Yzf R25 vs Rc 250 ABS Karşılaştırma?
Reklamlar
-
-ZERO- adlı üyeden alıntı
r25 gayet güzel olmasına rağmen donanım olarak rc 250'nin gerisinde kalıyor. Rc 250'deki fabrika çıkış olarak gelen kaliteli pirelli lastikler, kaydırmalı debriyaj, ters ön çatal, bir boy büyük arka lastik ve düşük cc'de zor bulunan ABS gibi artılara sahip olmak için tek yapılması gereken r25 alınacak paraya 750 lira daha eklemek. Ben 250 cc'ye bu kadar para dökecek olsam saniye düşünmez rc 250 alırdım. R25'in irc olarak adlandırılan odun gibi lastikle gelmesinin tek sebebinin fabrikanın daha fazla yedek parça satmak istemesi olduğunu düşünüyorum. R25 alan adam lastik takmak isterse yaklaşık 1000 lira masraf yapması gerekiyor. 750 lira fazla vererek bol donanımlı RC almak yerine 1000 lira verip bir çift lastik almak pek mantıklı görünmüyor sanki.
Olur mu yea? Bayır aşşa 194 basıyo. R25 yolların kingi.
Reklamlar
-
shruikan adlı üyeden alıntı
Bırakın kaale almayın şunu.
Bana attığı özel mesaja bakın, ne kadar adam olduğunu anlarsınız:
Banada ozel mesajlarda sen adam misin falan yazmis. Hakikaten top speed meraklisi apacinin biri. Ozur dilerim abi sensin tarzi bi cevap verdim dustu yakamdan tavsiye ederim
Yorumlarda KTM surmeyen insanlar nasilda belli oluyor. Kimisi kucuk durmus vs demis. Allahtan gokberk foto atmista sustular...
-
F54 adlı üyeden alıntı
Bu 2 li Arasında kalmış olsam gerçekten Parasını hak eden Japon üretimi motorlardan üstün kalitede teknolojide sağlamlıkta ürünler piyasaya süren KTM
Tercih ederdim
Gerçekten Kızılay dağıtmış gibi herkesde olmayan Turuncu'nun üzerinde Olmayı isterdim
kızılay dağıtmış gibi mavi almıycam ama ben yeni rengi mat gri yi alıp plakamı okuyamıyana kadar kaybolmayı düşünüyorum :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
kuzan14 adlı üyeden alıntı
Buralar efsane karışmış, kızıştırayım ben de madem. yaklaşık 1 ay önce bi konu açmıştım adam öldürmeye teşebbüs diye, özet geçmek gerekirse elemanın biri bomboş yolda yaklaşık 70-80 km ile giderken bi anda bilerek frene kökledi ki arkadan gireyim, aramızda 10 m var yokken bunu yapınca bodozloma arabaya giriyorum sandım ama frene aniden abanınca abs devreye girdi ve az bi mesafeyle durabildim. eğer altımda r25 olsaydı muhtemelen şuan hastaneden yazıyo olurdum
bajaj üretimi ktm sağolsun.
Şu ana kadar yaklaşık 7 8 senedir motor kullanıyorum ve hiç abs li motor kullanmadım. Çok kaza atlattım Allahıma çok şükür ki hiç kazam yok,herkez gazlar ama herkez duramaz frenlemek ayrı birşeydir...
-
-ZERO- adlı üyeden alıntı
r25 gayet güzel olmasına rağmen donanım olarak rc 250'nin gerisinde kalıyor. Rc 250'deki fabrika çıkış olarak gelen kaliteli pirelli lastikler, kaydırmalı debriyaj, ters ön çatal, bir boy büyük arka lastik ve düşük cc'de zor bulunan ABS gibi artılara sahip olmak için tek yapılması gereken r25 alınacak paraya 750 lira daha eklemek. Ben 250 cc'ye bu kadar para dökecek olsam saniye düşünmez rc 250 alırdım. R25'in irc olarak adlandırılan odun gibi lastikle gelmesinin tek sebebinin fabrikanın daha fazla yedek parça satmak istemesi olduğunu düşünüyorum. R25 alan adam lastik takmak isterse yaklaşık 1000 lira masraf yapması gerekiyor. 750 lira fazla vererek bol donanımlı RC almak yerine 1000 lira verip bir çift lastik almak pek mantıklı görünmüyor sanki.
Sen de farklı olmayı dene o zaman ?
Ha illaki model ise takıntın kimse renault a, fiat a, vw ye de binmesin hacı, geçtim kızıkayı kömür dağıtan kamyonlar dağıtıyor gibi, farklı olun daihatsu, kia falan alın.
Oldu mu ? olmadı.Senin karşılaştırman/örneklemen de olmadı.
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
Allah göstermesin bi gün o kazalardan birini atlatamazsan sonra alırsın bi tane ktm
-
!Lk£® adlı üyeden alıntı
Sen de farklı olmayı dene o zaman ?
