KTM Duke 200 Kawasaki Ninja 250SL(Fikirlerinizi Bekliyorum)
Reklamlar
-
Redmap,yorumlarına katılıyorum. Senin yazdıklarına ek olarak Kendi motoruma GP KOMPOZİT firmasından uygun fiyata radyatör koruma ve rüzgar camı takdırdım. Bu camın uzun yol performansını , Yakında çıkacağım Çanakkale gezimizde test edeceğim.
Sanırım uzun yol için birde gidon yükseltme taktırabilirsem, çok keyifli olacak.
redmap adlı üyeden alıntı
Sizin aksinize benim düşüncem z250 sl nin yeşili racing yeşilinden çok daha güzel. Cılk yeşil değil güneşte ve gece ışıklarında çok tatlı parıldıyor bunun yeşili ve er6 yeşili bence en güzel yeşil.Uygun oturma pozisyonunu bulduktan sonra rahatınıza kavuşuyorsunuz. Ön süspansiyonlar kawasaki geleneği biraz sert hızlı geçtiğiniz çukurları ellerinizde hissedersiniz ama seledeki ayar mekanizması istediğiniz gibi ayara izin veriyor oldukça rahat.Tek silindir olmasına rağmen titreşimden rahatsız olmazsınız .Aynalar ayarlayana kadar epey uğraştırıyor ama görüş yeterli.İnanılmaz kıvrak virajlara güzel giriyor trafikte dur kalklar hiç yorucu değil .Frenlerine kusur bulamam abs son raddeye gelene kadar devreye girmiyor kararlı çalışıyor.Vites geçişleri kemiksiz yağ gibi geçiyor.Torku 250 cc ye bindiğinizi unutturuyor çok kolay tekere geliyor. Naked tasarımdan dolayı hızı çok fazla hissettiriyor uzun yolda rüzgarı sevmiyorsanız oldukça rahatsız edici olabilir ben aksine bayılıyorum sanki rüzgar beni üstünden atacak uçurucak gibi oluyor bu makinede 100 120 ile giderken aynı hazzı aynı hız hissini racing bir makinede 200 le giderken alamıyorum(hız yapmıyorum eskidendi) .Cam siparişi verdim camı takınca durum değişirmi bilmiyorum ama değişirse paylaşırım.Depo kapağı elinde kalmıyor benzin göstergesi kararlı çalışıyor.Fabrika verilerinde yaktırdığımda oldu 5 litre civarı yaktırdığımda oldu bu kullanıma bağlı birazda.Ayaklık açıkken marş basmıyor.Motorun sağından solundan garip garip sesler gelmiyor zırıltı vırıltı kesinlikle yok.Sele altı bağaja sigara paketi bile sığmıyor topcase takılmıyor diyorlar ama yurt dışında takanlar var. Ben sırt çantası kullanıyorum bagaj ihtiyacım olursa spor tasarım portatif kumaş yan çantalar takılabilir gibime geliyor.Aydınlatması gayet yeterli korna biraz sessiz kalıyor.Düşük devirde motorda ses yok 6 7 bin devirden sonra bağırıyor orjinal egzosla tatlı bir sesi var apaçi geliyor demezler. Malzeme kalitesi mt25 den çok daha iyi bunda iddalıyım.Gösterge okunabilirliği güneş altında dahi belirgin.Vites göstergesi olmaması dezavantaj olsada motoru dinleyerek kullanan biri için bence gayet faydalı.Motor dikkat çekiyor pizzacı kebabcı pompacı bazen esir alıp soru yağmuruna tutuyor bu dezavantaj.Ön far tasarımını beğenmiyorum bozuk yollarda ellerimi ağrıtıyor bunu beğenmiyorum aynaların ayarı bozulunca tekrardan ayarlamak için uğraştırıyor bunuda sevmiyorum muhtemelen değiştiricem.Lastikler ısınana kadar dikkat etmekte fayda var.Ben limitlerimi bildiğim için 250 cc üstünü hiç istemedim hız yapmayı sevmiyorum desemde agresif bir insanım bazen trafikte haksızlığa uğradığımda hırsımı gaz kolundan çıkarıyorum bu yüzden allah nasip ederse uzun yıllar binebileceğim 125 cc bir makine aradım son anda vazgeçip madem bir motor alıp sabit kalacaksın 250 cc olsun deidm. Birçok motoru kullandım denedim yakından gördüm 2.el satanların yanlarına gittim vs vs. en son karar sıfır z250 sl olsun derken sıfır sl fiyatından ucuz abs li bulunca bu olsun dedim.Sürekli şehir içinde kalıcam ama kafam eserse ayda yılda birde uzun yola giderim derseniz