Honda'nın Yaptığı Ayıp Değil mi? BREZİLYA VS TÜRKİYE
Reklamlar
-
Arkadaşlar geçen nereden estiyse Honda'nın Brezilya sitesine gireyim dedim. Girmez olaydım. O kadar çok model çeşidi var ki. Çoğunu Türkiye'ye getirmiyorlar. Özellikle düşük cc ve alt segmentte bizi karbüratörlü CBF 150'ye, kurye scooter'ı spacy'e mahkum ediyorlar. Allah için şu siteye girip bir bakın. 100 cc-250cc arası bir sürü enjeksiyonlu cup, scooter ve commuter göreceksiniz. Hepsi Honda, hepsi kalite. Ve o kadar güzel makinalar ki...
Mesela benim bizzat hastası olduğum Honda Pop 110
110 cc-4vites-ENJEKSİYONLU-Adamlar bir de 3+4 yıl garanti vermişler:
http://www.honda.com.br/motos/Paginas/pop110i.aspx
Honda Biz 125
125 cc-4vites-enjeksiyonlu-cup:
http://www.honda.com.br/motos/Paginas/Biz-125EX.aspx
HONDA NXR 160
162 cc-Cross-Enejksiyonlu-ön arka disk fren:
http://www.honda.com.br/motos/Pagina...Bros-esdd.aspx
Daha böyle bir sürü model var, Titan'ın yeni modelleri var, ATV modelleri falan var. Burada tüm modeller:
http://www.honda.com.br/motos/Paginas/Default.aspx
Portekizce'yi çözemezseniz Chrome üzerinden İngilizce'ye veya Türkçe'ye çevirebilirsiniz.
Tabii bütün bu model çeşitliliğini Honda'nın Brezilya'da fabrikası olmasına da bağlayabiliriz ama eski zaten buradaki modellerin de çoğu Çin'den ithal edilmiyor mu? Hatta eski Titan'lar Brezilya üretimi değil miydi?
Bu modeller buraya niye gelmez?
Honda 2-3 senedir neredeyse hiç yeni düşük cc motor getirmedi. Aynı telden gidiyor cbf 150, cb 125 serisi, spacy, fizy, pcx..
Siz ne diyorsunuz?
Reklamlar
-
İstesek verirler herhalde. Yeterli kamuoyu oluşturulursa neden olmasın.
-
Ne uzamak ne kısalmak istiyorlar da ondan. Ne de halkla işleri var. Ne olacak ki, öyle veya böyle zaten kurtaracak kadar kãr ediyorlar. halk ne zaman kimin umrunda oldu da, gidip bir marka şunu da getirdik; bir bakın, edin belki beğenirsiniz de alırsınız desin? dayayacak en tipsiz motosikletleri veya benzerlerini alın lan, daha fazlası yok size diyecek. pembe hayaller olarak kalır bence. veya fiyat konusu olur tabi. velhasıl, benim düşünceme göre atacaklar öyle veya böyle istedikleri motorları, biz de seve seve alacağız. başka bir şey ne zaman olabildi ki..
-
Gelse Honda'nin fiyat politikasi malum
-
Bir de Honda'nın Çindeki üreticisinin sayfasına bakın. Orda da çok güzel modeller var, hatta ben bu sene CBF190 gelecek diye çok inandırdım hatta forumda da bir kaç yerde yazdım ama tutmadı
http://www.honda-sundiro.com/product/default.aspx
-
yamaha nerdeyse tüm motorlarını satıyo. nxr 160, cb500x, cg 150 cargo güzelmiş bu arada
-
Evet, Yamaha daha açık bir politika izliyor bu konuda. Japonya'da satılan çoğu model buralara da geliyor. http://www.yamaha-motor.co.jp/mc/scooter/bws125/ Yeni bw's de güzelmiş.
-
şeyini şey ettiğimin şeyi Honda TR diyorum daha ne diyim
-
Çin veya Brezilya'da bu şekilde olmasının bir sebebi de bence günlük hayatta motosikletin önemli bir yer kaplaması. Bir de iki ülke de Avrupa'ya göre Japonya'ya daha yakın.
