İnanılmaz kararsızım araftayım MT-125 ve MT-25
Reklamlar
-
03 Aralık 2016, 23:31
#61
mrkcn adlı üyeden alıntı
ben de yarın direksiyon sınavına gırecegım . Aralık bitmeden bir motosıklet almayı dusunuyorum
Aklımda MT25 , servis avantajı yüzünden Cbr250r , Ninja 250SL var çok zor karar vermek.
öncelikle şimdiden başarılar.. sizce neden 250cc mesela? size de mi "125'lik alma abisi sonra 2ayda sıkılıp yükseltmek isticeksin ya satarken uğraşçaksın yada zarar etçeksin vs" gibi yorumlar geldi yoksa kendinize mi yakıştıramıyosunuz veya başka herhangi bi düşünceniz varsa paylaşır mısınız..
Reklamlar
-
03 Aralık 2016, 23:31
#62
Merhaba arkadaşım tüm yazdıklarını okumaya çalıştım , gaza gelip apaçilik yapacak birine benzemiyorsun . Tasarımdan , ekipmandan söz etmişsin . Bunlardan bahsedince gördüğüm profil öyle topspeed deneyeyim yok makas atayım diyen biri değil . Kendinde bunları yapmam diyorsun zaten . Fakat şundan emin ol öyle anlar oluyor ki kendin bile şaşırıyorsun bu kadar gaza geldiğin için . Acemiyken trafiği okuyamayacagin için eğer güçlü bir makine üstündeysen duracağın mesafeyi hesaplayamayabilirsin , virajlara istemeden hızlı girebilirsin gibi bir çok örnek verebilirim . Yani sana demek istediğim 250 cc başlangıç için gereğinden fazla . Kesinlikle 125 cc ile başlamanı tavsiye ediyorum . Ayrıca küçük görme şehir içinde gayet yeterli hızlara çıkabileceksin bu motosiklet ile . Şimdiden hayırlı olsun , ne aldığını da bizimle paylaşırsan sevinirim
-
03 Aralık 2016, 23:36
#63
maniss adlı üyeden alıntı
öncelikle şimdiden başarılar.. sizce neden 250cc mesela? size de mi "125'lik alma abisi sonra 2ayda sıkılıp yükseltmek isticeksin ya satarken uğraşçaksın yada zarar etçeksin vs" gibi yorumlar geldi yoksa kendinize mi yakıştıramıyosunuz veya başka herhangi bi düşünceniz varsa paylaşır mısınız..
Tabi bir süre sonra 125 cc yavas kalacaktır dusuncesındeyım. Sehir içi idare eder de sehirlerarası 120 ye sabitlenmek kotu oluyor. Acemi oldugum için ilk yıl max 80 km /h hız limiti koydum kendıme .Sonrası ıcın kendımı yeterlı gorursem arttırmayı planlıyorum
-
04 Aralık 2016, 00:15
#64
Simsar adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşım tüm yazdıklarını okumaya çalıştım , gaza gelip apaçilik yapacak birine benzemiyorsun . Tasarımdan , ekipmandan söz etmişsin . Bunlardan bahsedince gördüğüm profil öyle topspeed deneyeyim yok makas atayım diyen biri değil . Kendinde bunları yapmam diyorsun zaten . Fakat şundan emin ol öyle anlar oluyor ki kendin bile şaşırıyorsun bu kadar gaza geldiğin için . Acemiyken trafiği okuyamayacagin için eğer güçlü bir makine üstündeysen duracağın mesafeyi hesaplayamayabilirsin , virajlara istemeden hızlı girebilirsin gibi bir çok örnek verebilirim . Yani sana demek istediğim 250 cc başlangıç için gereğinden fazla . Kesinlikle 125 cc ile başlamanı tavsiye ediyorum . Ayrıca küçük görme şehir içinde gayet yeterli hızlara çıkabileceksin bu motosiklet ile . Şimdiden hayırlı olsun , ne aldığını da bizimle paylaşırsan sevinirim
çok teşekkür ederim, sonunda anlayışlı birisiyle -üstelik yüzyüze tanışmadığımız- aynı fikirde olmaktan ötürü mutluyum.. genç arkadaşları aslında "gizli bir toplum baskısı" yüksek cc'ye çabuk geçiş için sabırsızlandırıyor diye düşünüyorum. (bu konuda bi topic yoksa açarsanız ben de bi iki kelime edebilirim) yani bir sabah uyansak ve hepimizin 100bin tl'si olsa ve bununla yalnızca motorsiklet alma hakkımız olsa eminim 125'likler bana veya bnm gibi düşünenlere kalacak.. durakların yanından geçerken aragaz vermişim, kırmızı ışıktan 0-300 kalkmışım vs bunlar bana göre değil..
