Hintli markalarin kalite algisi ve parca&montaj isciliklerindeki titizligi bu urunlerin iyi yada kotu oldugunu belirleyecek..
Mesele yanlis yorumlaniyor.
Pulsar iyi motosiklet fiyat performans goruntu guzel ancak Pulsarin ureticisi hintli kotu uretmis bunu Kuralkanda dogru hizmet veremiyor..
Nedenmi Pulsar 200 ns forumunun hemen her sayfasinda henuz 1000 km.ye gelmemis motorlarda yasanan sorunlar var..Servislwrin cogu cozememis yada bunlar normal denmis.Birsyru pulsarci bu sorunlarla kullanmaya devam ediyor motorunu..
Stop etme ve gosterge ile ilgili bence kronikligi kesinlesmis birsuru vakaa var ama hala Bajaj cozum retmis degil..
Sorun akudense takarsiniz bi tane Yuasa aku cozersiniz insanlari ugrastirmazsiniz..Ama takmazsiniz maliyet cunku bu..
Bu sorunlar giderilmedigi gibi hala giderilip giderilemeyecegi belli degil..
Rs200 de bu sorunlar yok deniyor ..Bunda neden yok ns de neden var..Eger yoksa Ns deki hatali uretilen parcalar Turkiye pazarina bilerek mi verildi..? Rs200 de bu sorunlar cikmazsa Ns sahiplerinin gunahi neydi..
Daha once defalarca soylemeye caliatim vaktinde hyosungda cok satmisti ama onun forumuda sorunlarla doluydu ve 2.eldeki deger kaybi markayi bitirdi..
2.elde hintli markalarin benzer sekilde deger kaybi ilerleyen donemlerde bu markalarin satislarini ciddi azaltacak bakin yone soyluyorum..
Acikcasi hintliler henuz kendini ispatlamis degil tyhaf sorunlar devam ediyor kesin olarak cozulmus degil..
Adamlar Abs yapiyor on tekerlekte var arkada yok??? İyide ABS dedigin zaten frenaji daha iyi hale getirmek icin yaotigin sey neden malzemeden caliyosun koy arkayada 500 lira daha pahali ol..
Evet Bajaj satiyor..Ama o kadarda iyi bir marka imaji yok satan motor 200 ns onunda alternatifi yok..
Discover 125 150 ne cbf e bene ybre rakip olamadi..
Rs200 de be cbra nede r25 e rakip olamaz bu fiyatiyla.Marka egilimi 10 bin tl + da durumu degistirir.
Bence suanda satis adetleriyle sadece gundemde olmayiniz..Uzun zamandir cozulemeyen sorunlari net olarak cozun ki musteri gercekten guven duysun..
Soru su?
Suanda sifir aldigin bir Ns200 de devir saati ve stop etme sorunu ile karsilasma oranimuz nedir..?
Bence %20 nin hic altinda degildir? Buna kronik sorun degil demek matematik bilmemektir..
Bu sorunu cozemeyen marka nasil jaoponlarla rejabet edecek??
Harikayiz demek baba sacma sapan geliyor hintli hicbir marka yada cinli henyz Japonlarin %50 verimliligine ulasmis degil..
Bu kendi kendini bosa motive girmektir ama sonu hic iyi degildir .
Bana hic samimi gelmiyor .Bu kadar cozumsuz musteriniz varken..