Selam
Arkadaşlar en az iki silindirli olan 250CC racing super suport modeli çin,japon, ingiliz fark etmez bilinen tüm marka modelleri söyler misiniz Ninja 250R, Hyosung GT250R hariç
Selam
Arkadaşlar en az iki silindirli olan 250CC racing super suport modeli çin,japon, ingiliz fark etmez bilinen tüm marka modelleri söyler misiniz Ninja 250R, Hyosung GT250R hariç
dediklerine ek yamaha r25 var başka da yok.
Sadece R25 kalmıyor mu geriye? Aklıma şu eleman geldi
Not: Rahatsızlık verebilir, sonra vay efendim bu hakikiteker ne kadar terbiyesizmiş a aaaa, yok ben o kelimeyi ilk defa burda duyuyorum falan deyip salak yapmayın
Sadece link veriyorum:
https://www.youtube.com/watch?v=Dc08bvwVsA0
R25 den başka seçenek kalmamis yinede öneri isteniyorsa
Kesinlikle gsxr 1300 hayabusa
3-4 yıl sonra çıkacak olan CBR 250 RR .
R25 in en iyi yönü köpekbalığını andıran tasarımı. İnternette biraz arattım ama millet pek bahsetmemiş bundan. Bugün kuşbakışı da görme imkanım oldu motor gerçekten köpekbalığından tasarlanmış. Mavi ve gri renkli olan versiyonu efsane. Eğer ABS opsiyonu olsa kesinlikle R25 alırdım. Ninja fazla yeşil ama kalitelidir. Hyosung filan ele zaten. Ninja ve R25 dururken başka markaya bakılmaz.
Eski model dersen 4 silindirli Honda CBR250 RR var ama eski modeldir karbüratörlü Türkiyede zor bulunur.
ne kadar mizahşör kankalar var ya :D o değilde kawasaki hani 250cc 4 cylender getiriyodun patates olduk beklemekten, megelli düşünüyorum valla kalitesiz mi kalitesiz ucuz mu ucuz :D görüntü süper
Aramızda hala 250 cc 4 silindirli motosiklet gelecek hayali kuran varsa forumu terk etsin
Dünyada otomotiv ve motosiklet endustrisi verimlilik için parçalanıyorken elektrikli yada hybrt makina üretme derdindelerken 90 lı yılların o çılgın zamanlarındaki gibi 250 rr d silindir li makineyi kim üretecek delimi bu markalar..
Arkadaşlar boşa hayal kurmayın. 4 silindiri artık en fazla 600 cc de görürsünüz. Dünyada artık efektif motor üretmek çok pahalı olduğundan markalar daha çok mevcutları iyileştiriyorlar ve silindir sayıları dahada azalıyor.
ŞAhsi kanaatim yakın zamanda Racing makinelerinde 4 silindiri bırakıp 3 e geçecegi.. Otomotiv endüstrisi bunu denedi daha az yakıt daha stabil tork değeri ve daha çok verimlilik... Daha hafif.. Bakımı kolay vs vs..
Boşa beklemeyin yani bunlar paparazzi haberleri..
Çift silindir
1400 cc
Vmax
tabiki yamaha...
Üstüne biraz koy bundan al derim..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)