hangi vlog hatırlamıyorum birisinde diyor ki "125'lik kullan çünkü hızlı gidemeyince mecburen ayna kontrolü yapıyorsun çünkü senden hızlılar da var, ancak 250-600cc ile başlarsan zaten hızlı olacağından ayna kontrolünü atlayabilirsin, yarın bi gün lazım olduğunda bakmadığın ayna yüzünden kaza yapma kardeşim" diyordu..
ülkece bazı düşüncelerimizi değiştirmemiz lazım mı acaba bilemiyorum, mesela arabalarda arka koltukta kemer takmayı ayıplamasak veya şehirlerarası otobüslerde de kemer taksak, ne bileyim insanları 125'likten soğutup 250'ye gazlamasak
tekrar yorumunuz için teşekkürler, şuan işimden ötürü yurtdışındayım ama döndüğümde %90 mt-125 alacağım. aklı selim insanların düşüncesi belli.. yemişim parasını, para her zaman yerine tamamlanır ama kırılan hiçbişey eskisi kadar sağlam olmuyor.. kolu bacağı geçtim kalp bile öyle namussuz..
kalın sağlıcakla..
-
04 Aralık 2016, 01:10
#65
bu mt25 in tek kusuru bence farı bu motora mt09 farı koysalar daha güzel olurdu
-
04 Aralık 2016, 01:21
#66
TIGERSHARK adlı üyeden alıntı
bu mt25 in tek kusuru bence farı bu motora mt09 farı koysalar daha güzel olurdu
mt'nin ilk olarak tanıştırıldığı çizgilerin genel olarak dışında bence mt-25.. sadece farı olsa neyse, deposu olsun bu topic'in ilk sayfadaki kırmızı çizgilerle bi arkadaşın belirttiği genel çizgileri olsun.. yani 125-07-09'da hep bi kendine has çizgisi, gösterge paneli vs var.. bunun yok motoru R25, göstergesi R25 vs..
japonca öğrenip yamaha'ya msj atasım geliyo "kardeş bunu 2günde mi tasarladınız allasen" demek için o derece..
-
04 Aralık 2016, 01:56
#67
125cc likten sıkılmayla ilgili kendi görüşümü yazayım. Ehliyeti alırken ki güzergahta ve hocamla abi-kardeş gibi olmamızın sonucu olarak şehir içi z one 150 kullanmış birisi olarak 150 lik motosikletin bile gaz tepkisi beni epey korkuttu açıkçası. Işıklardan kalktıktan sonra o ivmelenme , her vites atışında içimde oluşan heyecan , korku 125cc ile başlanmasının gerektiğini hatırlattı bana. Hiç motosiklet kullanmamış birisi bana göre 125cc ile en az 1 yıl idare edebilir sıkılmadan. Ben 80-90 ile gittiğimi sanıp ibreye baktığımda 40 ı görünce anladım bunu Artçı olarak oturduğum R6 da ise ilk 0-100 ivmelenmesi sırasında kullanan abime söylediğim ilk şey "ABİ BUNU İNSAN MI KULLANIYOR ?" olmuştu. Bence motosikleti tam olarak "öğrenebilmek" için 125cc ile başlanması gerekiyor. 250cc ile otobanda 150-160 ile rahat gidiliyor. Tecrübesiz kişi bu hızlarda basmasına basar fakat etrafı ne kadar görür ? 100-110-120 gibi süratlere alışmak ve etrafı görmek için de 125cc gerekli. Bu hızların R6 nın üzerindeyken ne kadar tehlikeli ve zevkli olduğunu farkettim. 0 tecrübesi olan birisi için bu hızlar o kişiye gereksiz güven ve bela getireceği düşüncesindeyim. Tabi bunları 17 yaşında ki birisi söylüyor ne kadar dikkati alınır bilemem .
