hocam senin ilacını söylemek istiyorum ama korkuyorum,üstüme saldırı olacak diye...
hocam senin ilacını söylemek istiyorum ama korkuyorum,üstüme saldırı olacak diye...
Inazuma ağır, nispeten güçsüz, birazda fazla yakabilen bir motor lakin konforlu, bence de genel olarak çok iyi bir motor... MT 25 i bilmem ama beni en çok rahatsız eden tarafı, çok yüksek olmayan hızlarda dahi yüksek devir ile gidiyor olması .. bu hem tüketimi etkiliyor hemde ses olarak sürüş konforunu biraz bozuyor.. yukarıda yazılmadığı için eklemek istedim... ama çift silindir olması, tek silindirlere göre titreşim noktasında büyük avantaj .. F modeli biraz daha dik oturmanızı sağlıyor.. bunun yanında muhtemelen (F sürmediğim için bilmiyorum) biraz daha iyi rüzgar koruması sağlıyordur.
Bütün cevaplar için çok teşekkür ederim. Temiz bir F bulmaya çalışacağım. 250cc'nin sıfırına 17000 vermek fikrini bir türlü benimseyemiyorum. Bulamazsam mecburen MT'ye yöneleceğim....
Evet geçen yıl YBR kullanmış ve bu yıl F Inazumaya geçmiş birisi olarak diyebilirim ki F modeli rüzgarın etkisini azaltmada ciddi etkin. Inazuma F ile kesinlikle üzerimde rüzgarı çok daha az hissediyor ve daha az üşüyorum.
Boy kilo olarak bakıldığında inazuma f almanız daha mantıklı
tavsiye verenlerin hiçbiri mt-25 kullanmadı, bunu da göz önünde bulundurarak karar vermeni tavsiye ederim. bende ikisi arasında kalıp mt-25 tercih edenlerdenim.
kağıt üstünde zaten inazuma'nın üstün olduğu bir yanı yok. Artçılı sürüş için de emin ol mt-25 inazuma kadar rahat ettirecek. O güç/tork hep orada duruyor, gazı açtığında yokuş-rampa vs demeden tekerleğe aktarıyor ve sıfır titreşimle.
Nasıl ki R25'in SS sınıfında herhangi bir 250lik rakibi yoksa mt-25'in de naked sınıfında yok. Duke 250'ler falan bisiklet gibi kalır yanında. Güç olarak kıyaslayacaksan da KTM 390 la falan kıyaslanır. Biri 40 beygir, biri 36..
Tüm cevaplar ve değerli zamanınız için çok teşekkür ederim. Değerlendirmeye devam.
İki motosikletlerin dünyaları tamamen farklı..
Tercih sebebini güç, hızlanma yada görsellik açısından yapacaksan MT-25 evet..
Motosikelte yeni başlayan arkadaşlar daha önce naked-toruing gibi bir sınıfın varlığından habersizler.. Onlar sanıyorki bütün nakedler Duke, MT gibi olacak..
( Cadde sport naked konusunda dünyaya ayar veren bir marka olan SUZUKİ gsr 750 yi yapan marka. MT 25 i tokatlayacak motoru canı istese yapardı bunuda not düşeyim. )
İnazuma dünyada nesli tükenen NAKED-TOURİNG motosikletlerden biridir. Bu amaçla tüm detayları çok iyi düşünülmüş ( ağırlığı dahil ) çok iyi bir motosiklettir.
HAfiflik motosikletin kullanım amacına göre değerlidir. Ancak amortisör salınımı, şasi yapısı vb unsurlar nedeniyle o motosikletin olması gereken ağırlığı vardır.. İstanbul da köprülerden geçerken rüzgar şiddeti arttığında ağırlığın kıymetini çok iyi anlarsın!!!
MT-25 piyasa için üretilmiş janjanlı bir motosiklet. Alırsın havan olur , gazı açarsın uzar gider..
İnazuma ewladiyeliktir. Tüm suzukiler gibi.. Artçılı kullanımda MT-25 inazumanın eline su dökemez.. ŞAsi yapısı ve amortisör sönümleme değerleri bile inazumanın bu amaçla yapılmış bu apaçık belli..
