bos isler antipatik geliyorlar bana artik.
Çok da yerden yere vurulacak motorlar üretmiyor bajaj. En azından verdiğiniz paranın karşılığını fazlasıyla alıyorsunuz.
Yaklaşık 6 ay önce 3000 liraya sıfır boxer almıştım. Ehliyetim duruyordu, iphone 6s plus alacaktım. Sonra vazgeçip bunu aldım. Üzerine para bile arttı.
2000 km'ye yaklaştı. Şu ana kadar bir problem yok. 40 liralık benzinle minimum 400 km yol yapıyorum. Trafikten kurtuldum, motorun praktikliğine ucuz yoldan geçiş yaptım. Bunlar güzel şeyler benim için. Bazen canım sıkılıyor parçalarını söküp boyuyorum filan. En azından yolda kalırım, bir yeri kırılır derdi yok. Hakikaten sağlam bir alet.
Bu segmentte daha az yakan, daha sağlam ve kendini kanıtlamış bir motosiklet yok ülkemizde. Aynısı pulsar için de geçerli.
ZAMANINDA HONDA WAVE 110İ ALDIM.1LT ile 70 km gider dedi bayi,ben hiç bir zaman 100km de 2.2 lt nin altına düşemedim.pulsarla da 3.2lt yakıyorum.sn.ekrem ata,sana çok teşekkür ederim abi.beni başka markaların hemen hemen aynı ayar araçlarına 13-14 bin tl vermekten kurtarıp,neredeyse yarı fiyatına bu ürüne sahip olmama vesile olduğun için,saygılar sunuyorum.
Hala elma armut karışıyor birbirine yine aynı şey..
AEA ya jantların kırılmasıyla ilgili geçen muhabbette bu kadar hassas davranan Kuralkan a tek sorum var şimdi..
RS200 de denge sensörü sorunu varmı zırıldama ses falan... Şayet yoksa.. NS 200 de neden vardı.. ? Sadece soru bu ?
Rs200 satın alan arkadaşların iddiası Ns 200 deki hiçbir sorunun rs200 de olmadığı forumda yazıyor...
Rs200 sorunsuz üretilebiliyor ve satılabiliyor ise bu kadar ns200 satın alan müşterilerin motorunu geri çağırıp RS200 deki teknik güncellemeleri yapmanız gerekmez mi? NEden bunu yapmıyorsunuz?
Hala hintlinin yaptığı ve büyük ihtimalle üretim bandında teknik sorunlar olan bir motoru uzay mekiği yaptınız.. Hata varsa düzeltin. Yoksada yok diyin.. ne hata vardır deniyor nede yok deniyor? Bunun neresinde samimiyet var ...
Yine söylüyorum eğer RS200 lerde bu sorunlar çıkmaz ise NS 200 müşterileri halen mağdur edilmeye devam ediliyor. Üstelik garanti kapsamında..
''YÜKSEK TEKNOLOJİ-UYGUN FİYAT-YAYGIN SATIŞ SONRASI HİZMET DESTEĞİ-YAKIT TASARRUFU-SAĞLAMLIK VE DAYANIKLILIK ''
Büyük harf kullanmak forumda bağırmak anlamına geliyor. Bundan sonra daha dikkatli olmanızı tavsiye ederim.
Ekrem bey işini iyi biliyor. Reklamın iyisi kötüsü olmaz nasılsa.
Ortaya bir kaç söz atıp gerisini Bajaj kullanıcılarına bırakıyor. Bajaj kullanıcıları Ekrem beyin burada söyleyemeyeceği kelimeler ve savunmanın alasını yapıyor nasılsa; Kuralkan motoru bedava vermiş gibi.
Bence güzel taktik.
Bu savunup savunmama olayınıda hiç anlamış değilim. Sen almış kullanmış sorun yaşamamış olabilirsin ama yaşayan birsürü adam var..
Konu net matematik sayısal birşey.. Çok basit..
1) Pulsar iyi motormu
Cevap : Evet tasarımı hoş, 200 cc gücü yerinde
2) Pulsar alanlar şimdiye kadar sorun yaşadımı
Cevap : Evet yaşadılar . Özellikle bazı sorunlar yazılım güncelleme vs. ilede hala net olarak çözülmüş değil..
2) Kabahat Pulsarın mı?
Cevap : Kabahat bunu yanlış monte edenin, testini yapmayanın yada satış sonrasında müşterisini mağdur edenin..
Bu kadar basit bir olayı hala netleştiremiyorsak. Bu sektör bir arpa boyu yol alamaz..
Yıllardır her defasında yok şu marka geldi japonlar bitti yok bu sefer yapmış adamlar falan bunları geçiniz..
Japonu bitirecek hintli henuz daha rüştünü ispat etmiş değil. Japon pahalı evet pahalı olmasına rağmen satıyor neden? Japon alanlar çok zengin oldukları için mi?
Birçok markanın geçmişte maceralarına hepimiz şahit olduk. Motorlu taşıt surprizleri sevmez.. Bu güven duygusunun oluşması için kararlı güçlü ve müşterisinin sorununu maksimum bir hafta içerisinde çözecek nitelikte distributorlere ihtiyaç var...
Bu kadar basit.. Duygusal yorumlarla aman iyi olacak , herşey çok güzel olacaklarla bir yere varamayız. Özellikle motosiklet için bu böyle ..
4 gözle 400cc modelleri bekliyoruz, özellikle 400 CS gelirse ve fiyatı en yüksek 250cc'in fiyatını geçmezse yok satar.
benim anlamadığım bir durum var. bir tanıdığım 0 pulsar aldı. 400 kilometre kullandı ve bu süreç içinde 3 kere stop etme sorununu yaşamış. şimdi de satıyor, belki de satmıştır. anlamadığım nokta şu; bu motosikletlerde böyle bir problem var mı? var. e neden satıştan önce yazılım güncellemesi yapılmıyor? illa bir tehlike mi yaşanması lazım?
Herkes kendince sorular sormuş ama hiçbiri cevaplanmıyor veya dolaylı yoldan cevaplayıp net bir çözüm yolu sunmadan süslü laflarla konuyu geçiştiriyor yetkili beyfendi.
Motorundan memnun olanlarda fanatiklik yapmasın lütfen ben sorun yaşamadım diyin tmm yeter. Ama firmanın sahibi gibi savunmaya çalışmayın arkadaşlar siz yaşamamış olabilirsiniz ama bu motorun belliki üretimden kaynaklı bazı sorunları var ve firma masraftan kaçındığı için ne motorları geri çağırıyor nede kesin bir çözüm yolu sunuyor.
Uzun zamandır Ekrem Bey'in yazılarını ve pulsar 200 konularını takip ediyorum, almayı düşünüyordum hala vazgeçmiş değilim ama bu sıkıntılar bu şekilde ortada kalırsa vazgeçicem gibi görünüyor.
Bu şikayetleri görmezden gelmeye devam ederlerse saman alevi gibi parlayıp sonrasında piyasadan silinme ihtimalleri yüksek. Belkide istedikleri budur bilemeyiz. Olan yine kullanıcıya olur her zamanki gibi..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)