-
04 Aralık 2016, 02:21
#68
Graywolf adlı üyeden alıntı
125cc likten sıkılmayla ilgili kendi görüşümü yazayım. Ehliyeti alırken ki güzergahta ve hocamla abi-kardeş gibi olmamızın sonucu olarak şehir içi z one 150 kullanmış birisi olarak 150 lik motosikletin bile gaz tepkisi beni epey korkuttu açıkçası. Işıklardan kalktıktan sonra o ivmelenme , her vites atışında içimde oluşan heyecan , korku 125cc ile başlanmasının gerektiğini hatırlattı bana. Hiç motosiklet kullanmamış birisi bana göre 125cc ile en az 1 yıl idare edebilir sıkılmadan. Ben 80-90 ile gittiğimi sanıp ibreye baktığımda 40 ı görünce anladım bunu
Artçı olarak oturduğum R6 da ise ilk 0-100 ivmelenmesi sırasında kullanan abime söylediğim ilk şey "ABİ BUNU İNSAN MI KULLANIYOR ?" olmuştu. Bence motosikleti tam olarak "öğrenebilmek" için 125cc ile başlanması gerekiyor. 250cc ile otobanda 150-160 ile rahat gidiliyor. Tecrübesiz kişi bu hızlarda basmasına basar fakat etrafı ne kadar görür ? 100-110-120 gibi süratlere alışmak ve etrafı görmek için de 125cc gerekli. Bu hızların R6 nın üzerindeyken ne kadar tehlikeli ve zevkli olduğunu farkettim. 0 tecrübesi olan birisi için bu hızlar o kişiye gereksiz güven ve bela getireceği düşüncesindeyim. Tabi bunları 17 yaşında ki birisi söylüyor ne kadar dikkati alınır bilemem
.
estağfurullah akıl yaşta değil baştadır, bişeyi bilmiyosak bi bilene sorucaz elbet.. tekerin düz bassın kardeşim bi yere erken varınca madalya takmıyolar hızı trafik dışında ölçülü tecrübe edin aman diyim. iyi bak kendine
-
04 Aralık 2016, 08:33
#69
Ne alırsan al başlangıçta 250 cc al. 125 cc hem çok kısa sürede yetersiz kalır hem de yeterli tecrübe edinemeden 150 cc'den tekrar bir başlangıç motoru olan 250 cc'ye geçmek istemeyip 650 cc'lere geçmeye çalışacağından tehlike yaratır. 250 cc al, büyüteceğim diye de düşünme. Artık eskisi gibi uyduruk motorlar yok bu cc'de, alternatifin çok. Al, hem kullanmayı öğren, hem ömür boyu bin.
-
04 Aralık 2016, 11:57
#70
abartmayın şu mevzuyu ya madem para al değiştirirsin beğenmezsin nedir bu kadar abartıyorsunuz
-
04 Aralık 2016, 12:12
#71
ilk defa motorun üstüne binip 10 km yol gittim sonra kursa yazıldım A sınıfı için mt-07 ile sınava girdim geçtim sürücü kursu sen mt07 kullanabilirsin başlangıç motorun o olabilir dedi bende hemen gidiyim mt alıyım demedim tabi bazı gerçekler tecrübeler vardır onları göz önüne alırsan neyle başlıcağını bulursun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)