bu motor bence alınır ama uzun yol sevdalıysanız daha çok uzun yola gidicem derseniz rahat edemeyebilirsiniz. Benim boyum 1.73 68 kiloyum alışana kadar rahatsız oldum şu anda türkiyeyi gezsem rahatsızlık duymam.Motoru abartmadan anlattım bana 250 nakedler arasında kullanımı en zevkli en torklu en güven veren bu geldi bunu aldım.Racing olarak Nınja 250 cbr250 falanda kullandım bu motora alışıp ondan sonra racinge binince resmen bu çekilmez çile dedim.Ama şunuda belirteyim inazuma bundan 100 kat daha rahat daha ferah.Bu yüzden diyorum size hepsini denemeden canlı görmeden karar vermeyin heleki uzun süre kullanacaksanız bana güzel gelen rahat gelen size gelmeyebilir. Yorumlar görecelidir fotoğraflar ise gerçeği ne kadar yansıtabilir.Son olrakta motor kış boyunca çalıştırılmadan yattı tek marşda devam en ufak tekleme yapmadı.Bir konuda arkadaş 2 ay yatırma sonucu aküyü eline aldığından bahsetmiş bende böyle bir sıkıntı olmadıki motor dış mekanda yatıyordu. Ben bu motoru daha değiştirmem aradığımı buldum anca bir gün manyaklık yapıp ecelime susarsam z800 için satarım .
güzel bakan , güzel görür.
Reklamlar
-
tabiki de Duke 200, kawasaki ye hiç bulaşmayın derim ben sonra ikinci üçüncü motor parasını da (servisti yedek parçaydı vs.) söğüşlüyorlarmış motorcu kardeşlerimizden haberiniz olsun.
-
fedos adlı üyeden alıntı
Redmap,yorumlarına katılıyorum. Senin yazdıklarına ek olarak Kendi motoruma GP KOMPOZİT firmasından uygun fiyata radyatör koruma ve rüzgar camı takdırdım. Bu camın uzun yol performansını , Yakında çıkacağım Çanakkale gezimizde test edeceğim.
Sanırım uzun yol için birde gidon yükseltme taktırabilirsem, çok keyifli olacak.
Konunda görmüştüm ama fotoğraflardan çok belirgin değildi. Detaylı foto atabilirmisin müsait bir zamanda. Yandan önden otururken falan nasıl gözüküyor.Taylandlı bir gurubda ön cam takılı bir motor görmüştüm on numara görüntü katmış ama gp kompozitteki tasarım sanki kötü gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------
Hubalahubhub adlı üyeden alıntı
tabiki de Duke 200, kawasaki ye hiç bulaşmayın derim ben sonra ikinci üçüncü motor parasını da (servisti yedek parçaydı vs.) söğüşlüyorlarmış motorcu kardeşlerimizden haberiniz olsun.
Bakım ücretinde fark yok 1000 km bakımı yağ filtresi yağı suyu işçiliği 145 tl tuttu 2.bakımda 6000 kmde.Parça fiyatlarında haklısın ama sağ krenaja 700 tl ön kafaya 450 tl ödedim. Ama şuda var kaza bela olmadıkça kolay kolay parça ihtiyacında olmayacak o bir kawasaki.
-
Bence 1.85 m boyla o motorlarda rahat edemezsin (ben 1.78'le Duke'de edemiyorum) ama 1.86 boylu arkadaş da Duke'de rahatmış, o yüzden denemeden karar verme. Ninja zaten bana göre oyuncak, bindiğinde anlayacaksın. O küçüklüğünün ve incecik dopusunun yanında ne gidişinin bir önemi var ne görünüşünün ki bana göre AEA testinde de Barkın'ın altında komik durmuştu. Kawasaki'de biraz akıl varsa seneye o kasayı komple yeniler. Güzelim motor sırf ufak kasasından satmıyor. Onun yerine Hyosung GD250R al daha iyi. Z250SL olursa bir nebze görüntüyü kurtarıyor.
-
6 ay önce ben de düşündüm
z250 sl , duke, pulsar, wolf
hepsini düşündüm sonunda benelli aldım : )
Hepsinden önce tarzları farklı. Her ikisini de severim demişsin ama bence yerleri çok farklı
Bence her ikisinin de üzerine bir kez oturup değerlendirmek lazım
Oturuş pozisyonundan görünüşüne kararını etkileyecek çok şey var
-
-
Fena değil çok fena Önden bakıldığındaki o sümsük görüntü gitmiş bence geçerli.Kargoyla İstanbul'dan mı aldın? Eğer öyleyse kargo ücretin ne kadar tuttu.
