Mondial motorum var cok memnunum bişey sorucam normal zincir 20tl ama bu zincir MONDİAL MH DRİFT ORİNGLİ ZİNCİR 100tl anlayamadım bu zincirin özelligi nedir MONDİAL MH DRİFT ORİNGLİ ZİNCİR
Mondial motorum var cok memnunum bişey sorucam normal zincir 20tl ama bu zincir MONDİAL MH DRİFT ORİNGLİ ZİNCİR 100tl anlayamadım bu zincirin özelligi nedir MONDİAL MH DRİFT ORİNGLİ ZİNCİR
bu o ring meselesi ne sahi ya bende bilmiyordum bak
"Oring"in kelime manası O-ring yani "O-yüzük"tür. Türkçede conta manasına gelir. Zincirin baklaları arasına toz pislik girmesini engeller. Yağlamayı arttırır, sürtünmeyi azaltır, sesi azaltır, zincirin ömrünü uzatır. İyi birşeydir.
Motorun modifiyeli değilse O-ring'li zincire gerek yok. Ucuz zincirler de aynı performansı verir. Ben 210cc modifiyeli motorda da normal zincir kullanıyorum yine sorun olmuyo ama muhtemelen O-ring'li zincir taksam zincir sürtünmesi azalacağından ani hızlanmalarda daha çabuk hızlanır.
o ringli zincir daha uzun ömürlü ve sürtünme oranı az olan zincirdir orjinal zinciri kullanmanızı öneririm ki zaten bi motosiklette zincir kolay kolay eskimez 55 bin km bindim zincirim daha sapasağlamdı
did markası orjinal normal oringsiz zincir 60 tl idi alabilirsin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)