-Para karşılığında yapmak istemediğimiz işlerde çalıştığımız bu dünyada
Hepimiz fahişeyiz ... !
Ben neye dikkat ederdim onu söyleyeyim..
- Öncelikle motoru kimsen satın alıyorum ona dikkat ederdim
1) Apaçi mi ( motorun canı çıkmıştır uzaklaş )
2) Motosiklet nasıl bişey diye merak edip alan ( motor mekanik acemiliği olduğu için yormuştur motoru )
3) Birkaç yıllık deneyimli ve motosikleti seven gerçek motorcumu ( Bu adamdan al motoru
Bunun dışında km.sinin yaşına göre makul ( oynanmamış ) ve önemli bir kazasının olmaması lazım ( bunu ancak bir uzman/usta anlayabilir )
ŞAhsen öncelik tercihin modifiyesiz orjinal makinedir. Ancak kaliteil bir egsoz monte edilmiş bir motorda güzeldir..
ÖZeti motorun sahibi motorun kalibresini belli eder...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...06066832/detay
düşünürsen benim ki de satılık.
diğer arkadaşlar fiyat konusunda görüşleriniz nedir acaba?
Burada kesinlikle alma seçenekler arasından çıkar diyebileceğim yegane motor r6. 600 rr ve r6 nın arasında dağlar kadar fark var. Oturuşu ciddiyim en rahatsız motor ki tam anlamıyla ss aşığıyım. Güç 250 den geçeceksen ki roadwin yani RC serisi bişey kullanmış olsan yine kurtarırdı ama o motorlar alakası yok. Tip en yatık, oturma pozisyonu olarak en rahatsız, tip olarak yine en güzel, iyi baktığında iyi eğer bakmazsan seni en kolay üzecek makinadır. Biliyorum sorduğun sorunun dışında bir cevap oldu ama sadece bir tavsiyem
Motor için iltifat edenlere teşekkürler işyerindeyken yazıp geçmişim onun dısında bende söyliyim arkadaş doğru söylemiş özellikle r6 asla ama asla pist ve öyle 1 saatlik basma dışında kullanılmaz tam bir spor oturusu var. Bu şıklardan naked şehir içi ideal olur. Fazer daha rahat seyahat edersın güçlü rahat ergonomiktir ama biraz fazla yakar. Ben hepsını denedım nerdeyse bazılarını almaya nıyetlendım 600f aldım. Basmaya gelir, gezmeye gelir, işe gitmeye gelir olay tam olarak bu ne istediğine karar verip o modelde temiz bulmakta
Kardeş her yıl 700 tl zorunlu trafik sigortası vermek istiyorsan al 600 lük , vergisi benzini de ayrı haberin olsun
fz6 fazer ın selesi 4-5in saatin üzeri yolculuklarda totoyu acıtıyor. airhawk ile bu sıkıntıyı giderebilirsin ama...
ben 120km üzeri her süratte biraz daha konfor hissini kayvediyorum. puig in camları biraz daha uzun oluyor, belki bir nebze daha rahat ettirebilir...
bazıları dort silindirli bazilari cift silindirli. burda cc den cok silindir sayısına bakmani tavsiye ederim. er6n yağ eksiltme sorunu var diyorlar. gsr600 canavar gibi motosiklet müthis bir torka sahip ve dört silndir. normal düsük devirde kulanımda 5lt yakıor 100 km de...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)