-
http://hizliresim.com/g8Op7Z
http://hizliresim.com/rMOpnP
Duruş olarak böyle durdu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-z250sl-abs-li-283282359/detay
2.el olarak bu motor nasıl alınır mı arkadaşlar
-
kawasaki pişmanlıktır sakın alma.
Neden Mi;
Yedek Parçası pahalı
Servislerinin çoğu usta değil kasap
Z Moto da ilgisiz
Verdiğin Paraya yazık edersin
-
Zz300 adlı üyeden alıntı
kawasaki pişmanlıktır sakın alma.
Neden Mi;
Yedek Parçası pahalı
Servislerinin çoğu usta değil kasap
Z Moto da ilgisiz
Verdiğin Paraya yazık edersin
Arkadaşlar hanginizi dinlesem bilemedim herkesin ortak söylediği kawanın parçalar pahalı olduğu,z250 sl de abs olması dunlop marka lastikle gelmesi sebebiyle ilk tercihim olmamasına rağmen kafama yattı duke 200 ise görüntü olarak çok sevdiğim bi motor hep kafamda olan bi motor sizin de söylediklerinizle beraber kafam iyice karıştı
-
SinanZengin adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar hanginizi dinlesem bilemedim herkesin ortak söylediği kawanın parçalar pahalı olduğu,z250 sl de abs olması dunlop marka lastikle gelmesi sebebiyle ilk tercihim olmamasına rağmen kafama yattı duke 200 ise görüntü olarak çok sevdiğim bi motor hep kafamda olan bi motor sizin de söylediklerinizle beraber kafam iyice karıştı
ben senin yerinde olsam Kawasakiyi eler ktm 200 ve 250 abs ye bakardım
-
Zz300 adlı üyeden alıntı
ben senin yerinde olsam Kawasakiyi eler ktm 200 ve 250 abs ye bakardım
250 abs para olarak beni aşmasa tercih ederdim yardımcı oldun sağolasın
-
SinanZengin adlı üyeden alıntı
Duke gerçekten görüntüsü olarak beni çok cezbeden bi motorsiklet özellikle kişiselleştirelebilir olması falan baya hoşuma gidiyor ama sizin Duke kullanıcısı olarak söyledikleriniz fikrimi tamamen değiştirdi çünkü çok sık olmasada yılda iki veya üç defa uzun yol yaparım diye düşünüyorum titreşim durumu beni dukedan baya uzaklaştırdı diyebilirim hep tek olarak da sürmeyi düşünmüyorum artçılıda bindiğim çok olur sırf görüntüsü parça kalitesi içinde Duke almak şuanda bana pek mantıklı gelmedi açıkcası yardımcı olduğun için ne kadar teşekkür etsem az
Dostum duke titresimi olan bir motor evet. Ama asla titresimin beni rahatsiz ettigini, artcimi rahatsiz ettigini hatirlamam. Aynada hic titresim olduguna sahit olmadim. Ktm tek silindir, cadde tarzi yaris motorlarina yogunlasti bu aralar. Sele berbat, bunu her yerde herkese soylerim. Ama soyle bir cozumu var, ktm de powertparts denen bir olay var. Turkiyede hic bir firmada olmayan bu olay, motorun her yerine bir aksesuar imkani taniyor sana. Buna konfor selede dahil. Cok istersen alirsin o seleyi arkana bakmazsin. Ben motorumu satacak olmasam direk alirim mesela.
Ha ayrica r25, mt 25, cbr 250r, ninja 250 sl, z250 sl vs hepsi kalkista seni izler, sonrasinda sen onlari izlersin. Tork denen seyde budur.
-
Mexico adlı üyeden alıntı
Dostum duke titresimi olan bir motor evet. Ama asla titresimin beni rahatsiz ettigini, artcimi rahatsiz ettigini hatirlamam. Aynada hic titresim olduguna sahit olmadim. Ktm tek silindir, cadde tarzi yaris motorlarina yogunlasti bu aralar. Sele berbat, bunu her yerde herkese soylerim. Ama soyle bir cozumu var, ktm de powertparts denen bir olay var. Turkiyede hic bir firmada olmayan bu olay, motorun her yerine bir aksesuar imkani taniyor sana. Buna konfor selede dahil. Cok istersen alirsin o seleyi arkana bakmazsin. Ben motorumu satacak olmasam direk alirim mesela.