Ha illaki model ise takıntın kimse renault a, fiat a, vw ye de binmesin hacı, geçtim kızıkayı kömür dağıtan kamyonlar dağıtıyor gibi, farklı olun daihatsu, kia falan alın.
Oldu mu ? olmadı.Senin karşılaştırman/örneklemen de olmadı.
http://www.motosiklet.net/forum/memb...cture13789.jpg
Haci kusura bakma da donanim acisindan r25 dahiatsu, rc250 volkswagen. Guce gidise bakiyosan r25. Donanim kalite diyosan rc250 r25'i fena tokatliyor amaç farklı olmak değil mantıklı olmak..
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
-ZERO- adlı üyeden alıntı
Haci kusura bakma da donanim acisindan r25 dahiatsu, rc250 volkswagen. Guce gidise bakiyosan r25. Donanim kalite diyosan rc250 r25'i fena tokatliyor
amaç farklı olmak değil mantıklı olmak..
Yanlış mesajı alıntılamışım, lafım @F54 arkadaşa.
Madem yazmışsın ben de yazıyım o zaman
Yamahanın hangi motorunu gördün ki 3-5 yıl sonra dökülen bunları dersin ? yada ktm ye 10 15 yıl sorunsuz binen adam mı gördün.
İnsan yapımı bunlar,elbet sıkıntı sorun olacaktır.
tutturduğunuz ABS evet hayati bir donanım, fakat onunla doğmadık, hepimiz onsuz motor sürdük.İlla abs ve lastik için kimse ktm almak zorunda değil, top speed ve acceleration için de r25 almak zorunda değil.
Karşık görüşe bağımlı kalıp tü kaka moduna girmemek lazım
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
Çeşit çeşit insan vardır
İnsan vardır tasarımına bakar
İnsan vardır donanımına bakar
İnsan vardır parasına bakar
İnsan vardır sadece bakar
İnsan vardır ne yapacağını bilmez
İnsan vardır kendi karar veremez (bunlar bence en kekosu)
İnsan vardır ABS siz çişini yapamaz (bunlar son bir iki yıl içinde türedi abs siz tuvalete gidemez. Ha şöyle bir şey var ben kara düzen severim teknolojiyle işim olmaz biz bileğimize bakarız diyen AEA bile ducati ye binince teknolojisiz motosikletleri gömdü a.k.a)
İnsan vardır vardır oğlu vardır
Sen hangi insansın boşver burda konuşanları senin gönlün kalbin ne istiyorsan onu al.
ABS'yi bu kadar büyüten arkadaşlara bir sorum var çekiş kontrol sistemsiz motosiklete binilir mi? Yoksa allah korusun ölür müyüz?
-
!Lk£® adlı üyeden alıntı
Yanlış mesajı alıntılamışım, lafım @F54 arkadaşa.
Madem yazmışsın ben de yazıyım o zaman
Yamahanın hangi motorunu gördün ki 3-5 yıl sonra dökülen bunları dersin ? yada ktm ye 10 15 yıl sorunsuz binen adam mı gördün.
İnsan yapımı bunlar,elbet sıkıntı sorun olacaktır.
tutturduğunuz ABS evet hayati bir donanım, fakat onunla doğmadık, hepimiz onsuz motor sürdük.İlla abs ve lastik için kimse ktm almak zorunda değil, top speed ve acceleration için de r25 almak zorunda değil.
Karşık görüşe bağımlı kalıp tü kaka moduna girmemek lazım
Çok doğru yazmışsın.
-
Sadece malzeme kalitesinden dolayı r25
-
Pangea adlı üyeden alıntı
Sadece malzeme kalitesinden dolayı r25
ktm yamaha'dan kalitesiz diyemeyiz, pazarının olmaması bi motoru kalitesiz yapmaz
-
Abs, lastik ve kaydırmalı debriyaj var ktm'de. Vites düşürürken gaz verme alışkanlığınız yoksa hayat kurtarır virajlarda kaydırmalı debriyaj. Keza abs ve pirelli lastikler de öyle.
Yerinde olsam tercihim ktm olurdu. Hem r25 gibi gittiğin her yerde görebileceğin bir makine değil. Daha farklı ve özel hissettirebilir bu klasmanda.
-
R25 in çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum nedense. Görünce inceleme fırsatım oldu da işçilik basit, grenajlar kalitesiz geldi bana
Not: yamaha kullanıcısıyim
-
!Lk£® adlı üyeden alıntı
Yanlış mesajı alıntılamışım, lafım @F54 arkadaşa.
Madem yazmışsın ben de yazıyım o zaman
Yamahanın hangi motorunu gördün ki 3-5 yıl sonra dökülen bunları dersin ? yada ktm ye 10 15 yıl sorunsuz binen adam mı gördün.
