Motosiklet tercihi için destek lütfen
Reklamlar
-
Derbi stx 150 tavsiye etmem , mondial z-one 150nin aynısı gibi bir tık malzeme kalitesi daha iyi, ancak agresif kullanımlı bir motor ve satışta sizi biraz üzebilir. Yıllarca en kalitesiz ürünleri getiren muhteşem firmalarımız sayesinde çin malı motor porselen imajı var ülkede , üstüne motora bakmayı bırakın binmeyi bilmeyen sürücüler yüzünden çinden hayabusa alsanız anca yok pahasına satarsınız. Tüm japondan şaşmacı arkadaşlarımın aksine ben şu an siz0in pozisyonunuzda , yani deneyim kazanma amacıyla alınan geçiş motorunun kesinlikle hero yada bajaj olması gerektiğini düşünüyorum, Bilin ki aldığınız makine zorlanacak siz alışana kadar aşınacak garantiye girmeyecek masraflar çıkartma olasılığı da var . Parça kaliteleri sizi tatmin edecek düzeydedir ve oldukça hesaplıdır, bajaj zaten piyasasını oturtmuş durumda ancak hero markası türkiye ayağını oldukça ciddiye alıyor ve siz motorunuzu değiştirecek pozisyona gelene kadar piyasadaki yerini oturtacaktır.
Kısaca ilk motorunuzda çin yada japon almayın derim.
Reklamlar
-
Tabii CBF 150. Hayırlı olsun.
-
Al bir yzf r 125 bak rahatına
-
Ybr yerine honda cb125e'yede bakabilirsiniz gorunusu spor cbf'e gore bide hero yerine bajaj oneririm.
-
denizlili adlı üyeden alıntı
Merhaba herkese iyi pazarlar.Uzun yıllardır hep hayalimde motosiklet vardı ama iş güç Çoluk çocuk derken hep erteledim,yaş oldu 35 😃2011 yılında ehliyetimi de almıştım,scoter kullandım ama vitesli tecrübem yok.Boyum 1.88 Kilo 88 .Sıfır bir motosiklet almak istiyorum.Malum tercihler ybr 125 (altımda kaybolurmu ),cbf 150 (tipi yakışıklı değil )hero hunk (fikrim yok) . Bu yaz epey km yapıp seneye nake tarzı mesala yamaha mt 25 almayı planlıyorum.öneri ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.Ayrica birazda korkuyorum pek cesaretim de yok (ne demisler herseyi yasinda öğren) ama motosiklet istiyorum 😃
pulsar ns150 ada ns 200 şekli güzel gidişi güzel fiyatı güzel
-
Hero Karizma R 223 cc 5 yıl garanti! fiyat 6590 tl Ayrıca iri ve yarım karenajlı bir motor pek rüzgarda almıyor Benim boyum 1.81 kilom 120 bende sırıtmadı motor.
Euzü billahi mine'ş-Şeytani'r-racîm Bismillahirrahmanirrahim
-
Pulsar 150 veya cf moto 150 nk da olabilir cf moto geçen sene Avrupa lıları baya şaşırtmış kulkandığı çoğu parçalar japonlarla aynı firmalardan tedarikli 150 liğinde tatminkar olcağını düşünüuorum artı abs ye benzer bi sistem i var teker kitlenmseini önlüyo ve ön arka disk pulsarda arka kampana tsarımıda baya hoş herkes diyo düke benziyor diye de bu adamlar motosiklet sektör üne girmeden önce dükenin tasarım larını yapıyolardı ewt Çinli bi marka ama 6400 gibi fiyatıyla pulsara tercih edilir sonuçta geçiş motoru
-
denizlili adlı üyeden alıntı
Merhaba herkese iyi pazarlar.Uzun yıllardır hep hayalimde motosiklet vardı ama iş güç Çoluk çocuk derken hep erteledim,yaş oldu 35 😃2011 yılında ehliyetimi de almıştım,scoter kullandım ama vitesli tecrübem yok.Boyum 1.88 Kilo 88 .Sıfır bir motosiklet almak istiyorum.Malum tercihler ybr 125 (altımda kaybolurmu ),cbf 150 (tipi yakışıklı değil )hero hunk (fikrim yok) . Bu yaz epey km yapıp seneye nake tarzı mesala yamaha mt 25 almayı planlıyorum.öneri ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.Ayrica birazda korkuyorum pek cesaretim de yok (ne demisler herseyi yasinda öğren) ama motosiklet istiyorum 😃
Yaşım 43. Ben de geçen yıl sıfır YBR 125 ile motosiklete başladım. Hangi motoru alayım diye epey araştırdım. Sizin gibi 125 cc ile başlamak istedim. Okudum, okudum, bir bildikleri vardır milletin diyerek çinden uzak durdum. (Şu an ille de şart değilmiş diye de düşünüyorum.) Japon demişler, o cc grubunda cbf ya da ybr demişler. Bilgim olmadığı için ortalıkta ki yaygın kanıya dayanıp japon tercih ettim. Cbf yağ yakar ya da ybr hızlanmaz diyenler olmuş. Anladım ki hepsinin eksiği gediği kendine göre. Keyfe keder benim gözüme YBR daha hoş göründü. Aldım, kullandım. Çiçek gibi rodaj yaptım. Memnun kaldım. Sanırım cbf ye binsem de memnun kalacaktım ama ikisinde de bir süre sonra bu bana zayıf kaldı hissini yaşayacaktım. Hasılı şehir içi kıvraklık falan olarak çok memnundum. Lakin uzun yolumsu yerlerde daha güçlü ve gerektiğinde çabucak hızlanabilecek bir motor lazımmış fikri hakim oldu bende. Bu yıl Inazuma F aldım. ( F tercih etme nedenim naked Inazuma ya göre direksiyon daha yüksek olduğu için daha dik oturma pozisyonu sağlaması ve grenajlardan dolayı daha az rüzgara maruz kalma fikrim oldu) Şimdilik memnunum. Haftasonunda 250 km lik bir il dışı rotada gezi yaptık. Güzel oldu. Araba ile gezmekten çok ayrı bir keyif yaşadım.
YBR nin rodajı biter bitmez ben bunu ikinci el alsaymışım demiştim. Zira rodajla uğraştım. Sıfırdan dolayı ekstra ücret ödedim. Ama şundan eminim motoru düzgün birisine çiçek gibi durumda sattım. Ona yaradı. İyi oldu.
İlk motor 250 cc den başlasaymışım iyi olacakmış diye hala düşünürüm. Bir de bu açıdan bakılabilir. Mesajınızdaki temkinliliği farkedince kendi yaşadıklarıma benzettim. Belki bir katkım olursa diye paylaşmak istedim.
Kazasız sıkıntısız sürüşler dilerim.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)