Yeni açılan yere nasıl bir yıldır bakıma gidiyorsunuz ? Daha önceden bayiliği olmayan bir motosiklet servisimiydi ?
Yeni açılan yere nasıl bir yıldır bakıma gidiyorsunuz ? Daha önceden bayiliği olmayan bir motosiklet servisimiydi ?
firmanın yaptıgı auıp arkadas ben dukkana musteri girince altına yatmadıgım kalıyor mal mal satmamak icin .
bunlar bide hep artıis motorcu değilmi =)
insanı aldıgı kask yada üstüne basına göre ayıklıyorlar . bu ş%r%fsizliktir.
Helal olsun kardeş profil resminin hakkını veriyorsun
Haklısın özellikle ayakkabı ve elbise mağazalarında bunaltıyorlar bazen
Şikayet edecek kadar büyük bi mesele değil ayrıca adam güleryüzlü olmak zorundada değil. Ne kadar yamaha bayiside olsa adamın kendi özel işyeri satmak istemiyorsa satmayabilir, herkesin beklentisi farklıdır başkası bu tür şeyleri umursamaz aynı yere gider ama benim için önemli ben bir daha uğramam.
insanlar memnuniyetini max5 kisiyle paylasir. memnuniyetsizligi ise en az 10 arkadasina aktarir.esnaf istedigi gibi davranir.ama kendi kaybeder.artik gunumuzde guleryuz ilgi ve alaka satis sonrasi hizmet daha onemli hale geldi.fiyat okadar onemli degil cogu insan icin...
5-6 sene önce sürekli kahvaltılık aldığım marketi değiştirmiş, yolun karşısındakine gitmeye başlamıştım.
Sırf sabah vakti asık suratlı kasiyerler yerine güler yüzlü, ilgili kasiyerler görmek için
Günaydın deyince insan başıma iş açtın şimdi bide sana cevap vermeye uğraşıcam der gibi cevap vermez ki arkadaş
Aynen kardeşim ama bunu esnaflar bir türlü göremiyor
Ucuz mal isteyen adam bir şekilde internetten felan buluyor zaten, eğer sen kalitesiyle ön planda olan böyle bir yer açıp satışını yapıyorsan bir farkın olmalı
Ama adamdaki hava aynen şöyleydi ' Bizim müşteri potansiyeli zaten godoman adamlar onlara yeteri kadar kitliyoruz geriside s.... gitsin ' . Yani adamın ruh hali aynen bunu yansıtıyordu
Belki oranın sahibi o gün stresli mesşguldu veya grçekten istediği zaman selam, sabah ilgi gösteriyor diyolağa geçiyor.
Özelllikle yeni açılan yamaha bayileri gıyabında, biraz işi içerden bilen biri olarak son 2 yılda yamahanın model gamı büyük ölçüde genişledi ve satışlarda yüksek adetleri yakaladı. Ve büyük yatırımlardan kaçınılmayarak yeni satış mağazaları açıldı.
Aslında Türkiye gibi şuanki ortamda esnafların ciddi sıkıntı çektiği ve küçük esnafların 1-1 döküldüğü şu zamanda büyük risk olabilecek bu kadar yüksek bütçeyle ve istihdam adedi ile bayi açarken güvendikleri birşey var Belli bir oranda ürün pazarı ve satışı var yani belli ürünlere talep var.
Satandart satışla ayakta durabildiklerini ve oraya kimi koysalar satış ve müşteri olacağını bildiklerinen asıl önemli olan orda ne kadar iyi bir satış elemanı olması vegüler yüz gösterdikleri değil. Düşük fiyata işlerini görecek adam çalıştırmak ve belli oranda kar etmek
Acı ama gerçek sen yağ almasanda kask almasanda orası belli bir kar ve satış yapacak ve dönecek Ama bu senin haklı olduğun ve oradan alışveriş etmek için pek tercih etmeyeceğingerçeğinide değiştirmez
Belki motorların fiyatını soruyor olsam iş değişirdi (pek değişek gibi değildi ya neyse ) ama böyle yaparak beni ve yeni motor alacak arkadaşlarımı oraya yönlendirmekten soğutuyorlar
Dediğin gibi kazanc konusunda bir bildikleri var belliki çünkü diğer şubelere bakarak biraz cesaret isteyecek bir yere bayi açtılar. Böyle bir yatırım büyük paralarla yapılıyordur pek işlek olmayan ve motosiklet kültürü olmayan bir mahalle ortasına geldiklerine göre var bir bildikleri
Geçen hafta bende gittim o bayiye. Motorların çoğu dışardaydı. Beyaz bir ybr ile uğraşmaya başladım sağına soluna baktım. Altımda nasıl durur diye üzerine çıkacaktım ki bir çalışan geldi. Yardımcı olayım vs, gayet normal davrandı. Anlattı bir şeyler. İyi akşamlar dedim ayrıldım. Üzerimde mont ve reflektörlü yelek vardı. Belki ondandır
Birçok kez asık surat yüzünden son anda vazgeçerek geriye para aldığım olmuştur.Hatta birkaç kez kredi kartıyla yaptığım alışverişi bile iptal ettim.
keske yagıda almadan cıkmasaydınız..
bende gecen gun bızım semtdekı hero bayııne gıttım,adını vermeyeyım,50 tane alakalı alakasız soru sordum,gıcıklıgına degıl bılmedegımden adam sabırla hepsını tek tek yanıtladı,ornkeler verdı,borsuru aldı usenmedı ordan da bır yol buldu anlatmak ıcın,ustelık ben alıcı degıldım henuz dedım ehlıyete yazıldım aklımda su var bu var,abartmıyorum 20 dk belkıde eleman tek tek anlattı,o yuzden ben zaten modelde kafam net olsada bayıde net oldu,yoksa gıder aynı motoru baska bayıdende alabılırım sonucta,ama bayı servıs her neyse..musterıye yaklasım,ılgı alaka her zaman onemlı,sonucta cebımızdekı paraya onlar talıp onlar bızı hos etmek ve o meblayı oraya kullanmamızla ekmek yıyecekler,tok esnafsa kendı bılır,para cebımde olduktan sonra a magazası yada markası olmaz b markası olur no problem.
O adam hiç samimi olmayan o suratıyla bana istediğini anlatsın yinede almam ordan motor
Hero bayileri müşteri potansiyeli oluşturmak için uğraşıyordur ama bu adamlar çökmüş piyasaya marka olarak zaten altyapı hazır ne koyarsak satarız düşüncesindeler
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)