İnsan yapımı bunlar,elbet sıkıntı sorun olacaktır.
tutturduğunuz ABS evet hayati bir donanım, fakat onunla doğmadık, hepimiz onsuz motor sürdük.İlla abs ve lastik için kimse ktm almak zorunda değil, top speed ve acceleration için de r25 almak zorunda değil.
Karşık görüşe bağımlı kalıp tü kaka moduna girmemek lazım
Düşük cc'de dediğim donanımlar isteniliyorsa pekala türkiyede yaşayan herkes ktm almak zorunda. Kul yapiminin ne zaman nasil sorun cikaracagi bilinmez. Adam mondial alip yillarca binebilir. Cbr alip blok da patlatir. Ne yazik ki "donanim olarak" rc250 nin rakibi yok be aga türkiye piyasasinda. Kabullenmek lazim
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
-ZERO- adlı üyeden alıntı
Düşük cc'de dediğim donanımlar isteniliyorsa pekala türkiyede yaşayan herkes ktm almak zorunda. Kul yapiminin ne zaman nasil sorun cikaracagi bilinmez. Adam mondial alip yillarca binebilir. Cbr alip blok da patlatir. Ne yazik ki "donanim olarak" rc250 nin rakibi yok be aga türkiye piyasasinda. Kabullenmek lazim
Önceki sayfalarda da bunları konuştuk, hatta buradaki ilk yada 2. mesajımda ben de senin söylediklerini söyledim, alıntılıyorum senin için
Özet geçecek olur isek, evet 2 sinin de kendisine göre avantajları vardır, kişi ihtiyacını isteğini değerlendirir ve alır.Her konuda ktm üstündür en iyisi ktm dir(250cc için) gibi bir durum söz konusu dahi olamaz.
!Lk£® adlı üyeden alıntı
bunları yazıp egonuzu kustuktan sonra rahatladınız zannederim ?
Düşüncem, birkaç aklı salim arkadaşın da söylediği gibi 2 motorun da kendine has birkaç ayırt edici özelliği var.
r25 son hız,ivmelenme,özellikle çift silindir
rc250 yi ilk duyduğumda çift zannediyordum öğrendim ki tek imiş, tek olması ve oturuş pozisyonu vana göre dezavantajları, onun dışında bahsi geçen lastik, amortisör ve abs si ise ktm nin avantajlarıdır.
Motor alınmadan önce ben ne istiyorum diye sorgulanıp duruma göre yönelim gerçekleştirilir.
R25 zaten kalbinizi çalmış anladığım kadarıyla, kurcalamanın alemi yok
Hayırlısı olsun.
Mondial 151RS ( 2009-2010) = 7.500Km
Honda CBR 125R (2011,2016) = 27.000Km
Yamaya YZF R25(2016, ∞) = 5550Km
-
neyse ben susucam yoksa çok ağır konuşacağım. ama seviye belli olduğu içinde anlamayan barzo olacak.
-
berkcigdem adlı üyeden alıntı
neyse ben susucam
yoksa çok ağır konuşacağım. ama seviye belli olduğu içinde anlamayan barzo olacak.
Forumda var bi kaç tanesi, daha dün bisikletten inmiş (benim de bisikletim var bisikletçiler kızmasın) hayatında başka motora oturmamış bile, atıp tutuyor arkadaş...
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Forumda var bi kaç tanesi, daha dün bisikletten inmiş (benim de bisikletim var bisikletçiler kızmasın) hayatında başka motora oturmamış bile, atıp tutuyor arkadaş...
ben motor tartışmasından çok konuşma tarzlarına bayılıyorum o yüzden boşver hocam susmak iyidir. 2 gün sonra zaten gerçekte karşılaştığında ne mal olduğunu anlıyorsun.
hiç birimiz doğuştan bilgi yada tecrübe ile doğmadık. ama ben kendim adıma hala bilmediğim şeyleri öğrenmeye çalışıyorum ve anlatanları dinliyorum. çünkü o insanlar benden 10 kat tecrübeliler yada o konuyu benden çok daha iyi biliyorlar. önemli olan bu insana saygı göstermek ve bir şeyler öğrenmeye çalışmak. bilgili yada tecrübeli olduğum konuyuda sonuna kadar tartışırım yada karşımdakine aktarmaya çalışırım. yoksa atıp tutmak yada google dan bakıp buraya yazmak çok kolay. o yüzdende gerçekte görünce bunları ne mal olduklarını anlıyorsun. en önemlisi ise saygılı olmayı ve düzgün konuşmayı öğrenmek. hee öğrenmezsende öğrenme çokta fifii. tohumuna para saymadım.
bu arada ktm - yamaha kıyaslaması için yazmıyorum bu dediğimi.
-
Ninja 300 al diyerek ortalığı karıştıralım.
-
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Ninja 300 al diyerek ortalığı karıştıralım.
Almışken rc390 alsın madem :d
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)