Duke 250 doğru seçim. Plaka ruhsat masrafı yalnızca 250 lira. Sigorta her halükarda yapılacak. 15750 ye nakit alımda bırakıyorlar sıfirini. Bence sıfır alıp uzun süre kullanılacak motor duke 250.
Duke 250 doğru seçim. Plaka ruhsat masrafı yalnızca 250 lira. Sigorta her halükarda yapılacak. 15750 ye nakit alımda bırakıyorlar sıfirini. Bence sıfır alıp uzun süre kullanılacak motor duke 250.
beni bilen bilir, çinciyim. ama gel gör ki, z250sl'ye uygun lastiklerle, rx3i'yi arazinin her türlüsünde tokatlarsın, ikincielde de pek değer kaybetmez. düşünmeden z250
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Kawa vs mondial karşılaştırması yapılmış, kimisi de bildiğin kıyaslamış hatta ve hatta çin malı diyen olmuş kawaya. Beyler namlular soğusun, sonra tekrar sıkarsınız
bende z250 kullanıcısıyım. rx3 ile arasındaki en büyük farklardan biri bagaj kullanımı olabilir. z250sl de kuyruk tasarımından dolayı topcase takılamıyor. kuyruk çantalarından bağlayarak kullanmanız gerekiyor. sıklıkla eşyalı seyahatler yaparım derseniz bunu göz önünde bulundurun. ama günübirlik gezintilerde ufak bi kuyruk çantası yeterli oluyor.
Kawasaki Mondial kıyaslaması yapmıyoruz, 250 cc naked veya Ninja SL 250 ile RX3 'ü kıyaslıyoruz. Birisi oyuncak gibi ufak bir motor diğeri kocaman enduro. Aslında kağıt üzerinde kıyaslanacak motorlar değiller. Bana göre SL250 serisi boyutlarından ötürü 250 sınıfının en kötüsü, diğer yandan RX3 de sorunsuz ama beklediğimin altında olan bir motor. Kawasaki 250 cc enduro yapsa zaten kıyaslamaya gerek olmaz. İkisi de üzerine binip denemeden alınmaz. Ben ikisini de almam.
Kullandığım motor, klx 250 ne ola acaba? Ve basbayağı kawa mondi karşılaştırması işte Boyut meselesi de değişken. benim gibi 190 a yakın birisi için kullanmak eziyet olur. Ama 160-170 ise kullanacak kişi daha rahat eder. Ben bu motoru yolda da gördüm, üstünde kısa boylu sürücü vardı ve hiç aa ufak motormuş demedim.
Mondial lastiklerini degistirdiginde kullanmasi ucuz bir motor olacak. Kawanin hicbir modeli oyle degil. Kaliteli parcalar dogal olarak daha pahali. Baslangic surecinde mondial kullan. Yuksek motosikletler versys de rx3i de. Dusuk hacimli motor bu surecte daha verimli ve guvenli olacaktir. Ancak versys 250lik motosikleti ulkemiz piyasayinda yok bildigim kadariyla. Sanirim 600 750cc arasi bir motor hacminde. Acemigini attiktan sonra mondiali satip cc yukselterek versys veya diger enduro touring japonlara gecebilirsin. 250cc lik motorlar japonlarda 15bin civarinda. Ancak hepsi naked veya ss kasasinda. Senin begendigin tipin japonlari 30 35bin sularinda. Ama 600 750cc araliginda.
Rx3 dediginiz gibi rahat bir motor ve tercih edip alip kullanan insanlar goruyoruz trafikte... zaten sizinde dediginiz gibi acemiliginizi aticaginiz bir motor. Bende crf 250 l almanizi oneririm kullanimi cok kolay yuksek lastiklerini deistirip bol bol tecrube kazanirsiniz ve satarkende cok rahat elinizden cikartirsiniz. Servis ve parca fiyatlariyla kawa dan zaten birkac adim onde. Kullanim olarakta 250 sl den daha genis gidon mesafesi ile bisikletinizi aratmaz
Rx3i evo'yu test etme imkanı buldum. Selesine oturduğum anda kalitesizlik hissini aldım,açıkçası sürüşte de içime sinmedi. Ninjanın eski versiyonunu(çift silindir)olanını kullandım gayet keyifli motordur. Başlangıç için 12.000 tl'mi kesinlikle mondiale vermezdim. Madem ilerde versys alacaksanız ilk motosikletiniz sizde çok kalmayacak çok para harcamadan parçası ucuz modeller işinizi çok rahat görür. Kawasaki'nin parçası pahalıdır. Honda ve yamaha diğer markalara göre daha uygundur. Crf 250'yi beğenmediğinizi söylemişsiniz ancak kullanımı bir o kadar keyiflidir bi deneyin derim
Bende bi rx3 kullanıcısı olarak, başlangıç için düşünüyorsanız tavsiye ederim. Hatta ben satıyorum vereyim isterseniz. Herkes fikrini beyan etmiş bende şöyle farklı yorumlamak istiyorum, siz daha sonrasında yine enduro kullanacağınız için rx3 tercih edebilirsiniz. Diğer konular zaten konuşulmuş. h2r resmini koyan arkadaşta komik...
