Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

Yamahaya bayilerini şikayet etmek istiyorum ?

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    21 Mart 2016
    Şu adrese takip kodu ile resmi bir dilekçe ile yaz bakalım "İlgili Birime" notu ile belki yerini bulur


    YAMAHA MOTOR SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ.

    Genel Merkez Adres: Fatih Mah. Yakacık Cad. No:19 Samandıra - Sancaktepe - İstanbul

    Genel Merkez Telefon / Faks: 0 216 561 86 10 / 0 216 561 86 14
    Genel Merkez Info Adres: info@yamaha-motor.com.tr

    Genel Merkez Çalışma Saatleri: 08:30-17:30 (Pazartesi - Cuma)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:24 ----------

    hatta daha da ilerletiyorum..

    Yamaha Türkiye eğer yanıt vermezse Yamaha Avrupa Bölge Temsilciliği Hollanda'da onlara İngilizce bir dilekçe yazıp Yamaha Baydar hakkındaki şikayetlerine Yamaha Türkiye cevap vermiyor, bunlar anlaşmalı bir şekilde birbirlerini kolluyor ve müşteriye önem vermiyor dersin.

    Adresleri

    NAW GEGEVENS YAMAHA MOTOR NEDERLAND B.V.

    Yamaha Motor Europe Regional Headquarter
    Koolhovenlaan 101
    1119 NC Schiphol-Rijk, The Netherlands
    www.yamaha-motor.eu/eu

    Baktın o da olmadı ve sonuna kadar vardırmak istiyorsun.. o zaman da Yamaha Worldwide yani Genel Merkezlerinin olduğu Japonya'ya aynı şekilde yazıp bu sever de ne Baydar, ne Yamaha Türkiye hatta Yamaha Avrupa bile cevap vermiyor deyip biraz acıtasyon yapıp yok marka lekeme, yok müşteri memnuniyeti, yok tekel bir bayi olduğu için ilgisizlik vs. yardırmasyon yaparsın süslersin baya bi yazını sonra da gönder gitsin. Bu da adresi ;)

    YAMAHA Headquarter
    2500, Shingai
    Iwata, Shizuoka, 438-0025 Japan
    +81-538321103
    http://www.yamaha-motor.co.jp

    Twitter hesaplarından da deneyebilirsin hatta bence twitter'dan yaz ayrıca size dilekçe gönderdim takip edin diye Bu tarz sosyal medya'ya düşen şikayetlere genelde hemen yanıt veriyorlar.
    Yamaha Turkiye
    https://twitter.com/Yamaha_MotorTr?lang=tr
    Yamaha Europe
    https://twitter.com/yamahamotoreu

    bu da Yamaha racing team hesabı
    https://twitter.com/yamaharacingcom

    baktın hiç olmuyor Yamaha MotoGP'ye şikayet et Valentino Rossi abimiz yardım etsin
    https://twitter.com/YamahaMotoGP

    Destek olabilmesi adına şikayetvar.com'da Yamaha hakkında yazılan şikayetlerden derleme yap ve onları da yazdığın dilekçenin sonuna ek olarak koy. Benden bu kadar gerisi sende dostum

    evet üşenmedim gittim bütün Yamaha sitelerini, tarihçesini vs. inceleyip buldum umarım işine yarar
    haluk23 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    başlıkta yamaha bayilerini demişinde sadece tek bayiye gitmişin. ayrıca gerek yok adamları tekrar tekrar görmeye motoru alıp çıkıcaksın bakımlarını iyi bir usta bulup yağını suyunu yanına alarak dışarıda yaptırırsın. başında bekler istediğin muhabbetide yaparsın

  3. #43
    weirdo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Her gelenle ilgilenecek olsalar sinir hastası olurlar. Birde tek bayi olmaları yüzünden bu kadar rahat olabilirler.

  4. #44

    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    YAMAHA MT-125
    Bayiyi gectim servislere ne demeli kasap gibi daliyorlar motora ornegin benim motorun amortisor baglanti noktasini catlattilar vidayi cok sikmaktan, yamaha yetkilisi arkadaslar aramislar servisi kac newton ile guc uyguladin somuna diye... ne newtonu metresi kardesim bildigin bodoslama Allah ne guc verdiyse onunla sikiyor somunu...

  5. #45
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    YMTR_info <info@yamaha-motor.com.tr>

    Yamaha Türkiyenin mail adresi, benim attıgım 4 mailede geri donus yaptılar burdan bir şikayet maili atın hatta sosyal medyada şikayetinizi yayıcagınızı belırtın

  6. #46
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000 - f650gs - cbf600
    Özel servisken vay abim canım balım, otur bi çay ısmarliim olur. Adama bakarsın 2 gün sonra bayilik almış, herif sanki uzaya uydu gönderecek. O ne havalar öyle anlamam ki...

    Bir X-Max 250 mağdurunun yazısını okumuştum.Yamaha servisinden çektiği çile roman olmuş...