-
Abi tamam şu motorları istiyorsunuzda acayip düz mantık düşünüyorsunuz yahu. Bu adam sizce düşünmüyor mu her motoru her kıtada satayım diye. Her kıtanın farklı emisyon, üretim kuralları ve standartları var. Avrupaya sokamıyorsun her ürünü belirli standartlardan ötürü. Bunların hepsi ciddi maliyet adamlar da kıtalara göre plan program yapıyorlar bütçelerine göre. Uzaktan bakınca basit gibi gözüküyor ancak üretici olmak hiç kolay birşey değil. Hintlisi öne plaka taktırır, bir ülke yabancı mala önleme vergisi koyar, diğeri yok egzozu şu kadar db üstüne çıkamaz der, biri egzoz gazı der, der oğlu der... O beğendiğiniz motorların çoğunun emisyon değeri euro 3 altıdır dolayısıyla bu pazara getiremezsin o motoru. Adamlar avrupada Euro 4'ü başlattı yakında zorunlu kılacak.
-
cbf 190r güzel makineymiş...
-
Türkiye"nin saçma sapan vergileri yüzünden kimse motosiklet almıyor. Durum böyle olunca da markalar yatırım yapmıyor. Ben olsam ben bu kadar model bile getirmeye uğraşmam.
-
Bu sadece hondaya mahsus bir durum degil ki zamzung marka telefonlar daha yuksek fiyata daha dusuk versiyonlari bize kakaliyor mesela yada diger markalar biz millet olarak hava atmaya ismi olan firmalara paraciklarimizi bu rahatlikla verirsek onlarda keyiflerince ve rahatca bize bunlari kakalarlar.
-
koyun gibi önüne dayatılanı yemek varken...
-
Yağ yakan cbf ye dünyanın parasını veren millete haktır niye uğraşsınki adamlar nasıl olsa alıyor bizim milletimiz "olsun sonuçta honda"
-
10 yıldır cbf150 yi dayıyorlar bize bi devir saati taktılar 10 yılda
Bu pulsar200ns 1500 tane sattı, honda kendince cbr250 nin mi rakibi görüyor, yoksa comuter cbf in mi? yani hangisinin müşterisini çalıyor onlara göre. Aslında Honda kendine hiç giren çıkan yokmuş gibi davrandığına göre gerçekten hiç umru değil bajaj discovery 125 ler kuryelerin yeni tercihleri bile.
Biz küçük cc pizzacı kebapçıya standart yılda 2000-3000 tane scooter saplıyoruz sevisiydi yedekparçasıydı, dünya 2me ötüme minare modundalar.
Tabi güya bilinen güvenilen TVS markasınında satışarda yılda tüm modeller dahil 700 tane Türkiye çapında satmasıda bize halen 10 yıllık cbf150 yi satmabilmeleri için ortam hazırlıyor. Rekabet etmeden kar etmek istendiği için Hondanın ekmeğine yağ sürüyor.
6200 liraya vibratör satıyor adamlar
-
Şurada başlangıç için motor önerin desem bir çoğunuz cbf der diğer kısım da ybr ki al birini vur ötekine.
Bu motorlara rağbet oldukça satılır, normaldir.
-
Honda yatırımını yapmış.Servis ağını düzgün bir şekilde kurmuş.Yedek parça sorunu yok.Kim ne derse desin adamlar belli bir standart tutturmuş.Bu sebeple honda ne motor getirirse getirsin fiyatı kaç olursa olsun satılır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------
300 cc absli enduro motor çok güzel gerçekten.
http://www.honda.com.br/motos/Paginas/xre-300.aspx
-
Enjeksiyonlu cup gelse 5 bin lira olsun almayan ramert
-
Brezilya'da motosiklet sayısı 2001'den 2011'e kadar 3.5 milyondan 18.3 milyona fırlamış. Sadece 2011'de trafiğe 1.9 milyon motosiklet çıkmış. Türkiye'deki toplam motosiklet sayısı 2.8 milyon. Buna karşılık Brezilya nüfusu yaklaşık 2.5 katımız. Daha da önemlisi Honda Brezilya'daki motosikletlerin yüzde 80'ini satıyormuş.
Honda da diyordur "Türklerin yaptığı ayıp değil mi, Brezilyalıların 10'da 1'i motosiklet alıyorlar, daha da şikayet ediyorlar".
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)