Merhaba
Oncelikle kawa ile mondiyi kiyas eden yok
Kawa japonlarin ducatisi
Mondi zongshen motorlarin turkiye distributoru
Zongshen cinlilerin iyi ureticilerinden ama tabiki bir japon kalitesinde olamaz
Bugun ilk egitimi aldim erhan beyden
Tekli slalom ciftli slalom artci ile slalom yarim debriyaj vs gibi on calismalar
Boylece ehliyet oncesini hallettik
Simdi ehliyet sureci bitmesi akabinde yani 1-1,5 ay sonra erhan hocayla trafikte fren viraj ve panik egitimler alacagiz
Bugun bana kendisi amacimi anlatinca hic detaya girme hic versys falan da alma sana inazuma f fazlasiyla yeterli olacaktir dedi
Madem amac yakin mesafe ve sakin sakin gidilecekse
İnazuma f cok ama cok guzel
Ama fiyat ve abs olmamasi can sikiyor
Duke icin z250sl ninjasl ve benelli icin ise pek olumlu bakmadi. Sebep asiri suratli olmalari ve konforun daha az olmasi
Eger 650 benzeri bir enduro alinmayacaksa ki gerek yok gercekten inazuma f dedi kendisi
Ha kendisinde 1000 lik varadero var ama cok yakiyormus
İnazuma f sizce parasini hakediyormu?
Bisikletle 80km hıza çıkmak nasıl bir başarıdır? Yokuş aşağı mı? Yoksa başka bir aracın arkasına geçip rüzgar direncinden kurtularak mı?
Kawasaki ile mondialin kalite tartışması yapılamaz tabiki.
her iki motorun kullanım amaçları farklı siz amacınıza uygun motosikleti tercih edin farklı modellerde araştırın illa bu iki motosikleti almak zorunda değilsiniz.
öncelikle bisikletle yuksek sürat konusu
1-kaliteli bir tarış bisikletiniz varsa jantı lastiği iyiyse
mudanya yolu gibi bir iniş yapıyorsanız
birde önünüzde 90-100 le inen bir kamyon varsa
rahatlıkla 90 yaparsınız
eğer önünüzde kamyon yoksa 70-75 falan ancak yaparsınız
ha yarış değilde dağ bisikleti falansa bisikletiniz 60 falan yaparsınız ancak belkide 65
bisikletle yuksek sürat motordan daha tehlikelidir onu söyleyeyim
diğer yandan kalıplı olduğum için maalesef çok beğensemde başlangıç motoru olarak kawa z250 veya ninja 250 yi elemiş bulunmaktayım
mt 25 ide beğenmedim
ben touringimsi enduromsu motorlara bayılıyorum
sorularım artık şunlar :
1-eğerki versys almazsam veya alamazsam ve mondial rx3i (2016 model olan) bana uzun süre arkadaşlık edebilirmi? beni çok üzermi? mutlaka lastik değiştirmme gerekirmi? artçı ile rahat edebilirmiyim?
2-yine yanı sebepten inazuma F alırsam sizce inazuma F bu parayı hakediyormu? (2015 16 bin 2016 17 bin) onunda lastiklerini değişmem gereklimi?
cevaplarınızı rica ederim değerli tecrübeli arkadaşlar...
üstat bende 40 yaşında fz6 ile başladım. en yakın arkadaşım da 42 de versys le.
bence versys dengesiz bir motor. keza fazer da öyle.
daha sonra cbf 600 aldım ve çok memnun kaldım.
eğer kendine hakim olmayı becerebileceğine inanıyorsan büyük cc motor alabilirsin.
versys fiyatlarına 2010 üstü düşük km li cbf 600 ya da nc700 x düşünebilirsin.
bu arada arkadaşım versys i satıp triumph 1200 e geçti. motor kullandığımı yeni anladım diyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)