  7. #47

    Üyelik
    19 Haziran 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    honda pcx
    Yamaha Turkiye'ye sikayet edebilirsin ama bir sonuc cikacagini sanmiyorum. Cunku adamlar yillardir boyle. Ve sirf bu yuzden ben honda aldim , sonraki motorum yine honda olacak.

  8. #48
    1335m3rt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125
    Alıntı ankyra adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu adrese takip kodu ile resmi bir dilekçe ile yaz bakalım "İlgili Birime" notu ile belki yerini bulur


    YAMAHA MOTOR SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ.

    Genel Merkez Adres: Fatih Mah. Yakacık Cad. No:19 Samandıra - Sancaktepe - İstanbul

    Genel Merkez Telefon / Faks: 0 216 561 86 10 / 0 216 561 86 14
    Genel Merkez Info Adres: info@yamaha-motor.com.tr

    Genel Merkez Çalışma Saatleri: 08:30-17:30 (Pazartesi - Cuma)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:24 ----------

    hatta daha da ilerletiyorum..

    Yamaha Türkiye eğer yanıt vermezse Yamaha Avrupa Bölge Temsilciliği Hollanda'da onlara İngilizce bir dilekçe yazıp Yamaha Baydar hakkındaki şikayetlerine Yamaha Türkiye cevap vermiyor, bunlar anlaşmalı bir şekilde birbirlerini kolluyor ve müşteriye önem vermiyor dersin.

    Adresleri

    NAW GEGEVENS YAMAHA MOTOR NEDERLAND B.V.

    Yamaha Motor Europe Regional Headquarter
    Koolhovenlaan 101
    1119 NC Schiphol-Rijk, The Netherlands
    www.yamaha-motor.eu/eu

    Baktın o da olmadı ve sonuna kadar vardırmak istiyorsun.. o zaman da Yamaha Worldwide yani Genel Merkezlerinin olduğu Japonya'ya aynı şekilde yazıp bu sever de ne Baydar, ne Yamaha Türkiye hatta Yamaha Avrupa bile cevap vermiyor deyip biraz acıtasyon yapıp yok marka lekeme, yok müşteri memnuniyeti, yok tekel bir bayi olduğu için ilgisizlik vs. yardırmasyon yaparsın süslersin baya bi yazını sonra da gönder gitsin. Bu da adresi ;)

    YAMAHA Headquarter
    2500, Shingai
    Iwata, Shizuoka, 438-0025 Japan
    +81-538321103
    http://www.yamaha-motor.co.jp

    Twitter hesaplarından da deneyebilirsin hatta bence twitter'dan yaz ayrıca size dilekçe gönderdim takip edin diye Bu tarz sosyal medya'ya düşen şikayetlere genelde hemen yanıt veriyorlar.
    Yamaha Turkiye
    https://twitter.com/Yamaha_MotorTr?lang=tr
    Yamaha Europe
    https://twitter.com/yamahamotoreu

    bu da Yamaha racing team hesabı
    https://twitter.com/yamaharacingcom

    baktın hiç olmuyor Yamaha MotoGP'ye şikayet et Valentino Rossi abimiz yardım etsin
    https://twitter.com/YamahaMotoGP

    Destek olabilmesi adına şikayetvar.com'da Yamaha hakkında yazılan şikayetlerden derleme yap ve onları da yazdığın dilekçenin sonuna ek olarak koy. Benden bu kadar gerisi sende dostum

    evet üşenmedim gittim bütün Yamaha sitelerini, tarihçesini vs. inceleyip buldum umarım işine yarar
    Kardeşim emegin için teşşekkür ederim.Yamaha Türkiyeye yazdım ama diyerlerine yazacak seviyede ingilizce bilmiyorum.
    Muhtaç oldugun kudret,damarlarındaki asil kanda mevcuttur !

  9. #49

    Üyelik
    28 Aralık 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    4. motor Honda
    Y2. Yamahamı kullanıyorum,

    Bizim Tekirdağ bayiisi de çok iyi biri olmasına rağmen satışçının desteği bence kişinin kendisi o model ile ilgili araştırma yaptıysa çok da gerekli değil.

    Çünkü satınalmaya karar verdiğin motorun zaten bütün teknik verilerini yalamış yutmuş, kronik sorunlarını öğrenmiş ne alacağını bilen biri olmuş oluyorsun. Hatta bayideki satışcı bile o motora sahip değilse bizim kadar bilgi sahibi olmayacaktır. Bu tıpkı otomobil meselesinde de böyledir.
    Bir otomobil almak için bayiye gidiş satış temsilcisine bu araba nasıldır az yakıyor mu güzel mi diye sorulursa tabiki hepsine iyidir çok süper araba diye karşılık verir.

    Ben ilk önce bayiyi ararım bu motor var mıdır, varsa hangi saatlerde açıksınız diye sorar gider işlemi yaparken motora son kez bakar, kahvemi içer gelirim.

    Kendiniz bir araştırma yaparak bayiye giderseniz zaten bir beklenti içerisinde olmuyorsunuz dolayısıyla ilgilendi ilgilenmedi muhabbetleri de olmuyor.


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)