İnazuma motosikleti bilen deneyimli Suzuki kalitesinden anlayan motorcular için neslinin son örneklerinden olup çok çok değerlidir. Türkiyenin çukurlarla dolu yollarında hiç düşünmeden inazuma alırım. Ve evet biraz daha yavaş giderim
benelli tnt diye bir motor varmış, bir bak istersen
üstüme saldıran olursa hatırlatayım, yakın doğu sporu (güleş) biliyorum
Suzuki İnazuma bir kere MT-25'den her türlü daha kaliteli bir motosiklet, yan yana getirin ikisini aradaki kalite ve işçilik farkını rahat algılarsınız ki 100 bin küsür KM'lerde Suzuki İnazumalar var acayip sorunsuz bir makina, ayrıca KTM Duke 250 nasıl bisiklet gibi kalır bunu açıklar mısınız acaba? 31 HP 26 nm tork (yanılmıyorsam) ki 6000 devilerde veriyor, MT-25 bu torku verebiliyor mu bu devirlerde? MT-25 SS'den bozma bir naked, motor kısmında en ufak bir oynama yok, KTM Duke 250 direkt Naked olarak ortaya çıkmış bir makina, ayrıca üzerinde Pirelli Diablo Rosso 2 lastikler, kaydırbalı debriyaj, ABS standart olarak geliyor ve yanılmıyorsam çelik fren hortumu da mevcut...
Bence hepsini denyin içinize hangisi sinerse onu kullanın, kazasız belasız sürüşler inşallah, Allah hayırlısını nasip etsin...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
Tüm cevaplar için gerçekten çok teşekkür ederim. Boyum ve kilom açısından baktım duruma ama açıkçası iki motor arasında boyut olarak pek fark yok gibi. En azından fark gözle ayırdedilebilecek bir fark gibi görünmüyor. Bu durumda kullanım amacı ve bütçe üzerinden karar alacağım. Tekrar çok teşekkür ederim....
Çelik fren hortumu 690'da var. 7250rpm'de 24nm torku var. Herkes valentino rossi olduğu için kaydırmalı debriyaj şart tabi. Boyu 1.80 üzeri olan biri için bisiklet gibi olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Hala şüphelerin varsa getir yan yana koyalım ktm 250 ve mt-25'i farkı anlarsın.
İnazuma kötü motor demedim, mt almadan önce bende inazuma istiyordum. 1 ay bayilerde + fuarda manyak gibi bu ikisini kıyasladım durdum. Ama bir noktadan sonra mt'ye kaydım ve hiç pişman olmadım bu tercihimden.
Tekrar söylüyorum burda yorum yapan birçok kişi mt kullanmadı
Inazuma güzel kaliteli sağlam motor.
Kalite olarak yamaha yı gömerde gömer..
Ama mt mi inazuma mı ?
MT yi tercih ederim.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
Ben bu yorumları okuduktan sonra MT25 aldım, fakat aedemirci sen hangisini tercih ettin merak ettim
walla arada kalınacak motorlar değiller. Tarzlar, karakterler çok farklı. Hani mt25 ile duke 250 arasında kaldım deseniz neyse. Ama özetle inazuma daha ağır, konforlu bir motor, mt25 daha haylaz. Üzerlerine oturup bir bakın bence ve hatta test şansı varsa kısa bir tur, gerisini kalbiniz halledecektir zaten ;)
Benim boy 160 artcim vat uzun ypl yapmayi seviyorum yapiyorum da ama bu boyla inazumaya hakim olabilirmiyim daha cok.sehiricin de kullanacagim motoru haftada bir 100 km gidip gelicem hergun motor kullaniyorum ama motora yan canta ve top case baglamak istiyorum arkaya da buna uygun baska model de olabilir en az 200 250 cc istiyorum 150 cc var kesmiyor 4 yildir.
Abi bu iş biraz imkanlar,biraz keyif,biraz aşk işi.. Sen MTde alsan,Inazuma da alsa,n her ne alırsan al işini görecek. Şöyle bi araştırırsan moped ile uzun yol yapan var, Honda Today ile Antalya-Karadeniz yapan var, var oğlu var. Yeterki sende gönül olsun. Benim motor seçerken en büyük kriterim kalbimin atması. Hangisi senin içini kıpır lıpır ediyorsa odur doğru olan. Şahsen ben az yakıyo,parçası ucuz,ikinci eli kuvvetli diye ısınamadığım bi makinayı almam. Her gözgöze geldiğimde kur yapacak,deposundan bi makas alacak makinayı tercih ederim. Ben bu işe mantıktan çok duygusal bakıyorum. Şimdiden hayırlı olsun makinan. Aldığın motor en doğrusu olacak zaten ;)
SAYIN bestapo çok iyi yazmışsınız.bendede mazda 3 2014 skyactiv araç var.alırken banada reno al -volkswagen al.satarken rahat olur.falan filan diye akıl veren çok oldu.ama ben araca aşık oldum.Hiçte pişman değilim.Sonuçta bu tip araçları zevk için alıyoruz.bütçede yeterliyse yanına gittiğinde hangisi kalbini attırıyorsa onu almak en mantıklısı.son söz KALBİNİN ATTIĞI YERE GİT.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)