Ha ayrica r25, mt 25, cbr 250r, ninja 250 sl, z250 sl vs hepsi kalkista seni izler, sonrasinda sen onlari izlersin. Tork denen seyde budur.
Powerparts olayına ben de baktım epey hoşuma gitti sizin düşündüklerinizi bende düşündüm bakalım cumartesi günü ktm bayisine gidip son kararımı vericem kız arkadaşımda görüntü olarak duke u çok beğendi büyük ihtimal duke alıcam abs li model olmasada lastiğini değiştirdiğimde frenlemesi güven verir diye düşünüyorum.Hadi hayırlısı bakalım.
-
Şimdiden hayırlı olsun diyelim. Abs ile lastiğin alakası yok .Abs nin fren mesafesine olumlu yada olumsuz etkiside yok. Abssiz motorda son sınırda kitliyorsun ve muhtemelen düşüyorsun abs olanda ise kitlemek yerine devreye girerek freni bırakıyor.Absinin devreye girdiğini anladığında maneti bırakıp tekrardan yumuşak sıktığında normal frenlemeye devam ediyorsun yani aslında duruş mesafesi uzamıyor. genelde panik halinde absyi devreye sokanlar sıkmaya devam ettiği için devreden çıkmıyor bu durumdada mesafe uzuyor diyorlar ve absyi frenlemede olumsuz olarak görüyorlar..Benmi yanlış biliyorum yoksa abs fren mesafesini uzatır düşüncesimi yanlış ondan emin değilim. Birkaçkez devreye girdiğinde anlık olarak farkedip maneti bıraktım normal sıkmaya başladım devreden çıktı ve herzamanki gibi durdum. Kaza anımda ise maneti koparacaktım motor normalde alışık olduğum durma mesafesinden çok daha uzun bir sürede durdu şimdi suç absdemi oldu yoksa maneti koparır gibi tribe girmiş absnin devreden çıkmasına izin vermemiş bendemi oldu.Mesafeyi benmi uzattım yoksa abs bana komplomu kurdu kafamda deli sorular.
-
1.85 boy ile Z-250 SL ne derece rahat olur bilemiyorum. Ayrıca, oturuş pozisyonu Duke'e kıyasla epey yatık.
Bunlar sizin için dert değilse, ben kullanıcısı olarak Z250SL tavsiye ederim. Çok güzel bir hissiyatı var aletin, ufacık tefecik tam bir mini apaçi.
Duke 200 de bence candır, ama Duke 250 ABS sanıyorum benim tercihim olurdu, lastikleri de Rosso Corsa II geliyor sanırım bizim Dunloplara basar. Tabi arada fiyat farkını karşılayamıyor olabilirsiniz, ancak o durumda da bu motorlara bakmayın derim. Kasko yapmak lazım, yapmazsanız parçalar pahalı, çalınsa ne yapacaksınız 140-150kg motorlar bunlar neticede kaldırıp götürmek işten değil. Ayrıca parça beklerken vb. motorun yatması gibi durumlar olursa tek ulaşım aracınız ise sorun olur.Bütçeyi ucu ucuna yetiştirip motosiklet almak pek mantıklı gelmiyor bana.
-
1.85 boy ile Z-250 SL ne derece rahat olur bilemiyorum. Ayrıca, oturuş pozisyonu Duke'e kıyasla epey yatık.
Bunlar sizin için dert değilse, ben kullanıcısı olarak Z250SL tavsiye ederim. Çok güzel bir hissiyatı var aletin, ufacık tefecik tam bir mini apaçi.
Duke 200 de bence candır, ama Duke 250 ABS sanıyorum benim tercihim olurdu, lastikleri de Rosso Corsa II geliyor sanırım bizim Dunloplara basar. Tabi arada fiyat farkını karşılayamıyor olabilirsiniz, ancak o durumda da bu motorlara bakmayın derim. Kasko yapmak lazım, yapmazsanız parçalar pahalı, çalınsa ne yapacaksınız 140-150kg motorlar bunlar neticede kaldırıp götürmek işten değil. Ayrıca parça beklerken vb. motorun yatması gibi durumlar olursa tek ulaşım aracınız ise sorun olur.Bütçeyi ucu ucuna yetiştirip motosiklet almak pek mantıklı gelmiyor bana.
-
Mexico adlı üyeden alıntı
Ha ayrica r25, mt 25, cbr 250r, ninja 250 sl, z250 sl vs hepsi kalkista seni izler, sonrasinda sen onlari izlersin. Tork denen seyde budur.
diğerlerine bakmadım da 250sl'lerin torku Duke 200'den fazla.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)